Rosterfy
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En savoir plus sur Rosterfy
Rosterfy est une solution de gestion du personnel et des bénévoles conçue pour aider les entreprises à gérer la gestion des absences, la segmentation des bases de données, la planification, la communication d'équipe et la formation. Les organisateurs d'événements peuvent modifier le portail en fonction des besoins individuels et créer des formulaires d'inscription personnalisés à l'aide du générateur de formulaires, rationalisant ainsi le processus de recrutement.
Les principales fonctionnalités de Rosterfy incluent la base de données des employés, la gestion des calendriers, la planification, le recrutement des bénévoles, la messagerie et la gestion des événements. Les utilisateurs peuvent envoyer des e-mails et des bulletins d'informations personnalisés à l'ensemble de la base de données du personnel et des bénévoles afin de faciliter la communication et l'engagement. La solution suit toutes les activités d'e-mails et SMS concernant les actualités sur les événements afin d'aider les prestataires d'événements à optimiser les communications futures.
Rosterfy offre des fonctionnalités de sélection des entretiens qui permettent aux entreprises d'évaluer le personnel et les bénévoles avec des vérifications d'antécédents et d'historiques. La fonctionnalité de recherche permet également aux utilisateurs d'attribuer des rôles aux membres de l'équipe appropriés en fonction de l'expérience, de l'emplacement, des compétences et de la disponibilité.
Le tableau de bord de Rosterfy offre une visibilité sur les données du personnel et des bénévoles, qui peuvent être utilisées pour générer des rapports et exportées dans plusieurs formats de fichiers téléchargeables. La fonctionnalité de récompense et de reconnaissance du système permet aux utilisateurs d'envoyer des e-mails post-événements au personnel et aux bénévoles avec des résumés d'événements, des photos, des opportunités à venir, etc., afin d'accroître l'engagement et la fidélité des employés.
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
ChronoTrack
Humanity
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Avis
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Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Sports
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Fantastic customer service and easy to use
Publié le 10/03/2022
Easy to use and great staff to work with. Really haven't had many issues at all with the platform,...
Easy to use and great staff to work with. Really haven't had many issues at all with the platform, if I had they have been resolved or the staff have put it in the pipeline for development.
Avantages
It is easy to use and the staff who work at rosterfy are always helping me and suggesting ways to improve our portal that make everything streamlined. It is user friendly, not only on an admin end but also for our users, which is very important. We have set up automations for reminders and incorporated a feedback system.
Inconvénients
We would like rosterfy to have an app as the majority of our users are between the ages of 18-23.
- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Rosterfy Review
Publié le 21/11/2023
Avantages
Great for large organizations. Here at Blessings of Hope, we see 200-300 volunteers daily at 3 different locations. Rosterfy helps us to manage these effectively. I especially like the endless options. There's so much you can do in this platform, from customizing verbiage to setting specific permissions, and much more. The customer support team has been amazing. They are kind and prompt in responding.
Inconvénients
The most difficult thing for our company has been the implementation process. We switched to Rosterfy from a super simplistic, basic volunteer management system. While Rosterfy's endless capabilities are a perk for sure, it does take a lot of time and training to get a team of 20 staff familiar with the ins and outs of the program.
- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Misleading on features
Publié le 14/11/2024
Again, we were completely misled about the features of the program, now silent and we are still not...
Again, we were completely misled about the features of the program, now silent and we are still not fully onboarded, so we paid a significant amount of money for a half-set up system that barely works.
Avantages
It is able to do a lot, just not anything we needed.
Inconvénients
First, we were completely misled about the program's capabilities. The nature of our volunteer program is a bit different but we were told the 3 main things were were hoping to accomplish, we were told these things were no problem, when in truth, we are not able to do a single critical piece of our program. Some of these asks could have been accomplished using a free VMS system, but we chose Rosterfy as we liked the customization and these 3 main features we needed seemed easier and seamless (had it worked like we were told.) It is also extremely difficult to set up. You need to be very tech-literate and will require a full-time person dedicated to setup and management. It is not intuitive at all, multiple checkpoints to remember for the simplest thing. It is also very difficult to learn when you are rushed through multiple pieces into a one-hour session. Some people may learn like that, but I found this extremely difficult. Difficult to remember what you need to do when you actually have to set it up on your own. It does not seem like your average volunteer manager can use it without significant training and all of their time dedicated to data/system management. Very expensive for what you are getting and limits on amount of people who use the system.
Pourquoi passer à Rosterfy
Seemed to have more customization options, not the case. Seemed most intuitive, not the case.Réponse de Rosterfy
Thank you for sharing your feedback, and we’re sorry to hear that the software didn’t meet your expectations.
We take your concerns seriously and would love the opportunity to discuss how we can resolve the issues you’ve encountered.
Please feel free to reach out to us directly, and we’ll work with you to find a solution
Thank you once again for sharing,
The Rosterfy Team
- Secteur d'activité : Sports
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Rosterfy is awesome
Publié le 04/05/2020
Overall experience has been phenomenal. The Rosterfy team is very supportive with issues and setup...
Overall experience has been phenomenal. The Rosterfy team is very supportive with issues and setup of the system. In addition, they truly listen to your needs and take the time to find a way to develop a feature to support that need.
Avantages
Very simple to use for admin and for the user. Very customizable to your needs.
Inconvénients
There is some funky coding involved in some of the setup.
Alternatives envisagées
Bloomerang VolunteerPourquoi choisir Rosterfy
Chronotrack is not a volunteer registration platform. We simply worked with what we had at the time until we could switch.Logiciel antérieur
ChronoTrackPourquoi passer à Rosterfy
Cost, features, and overall look and feel of the program.Réponse de Rosterfy
Thanks for your kind feedback Annie. Great to hear that our product has helped Spartan Race to enhance the volunteer experience!
- Secteur d'activité : Ressources humaines
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Excellent Customer Service and Easy to Learn
Publié le 06/05/2022
Avantages
Our Senior Client Success Manager’s level of commitment and communication is phenomenal. She is always available to answer our questions and provide tailored ideas and input for our specific needs. We really appreciate and use the groups and reporting features regularly.
Inconvénients
Rosterfy lacks some customizable features, but our Senior Client Success Manager is always willing to add our suggestions to Rosterfy’s feature requests list. It would also be amazing if Rosterfy had an app version.
Rosterfy - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Rosterfy.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Rosterfy ?
Types de licences disponibles pour Rosterfy :
- À partir de : 7 000,00 $US/année
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise Rosterfy ?
Utilisateurs habituels du logiciel Rosterfy :
51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Rosterfy est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Rosterfy est disponible :
allemand, anglais, arabe, espagnol, français, italien, lituanien, néerlandais, russe
Q. Rosterfy prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Rosterfy :
Q. Avec quelles applications Rosterfy peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Rosterfy :
Blackbaud CRM, Brevo, Docusign, FetchIt, GivenGain, HubSpot CRM, Instagram, Litmos, Loqate, Mailchimp, Microsoft Dynamic 365 CRM (JourneyTEAM - Reseller), Salesforce.org Nonprofit Cloud, UserWay Accessibility Widget, Xero, eloomi
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Rosterfy ?
Ressources d'aide disponibles pour Rosterfy :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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