ProProfs Help Desk
Bureau d'assistance et solution de création de cas d'assistance pour le service client
4,9 /5 (7 avis) Donnez votre avis !ProProfs Help Desk - Présentation
Description du logiciel ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk est une solution d'assistance tout-en-un qui rationalise l'ensemble du processus de support client. Les entreprises peuvent gérer toutes les boîtes de réception orientées client sur une seule plateforme, suivre les cas d'assistance du début à la fin, collaborer avec les agents sur les cas d'assistance et résoudre les plaintes et les problèmes. ProProfs Help Desk permet également aux entreprises de conserver l'historique des clients et de suivre les cas d'assistance en fonction du temps de réponse, des retards, etc.
Les fonctionnalités de ProProfs Help Desk comprennent les éléments suivants : routage automatisé, intégration de base de connaissances, personnalisation de la marque, gestion des SLA (contrats de niveau de service), suivi des interactions client et communication multicanal. Les équipes peuvent définir les heures d'alerte et les préférences des cas d'assistance en retard conformément aux SLA, ainsi qu'organiser les cas d'assistance par le biais d'étiquettes, de cas d'assistance enfants, de priorités, etc. La solution offre une base de connaissances interne, ainsi que des évaluations client basées sur des articles d'aide et des discussions.
ProProfs Help Desk permet aux équipes de générer des rapports, de suivre les notations pour chaque interaction avec le client et de mesurer les évaluations à l'échelle du service ou de l'agent. Cela permet aux entreprises d'avoir un aperçu des points sur lesquels les agents doivent s'améliorer en termes de support client.
ProProfs Help Desk - Présentation
Prix
Types de licence
ProProfs Help Desk - Fonctionnalités
Médias
ProProfs Help Desk - Avis
ProProfs Help Desk - Avis
“Gmail like interface makes it Unique”
Awesome Gmail Like Interface!
It has been great for the past 7 months. It’s a lot easier for my team to provide support to customers and never miss out on a single sales or support opportunity. Kudos to the ProProfs team for creating an awesome support tool!
Take support to your table
Really Like the Child Tickets Feature
Really love the product. It has helped us track our agent productivity way better than any other tool. Would highly recommend people to give ProProfs Help Desk a shot!
Great Tool for Monitoring Customer Service Operations
The experience so far with ProProfs Help Desk has indeed been a memorable one. We recommend this tool for businesses that wish to make data-driven decisions and improve their service quality.
Comparatif des alternatives : note globale
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“Gmail like interface makes it Unique”
Avantages
ProProfs is a perfect customer help desk software. I love their features: shared inbox, connect support systems, customer satisfaction survey. A customer satisfaction survey helps to identify how you can improve your customer support. Support agents' performance record makes it unique.
Inconvénients
I don’t find enough integrations. Hopefully, they will bring more integrations in the near future. But overall, it’s a complete customer help desk system.
Réponse de ProProfs
Thank You for sharing your views on ProProfs Help Desk.
Awesome Gmail Like Interface!
It has been great for the past 7 months. It’s a lot easier for my team to provide support to customers and never miss out on a single sales or support opportunity. Kudos to the ProProfs team for creating an awesome support tool!
Avantages
We like how the interface of this help desk software works. We have previously used a few help desk systems. They were nice. But this one feels even lighter on the pocket. It didn’t cost us much. And the best part is, the interface is fast, so it helps my agents answer customer support emails faster.
Inconvénients
The product is great overall. But here is a suggestion for the team. How about adding integrations to social media platforms. It will help us a lot to avoid the separate time we spend on checking our social media accounts separately to check customer requests or complaints.
Réponse de ProProfs
Thanks for sharing your views on ProProfs Help Desk.
Take support to your table
Avantages
It's very easy to use and has great customer support!
Inconvénients
I wish the deployment would be upgraded for ios users.
Really Like the Child Tickets Feature
Really love the product. It has helped us track our agent productivity way better than any other tool. Would highly recommend people to give ProProfs Help Desk a shot!
Avantages
What really did put me into action to invest in a product like ProProfs Help Desk is the Child Ticket feature. Really this feature is amazing. The tickets we get can be assigned to the internal teams till the time the issue gets resolved. They can reply back on their child tickets and the same reply my agents can send to the customer across. And the best part is, this feature has its own reports section. All the more reason for us to like the product. Now we know which team delayed the request and why did that happen in the first place.
Inconvénients
This is a tough question. I feel that someone who needs the tool for greater use can identify this better. So far our experience has been nothing less than delightful.
Réponse de ProProfs
Thank You for sharing your views on ProProfs Help Desk.
Great Tool for Monitoring Customer Service Operations
The experience so far with ProProfs Help Desk has indeed been a memorable one. We recommend this tool for businesses that wish to make data-driven decisions and improve their service quality.
Avantages
Previously, we had a hard time keeping track of crucial data and everything was haywire. The best part about this software is that it offers great insights into our performance, both at an individual as well as team level. Our service manager can easily track the tickets resolved by an agent and also view rated tickets.
Inconvénients
There has not been any major issue worth mentioning. Let's see how things unfold.
Réponse de ProProfs
Thanks for sharing your views on ProProfs Help Desk.
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ProProfs Help Desk - Prix
ProProfs Help Desk - Prix
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ProProfs Help Desk - Fonctionnalités
ProProfs Help Desk - Fonctionnalités
Comparatif des alternatives : note sur les fonctionnalités
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Catégories
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ProProfs Help Desk - FAQ
ProProfs Help Desk - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur ProProfs Help Desk.
Q. Quels sont les types de licence disponibles pour ProProfs Help Desk ?
Types de licences disponibles pour ProProfs Help Desk :
À partir de: 15,00 $US/mois
Type de licence: Gratuit, Abonnement
Essai gratuit: Disponible
Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel ProProfs Help Desk ?
Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de ProProfs Help Desk.
Q. Qui utilise ProProfs Help Desk ?
Utilisateurs habituels du logiciel ProProfs Help Desk :
PME, Grandes entreprises, À but non lucratif, Entreprises de taille moyenne
Q. Dans quelles langues ProProfs Help Desk est-il disponible ?
Langues dans lesquelles ProProfs Help Desk est disponible :
anglais
Q. Quels sont les types de licence disponibles pour ProProfs Help Desk ?
Types de licences disponibles pour ProProfs Help Desk:
Gratuit, Abonnement
Q. ProProfs Help Desk prend-il en charge les appareils mobiles ?
Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par ProProfs Help Desk.
Q. Avec quelles applications ProProfs Help Desk peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à ProProfs Help Desk :
ProProfs Chat
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour ProProfs Help Desk ?
Ressources d'aide disponibles pour ProProfs Help Desk :
Support téléphonique, Support en ligne, Base de connaissances, Tutoriels vidéo, FAQ