En savoir plus sur WebTMA

TMA fournit des solutions et logiciels de gestion des installations et des actifs qui peuvent être facilement configurés selon les besoins (GMAO ( [gestion de maintenance assistée par ordinateur], CAFM [Computer-Aided Facility Management], EAM [Enterprise Asset Management] ou IWMS [Integrated Workplace Management System]).

Depuis plus de trois décennies, TMA fournit des solutions logicielles fiables et intelligentes qui aident les responsables d'installations à créer de la valeur en réduisant les temps d'arrêt, en augmentant la productivité de la maintenance, en améliorant la fiabilité des équipements et en faisant des économies. La solution phare WebTMA offre toutes les fonctionnalités nécessaires pour gérer et entretenir les biens d'équipement tout en optimisant la productivité des équipes de maintenance.


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Version gratuite
Version d'essai gratuite
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Fonctionnalités

104
115

Intégrations

3
20

Simplicité d’utilisation

4,7 (23)
4,1 (20)

Rapport qualité-prix

4,7 (23)
4,1 (20)

Service client

4,8 (23)
4,3 (20)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

MCS Rental Software

4,5
Alternative n° 1 à WebTMA
MCS-rm est un logiciel de location d'équipements pour les entreprises de location de matériel multiutilisateur/multibran...

Microsoft Access

4,4
Alternative n° 2 à WebTMA
Microsoft Access est un système de gestion de base de données qui fournit des outils de développement d'applications...

RMS Cloud

4,4
Alternative n° 3 à WebTMA
RMS est une solution cloud de gestion immobilière flexible et évolutive conçue pour aider les hôteliers à accroître...

FixForm

4,7
Alternative n° 4 à WebTMA
FixForm est une solution de gestion de tâches basée sur le cloud qui aide les entreprises des secteurs de l'immobilier,...

Avis

Note globale

4,8 /5
(23)
Rapport qualité-prix
4,7/5
Fonctionnalités
4,8/5
Simplicité d'utilisation
4,7/5
Support client
4,8/5

Vous avez déjà WebTMA ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 23
Monica
Note globale
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

TMA one stop software

Publié le 06/10/2024

Throughout the years, I have worked closely with many different areas of the department and the...

Throughout the years, I have worked closely with many different areas of the department and the service is consistent. It's not just the salesperson that wants to see you succeed; they all do. Many have worked with me on a 1:1 to walk through the steps with me to identify the problem, test it, and help me resolve it.

Avantages

I love the how easy manner in which it works. I have been using this software for over 10 years and it has improved so much. They have so many great modules available for different environments to help admin and facilities staff. The helpful tips and instructions have step by step set up and trouble shooting. The best part of all is their customer service. I am always happy to get my cases or questions answers quickly. They also follow up with you about the case to ensure your request was completely resolved. I also enjoy the training they provide and all the help we receive during their annual conferences.

Inconvénients

Sometimes the upgrades shift our information or setup in our forms. Good practices are sometimes changed, and we need to adjust to the new process or look for them in different areas.

Roger
Note globale
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great software and great customer service!

Publié le 23/09/2024

We've been using this since 2008 and haven't needed to even look at another product. Checks all the...

We've been using this since 2008 and haven't needed to even look at another product. Checks all the boxes.

Avantages

Saas(Software as a Service) cloud based, access from anywhere in the world. Very little downtime. Easy to use GUI and intuitive design.

Inconvénients

Sidebar and menu fonts could be larger. Query returns sometimes can be confusing until user learns that if a return is empty, it will only show a new blank record.

Kimberly
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Good enough

Publié le 06/02/2024

Overall the basic software is good. However, if you're looking to be able to use your CMMS to...

Overall the basic software is good. However, if you're looking to be able to use your CMMS to leverage the needs of your Facilities department, the reporting is difficult and new features that could help are not available to self-hosted customers. This reflects a general lack of customer support from management. That being said, the individuals that have helped us when we can get access to a module, have been very helpful within their capacity.

Avantages

It has robust task and preventive maintenance modules.

Inconvénients

They are very slow (multiple years) to release updates. New features are only being release to their SaaS customers. The self hosted customers get left with old out dated software. CMMS doesn't have a high turn over of customers. So they are ok with not supporting self-hosted customers because they aren't concerned about losing them as customers.

Laurie
Note globale
  • Secteur d'activité : Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Long Time Satisfied User

Publié le 05/11/2024

We have had an extremely positive experience with TMA - great customer service, no down time, user...

We have had an extremely positive experience with TMA - great customer service, no down time, user friendly

Avantages

Our University likes that the system is user friendly for the requesters, the system administrator and the techs.

Inconvénients

I can not think of anything at this time.

Nathan
Note globale
  • Secteur d'activité : Enseignement primaire et secondaire
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

TMA helps keep our 70+ buildings running smoothly

Publié le 19/04/2023

Avantages

While this CMMS has many programs inside it, as well as optional features, it is easy to train someone on the basics. Many of our staff want something quick and easy, so they can execute what they need to do and move on to their next task. The data is available for me to analyze, in order to understand how to implement process improvements for our organization, but those that only want to create or complete work orders can do that and not worry about everything else. This is the system that keeps our 70+ buildings up and running. Being able to create work orders, manage their execution, and maintain the data

Inconvénients

I have found the report writing function to be confusing. There are many pre-built reports, but finding the right one for what you need, modifying it, and scheduling it often takes more time than it is worth. I prefer to create a query and save it, so I can run it whenever I need to. I wish it was more intuitive and easier to use, but I understand improvements should be made soon, so I am looking forward to what will be available.

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WebTMA - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur WebTMA.

Types de licences disponibles pour WebTMA :

  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel WebTMA :

51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles WebTMA est disponible :

allemand, anglais, chinois, espagnol, français, hindi, hongrois, indonésien, portugais, portugais brésilien, portugais européen, thaï, vietnamien

Appareils pris en charge par WebTMA :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à WebTMA :

RSMeans Data Online, StarRez, UKG Ready

Ressources d'aide disponibles pour WebTMA :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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