
En savoir plus sur MessageKite
MessageKite est un logiciel cloud de communication d'accueil conçu pour aider les écoles de musique et les entreprises à gérer les interactions avec les clients, les membres du personnel, les fournisseurs, les enseignants et les étudiants à l'aide d'une plateforme centralisée. Les responsables peuvent planifier et envoyer automatiquement des rappels ou des confirmations de rendez-vous aux clients et transférer les messages entrants vers des numéros de téléphone spécifiques, selon les exigences.
Grâce à MessageKite, les organisations peuvent gérer plusieurs comptes d'utilisateurs, exporter des listes de contacts vers le système au format CSV et envoyer des notifications en masse aux membres du personnel, fournisseurs et clients concernant les urgences ou les fermetures. Les administrateurs peuvent définir des minuteurs pour les messages entrants, conserver un enregistrement des interactions, répondre automatiquement aux messages entrants lorsqu'ils ne sont pas disponibles et trier les contacts dans des groupes spécifiques. Le personnel de réception de l'école de musique peut également utiliser le logiciel pour rationaliser la communication entre les enseignants, les parents et les élèves par SMS ou messages MMS.
MessageKite facilite l'intégration personnalisée avec des systèmes tiers de gestion des relations clients et des contacts. Les superviseurs peuvent également configurer MiiA, le chatbot en dehors des heures d'ouverture, pour informer les clients de l'indisponibilité et transférer immédiatement les messages urgents aux agents concernés. Les autres fonctionnalités incluent l'historique des discussions, les alertes de nouveaux messages, les répondeurs automatiques et les SMS de masse.
Options de tarification dès :
14,00 $US/mois
- Essai gratuit
- Version gratuite
- Abonnement
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Appareils
Pour quelle entreprise ?
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Images







Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour MessageKite : 32
- Alertes/Notifications
- Base de données de contacts
- Chat en temps réel
- Chat et messagerie
- Comptes d'utilisateur multiples
- Confirmation et rappels
- Coupons mobiles
- Envoi de SMS en masse
- Gestion de la communication
- Gestion des contacts
- Importation et exportation de données
- Intégrations de tiers
- MMS
- Messagerie bidirectionnelle
- Messagerie instantanée
- Messagerie planifiée
- Modèles personnalisables
- Notifications en temps réel
- Personnalisation de messages
- Planification
- Planification automatisée
- Planification des rendez-vous
- Rappels
- Rappels de paiement
- Rappels par SMS
- Rapports d'historique
- Rapports et analyses
- Rendez-vous récurrents
- Replanification
- Répondeurs automatiques
- Réponses automatisées
- Suivi des interactions
Alternatives
Marketing 360

