Penny

Logiciel de vente sur les réseaux sociaux et de marketing multiniveau optimisé par IA

En savoir plus sur Penny

Penny est conçu pour aider les consultants en vente à interagir avec les clients et à automatiser les flux de travail de vente à l'aide de l'IA (intelligence artificielle) et de la technologie du machine learning. Elle permet aux équipes marketing et commerciales de calculer les taux de désabonnement, de surveiller les tendances du marché et d'identifier les opportunités pour optimiser l'engagement client et les processus de rétention.

Les professionnels peuvent utiliser l'application pour effectuer des audits pour les messages scriptés et le contenu du site web afin de maintenir la conformité CCPA. Grâce au moteur d'automatisation de Penny, les employés peuvent gérer et hiérarchiser diverses opérations d'interaction client, de la prospection au partage des détails des commandes et à la planification des sessions de suivi. Les organisations peuvent utiliser l'application pour gérer le filtrage des prospects, recevoir des recommandations de produits et afficher les listes d'activités générant des revenus sur une plateforme unifiée.

Penny prend en charge l'intégration à diverses plateformes de vente directe, notamment Exigo et DirectScale, ce qui aide les équipes marketing à gérer la vente directe et sociale et à synchroniser les données produit en temps réel. Les autres fonctionnalités comprennent la gestion du stockage des données, le suivi des activités, les notifications automatisées, le marketing multiniveau, la gestion des équipes, le cryptage des données, etc.

Options de tarification dès :

6,99 $US/mois

  • Essai gratuit
  • Version gratuite
  • Abonnement

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Langues

anglais, chinois, espagnol, français, portugais

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Penny daily tasks
Penny daily schedule
Penny customer care module
Penny customer care
Penny order details
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Penny : 48

  • Alertes/Notifications
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Analyse des campagnes
  • Analyse des tendances
  • Audit de sécurité
  • Automatisation de documents
  • Automatisation des ventes
  • Base de données de clients
  • Bibliothèque de contenu
  • Bibliothèque de contenu pré-approuvé
  • Bons de commande
  • Campagnes multiples
  • Comptes clients
  • Contenu interactif
  • Découverte de contenu
  • Engagement des leads
  • Filtrage
  • Gamification
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'expérience client
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des audits
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des commandes
  • Gestion des distributeurs
  • Gestion des leads
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des rétentions
  • Intégration des médias sociaux
  • Marketing multicanal
  • Mesure des performances
  • Monitoring
  • Notifications en temps réel
  • Outils de prospection
  • Planification des campagnes
  • Prise en charge de plusieurs pays
  • Profils de clients
  • Promotion sociale
  • Prévision des ventes
  • Rapports de ventes
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Suivi de l'activité des clients
  • Suivi des activités
  • Suivi des références
  • Transformation des données
  • Workflow configurable
  • e-mail marketing

Alternatives

Scal-e

4,9
Alternative n° 1 à Penny
Scal-e est un Hub de marketing digital agile qui collecte des données des interactions entre les consommateurs et les...

Paragon Commerce

0
Alternative n° 2 à Penny
Paragon Commerce is the cloud-based commerce platform for businesses working with direct sellers, distributors, or...

Ventaforce

4,8
Alternative n° 3 à Penny
Ventaforce is a multi-level marketing (MLM) software designed to help businesses create and manage direct selling plans...

SeoToaster CRM

0
Alternative n° 4 à Penny
SeoToaster CRM est un logiciel d'automatisation des ventes et de CRM sur le cloud qui permet aux entreprises de lancer...

Avis

Note globale

4,6 /5
(31)
Rapport qualité-prix
4,7/5
Fonctionnalités
4,6/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,9/5

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Cyndi W.
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Feedback

Publié le 30/12/2020

Excellent. I love the program and feel with a few more tweaks it will be even more amazing.

Excellent. I love the program and feel with a few more tweaks it will be even more amazing.

Avantages

It helps to hold myself and my team accountable. Love being able to merge it with so many platforms so we will never run out of leads.

Inconvénients

Too many steps....there are a few tasks I do that could be much easier. I do not want to schedule followups with people I am in constant contact with.

Réponse de Penny AI

Accountability is everything in the Direct Sales Industry, we are so glad we are able to provide this for you and your team. Thank you for flagging that you find there are too many steps when following up. We will do our best to look into this for you! Thank you for the wonderful feedback Cyndi.

All the best,

-David, CEO/Co-Founder at Penny

Marina G.
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Penny App - CRM for my Rodan+Fields Network Marketing Business

Publié le 30/12/2020

My overall experience with Penny has been excellent. Comfort of mind at the end of the day that I...

My overall experience with Penny has been excellent. Comfort of mind at the end of the day that I have touched on all aspects of my business, in a timely and efficient manner is super important. Being able to pick up where I left off, no matter where I am, what distracted me from my session or when I am able to return to my tasks is helpful in the bigger picture.

