RxVantage
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En savoir plus sur RxVantage
RxVantage est un outil de communication et de collaboration conçu pour mettre en relation les prestataires et les cabinets de soins de santé avec les experts et les représentants des sciences de la vie au sein du secteur. Cette plateforme sur le cloud combine des ressources éducatives des entreprises des sciences de la vie avec un accès libre-service pour les cabinets médicaux.
Les cabinets médicaux peuvent utiliser le système RxVantage pour trouver des représentants et se connecter avec eux, programmer des réunions ou des formations, rechercher des programmes d'assistance et communiquer avec le personnel à l'aide de notifications. Les représentants peuvent utiliser la plateforme pour se connecter avec les cabinets, se rendre plus visibles dans l'annuaire en ligne, réserver des réunions avec les cabinets et recevoir des demandes et des rappels.
Les représentants et les cabinets peuvent échanger des informations et automatiser la coordination des réunions et des visites afin de gagner du temps et de se concentrer sur la prise en charge des patients. L'annuaire en ligne permet aux cabinets de rechercher des représentants chaque fois qu'ils ont besoin d'informations sur un sujet spécifique ou qu'un patient a une requête. La plateforme offre des fonctionnalités de communication telles que la messagerie instantanée, les messages directs ou collectifs, les invitations en ligne, les notifications en temps réel, les calendriers partagés, etc.
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
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RXNT
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Avis
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- Secteur d'activité : Cabinets médicaux
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
RxVantage
Publié le 15/08/2023
Overall it has been very helpful saved myself time and the organization money by the ease of use.
Overall it has been very helpful saved myself time and the organization money by the ease of use.
Avantages
Easy to utilize and instruct others to utilize for scheduling purposes at multiple locations for our company.
Inconvénients
This platform has worked great for our company, easy to set rules. Nothing negative.
- Secteur d'activité : Cabinets médicaux
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Set It and Forget It!
Publié le 08/07/2019
After the initial set up (there is always an adjustment period), we haven't looked back. The ease...
After the initial set up (there is always an adjustment period), we haven't looked back. The ease of use and being able to simply "set it and forget it" has been a wonderful addition to our practice. The customer service is always on point, ready to help whenever we need them. I truly have no complaints about this software.
Avantages
By taking away the scheduling burden from the front desk staff, we have been able to increase our work production because the front desk staff no longer has to sift through a hand-written calendar. We can also avoid those reps who like to abuse the system or bribe their way into getting more appointments by adding the scheduling parameters for each of our offices. We can basically set and go! Our parameters are specific for each office and tailor to each physician's desires. Our physicians can see who they want and when they want and it's much easier for our administrative staff to control who can be seen and when. We simply put in our desired parameters and let the drug reps schedule for themselves. It's very hands-off and simple.
Inconvénients
We get a lot of complaints from the drug reps about how expensive it is for them to be a member of RXVantage. I wish it were not so because the ease and convenience of using RXVantage means that we will never go back to paper and pencil again. We want to work together for the good of our patients but if the reps can't afford to be a part of this application, our participation with RXVantage is counterproductive to quality patient care.
Réponse de RxVantage
Thanks Margie! It's great to know we're helping your physicians get the information they need when they need it from reps.
We're sorry that you hear negative feedback about our pricing from reps. Just to clarify; all reps can use RxVantage for free, forever, just like medical practices. With the free version, they can book unlimited appointments across our network of practices, respond to requests for information from you, and so much more. Many choose to upgrade to a paid version, but it is not at all mandatory.
- Secteur d'activité : Produits pharmaceutiques
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant Essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Terrible Customer Service
Publié le 31/03/2024
Terrible, i have left messages, emailed, sat on hold and nobody ever answers.
Terrible, i have left messages, emailed, sat on hold and nobody ever answers.
Avantages
It seemed great at first but then my free trial ran out and nobody returned my calls or emails and i got logged out and all of my lunches cancelled.
Inconvénients
It seemed great at first but then my free trial ran out and nobody returned my calls or emails and i got logged out and all of my lunches cancelled.
- Secteur d'activité : Cabinets médicaux
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Simplifies scheduling visits with Pharma/Medical Representatives
Publié le 08/10/2021
I am very happy with the program and the benefits our office has seen using it. When we have...
I am very happy with the program and the benefits our office has seen using it. When we have encountered any issues RxVantage has been very quick and responsive to help resolve any these for us or our Reps.
Avantages
Our front desk staff spends less time on the phone scheduling meetings with Pharmaceutical and Medical Device Representatives and more time devoted to answering patient calls and providing patient care. Interested Reps are able to log on, see our available meeting times and self schedule based on rules we have clearly set and they have agreed to. The software also helps keep this scheduling completely separate from our patient schedule and information. We are able to communicate back by message directly through the software without phone time or texting. It's super fast and easy! Our feedback from the Reps is that they love it once they learn how to use it.
Inconvénients
Some Reps initially have a difficult time figuring out how to use the software, specifically signing up to find our doctors name or practice name. Apparently they need to be very specific to list out every city in their territory, if they don't list your city then they won't find you to ask for approval to start scheduling. This might be an area that could be improved. Despite some initial hiccups upon signing up, most reps tell us that they now prefer this way of scheduling as it is also easier for them.
Réponse de RxVantage
Thanks Alicia for the wonderful review! It makes us proud to know we're making a positive impact.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great online scheduler!
Publié le 01/09/2022
So far it's been a blessing to organize rep visits better so no rep is driving hours not to be...
So far it's been a blessing to organize rep visits better so no rep is driving hours not to be seen. Customer service is hands down the best i have experienced with follow up emails and fast responses.
Avantages
I really like how reps can reach out to providers and really tailor to any needs specifically as well as questions they may have.
Inconvénients
I would like to see a little more options to verify our providers schedules, such as their lunch hour. Some like to visit during that time, and others are busy. I would like to see an option to set specific provider preferences.
RxVantage - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur RxVantage.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour RxVantage ?
Types de licences disponibles pour RxVantage :
- À partir de : 150,00 $US/mois
- Type de licence : Version gratuite, Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise RxVantage ?
Utilisateurs habituels du logiciel RxVantage :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues RxVantage est-il disponible ?
Langues dans lesquelles RxVantage est disponible :
anglais
Q. RxVantage prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par RxVantage :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications RxVantage peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à RxVantage :
Salesforce Starter
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour RxVantage ?
Ressources d'aide disponibles pour RxVantage :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
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