En savoir plus sur PDQ POS

PDQ POS, a top rated point of sale system, is designed specifically for pizzerias, quick serve, fast casual, and delivery services. The secure hybrid platform provides features for POS management, payment processing, enterprise reporting, back office management, employee management, and much more.

PDQ POS can be used as a standalone software or integrated with supported hardware including touch screen monitors, EMV readers, kitchen printers, customer display units, cash drawers, barcode scanners, digital menu boards, and more.

PDQ POS can be used by single location restaurants and multi-unit chains/franchises to manage sales using features such as menu management, order splitting, tab sharing, delivery management, loyalty and rewards programs, cash drawer management, online ordering and more. With the PDQ POS system, businesses can accept multiple payment types including cash, credit cards, gift cards, and coupons and the platform can be integrated with third-party payment gateways for credit card processing. Reports can be generated on key metrics including daily cash flow, sales by employee, top sales items, sales by location, inventory levels, labor costs and more.

Options de tarification dès :

s/o

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Les 5 meilleurs logiciels similaires à PDQ POS

PDQ POS - Principaux avantages

Seamless integrations with required third-party providers.
RESTful APIs with full documentation and project management.
Enterprise Reporting mobile app with labor, inventory, sales, sales forecasting...
Native integration: online ordering, rewards/loyalty, data security, digital menu boards, text-overlay camera system...
Expert 24x7x365 live, domestic support.

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

Options de tarification dès :

s/o

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Les 5 meilleurs logiciels similaires à PDQ POS

Images

PDQ POS Logiciel - 1
PDQ POS Logiciel - 2
PDQ POS Logiciel - 3
PDQ POS Logiciel - 4
PDQ POS Logiciel - 5
PDQ POS Logiciel - 6
PDQ POS Logiciel - 7
En voir 8 de plus
Vidéo de PDQ POS Vidéo de PDQ POS Vidéo de PDQ POS Vidéo de PDQ POS PDQ POS Logiciel - 1 PDQ POS Logiciel - 2 PDQ POS Logiciel - 3 PDQ POS Logiciel - 4 PDQ POS Logiciel - 5 PDQ POS Logiciel - 6 PDQ POS Logiciel - 7

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour PDQ POS : 120

  • API
  • Accès hors ligne
  • Accès mobile
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Alertes mobiles
  • Alertes/Notifications
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Analyse en temps réel
  • Automatisation des commandes
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Bons de commande
  • Caisse pour détaillant
  • Caisse pour restaurants
  • Carte de fidélité
  • Cartes géographiques
  • Catalogage/catégorisation
  • Catalogue de produits
  • Catalogue en ligne
  • Commande en ligne
  • Commandes récurrentes
  • Comptes clients
  • Conformité PCI
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Création de tableaux de bord
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Enquêtes et feedback
  • Facturation
  • Fonction de glisser-déposer
  • Fonctions pour restaurants
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la paie
  • Gestion de la trésorerie
  • Gestion de table
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commandes spéciales
  • Gestion des conducteurs
  • Gestion des conseils
  • Gestion des cuisines et des menus
  • Gestion des employés
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des factures
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des itinéraires
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des livraisons
  • Gestion des nouvelles commandes
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Gestion des reçus
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion des taxes de vente
  • Gestion multicanal
  • Géolocalisation
  • Géolocalisation
  • Heure d'arrivée estimée du chauffeur
  • Historique des clients
  • Historique des transactions
  • Importation et exportation de données
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Messagerie SMS
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Optimisation des itinéraires
  • Optimisation des stocks
  • Paiement en espèces à la livraison
  • Paiements électroniques
  • Partage de l'addition
  • Planification
  • Point de vente (PDV)
  • Pointeuse
  • Portail client
  • Portail employés
  • Preuve de livraison
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Projections
  • Promotion sociale
  • Prévision
  • Prévision des ventes
  • Rapports ad hoc
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports sur les coûts de main-d'œuvre
  • Reconnaissance de code-barres
  • Routage
  • Répartition des livraisons de nourriture
  • Saisie de commande
  • Saisie de signature mobile
  • Signature électronique
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi de la progression
  • Suivi des activités
  • Suivi des commandes
  • Suivi des livraisons
  • Suivi des statuts
  • Suivi du conducteur en direct
  • Suivi en direct
  • Surveillance en temps réel
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des commandes
  • Traitement des commandes
  • Traitement des paiements
  • Tâches récurrentes
  • Vérifications distinctes

Alternatives

Odoo

4,2
Alternative n° 1 à PDQ POS
Odoo est une suite d'applications professionnelles en open source entièrement intégrée et personnalisable. La plupart...

Tpv Hostelería

0
Alternative n° 2 à PDQ POS
Automate the management of your establishment with a single tool. We help you in managing sales, products, employees,...

