Inngenius PMS

Solution de gestion de biens et d'opérations conçue pour l'hôtellerie

En savoir plus sur Inngenius PMS

InnGenius PMS est une solution de gestion immobilière conçue pour aider les entreprises hôtelières à gérer les opérations, l'occupation, les réservations, l'enregistrement/le départ des clients, les communications, la facturation, les paiements, etc. La solution est fournie avec un tableau de bord interactif, qui permet aux administrateurs d'afficher les statuts d'entretien ménager, de rechercher une base de données de clients et de modifier les tarifs de réservation.

InnGenius PMS comprend un module de gestion de la réception qui permet aux responsables de gérer l'allocation des stocks, l'attribution des chambres, la correspondance avec les clients et les listes d'attente. La solution offre de nombreuses fonctionnalités telles que la communication automatisée, plusieurs types de licence, la gestion fiscale, un calendrier intégré, des autorisations basées sur les rôles, une piste d'audit, etc. Le gestionnaire d'entretien ménager intégré permet aux agents d'entretien et au personnel d'assistance de créer et de gérer des ordres de travail, de mettre à jour les statuts d'entretien ménager et de suivre les tâches. La fonctionnalité de chat interne permet aux utilisateurs de partager des emplois, des informations sur les invités, etc., avec les services de l'entreprise.

Le module de PDV (point de vente) d'InnGenius PMS permet aux organisations de traiter des factures, d'accepter des paiements, d'ajouter des taxes et d'enregistrer des frais sur les comptes clients. De plus, le système prend en charge l'intégration à diverses passerelles de paiement et moteurs de réservation.

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Canada, États-Unis

Langues

anglais

Images

InnGenius PMS room management
InnGenius PMS room booking
InnGenius PMS built-in calendar
InnGenius PMS reservation management
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Vidéo de Inngenius PMS
Capture d'écran pour Inngenius PMS : InnGenius PMS room management Capture d'écran pour Inngenius PMS : InnGenius PMS room booking Capture d'écran pour Inngenius PMS : InnGenius PMS built-in calendar Capture d'écran pour Inngenius PMS : InnGenius PMS reservation management

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Inngenius PMS : 45

  • Analytique des canaux
  • Automatisation du marketing
  • Booking Management
  • CRM
  • Calendriers d'équipe
  • Chat et messagerie
  • Comptabilité intégrée
  • Facturation
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de la réception
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des promotions
  • Gestion des restrictions
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux
  • Gestion des taux de facturation
  • Gestion des tâches ménagères
  • Intégration GDS et OTA
  • Inventaire des salles
  • Notes de réservation
  • Paiements électroniques
  • Point de vente (PDV)
  • Pour locations saisonnières
  • Prise en charge de plusieurs établissements
  • Propriété unique
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Réservation d'activités
  • Réservation de chambres
  • Réservation de tiers
  • Réservation en ligne
  • Réservations de groupe
  • Suivi de l'inventaire
  • Synchronisation multicanale
  • Système de calendrier et de rappel
  • Séjour prolongé
  • Tarification dynamique
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des factures
  • Traitement des paiements

Alternatives

NewBook

4,7
Alternative n° 1 à Inngenius PMS
NewBook est une solution de gestion immobilière et un moteur de réservation universel conçu pour les locations...

Resly

5
Alternative n° 2 à Inngenius PMS
Resly is a property management system designed to help Australian hotels and resorts handle compliance, task...

eviivo

3,8
Alternative n° 3 à Inngenius PMS
eviivo est un système de gestion des réservations et des canaux qui permet aux petites entreprises d'hôtellerie et de...

HotelFriend

3,6
Alternative n° 4 à Inngenius PMS
HotelFriend est une solution tout-en-un de gestion des opérations pour les hôtels et les établissements de vacances,...

Avis

Note globale

4,9 /5
(34)
Rapport qualité-prix
5/5
Fonctionnalités
4,7/5
Simplicité d'utilisation
4,9/5
Support client
5/5

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Holly J.
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Awesome software for small property!

Publié le 24/01/2019

We "inherited" Inngenius when we purchased two years ago. With a new business and new software, we...

We "inherited" Inngenius when we purchased two years ago. With a new business and new software, we had a lot of questions and they were incredibly helpful. Thorough as well as timely. We really appreciate the assistance we received.

Avantages

The software is easy to use and the customer service is stellar. For a company our size, and for the price, we have found Inngenius to be a great value.

Inconvénients

There are some features on a few of the reports and guest look-up that I wish were set up a little different. Being able to sort by, or look up by certain fields would be nice (without having to download to excel). But, honestly, this is not a major issue.

Réponse de Inngenius

Thank you Holly! You can actually do a guest look up by using the reservation list on the left hand side, hit "clear all filters" and search in the box by first or last name. It will pull up all the records with out having to download anything :) Anytime you have questions feel free to email me and I will answer them right back

Nancy S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Hotel Booking And Channel Manager Software

Publié le 12/01/2019

This is definitely a program you will enjoy using and want to recommend to others.

