Mercury Medical

4,8 (16)
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Solution de gestion de la facturation pour les cliniques médicales

En savoir plus sur Mercury Medical

Mercury One est une solution basée sur le cloud, conçue pour aider les petites cliniques et les médecins à gérer les processus liés à la facturation, aux paiements, à la conformité, etc. La plateforme est fournie avec une fonctionnalité de saisie des données démographiques, qui permet aux organisations de collecter des informations sur les patients, telles que l'âge, le sexe et les revenus.

Mercury One comprend une base de données centralisée, qui permet aux responsables de stocker des données, telles que l'historique des patients, les gammes de traitement et les rapports de diagnostics, à des fins de référence ultérieure. Les fonctionnalités principales incluent la recherche axée sur les tableaux, le portail des patients, la planification, etc. Le système de saisie des frais permet aux utilisateurs de mettre à jour les frais des comptes de patients selon la planification des frais. Le système intégré de carte de crédit permet aux administrateurs d'accepter les paiements et de traiter les transactions groupées en lots.

Mercury One permet aux médecins de consulter les réclamations d'assurance et de gérer la mise à jour automatique des paiements dans le système, via la publication d'un avis de paiement électronique (ERA). De plus, la solution prend en charge l'intégration à divers systèmes tiers tels que les dossiers médicaux informatisés et les dossiers médicaux partagés, via une interface de programmation d'application (API).


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Mercury Medical Logiciel - 1
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Mercury Medical

4,8 (16)
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Le plus évalué

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Prix introuvable
Prix introuvable

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

61
111

Intégrations

Intégrations introuvables
5

Simplicité d’utilisation

4,6 (16)
4,0 (494)

Rapport qualité-prix

4,5 (16)
3,7 (494)

Service client

4,8 (16)
3,7 (494)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

DrChrono

4,0
Alternative n° 1 à Mercury Medical
Dossier médical partagé dans le cloud doté de modèles médicaux entièrement personnalisables et logiciel de facturation...

Qualifacts Insync

4,5
Alternative n° 2 à Mercury Medical
InSync est une plateforme cloud de gestion d'EMR et de gestion de cabinet qui peut être adaptée aux besoins des...

NextGen Office

4,0
Alternative n° 3 à Mercury Medical
NextGen Financial Suite est une plateforme d'optimisation des revenus qui inclut des services de gestion du cycle des...

SimplePractice

4,6
Alternative n° 4 à Mercury Medical
Logiciel de gestion de cabinet avec DMP (dossier médical partagé) conforme à la loi HIPAA, télésanté mobile, paiement...

Avis

Note globale

4,8 /5
(16)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,9/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,8/5

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5 avis affichés sur 16
PAULA
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

AWESOME SYSTEM AND SUPPORT

Publié le 02/04/2021

I LOVE THE SUPOPRT STAFF AND THE SYSTEM MEETS MY MEDICAL BILLING NEEDS BETTER THAN ANY SYSTEM I...

I LOVE THE SUPOPRT STAFF AND THE SYSTEM MEETS MY MEDICAL BILLING NEEDS BETTER THAN ANY SYSTEM I HAVE USED IN 30 YEARS.

Avantages

THE SYSTEM IS SET UP TO HANDLE AUTOMATION TO STREAM.INE MEDICAL BILLING

Inconvénients

I WISH THIS WAS THE SYSTEM WE USED FOR ALL OF OUR CLIENTS

Joji
Note globale
  • Secteur d'activité : Réseaux informatiques
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The best

Publié le 19/11/2023

My overall experience has been life changing.

My overall experience has been life changing.

Avantages

It's the most Highly advance medical firm and top class Service

Inconvénients

Nothing much the staffs are all friendly.

Albert
Note globale
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Mercury Medical Billing Software

Publié le 11/11/2016

Sales staff: Knows the product well and promptly responds to all queries. They provide detailed...

Sales staff: Knows the product well and promptly responds to all queries. They provide detailed responses to queries to ensure the client query is fully addressed. The product demonstration was comprehensive and flawless. It was the best prepared and carried out demonstration of all the products we looked at.
Software product: Well constructed, intuitive and easy to use
Technical expertise: The technical team is very knowledgeable and knows their product very well.
Support team: The support team was very good, however, appeared to be short-staffed

Avantages

The product is excellent, well structured and easy to use. This was evidenced by their ability to incorporate our specific requirements that were essential for us to abide by California guidelines.
The technical team had excellent understanding of their product
The entire team was friendly and very accommodating of the number of questions and requests made.
Training program was good.

Inconvénients

The support team appeared to be short-staffed
A better structured and planned implementation would have made the transition to the new system smoother and easier. They have an implementation approach that was not made clear in the beginning and as a result expectations were not managed well and led to a level of frustration from the client side.
A better understanding and appreciation of the time constraint faced by the client would have helped them resource up and plan to ensure that they meet client expectations.

Tanner
Note globale
  • Secteur d'activité : Cabinets médicaux
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Impressive Software

Publié le 27/09/2022

Avantages

When you learn Mercury the program is a really nice program to use. The support staff if we ever needed anything has been top tier getting back with answers quickly. I really like their batch system for posting things in the program. Also being able to recall statements from previous months is also a lovely addition! I think the program is cared for by people who truly want it to become a better program, they are always willing to take feedback and even take suggestions on things you may want.

Inconvénients

I feel like learning the program is probably the hardest thing to learn with there being so many menus and other things. However if you are just a regular user most of the other things should be hidden to you. I really wish there was a button to go back to the main menu right away instead of clicking exit till you get out.

Joseph
Note globale
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

With over a dozed years using Mercury Medical I have seen it evolve due to industry and user...

Publié le 08/05/2018

Nearly unlimited customization and the ability to account for everything with an audit trail that...

Nearly unlimited customization and the ability to account for everything with an audit trail that is ultimately detailed yet without superfluous data. The ability to expand without excessive costs related to fees for everything as so many software companies do. Customer service is top notch and extremely fast as well as friendly. Once they know you have an issue they seeming stop their world to get your back in order. In such and ever changing and dynamic environment it keeps things in perspective and allows efficiency where it can and accommodated all the customizations that are required that literally kill lesser equipped software. Finally, the software does render what few others actually do the ability to simply work and work well. Once the design, configuration and support data is processed onto the system it will allow the processes to simply run and run work and continue to work, and albeit incapable of self-healing it does allow with the support team the ability to resolve the growing pains forced upon it via regulations and users needs. It is truly dynamic in its approach of solving problems and being a solution juxtaposed to just another problem to be dealt with. May you have as good an experience with your software as I have had with Mercury Medical and the CrisSoft Solution. Thanks

Avantages

The literal volume of options the system allow you to use without paid programming support. The various settings allow the user to configure the system to handle nuances few if any other systems could do.

Inconvénients

With all the customization that can be configured and we have utilized most of it, it also necessitates the volume of maintenance requires to support the customization. This is only somewhat on the system and its parameters, but in like terms also due to the customization in the first place...what I am saying is the maintenance is the double edge sword, but it is doubtful that one could have the system configurations to handle everything thrown it's way without extra maintenance to support it.

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Mercury Medical - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Mercury Medical.

Types de licences disponibles pour Mercury Medical :

  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Mercury Medical :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200

Langues dans lesquelles Mercury Medical est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Mercury Medical :

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par Mercury Medical.

Ressources d'aide disponibles pour Mercury Medical :

Service client/e-mail, Base de connaissances, Support téléphonique

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