Dispatch Science

5
Alternative n° 3 à PDQ POS
Dispatch Science est un système de gestion des livraisons disruptif conçu pour les expéditeurs, les transporteurs et...

Acumatica Cloud ERP

4,5
Alternative n° 4 à PDQ POS
Acumatica Cloud ERP est une suite logicielle intégrée pour la fabrication, destinée aux entreprises de taille moyenne,...

Avis

Note globale

4,3 /5
(3)
Rapport qualité-prix
4/5
Fonctionnalités
5/5
Simplicité d'utilisation
5/5
Support client
3/5

Vous avez déjà PDQ POS ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

Donnez votre avis !
Afficher 5 avis sur 3
Christian J.
Note globale
  • Secteur d'activité: Restaurants
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Excellent experience! PDQ POS has made the Blue Moon Bakery & Pizzeria more money with less...

Publié le 17/07/2017

PDQ POS saved us money and allowed us to serve more customers quicker and easier than our previous...

PDQ POS saved us money and allowed us to serve more customers quicker and easier than our previous POS system.

Avantages

We spent a lot of time looking over many POS systems to find the right fit for our quick service and delivery pizza shop and bakery. We chose PDQ POS and Signature Systems because they were designed by a pizza guy for a pizza/delivery operation and had the best features to fit our business. After a couple years of operational success, we know that we made the right choice!

The PDQ POS system is perfect for our operation. PDQ streamlines our customer interactions and helps us move our customers through the counter line and helps our employees take delivery orders quickly and efficiently. When we first started rockin' the PDQ system, we increased our employees accuracy and efficiency immediately when dealing with phone and delivery orders. We can now process more orders quickly and get our food to our customers faster, thanks to PDQ.

Service and support has been excellent. The on-site installation specialist was professional and knew the system inside and out. He stayed until we were up and running and the phone support has always solved our few tweaks on the spot. We couldn't be happier with our experience.

PDQ POS has made the Blue Moon Bakery and Pizzeria more money with less hassle than our previous POS system and we would recommend it without reservation. We can confidently say that we made the right choice when we chose PDQ.

Inconvénients

\

Réponse de Signature Systems

Wow. Thank you for your glowing praise, Christian! We strive toward making PDQ the best POS in the marketplace--and backing it up with exemplary customer service. We truly appreciate that you've noticed our hard work and dedication.

Brett M.
Note globale
  • Provenance de l'avis

Note globale

Great easy to use system

Publié le 08/01/2015

I have had Signature systems for over 8 years and I can not tell you how easy it has made my job. I...

I have had Signature systems for over 8 years and I can not tell you how easy it has made my job. I can train new people in 5 minutes to take orders and their online ordering has increased my sales by 10%. I just recently signed up for their loyalty program and I'm looking forward to increasing my sales even more in the new year. Their customer support has been great and when things can't get fixed over the phone I have a technician onsite within 24 hours. Trust me when you are looking for a new POS system make sure you give PDQ a chance they will knock every other POS system out of the box

Réponse de Signature Systems

Thank you Brett! We truly appreciate your feedback. Your review mirrors exactly what we've been hearing from our loyal customer base...

Tim G.
Note globale
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Easy to use software... horrible tech support.

Publié le 17/12/2015

I have had a PDQ system for over 3 years now. It takes just a short period of time to learn how...

I have had a PDQ system for over 3 years now. It takes just a short period of time to learn how the system functions, and my new employees catch on very quickly. The biggest downside to the system is that they don't offer a lot of "extras" like many of the other systems do (scheduling, online ordering, etc). Also, when we first went with PDQ, their tech support was great. Every time I called, I was able to get a live person on the phone to help me; however, that has changed tremendously over the years. I'm not sure if the company hasn't been able to keep up with their growth, but now when we call, we may get someone to answer our call once every 10 or 15 times. We are always directed to leave a message, and it can take several days, before they get back in touch with us. If it's an emergency, you have to just call over and over again, until someone answers... and that is just unacceptable. It is so bad, that I (along with several other owners in our group) are looking at a possible change to another company.

Réponse de Signature Systems

Hello Tim,
Thank you for your review and for recognizing how easy PDQ POS is to train, use and manage.

We'd love to discuss your frustration with our customer service team. We've made numerous enhancements to our call center--and I'm convinced that you will find that we not only answer our phones, but that we also provide exemplary service 24x7x365.

We do, by the way, have seamless integrated online ordering and other "extras" such as loyalty/rewards.

Thanks again for your feedback and for being a loyal customer.

PDQ POS - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur PDQ POS.

Types de licences disponibles pour PDQ POS :

  • Essai gratuit: Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel PDQ POS :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles PDQ POS est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par PDQ POS :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à PDQ POS :

Cayan, Chowly, CrunchTime, Olo, Restaurant365, Worldpay

Ressources d'aide disponibles pour PDQ POS :

Service client/e-mail, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour PDQ POS.