En savoir plus sur Impress Automate

Impress Automate by Quadient is a cloud-based document management software designed to help businesses across retail, higher education, healthcare, financial, and other sectors automate document preparation workflows and communicate with customers. It enables employees to create, manage, and distribute invoices, cash statements, notices, letters, and other documents via a unified platform.

Impress Automate offers a variety of features such as compliance management, billing, interactive content, analytics, customer experience management, invoicing, barcoding, and more. The application allows managers to configure pre-defined business rules to streamline the distribution process and track employee productivity. It also lets professionals create and send personalized text messages to target audiences across multiple channels.

Impress Automate supports integration with various third-party platforms such as DocuWare, DocuSign, ConnectSuite, eCertify, eValidate, Architect, and more. It provides a customer portal, which allows employees to run marketing campaigns, receive payments from customers, and track and archive ad hoc or business documents.

Options de tarification dès :

s/o

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Les 5 meilleurs logiciels similaires à Impress Automate

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

Options de tarification dès :

s/o

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Les 5 meilleurs logiciels similaires à Impress Automate

Images

Impress Automate Logiciel - 1
Impress Automate Logiciel - 2
Impress Automate Logiciel - 3
En voir 4 de plus
Vidéo de Impress Automate
Impress Automate Logiciel - 1 Impress Automate Logiciel - 2 Impress Automate Logiciel - 3

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Impress Automate : 49

  • API
  • Archivage et rétention
  • Automatisation de documents
  • Automatisation des processus métiers
  • Base de données de contacts
  • Certifié CASS
  • Classification des documents
  • Communication multicanal
  • Communications par lot
  • Communications à la demande
  • Connecteurs de données
  • Contrôle des processus métiers
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Distribution d'e-mails
  • Examen de documents
  • Facturation
  • Facturation en ligne
  • Factures personnalisables
  • Gestion des documents
  • Gestion des doublons
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des impressions
  • Gestion des modèles
  • Gestion des tâches
  • Gestion visuelle du workflow
  • Génération de documents
  • Historique des factures
  • Imagerie de documents
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Migration de données
  • Modèles de documents
  • Modélisation et conception de processus
  • Outils de collaboration
  • Personnalisation
  • Prise en charge intelligente du courrier
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Saisie et transfert de données
  • Sans code
  • Signature électronique
  • Stockage de documents
  • Suivi de la conformité
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement NCOALink
  • Transformation des données
  • Tri préalable certifié PAVE

Alternatives

Quixy

4,8
Alternative n° 1 à Impress Automate
Quixy est une plateforme cloud de transformation numérique sans code qui permet aux utilisateurs professionnels sans...

Bitrix24

4
Alternative n° 2 à Impress Automate
Bitrix24 est une plateforme de collaboration cloud et open source gratuite qui propose des outils de CRM, de gestion...

DocuPhase

4,4
Alternative n° 3 à Impress Automate
DocuPhase est une solution web d'automatisation pour les entreprises de toutes tailles, adaptée à des secteurs...

EngageCX

0
Alternative n° 4 à Impress Automate
Ecrion is a customer communications management software designed to help businesses connect with customers via email,...

Avis

Note globale

4,1 /5
(7)
Rapport qualité-prix
3,7/5
Fonctionnalités
4/5
Simplicité d'utilisation
3,6/5
Support client
4/5

Vous avez déjà Impress Automate ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

Donnez votre avis !
Afficher 5 avis sur 7
Cameron M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

If you have Impress Automate, you have no accounting burden and you can breathe a sigh of...

Publié le 02/07/2021

Almost all the essential things you need for your accounting transactions are in one platform.. And...

Almost all the essential things you need for your accounting transactions are in one platform.. And the convenience of having easy access to it is priceless.

Avantages

This software makes my daily accounting work very easy. I love the ability to manage our invoices in use while controlling the expenses of our business. Good solution for billing and maintenance of basic accounts. I also liked that it has good mobile compatibility which helps get things done quickly and easily. Impress Automate handles every aspect of my company's finances. This product makes it easy for you to create estimates and invoices, capture invoices and expenses, and monitor business health. The multi-user feature allows the business to track expenses and movement of funds between departments and business teams. I use this product to get rid of my accounting burden and it does not let me down, it is a solution for me.

Inconvénients

I did not encounter any aspect that I did not like, I am very satisfied with the service I received.

Richard C.
Note globale
  • Secteur d'activité: Automatisation industrielle
  • Taille de l'entreprise: 201-500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Great Solution

Publié le 11/12/2020

We mostly use this in our AP group to mail certain invoices. Also used throughout our general...

We mostly use this in our AP group to mail certain invoices. Also used throughout our general office mailings too.

Avantages

The process of integration was very straightforward once we got out IT group and the integration team at Quadient on the same page. It is a big time saver for us to have this system in place. Our AP group has much more time available to them now.

Inconvénients

I don't think there are any 'cons' that we can immediately identify. We are happy so far.

Rosie D.
Note globale
  • Secteur d'activité: Vente en gros
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 2.0 /10

Has potential

Publié le 16/12/2020

Like I mentioned above, I still have not been able to use the service that I'm being billed for...

Like I mentioned above, I still have not been able to use the service that I'm being billed for monthly. I have had to run the contracted service along with machine rentals because I still have to do it myself in office. I believe the service has potential I just haven't experienced it yet.

Avantages

The ability to queue up large number of prints and be able to track it.

Inconvénients

I have had the service for over 2 months now and we have not been able to get help to setup our normal statements run that we send out monthly to our customers. It appears the setup and membership team were motivated to have us sign up however the after service has been poor.

Réponse de Quadient

Rosie, we're so sorry you've encountered issues with your monthly statement setup. We want to make this right for you. Tracy, our Customer Success Manager, will reach out to you right away.

- The Quadient Team

Troy W.
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Useful but at Times Frustrating

Publié le 07/05/2021

Overall my experience is ok as it does a lot of processing, both in terms of what's done...

Overall my experience is ok as it does a lot of processing, both in terms of what's done (information taken off cover pages, barcodes added for stuffing), and how many files it processes.

Avantages

This is useful for file/document processing, including adding and removing content on pages, but also combining files as well.

Inconvénients

Older versions used to have a 'Quality Tool' in which you could give an input file and see how it's processed and why, but it seems to have been removed from the latest version of Impress Automate (v1.2).

Jessica P.
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Very “impress”ed

Publié le 21/12/2020

Great overall

Great overall

Avantages

I really like the way that this program operates in general. Really gets done everything I need very easily. It’s very simple to understand how to change the documents around if necessary. I also love how undeliverable addresses are removed and it saves my company money on postage and supplies.

Inconvénients

How long it took to get it going and also the battle I had to fight in order to get training on how to use it, but now since we are over that hill everything is fine so far

Afficher 5 avis sur 7 Lire tous les avis

Impress Automate - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Impress Automate.

Types de licences disponibles pour Impress Automate :

  • À partir de:
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Impress Automate :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Langues dans lesquelles Impress Automate est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Impress Automate :

Applications s'intégrant à Impress Automate :

DocuSign, DocuWare

Ressources d'aide disponibles pour Impress Automate :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Impress Automate.