User.com

TextP2P

TextMagic

Avis
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Donnez votre avis !- Secteur d'activité: Vente au détail
- Taille de l'entreprise: 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Excellent option for inexpensive SMS marketing software
Publié le 04/06/2020
We had wanted to implement a text messaging service so that we could reach out customers in that...
We had wanted to implement a text messaging service so that we could reach out customers in that way too, but had always found it to be cost-prohibitive. With MessageKite, we get everything we need at a very reasonable rate.
Avantages
After extensive research into our options for SMS marketing, I was very discouraged by the lack of affordable options. We are a small retail boutique and didn't have the budget for some of the more robust options available. We decided to give MessageKite a try with their free trial option, and fell in love! It's super simple to use, very user-friendly, with customizable templates you can build that allow you to easily respond to your business' FAQs. They also have automated messaging options for appointment reminders, and you can group your contacts into specific categories so that you can send one kind of text to one group, without having to choose each contact you want to include individually. Overall, we've been very happy with this software and are grateful for it.
Inconvénients
My only complaint with the software is that there's no way for a fully automated response to take place other than an appointment reminder, so when a customer opts in to your texts with a set phrase, for instance, there's no way for the software to trigger an automated response, such as "Please confirm your opt-in" etc. That makes the process a little more labor-intensive, but overall, it's a very minor issue when you consider that the templates make responding super easy, and the value of the software for the price is amazing.
Réponse de MessageKite
Dear Lindsey, thank you so much for your feedback and support. We're working hard on our SMS marketing solution that will allow your customers to opt-in and keyword campaigns. Stay tuned!
- Secteur d'activité: Musique
- Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Message Kite for a Lesson Centre
Publié le 04/06/2020
As our first text management program, it was a game-changer for our Lesson Centre and has been an...
As our first text management program, it was a game-changer for our Lesson Centre and has been an indispensable tool, but we've seen little or no refinement in the almost 3 years since.
Avantages
Ability to schedule messages is invaluable to relationships with new students, schedule changes, students returning after summer holiday, etc.
Consistent functionality with few issues where customer service is needed.
Inconvénients
Templates and calendar functions are not intuitive, need extra attention to avoid errors.
"Inbox" management needs improvement.
Customer service has been provided when needed, but feels disconnected and impersonal.
- Secteur d'activité: Photographie
- Taille de l'entreprise: 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Works as expected but would like more features
Publié le 04/06/2020
would love more options, features and controls. i'm managing with what we have merely due to not...
would love more options, features and controls. i'm managing with what we have merely due to not having time to find a replacement. if more feature/options are in the works i think sending out a newsletter or announcement of what's to come would be helpful, i can't be the only with this these issues.
Avantages
the fact that we can easily add an option to text our business phone number
Inconvénients
1-the "robot" that tries to help problem solve does so during business hours & while i'm already texting back/forth with someone. it makes it very confusing for our clients as to why "i'm" sending them odd texts. (would love a manual switch to where i can turn off the autobot feature when needed)
2-the feature that sends me an email letting me know i've missed texts doesn't always get sent to me. in the beginning it would send it after a few minutes had passed, now it sends the email alerts randomly and most of the time not at all.
3-some emojis or images that client's send me show up as weird characters or just blank texts. i never know what i'm missing as it could be important
4-the alert for the notifications is the most annoying sound ever. there is no way to choose a different tone/sound or to adjust the volume. if i have my speakers turned up to use other web based apps when a text comes it i literally jump out of my chair, know over my water, etc. i dislike it so much that i leave the browser for this feature off and try to hope that the emails will come thru letting me know i have missed texts or randomly log back in to check for myself. not ideal in both circumstances.
- Secteur d'activité: Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise: 11-50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
It is great software for messaging
Publié le 06/06/2020
We are using messageKite more than 3 years and it is working great. As transportation company our...
We are using messageKite more than 3 years and it is working great. As transportation company our dispatch team communicate with drivers easily by message kite. Sending route info, photos, schadule, etc. And messages reach to the phones momentarily.
Avantages
You can use from different computers and mobiles at the same time, software has message history and has great search option. Mass or group message is also available. Photo sending is good option, too.
Inconvénients
Search command in message history will be better to be done a little faster.
- Secteur d'activité: Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise: 11-50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
The ONLY One of its kind
Publié le 04/06/2020
Avantages
I’ve done my research for companies who offer web based text services. message kite is the only one of its kind and at the price is a STEAL! I’m so glad I found their platform. It is VERY easy to operate and built to function as you’d think. I was up and running And have not turned back.
Inconvénients
I once needed to get a hold of the company for billing updates and it could have been smoother
Réponse de MessageKite
Dear Masa, thank you so much for your feedback. It helps us improve and grow with you. We apologize for the billing issues you had with us. We will work hard to deliver spectacular customer service for you in the future. Thank you so much for being with MessageKite and your support.
MessageKite - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur MessageKite.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour MessageKite ?
Types de licences disponibles pour MessageKite :
- À partir de: 14,00 $US/mois
- Type de licence: Gratuit, Abonnement
- Essai gratuit: Disponible
Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel MessageKite ?
Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de MessageKite.
Q. Qui utilise MessageKite ?
Utilisateurs habituels du logiciel MessageKite :
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+
Q. Dans quelles langues MessageKite est-il disponible ?
Nous n'avons pas d'informations sur les langues prises en charge par MessageKite.
Q. MessageKite prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par MessageKite :
Q. Avec quelles applications MessageKite peut-il s'intégrer ?
Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par MessageKite.
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour MessageKite ?
Ressources d'aide disponibles pour MessageKite :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Support téléphonique, Chat
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