En savoir plus sur One Call Now

OnSolve’s One Call Now, one of OnSolve’s market-leading critical communications products, enables groups and organizations of all sizes and types to quickly, securely and reliably distribute critical information to large numbers of people on virtually any device and network.

OnSolve sends over two billion notifications annually and has provided more than 60 years of proven support to both the public and private sectors. We deliver critical event management solutions that give our customers the ability to proactively keep everyone informed, instill confidence, foster teamwork, mitigate disruptions, improve operational outcomes, protect assets, and save lives.

Options de tarification dès :

Non fourni par l'éditeur

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Les 5 meilleurs logiciels similaires à One Call Now

One Call Now - Principaux avantages

User Friendly. Fast Delivery.
• Create alerts using an intuitive interface that allows you to send without fuss.
• Get the word out quickly when facing severe weather, utility outages, evacuations or other emergencies.
• Launch notifications from anywhere via mobile app.

Accurately Targeted. Insightful Feedback.
• Deliver the right information to the right people through targeted groups.
• Send routine notifications including meeting announcements, promotions, and payment and past-due notices.
• Get continuous status updates immediately upon sending so you know who received the message.

Trusted Reputation. Great Value.
• Deliver alerts quickly, reliability and confidently with the mass market industry’s top-ranked mass notification system.
• Take advantage of web-based and group training to learn how to create and deliver alerts more effectively.
• Get assistance any time you need it – for any situation. Our live, in-person customer support can even send notifications on your behalf.

Clients types

  • Auto-entrepreneurs
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

Options de tarification dès :

Non fourni par l'éditeur

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Les 5 meilleurs logiciels similaires à One Call Now

Images

One Call Now Logiciel - 1
One Call Now Logiciel - 2
One Call Now Logiciel - 3
En voir 4 de plus
Vidéo de One Call Now
One Call Now Logiciel - 1
One Call Now Logiciel - 2
One Call Now Logiciel - 3

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour One Call Now : 56

  • Achats et réceptions
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Alertes mobiles
  • Alertes multilingues
  • Alertes par e-mail
  • Alertes/Notifications
  • Automate d'appel
  • CTI (couplage téléphonie informatique)
  • Champs personnalisables
  • Communication bidirectionnelle
  • Communication multicanal
  • Distribution automatique des appels
  • Distribution des appels
  • Détection du répondeur
  • Enquêtes et feedback
  • Enregistrement des appels
  • Gestion de la communication
  • Gestion des communications
  • Gestion des contacts
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des incidents informatiques
  • Gestion des listes d'appels
  • Identification de l'appelant
  • Importation et exportation de données
  • Messagerie instantanée
  • Mises à jour en temps réel
  • Mode d'aperçu (preview dialer)
  • Modèles
  • Notifications de campus
  • Notifications en masse
  • Notifications push
  • Notifications visuelles
  • Notifications web
  • Numéroteur automatique
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Piste d'audit
  • Planification
  • Planification des appels
  • Planification des notifications
  • Planification des scénarios
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Rappels
  • Rapports d'incidents
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Recherche/Filtre
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Reprise d'activité
  • Routage des appels
  • Scripts d'appel
  • Segmentation de la clientèle
  • Stockage sécurisé des données
  • Suivi des appels
  • Suivi des statuts
  • Synthèse vocale
  • Transfert d’appel

Alternatives

WATS

4,5
Alternative n° 0 à One Call Now
WATS est une solution de veille industrielle qui aide les entreprises de secteurs tels que l'aérospatiale et la...

Qumulo File Data Platform

4,9
Alternative n° 1 à One Call Now
Un des leaders de la gestion des données d'entreprise. Qumulo est une plateforme de gestion évolutive exclusive, basée...

NOLA

4,8
Alternative n° 2 à One Call Now
NOLA AUTOMATION est une solution de numérotation automatique conçue pour aider les centres d'appels à communiquer avec...

AlertMedia

4,8
Alternative n° 3 à One Call Now
AlertMedia est une plateforme de notification de masse et une solution de sécurité d'urgence basées sur le cloud,...

Avis

Note globale

4,6 /5
(25)
Rapport qualité-prix
4,2/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,3/5

Vous avez déjà One Call Now ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 25
Gary
Note globale
  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Excellent way to communicate with church members

Publié le 22/08/2019

We use One Call Now at least once a week, sometimes almost daily, to keep our members informed of...

We use One Call Now at least once a week, sometimes almost daily, to keep our members informed of deaths, events, announcements, schedules, etc. It's a great tool that keeps everyone apprised of what's happening in the church.

Avantages

Our church has used One Call Now for several years, and it has continually improved. We use it to send out phone calls, emails, and text messages. You can schedule your messages, send to specific groups that you set up, or to everyone in the system. I've found the easiest way is via phone app as you can use your phone mic to record your voice messages. Sound quality is pretty good, too.

Inconvénients

The phone app used to be buggy but it has greatly improved. The program does cost, but saves so much time and keeps your congregation informed and updated.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

We use one call every day .to keep our team informed of events . announcement, schedules and...

Publié le 19/08/2021

We use one call from six months .in this six months we solve more than one problems such as...

We use one call from six months .in this six months we solve more than one problems such as communication, and text message.etc...

Avantages

Our company has used one calling now for more than sex months. We use it to send our messages also we use it in our company to send out phone call ,also we use it in a certain groups .and it help us to know what the last news .

Inconvénients

This software is very useful honestly from we use it .we find the communication between us is very easy and simple,and didn't cost so much and the phone app is very simple and any one can use it

Alternatives envisagées 

WATS

Pourquoi passer à One Call Now

Because it's easy to use and available to any one in our company
jule
Note globale
  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Good Product

Publié le 02/12/2022

Avantages

Great way to send our mass calls to everyone in our directory

Inconvénients

This is so easy to use I have found no cons with it

Tim
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 2.0 /10

Not very reliable

Publié le 11/01/2021

I am currently looking for alternatives.

I am currently looking for alternatives.

Avantages

Able to contact multiple people with a single phone call

Inconvénients

Not very reliable. Many times the report states I was contacted with the message, but I never even got a call!
Several people say the message starts, stops then restarts with out ever completing the message. Several people reported that the message starts in the middle so full information is not conveyed.

Kelli
Note globale
  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

One Call Now contacts EVERYONE how they like to be contacted.

Publié le 20/11/2018

In today's day and age, the old "phone tree" system does not work. But One Call Now calls everyone...

In today's day and age, the old "phone tree" system does not work. But One Call Now calls everyone on your list and keeps recalling. You get a report showing who was contacted and who was unreachable. With the church having so many subgroups, it is nice to be able to select only certain people or groups to call with meeting updates and event reminders; rather than calling everyone at the church, every time.

Avantages

One Call Now will call, text or email your group, whichever they prefer. You can set-up sub groups to call only certain people so that the whole church doesn't need to be called when a youth meeting time is changed.

Inconvénients

One Call Now charges based on the number of phone numbers that you have in your database. So if you have a home phone and a cell phone for someone, that counts as two numbers.

Afficher 5 avis sur 25 Lire tous les avis

One Call Now - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur One Call Now.

Types de licences disponibles pour One Call Now :

  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Contact One Call Now for pricing details.

Utilisateurs habituels du logiciel One Call Now :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles One Call Now est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par One Call Now :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à One Call Now :

Microsoft Outlook, Salesforce Sales Cloud

Ressources d'aide disponibles pour One Call Now :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour One Call Now.