Reputation.com

Solution de gestion de la réputation pour les entreprises multisites

4,3 /5 (138 avis) Donnez votre avis !

Reputation.com - Présentation

Description du logiciel Reputation.com

Reputation.com est une solution cloud de gestion de la réputation conçue pour aider les entreprises qui possèdent plusieurs sites à surveiller et améliorer les notes en ligne, les avis, l'expérience client, le trafic, etc. La plateforme est fournie avec un tableau de bord centralisé qui permet aux entreprises de collecter des données provenant de plusieurs sources et d'obtenir une vue à 360 degrés de leur réputation en ligne et hors ligne.

Reputation.com offre un score de réputation qui fournit des calculs en temps réel sur les performances des entreprises par rapport à différents segments de clientèle à l'aide des notes avec étoiles, des avis, des listes d'entreprises et de l'engagement social. La solution comprend une multitude de fonctionnalités telles que l'analyse concurrentielle, l'analyse des sentiments, le traitement du langage naturel, l'engagement sur les réseaux sociaux, etc. L'algorithme optimisé par IA (intelligence artificielle) s'appuie sur le machine learning pour fournir des recommandations ciblées afin d'améliorer l'expérience client.

Le module analytique de Reputation.com permet aux utilisateurs d'obtenir des informations sur la présence en ligne de leur entreprise sur différents réseaux sociaux tels que Twitter, YouTube et Instagram, ainsi que de programmer le partage de rapports avec les gestionnaires. Il s'intègre également à diverses applications tierces comme Salesforce, Facebook et Amazon, via une API.

Reputation.com - Présentation

Prix

À partir de
N/A

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Reputation.com - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis
Langues
anglais

Médias

Reputation.com rating and review score
Reputation.com dashboard
Reputation.com social presence
Reputation.com surveys
Vidéo de Reputation.com Capture d'écran pour Reputation.com : Reputation.com rating and review score Capture d'écran pour Reputation.com : Reputation.com dashboard Capture d'écran pour Reputation.com : Reputation.com social presence Capture d'écran pour Reputation.com : Reputation.com surveys

Reputation.com - Avis

Reputation.com - Avis

Note globale
4,3
/
5
Excellent
70

Très bien
50

Moyen
10

Médiocre
4

Mauvais
4

Rapport qualité-prix
4,2
Fonctionnalités
4,1
Simplicité d'utilisation
4,4
Support client
4,2
87% des utilisateurs recommandent cette application
Ryan E.

Reputation.com Is The Best MarTech Software for All-in-One Listings and Rating/Review...

The level of service, flexibility, and full-service offerings is a breathe of fresh air compared to my experience with other major players in the listing management and rating/review space. I never feel pressured or forced into a contract. I always feel comfortable providing honest feedback that will be taken to heart. I feel confident knowing I can trust this platform and their staff to help my department specialists deliver on our clients' high expectations.

I'd recommend Reputation.com over any other software in these spaces (1) listing management (2) ratings & review software and smart data services (3) surveys (4) Local SEO reporting

The fact that they also have modules that cover Social and more is value-add for me and my team.


Traduire avec Google Translate
Jeff P.

Good...once it's set up


Traduire avec Google Translate
Tiffany D.

Neutral

Dealing with accounting has been the worst experience I've ever had with any accounting team. I've been on this product for over a year now and not once have I received a correct invoice. The amount of time I've wasted going back with accounting is insane and they are not clear about what is wrong.


Traduire avec Google Translate
Holly L.

Very reliable

I would recommend for any business who needs to respond to reviews.


Traduire avec Google Translate
Utilisateur vérifié

The service has helped us maintain our reputation score and manage reviews

We had started to implement an email campaign to seek customer reviews, but have held back since we are never sure of a four or 5-star review. When our rep first introduced the idea, there was a promise of being able to divert a lousy review into another channel for satisfying the customer complaints. Reputation.com eliminated the option; therefore, the process for improving scores carries more risk.


Traduire avec Google Translate
Ryan E.
Secteur d'activité: Marketing et publicité
Taille de l'entreprise: 201-500 employés
Traduire en français
Traduire en français

Reputation.com Is The Best MarTech Software for All-in-One Listings and Rating/Review Management

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 29/03/2019
Provenance de l'avis : Capterra

The level of service, flexibility, and full-service offerings is a breathe of fresh air compared to my experience with other major players in the listing management and rating/review space. I never feel pressured or forced into a contract. I always feel comfortable providing honest feedback that will be taken to heart. I feel confident knowing I can trust this platform and their staff to help my department specialists deliver on our clients' high expectations.

I'd recommend Reputation.com over any other software in these spaces (1) listing management (2) ratings & review software and smart data services (3) surveys (4) Local SEO reporting

The fact that they also have modules that cover Social and more is value-add for me and my team.

