Addigy

Addigy
En savoir plus sur Addigy
Addigy est une plateforme cloud conçue pour aider les équipes informatiques d'organisations de toutes tailles à gérer et entretenir les appareils Mac et iOS. Ses fonctionnalités clés incluent la gestion de groupes d'utilisateurs, l'inscription automatisée des appareils, la surveillance des actifs, le suivi de l'utilisation et le reporting.
La solution est fournie avec des outils multilocataires qui permettent aux superviseurs de suivre les actifs individuels distribués sur différents sites et réseaux. Les superviseurs peuvent créer des journaux horodatés pour les appareils et enregistrer des détails tels que l'activité du dernier compte, la version de l'agent, le statut en ligne/hors ligne, etc. Addigy comprend un module consacré aux politiques qui permet aux administrateurs de gérer un groupe d'appareils et qui facilite les recherches rapides pour les utilisateurs en les affectant aux destinations des polices. De plus, les superviseurs peuvent créer des profils pour déployer différents paramètres et préférences, ainsi que pour ajouter des détails concernant les utilisateurs respectifs.
Addigy s'intègre à diverses applications tierces telles que Watchman Monitoring, ConnectWise, DuoMobile, Autotask, IT Glue, Freshdesk, ScreenConnect et NoMAD, parmi d'autres. Les employés peuvent collecter des données sur les appareils pour créer des faits personnalisés et générer des alertes pour la maintenance à venir, les mises à jour du système ou les violations de la conformité.
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Addigy ne vous convainc pas tout à fait ?
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Jamf Pro

N-central

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Kaseya VSA

Avis
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- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Simple, efficient device management.
Publié le 04/08/2022
Top notch.
Top notch.
Avantages
Ease of use. Able to view all assets under a single pane of glass type environment. Reports are easily and quickly compiled
Inconvénients
nothing really. The entire system is simple to use and provides the best options for managing our client assets.
Alternatives envisagées
Jamf ProPourquoi passer à Addigy
Simple interface, remote support tools for connecting quickly to our client assets. Efficient process for updating 3rd party applications, as well as the ability to quickly create policies and MDM configurations.- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
MSP Friendly MDM Solution for Mac
Publié le 23/08/2022
Addigy allows us to manage a large number of computers with few people. Being able to setup...
Addigy allows us to manage a large number of computers with few people. Being able to setup procedures for multiple clients in one interface is extremely valuable. This allows us to apply the work we do for one client to others easily.
Avantages
We’ve used Addigy for 5 years. We were using JAMF before. We like that Addigy allows us to manage multiple clients from one login.
Addigy has matured enough that there are resources for almost any mainstream app or workflow. This means if you want to do something, odds are there are resources already posted. If there aren’t, support has been very helpful.
We also did ACE certification which helps keep up credentials for the Apple Consultant’s network. We’ve taken the course twice - certifications expire after 2 years - and have enjoyed the progress Addigy has made in their product each time.
Addigy has a few updates planned that will allow us to more easily manage our client's Macs.
Addigy has also streamlined their interface which helps.
Inconvénients
While support is great, the follow-up I’ve gotten from the trainers has been inconsistent. I've emailed on questions we went' over during the course and received no response.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Addigy
Publié le 12/07/2023
Avantages
It has a nice UI and a lot of available training.
Inconvénients
It can be really hard to navigate to get what you REALLY need.

- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Addigy - Mac Management with vision for future of PaaS and device impermanence
Publié le 08/12/2020
What a fantastic company to work with. Deep level knowledgeable professionals are on hand from lead...
What a fantastic company to work with. Deep level knowledgeable professionals are on hand from lead inception to 10 years down the road in partner relationships. I cannot name another organization that partners as deeply for our success as Addigy.
Avantages
The overall structure is perfect. The company has deep connections inside apple and make MDM management near perfect. The authentication add ins and auth policies allow for seamless adoption of Azure AD across multi platform devices, Windows, Mac, iOS devices, etc. This allows for the executives of organizations whom often own the mac devices, to receive the same support and extensibility of automation as their windows brethren. Simply put it is well organized, well executed, and the vision is way in the future with things like deep PaaS integration and normalization of data so that reporting is universal!
Inconvénients
Some of the hierarchal settings could use more work, as well as the UI filtering based on security roles. Other than that, most of the gripes are the scalability of the Apple policies themselves, which is actually a positive, in that Addigy does a great job managing some of the heavy handed policies from Apple. One example is the alerting that gets created each time apple updates their TOS. It doesn't scale well but no one does with that.
Alternatives envisagées
Jamf ProPourquoi choisir Addigy
Scalability primarily. Some component of us not wanting to own the infrastructure and management of the apple relationship as well. We wanted to grow, and in order to do so we had to have scale from a Mac perspective to serve the needs of executives and high salaried employees that want to adopt cloud resources in the same identity base as their windows counterparts.Pourquoi passer à Addigy
The people at the company. Addigy screamed partnership from minute one.- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Addigy makes life easier!
Publié le 04/08/2022
Addigy makes it very simple to deploy new machines into an environment, while also providing...
Addigy makes it very simple to deploy new machines into an environment, while also providing advanced options for when I need more customization. The solution truly is the best of both worlds for my Mac endpoints.
Avantages
Addigy's MDM is lightning-fast and works seamlessly with all the macOS and iOS products i've encountered. The policies were recently revamped to make them even easier to manage (thanks!). I love that I can push custom apps to workstations, and all I have to do to onboard a new workstation is to install the Addigy agent.
Inconvénients
Addigy has an opportunity to improve their monitoring tools. While they are great when reporting when I request to be informed if a server goes offline, the ticket does not auto-close if it comes back online. Also, it seems to hoard old version of software in their local repository on the workstations, which could fill up space, but that could be an issue on my end not knowing how to automate cleanup.
Pourquoi choisir Addigy
Kaseya is not as powerful at remote management of macOS products, nor does it provide an MDM solutionLogiciel antérieur
Kaseya VSAPourquoi passer à Addigy
Pricing, Reviews, and usage within an MSPAddigy - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Addigy.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Addigy ?
Types de licences disponibles pour Addigy :
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Addigy ?
Utilisateurs habituels du logiciel Addigy :
11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Addigy est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Addigy est disponible :
anglais
Q. Addigy prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Addigy :
iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Addigy peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Addigy :
Acronis Cyber Protect Cloud, Augmentt, Autotask PSA, Azure Active Directory, BrightGauge, CloudRadial, ConnectWise PSA, Freshdesk, IT Glue, Liongard, Okta, Watchman Monitoring, Zapier, Zendesk Suite
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Addigy ?
Ressources d'aide disponibles pour Addigy :
Service client/e-mail, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
Catégories connexes
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