En savoir plus sur Phonexa

Phonexa is an all-in-one marketing software that streamlines call tracking, lead management, ROI tracking, email marketing, and accounting for businesses across healthcare, insurance, or home service industries. Features include automatic call distribution (ACD), call recording, real-time reporting, A/B testing, predictive analytics, URL tracking, and call attribution.

The application’s call logic module enables managers to monitor inbound marketing calls in real-time and acquire caller details based on dialled numbers, behavior, demographics, and incentives. With Phonexa’s E-Delivery platform, advertisers can prepare mailing lists of the targeted audience and create campaigns from predefined custom templates. Marketers can perform analysis on calls, campaigns, or IVR structure and gain insights about high-performing keywords, advertisements, and departments.

Phonexa’s lead management system, LMS SYNC, provides tools to help marketers generate, qualify, track, distribute, and nurture leads using custom filters. With its accounting platform, Books360, finance teams can handle payables and receivables, automate invoices, record total sales and expenses, track cash flows, and set up payment methods for clients.

Appareils

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Phonexa call details
Phonexa dashboard
Phonexa E-Delivery
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Capture d'écran pour Phonexa : Phonexa call details Capture d'écran pour Phonexa : Phonexa dashboard Capture d'écran pour Phonexa : Phonexa E-Delivery

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Phonexa : 70

  • API
  • Actions découlant d'un événement
  • Analyse prédictive
  • Archivage et rétention
  • Attribution de canal
  • Base de données de contacts
  • Bibliothèque d'images
  • Bloqueur de spam
  • CRM
  • Campagnes de drip marketing
  • Campagnes multiples
  • Cartographie du parcours client
  • Champs personnalisables
  • Conformité CAN SPAM
  • Contenu dynamique
  • Distribution de leads
  • E-mails optimisés pour format mobile
  • Enquêtes clients
  • Enregistrement d'appel vidéo
  • Enregistrement des appels
  • Enregistrement planifié
  • Enregistrement à la demande
  • Enregistrements
  • Extraction de données
  • Formulaires en ligne
  • Gestion des abonnés
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des campagnes e-mail
  • Gestion des canaux
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des contacts
  • Gestion des leads
  • Gestion des listes
  • Gestion des modèles
  • Gestion des pipelines
  • Identification de l'appelant
  • Importation et exportation de données
  • Journalisation des appels
  • Lead nurturing
  • Mesure des performances
  • Métriques de suivi d'appels
  • Notifications de leads
  • Outils de prospection
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Personnalisation de la voix
  • Prise en charge de plusieurs scripts
  • Profils des appelants
  • Qualification de leads
  • Rapports et analyses
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage des appels
  • Répondeurs automatiques
  • Saisie de leads
  • Saisie téléphonique
  • Segmentation de leads
  • Suivi des campagnes
  • Suivi des conversions
  • Suivi des interactions
  • Suivi des mots-clés
  • Suivi des médias sociaux
  • Suivi des sources
  • Suivi du ROI et de l'analytique
  • Synthèse vocale
  • Tableau de bord
  • Tests A/B
  • Transcription des appels
  • Transfert de fichiers
  • Web analytics
  • e-mail marketing
  • Étiquetage des appels

Alternatives

Agile CRM

4,2
Alternative n° 1 à Phonexa
Agile CRM combine de puissantes fonctionnalités d'automatisation, de téléphonie, de web, de téléphonie mobile, de...

Marketing 360

4,7
Alternative n° 2 à Phonexa
Marketing 360 est une entreprise proposant un logiciel de marketing qui combine un logiciel intégré et des services de...

Bitrix24

4
Alternative n° 3 à Phonexa
Bitrix24 est une plateforme de collaboration cloud et open source gratuite qui propose des outils de CRM, de gestion...

Zoho CRM

4,2
Alternative n° 4 à Phonexa
Zoho CRM est une application en mode SaaS de gestion de la relation client. Organisez, automatisez et analysez vos...

