SiteKiosk
En savoir plus sur SiteKiosk
SiteKiosk est un logiciel de borne Android et Windows conçue pour les entreprises de divers secteurs d'activité, notamment : automobile, soins de santé, finances, médias, tourisme, commerce de détail, télécommunications, logistique, etc. La solution permet aux entreprises de personnaliser l'interface utilisateur, de filtrer les contenus, de détecter les erreurs, de gérer les mots de passe et de tenir les journaux d'activité à jour, entre autres processus.
SiteKiosk permet aux administrateurs de configurer des droits d'accès, de restreindre l'accès à certains sites web, de configurer les navigateurs par défaut et d'utiliser des combinaisons de touches personnalisées pour fournir des accès utilisateur au personnel autorisé. La plateforme permet aux membres du personnel de créer des campagnes, de planifier des processus de planification et d'afficher des publicités sur plusieurs écrans à affichage dynamique. Elle fournit également des claviers à l'écran en anglais, français et allemand, tout en proposant diverses options d'affichage (notamment QWERTY, QWERTZ et AZERTY).
SiteKiosk propose également une API (Application Programming Interface) qui permet aux entreprises d'intégrer la plateforme à plusieurs solutions tierces. L'outil permet aux superviseurs de planifier des modes veille, de réinitialiser les navigateurs, de se déconnecter automatiquement des sessions et de supprimer les données d'utilisation, comme l'historique de recherches, le cache et les cookies. Il permet également aux membres du personnel d'automatiquement détecter et corriger les erreurs et pannes système.
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SiteKiosk ne vous convainc pas tout à fait ?
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Kioware
Uniguest
Scalefusion
Moki Total Control
Avis
Vous avez déjà SiteKiosk ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Internet
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Has the features you need to manage a public touch screen kiosk
Publié le 16/07/2019
I was handed a set of freestanding kiosks with Dell Min Desktops running Windows 7, and Sonic...
I was handed a set of freestanding kiosks with Dell Min Desktops running Windows 7, and Sonic Acoustic Wave (SAW) touch screen overlays. Once the touch driver issue was resolved and Windows saw the screens as a pointing device, SiteKiosk was able to configure all of the settings one could hope for. In this configuration, each kiosk was configured separately and accessed content from a website, which was able to be locked down within SiteKiosk.
Avantages
Backed by technical support team who is knowledgable of the features and limitations.
Inconvénients
Some features and settings buried a few menus deep.
Alternatives envisagées
KiowarePourquoi passer à SiteKiosk
price, support.-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
Kiosk Software For Unlimited Uses
Publié le 12/02/2015
Our organization has been utilizing SiteKiosk and SiteRemote software since around 2009. We build...
Our organization has been utilizing SiteKiosk and SiteRemote software since around 2009. We build custom software for hundreds of Clients and integrate the SiteKiosk framework into many of our development projects.
Pros: User-Friendly Configurations, Reporting (can be sent to email or phone,) Extensive Knowledge-base through online FAQ & Forums, Can serve as a framework for further customizations to take place, TONS of functions available.
Cons: New version called "chromium" is still not quite where it should be with easy layout edits for graphics, text, or object manipulation. It takes a bit of code tweaking if you wish to place objects in specific spots not allowed through the template layout which is currently in place. I know they are working on this in their new version, so its more of a minor headache than an impediment when doing more involved work than the average consumer is using this software for.
Overall Impression: 9/10
It handles a plethora of items including transactions, user reporting, website lock-downs, and serves as a platform to build more involved projects off of. Their customer service is spot-on, and their C-level executives are constantly engaged when it comes to improving customer experience and the functionality of the software. I would recommend this to anyone.
- Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 1.0 /10
Rigid Policy
Publié le 26/11/2019
Not a slam-dunk solution. Unreasonable customer support.
Not a slam-dunk solution. Unreasonable customer support.
Avantages
For most use cases, it appears SiteKiosk would work well
Inconvénients
SiteKiosk did not work properly with specific software we use it with. I spent the length of the trial attempting to troubleshoot the issues we had. After support failed to solve our issues, I was told that our free trial had elapsed and I could not receive a refund.
Réponse de PROVISIO
I'm sorry to hear about your experience and I am confident we can assist you. We offer a fully functional free evaluation version of SiteKiosk with no time limit to ensure SiteKiosk meets your requirements before your purchase. After the purchase of a license, you are eligible for a full refund within 30 days of your purchase date for any reason.
We only received one inquiry in our support forum from you but you did not follow-up on the response we posted to you on the same day. We did not receive other phone or email requests for support regarding this. We are happy to try to continue troubleshooting this issue with you. I recommend calling us to walk through troubleshooting your issue. We can be reached at (800) 916-7422. Since your request for a refund came in more than 30 days after your purchase date, what we can do is provide technical support for your issues.
- Secteur d'activité : Internet
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé Autre pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Easy to configure software for managing standalone or networked kiosks
Publié le 19/05/2018
Locked down and configured touch-screen computer kiosks for use by the public
Locked down and configured touch-screen computer kiosks for use by the public
Avantages
Worked with touch-screen kiosks connected to wifi. Was able to set security and deployment options easily.
Inconvénients
Some features required customer support to fully understand, but the support was responsive and informative.
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
Meets core needs, but needs some maturity
Publié le 11/11/2015
SiteKiosk does a pretty good job of locking down necessary components. We use it to lock EVERYTHING...
SiteKiosk does a pretty good job of locking down necessary components. We use it to lock EVERYTHING down. To this end, in order to lock down all the aspects to meet our need, we need to manually modify the configuration XML files and create scripts.
SireRemote does a nice job of monitoring. I find it a little counter intuitive, but after some experimenting it seems to be meeting most of my needs. I found the remote desktop component unusable, while I find the configuration distribution, job manager, and file sync very useful for managing a fleet of kiosks.
SiteKiosk - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur SiteKiosk.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour SiteKiosk ?
Types de licences disponibles pour SiteKiosk :
- À partir de : 100,00 $US/unique
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise SiteKiosk ?
Utilisateurs habituels du logiciel SiteKiosk :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues SiteKiosk est-il disponible ?
Langues dans lesquelles SiteKiosk est disponible :
allemand, anglais, espagnol, français
Q. SiteKiosk prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par SiteKiosk :
Android (mobile)
Q. Avec quelles applications SiteKiosk peut-il s'intégrer ?
Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par SiteKiosk.
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour SiteKiosk ?
Ressources d'aide disponibles pour SiteKiosk :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
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