Avantages

1. 3rd party review integration that isn't offered by other providers
2. Google Seller Ratings for my client's SEM and paid search efforts
3. Organic search performance reporting, scheduling and customization
4. Add-on solutions for any client need - surveys, review requests, listing management, ratings/review management
5. Scaleability for multi-location businesses and franchise-based businesses with unlimited users and customizable user roles to limit platform access to various enterprise stakeholders (i.e. franchisees, managers, etc.)
6. Direct access to the technical product managers for software feedback

Inconvénients

The Reputation.com training program is intuitive and helpful, but it could be much more robust to help specialists tap into advanced features offered by the platform faster than learning on their own.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Jeff P.
Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
Traduire en français
Traduire en français

Good...once it's set up

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 23/09/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Easy to use and works exactly as expected.

Inconvénients

They way undersell the amount of time it takes to set up the platform.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 6.0/10

Tiffany D.
Secteur d'activité: Immobilier
Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
Traduire en français
Traduire en français

Neutral

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 23/09/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Dealing with accounting has been the worst experience I've ever had with any accounting team. I've been on this product for over a year now and not once have I received a correct invoice. The amount of time I've wasted going back with accounting is insane and they are not clear about what is wrong.

Avantages

I love the reporting aspects. I am very happy being able to pull metrics on reviews and surveys. This really helps us make changes and improvements within our company. The word cloud and key word summary are the two most important surveys I have and they are proven very useful. The review response feature has also been very helpful and saved us a lot of time.

Inconvénients

It seems that the functionality breaks semi-often. When we put out a survey the results don't always come in for us to see them. The social media tools could be better. I would love to see a planning/grid option for Instagram. This would help us manage this better. Also, the set up process for our survey program was very taxing. Plus their help desk was not very proactive about fixing the product for us. It can take weeks to get a survey functioning properly.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 5.0/10

Holly L.
Secteur d'activité: Automobile
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français
Traduire en français

Very reliable

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 08/01/2020
Provenance de l'avis : Capterra

I would recommend for any business who needs to respond to reviews.

Avantages

So we have not used the product long but since have been using they are very reliable. They have an awesome backend to see all the stats and a great way to respond to reviews. They respond within 24 hours. They give alerts as well when any review comes in.

Inconvénients

The only thing I would say I didn't like was that I had to pay for it. The price is not bad though so not really a con in my book either but that would be my only complaint.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Hôpitaux et soins de santé
Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
Traduire en français
Traduire en français

The service has helped us maintain our reputation score and manage reviews

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
Publié le 23/09/2019
Provenance de l'avis : Capterra

We had started to implement an email campaign to seek customer reviews, but have held back since we are never sure of a four or 5-star review. When our rep first introduced the idea, there was a promise of being able to divert a lousy review into another channel for satisfying the customer complaints. Reputation.com eliminated the option; therefore, the process for improving scores carries more risk.

Avantages

We enjoy the timely alert for new reviews. The response suggestions can make it easier to start a response, though we often edit heavily.

Inconvénients

Reputation.com isn't a clearinghouse for all review platforms. It would be most helpful if my dashboard contained all major social site reviews. For instance, the Reputation platform doesn't allow users to manage Yelp reviews.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Recommandation utilisateur
8,2/10
Basé sur 138 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Reputation.com - Prix

Reputation.com - Prix

À partir de
N/A
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,2/5
Basé sur 138 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Reputation.com - Fonctionnalités

Reputation.com - Fonctionnalités

API
Analyse de campagne
Analyse en temps réel
Analytique de l'engagement
Gestion de contenu
Gestion des campagnes
Gestion des modèles
Importation et exportation de données
Interface glisser-déposer
Intégration de tiers
Intégration des médias sociaux
Marketing multicanal
Modèles personnalisables
Monitoring
Notifications automatiques
Rapports et statistiques
Segmentation des campagnes
Stratégie de marque personnalisable
Tableau de bord d'activités
Tests A/B
Fonctionnalités
4,1/5
Basé sur 138 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Reputation.com - FAQ

Reputation.com - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Reputation.com.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Reputation.com ?

Types de licences disponibles pour Reputation.com :

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Non disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Reputation.com ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Reputation.com.

Q. Qui utilise Reputation.com ?

Utilisateurs habituels du logiciel Reputation.com :

PME, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues Reputation.com est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Reputation.com est disponible :

anglais

Q. Reputation.com prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par Reputation.com :

Android, iPhone

Q. Avec quelles applications Reputation.com peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Reputation.com :

Facebook, Salesforce App Cloud, Web.com

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Reputation.com ?

Ressources d'aide disponibles pour Reputation.com :

Support téléphonique, FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Tutoriels vidéo