Avantages

• Super easy to set up, import contacts from social media channels and even my iPhone contact list. Super important to have them all in one place.
• Excellent and user friendly welcome to the platform, and easily accessible tutorials
• Virtual Assistant is excellent, highly responsive and results driven. They check back to make sure that they have resolved your problem / query / questions on use, circle back with live discussions and tutorials. They really listen to what it is that I as a user need the platform to do for speed and efficiency.
• The ability to tackle my Day all on one page, is super helpful. Everything from my reachouts to followups, autoship reminders, staying on top of my connections and even reaching deeper into my community to stay in touch with contacts I may not have followed up with consistently.
• One of my biggest challenges has always been on the follow up, and contacts falling through the gaps. Penny helps me to stay on top of this, giving me comfort and removing the anxiety that comes with these activities.
• I LOVE the Custom Lists Feature. I can create a targeted list in seconds for any specials my company or team may be running, and even add our companies content directly from penny.
• Fill my Funnel feature is amazing. Penny is doing some profiling. I am just digging deeper into this, but find it is taking some guesswork out of my prospecting as Penny identifies prospects that fit the profile of my current team and client base.

Inconvénients

I would like to be able to identify, at a glance, follow ups that I set up myself, versus the ones that Penny has set up. I can do this by the date of the follow ups and by categorizing them, however, sometimes I haven't done all of the steps and just want to know where the followups and reachouts come from at a glance. It could be colour or icon tagging. And then again, maybe I am just not using the feature properly.

Réponse de Penny AI

Dear Marina, I truly appreciate your wonderful and detailed review of Penny. This is so awesome to hear, thank you for sharing your growth with us! We look forward to adding on more features and updates this year to further help you easily manage your daily business activities and help keep your follow-ups more organized. Thank you for taking time out of your day to provide valuable feedback to us at Penny!

All the best,

-David, CEO/Co-Founder at Penny

Dawn G.
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great CRM for Network Marketing!

Publié le 30/12/2020

Amazing customer service! Continuous improvement! Helpful organizational tool! Keep the updates...

Amazing customer service! Continuous improvement! Helpful organizational tool! Keep the updates coming as this is the way to a successful network marketing business!

Avantages

Penny has customized several features for Isagenix making it easier and easier for all Associates to utilize this tool. I love the ability to see customers past and upcoming orders. The content is helpful as well.

Inconvénients

Inability to customize custom lists a little further so all 100 people on your list do not appear on your daily tasks. As someone who likes to complete tasks daily, this causes me to not use custom lists. Tags assigned by Penny in current customers are lengthy for some and the only option to save changes in some screens is to scroll all the way down past all the tags.

Réponse de Penny AI

Thanks for your comments Dawn, We are so happy to hear how much you're loving the app. Penny is only as good as the feedback we get and this is no exception. This is a great suggestion and you haven't been the first one to request it. We are listening! Stay tuned for more updates and enhancements as Penny grows. The content was created to streamline your workday- glad you noticed!

All the best,

-David, (CEO-Co-Founder)

Joanne O.
Note globale
  • Secteur d'activité: Cosmétiques
  • Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Love Penny

Publié le 30/12/2020

Penny keeps me organized & productive even when I'm feeling lazy.

Penny keeps me organized & productive even when I'm feeling lazy.

Avantages

I love how I can sync all of my Facebook, Instagram, LinkedIn and phone contacts. When I sit down to work, Penny tells me exactly who to reach out to or follow up with to keep me organized. I love how it syncs with my R+F back office as well. Penny helps me follow up with people I would have otherwise forgotten about!

Inconvénients

It would be great if I could send an email to all of my solution tool contacts via one quick email. This would come in handy when there is a sale or new deal.

Réponse de Penny AI

Hi Joanne, Thank you for taking the time out of your day to provide Penny with valuable feedback. I am so glad to see how much you love using Penny as your personal assistant. We will look into adding this feature to Penny. Thank you for bringing it to my attention!

All the best,

-David, CEO/Co-Founder at Penny

Sue F.
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Penny is Highly Recommended

Publié le 30/12/2020

Avantages

Penny was easy to download contacts, Facebook, etc and easy to navigate and use, has content provided, tutorials, etc.

Inconvénients

There isn't much that I can think of because when there was an issue, Penny listened to the field, and fixed it.

Réponse de Penny AI

Dear Sue, We are so excited to read your review. Thank you for taking the time to share your experience with Penny. Our goal at Penny is to get independent consultants like yourself, one more sale and we are beyond grateful that Penny has exceeded your limits! Thank you, we are always listening and are eager to fix your problems.

All the best,

-David, CEO/Co-Founder at Penny

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Penny - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Penny.

Types de licences disponibles pour Penny :

  • À partir de: 6,99 $US/mois
  • Type de licence: Gratuit, Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Penny.

Utilisateurs habituels du logiciel Penny :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Penny est disponible :

anglais, chinois, espagnol, français, portugais

Appareils pris en charge par Penny :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par Penny.

Ressources d'aide disponibles pour Penny :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Chat

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