Jobba Trade Technologies
Jobba Trade Technologies
En savoir plus sur Jobba Trade Technologies
Jobba est un logiciel de toiture basé sur le cloud qui fournit des outils pour aider les entrepreneurs à gérer les travaux, à effectuer des inspections, à rationaliser les processus de vente et à générer des rapports de performance. Ses fonctionnalités comprennent les notifications automatisées, le suivi du statut, l'accès à distance et la gestion du calendrier.
L'application permet aux utilisateurs de créer des estimations et des propositions et de recueillir l'approbation du client sur les contrats à l'aide d'une signature électronique. Les entrepreneurs peuvent utiliser l'outil Hot Roof pour enregistrer les mesures de toitures aériennes, documenter les dommages sur le site avec des photos, des vidéos et des notes et partager les informations avec les membres de l'équipe. Les superviseurs peuvent également gérer le processus de production, suivre les coûts, établir un planning pour les membres de l'équipe et afficher les projets à venir.
Les entreprises peuvent utiliser Jobba pour importer automatiquement des leads provenant de plusieurs sources et mesurer les progrès en calculant les performances des ventes ainsi que le temps moyen d'achèvement des projets. Le logiciel comprend une fonctionnalité de tableau de bord qui permet aux responsables d'attribuer des tâches aux membres de l'équipe appropriés avec les compétences requises et de surveiller les mises à jour de travail. Le logiciel offre également une intégration à plusieurs applications tierces telles que Google Maps, QuickBooks, Google Agenda, etc.
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Jobba Trade Technologies ne vous convainc pas tout à fait ?
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Dataforma
Act!
Leap
Archdesk
Avis
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- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Review of Product Software
Publié le 23/07/2021
We really love the software and it has helped us grow our roofing service work substantially. What...
We really love the software and it has helped us grow our roofing service work substantially. What we don't like is the customer service. Our position is that if you are a software developer than you should be aware of how to resolve problems with customers ability to use the software. What I mean by that is we use IPAD's to run our service and there are issues with your software and apple products for some reason and you should know exactly what we need to do to overcome those problems. It may not be your software causing the problem but if your customer service people just blame the devices and don't know enough to help us trouble shoot the problem than we will just become frustrated to the point we will cancel the subscription which doesn't do either one of us any good. You're the IT people and we are roofers. I don't like being made to feel that I've got to figure out the problem.
Avantages
Integration was very easy and the software is quite user friendly.
Inconvénients
Connectivity is an ongoing problem. Integration with apple products
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Best of the Bunch
Publié le 23/11/2020
We successfully dispatch 5 Service vans daily, no small feat, we look forward to continual...
We successfully dispatch 5 Service vans daily, no small feat, we look forward to continual improvement in the features of this product.
Avantages
Service dispatch, data management, historical information recall, customer portal.
Inconvénients
estimating, financial integration, CRM, and don't get me started about the inflexible timekeeping feature.
Alternatives envisagées
DataformaPourquoi choisir Jobba Trade Technologies
There was a long exhaustive list of pros, the decision was easy.Pourquoi passer à Jobba Trade Technologies
FCS lived and breathed closer to the cutting edge, management, sales, and technical team were dedicated to producing the best product for the industry.- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Don't waste your time and a lot of money,
Publié le 01/05/2024
Terrible! It was a one sided relationship form the beginning and we finally had enough and left,...
Terrible! It was a one sided relationship form the beginning and we finally had enough and left, that's when they really made it difficult. When they finally realized we were leaving and requested a download of our information, the cost to have them download our information was increased by 4000% and they purposefully tried to encrypt the information so we couldn't take it to competitor.
Avantages
It had too many options and it made the system hard to operate.
Inconvénients
The company is driven only by revenue since they bought FCS and they will charge for everything they can for access to your owen information. I would definitely stay away.
Réponse de Jobba Trade Technologies
It's disheartening to hear about your experience with Jobba Trade Technologies. The generalities that you mention along with the inaccuracies make it hard to reply to all your comments. Jobba Trade Technologies has garnered positive feedback from many recognizable clients and continues to work hard to delight clients with new releases and a customer success & support team that is available to them.
We have a standard practice and format that we give to all clients which includes a standard csv file unencrypted without any cost to the client upon their departure. Jobba prides itself in giving back your data in a usable format. The new provider should be able to upload it, and if they can't, that is really their responsibility.
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
FCS Long Time User Experience
Publié le 15/07/2021
Overall FCS has helped make our team more productive, dispatch and track work orders, and bill our...
Overall FCS has helped make our team more productive, dispatch and track work orders, and bill our customers accurately. Over the years many features have been added to improve the user experience.
Avantages
FCS overall is user friendly and not difficult to learn. The Jobba team is regularly providing updates to add new features, and individual customer support is available when needed.
Inconvénients
Glitches on the mobile side often frustrate our field teams. Sometimes photos will not load, or they are constantly logged out of the program and have to re-start a report. Service tickets are not set up to support punch ins for multiple-day jobs and previously entered time cards are often wiped and lost during multiple day jobs.
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Great product and tool to help organize with ease
Publié le 26/07/2021
the technology helps put this company into the twenty first century. Very professional output and...
the technology helps put this company into the twenty first century. Very professional output and ease of use
Avantages
it captures all information in one spot. easy to use. very professional output from the program to the customer
Inconvénients
I would like for the program to have a form of maps that takes you to the property step by step. also, a program to be bilingual would be nice for the tecks.
Jobba Trade Technologies - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Jobba Trade Technologies.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Jobba Trade Technologies ?
Types de licences disponibles pour Jobba Trade Technologies :
- À partir de : 250,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise Jobba Trade Technologies ?
Utilisateurs habituels du logiciel Jobba Trade Technologies :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Jobba Trade Technologies est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Jobba Trade Technologies est disponible :
anglais, espagnol, français, polonais
Q. Jobba Trade Technologies prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Jobba Trade Technologies :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Jobba Trade Technologies peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Jobba Trade Technologies :
Acumatica, FollowUp CRM, Google Calendar, Google Maps, QuickBooks
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Jobba Trade Technologies ?
Ressources d'aide disponibles pour Jobba Trade Technologies :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
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