This is definitely a program you will enjoy using and want to recommend to others.

Avantages

I had been with another booking software but even after working with them for over a year, I was still having difficulty understanding how to use their program. Well I started looking around and found Inngenius. They gave a trial period and I found that even within the trial period I was able to use AND understand how to use their system. It is that easy to use.
The personal customer care was incredible and very responsive. They go out of their way to make sure your issues are attended to.
They also continue to add features to the software like an affiliate program, coupon codes and pre-authorization of credit cards which has been incredibly helpful.
Another great feature is the ability to add several POS operations. Such as a gift shop and a lunch counter which can then be added to your guests bill or paid at the location separately.
You will definitely be a happy camper with this product.

Inconvénients

There is one more feature I would really appreciate and that is an integration with third party auto-responders like GetResponse, MailChimp and Constant Contact.
They do have a limited email capacity installed with their product so you can give your guests arrival information, etc. But it is not conducive to long term contact with your guests.

Réponse de Inngenius

Hi Nancy, thanks for the great review :D
We do have automatic emails and several email rules that can be established like automatic birthday wishes and confirmation, check in, check out, etc.. We also have a customer list that can easily be imported to mailchimp, etc, I will get in touch with you so I can help you set up these things. We also have smtp settings you can set up in the system if this hasnt been done yet. Talk to you soon :)

Merlyn O.
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Since August 2014

Publié le 12/01/2019

I looked all over internet for a PMS that fits my small lodge and Inngenius was perfect for us, I...

I looked all over internet for a PMS that fits my small lodge and Inngenius was perfect for us, I tried others before and I was never happy, once I start using Inngenius I liked and been using it ever since.

Avantages

Very easy to used, good technical support.

Inconvénients

I would like that before any update, send a video of the changes.

Réponse de Inngenius

Thank you Merlyn, what a great request, yes we will email the customer with a warning for upgrades from now on and I can post the how to videos on the news feed on the sign in page :)

Pamela L.
Note globale
  • Secteur d'activité: Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Easy , Affordable and Great Service!

Publié le 11/01/2019

Fantastic! I HIGHLY recommend this program and its developers!

Fantastic! I HIGHLY recommend this program and its developers!

Avantages

How easy it is to set-up and how great it works with third party sites, such as Expedia & Booking.com! I am not very computer savvy and it was so great to work with the customer representatives (who are ALWAYS available) as they helped my set-up Inngenius PMS. I was amazed at how easy it was and how much it helped me to keep my business organized.

Inconvénients

There is only 1 very little glitch in the program. I wish it would always let me know when the customer is a repeat customer. Sometimes I find it hard to look up a past customer. Maybe this is an impossible request.

Réponse de Inngenius

Hi Pamela! Thanks for the great review! We do have memory and permanent notes to a reservation, so what hotels do is if they are searching for the customer and their name pops up from the memory, they ask if the customer has stayed before. If they say yes, in the permanent notes area, they enter "repeat guest" but first they ask especially if it is a common name like Jane White. Also, if the name is spelled differently the second time, it will not recognize it so the names have to be spelled the same. Hope this helps! Ill go into your account and make sure all our latest features are activated

Arber P.
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Easy to use, good and responsive customer service, value for the money

Publié le 18/02/2017

Software: easy to use, visually likable, gets the job done, good statistics reports. Useful for...

Software: easy to use, visually likable, gets the job done, good statistics reports. Useful for small and mid-size properties.
Customer Service: April and Seth are very supportive and helpful for any questions that you have. They are very patient and understanding even if some questions from end users are retarded :) which is a huge plus in today's customer support era.
Value for money: very well priced. It gets the job done and saves you many hassles

Overall: would recommend to all my colleagues and have done so far! Starting with only one property have recommended to 5 other property-colleagues which now use Inngenius

Avantages

Easy to use. Great customer support. They improve upon the software periodically adding new cool stuff.

Inconvénients

I would like for them to increase the number of xml connections with other OTAs

Réponse de Inngenius

Hi Arber, thank you so much for your review, you made me laugh :D We are so happy you have stayed with us and we really enjoy having you as our customer and also thank you so much for your referrals your business is very appreciated and we love helping you so don't ever hesitate to ask for help :) Can you send us some suggestions for OTA's? We will work on this as well, and we will also be adding booking suite soon which will do CMS and a lot of other cool stuff :D

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Inngenius PMS - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Inngenius PMS.

Types de licences disponibles pour Inngenius PMS :

  • À partir de: 59,90 $US/mois
  • Essai gratuit: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Inngenius PMS.

Utilisateurs habituels du logiciel Inngenius PMS :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Inngenius PMS est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Inngenius PMS :

Applications s'intégrant à Inngenius PMS :

Authorize.Net, PayPal

Ressources d'aide disponibles pour Inngenius PMS :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Service de support 24/7 (réponse directe), Chat

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