Avis

Note globale

4,9 /5
(12)
Rapport qualité-prix
4,9/5
Fonctionnalités
4,9/5
Simplicité d'utilisation
5/5
Support client
5/5

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Bobby G.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Reports Load Instantly and Unl. Integrations

Publié le 03/04/2019

My overall experience has been great. Our team uses vanity numbers to track calls and a custom IVR...

My overall experience has been great. Our team uses vanity numbers to track calls and a custom IVR to route these calls. It helps with our attribution and we are able to see what campaigns are the most profitable, which helps us increase our marketing ROI.

Avantages

The software is very fast. Everything loads quickly, easily the most responsive platform we've used. The customer service team is great, they are always available to offer advice and walk you through any problem areas. And maybe the most important aspect is how robust and flexible the software is, we are able to set up integrations with all of the marketing/ sales products that we use.

Inconvénients

The product can be a bet overwhelming because it offers many features. However, after a few training sessions with our team, that concern quickly went away.

Mati M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Mati Milller Media Manger - RMI

Publié le 15/06/2020

Avantages

Phonexa is easy to use and very customization. I am just starting to learn all the capabilities however the ones I am familiar with are easy to use and important in our day to day.
All the different requests I made thus far were solved within the platform or was adjusted to meet my needs.

Inconvénients

I am a new user to the platform and don't have any cons yet.

Leanne R.
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Highly Recommend

Publié le 24/03/2021

Avantages

Phonexa is an amazing piece of software that our business couldn't live without. We have been using it for over 2 years now and it has never let us down. It makes running our business so much easier. There isn't anything the software can't do, and there are constantly new features being added, features that you didn't know you even needed until you have access to them. I would highly recommend.

Inconvénients

There are no cons, I like everything about it.

Alicia W.
Note globale
  • Secteur d'activité: Équipement et fournitures de bureau
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Nasser is the best

Publié le 18/08/2020

Avantages

Working with Nasser. He is always attentive and you clean tell he cares. He goes above and beyond to make sure I am happy and understand.

A hard worker.

Also, ALWAYS makes time to meet with me.

I would hire him if i could!

Inconvénients

Set up is miserable so much to do............

Fahad K.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services financiers
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Incredibly Easy to Use and Provides Very Robust Reports

Publié le 25/03/2019

It's an amazing product, and my account manager is pretty phenomenal. It was a bit of a drag when I...

It's an amazing product, and my account manager is pretty phenomenal. It was a bit of a drag when I first signed up because the setup took a while, however once I was up and running, my leads were completely monetized and I was able to fluidly run lead gen and grow it.

Avantages

I really enjoy how easy the platform is to use. You can see MTD reporting and group all reports in different ways depending on what you are trying to see. Also the customizable dashboard makes it easy to see all the stats I want at a glance in one location. The best part is that there is an app, so it makes it super easy when I am out and about.

Inconvénients

Sometimes there are updates they make and the notifications are a little vague. However, my account manager always seems to have any answers to the questions I have and provides solutions if no answer.

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Phonexa - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Phonexa.

Types de licences disponibles pour Phonexa :

  • Type de licence: Gratuit
  • Essai gratuit: Disponible

Phonexa offers a free trial for three months. after which the software pricing varies according to the platform. Call Logic and LMS SYNC Free plan: $0 Lite plan: starts at $100/month Premium plan: starts at $300/month Enterprise plan: starts at $500/month E-Delivery: starts at $99/month LYNX (Performance marketing platform) Lite plan: starts at $100/month Premium plan: starts at $250/month Enterprise plan: starts at $500/month

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Phonexa.

Utilisateurs habituels du logiciel Phonexa :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Nous n'avons pas d'informations sur les langues prises en charge par Phonexa.

Appareils pris en charge par Phonexa :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Phonexa :

Google Ads, Google Analytics, Salesforce Sales Cloud

Ressources d'aide disponibles pour Phonexa :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Service de support 24/7 (réponse directe), Chat

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