Reputation
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En savoir plus sur Reputation
Reputation.com est une solution cloud de gestion de la réputation conçue pour aider les entreprises qui possèdent plusieurs sites à surveiller et améliorer les notes en ligne, les avis, l'expérience client, le trafic, etc. La plateforme est fournie avec un tableau de bord centralisé qui permet aux entreprises de collecter des données provenant de plusieurs sources et d'obtenir une vue à 360 degrés de leur réputation en ligne et hors ligne.
Reputation.com offre un score de réputation qui fournit des calculs en temps réel sur les performances des entreprises par rapport à différents segments de clientèle à l'aide des notes avec étoiles, des avis, des listes d'entreprises et de l'engagement social. La solution comprend une multitude de fonctionnalités telles que l'analyse concurrentielle, l'analyse des sentiments, le traitement du langage naturel, l'engagement sur les réseaux sociaux, etc. L'algorithme optimisé par IA (intelligence artificielle) s'appuie sur le machine learning pour fournir des recommandations ciblées afin d'améliorer l'expérience client.
Le module analytique de Reputation.com permet aux utilisateurs d'obtenir des informations sur la présence en ligne de leur entreprise sur différents réseaux sociaux tels que Twitter, YouTube et Instagram, ainsi que de programmer le partage de rapports avec les gestionnaires. Il s'intègre également à diverses applications tierces comme Salesforce, Facebook et Amazon, via une API.
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- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Reputation.com makes it easy to manage your business!
Publié le 13/01/2022
Avantages
I love being able to manage our multiple locations' listings and social media.
Inconvénients
At times there can be challenges with initial setup, but the processes have improved.
Réponse de Reputation.com
Hi Becca, Thank you so much fro taking time to share your experience with Reputation. We appreciate your feedback. Have a wonderful day!
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Good...once it's set up
Publié le 23/09/2019
Avantages
Easy to use and works exactly as expected.
Inconvénients
They way undersell the amount of time it takes to set up the platform.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Reputation.com is a helpful tool
Publié le 30/09/2019
Reputation.com has been a great tool for helping us manage our online reviews. The software...
Reputation.com has been a great tool for helping us manage our online reviews. The software consolidate our reviews into one platform saving our team valuable time. Since we started using Reputation.com our online reviews have increased in both quantity and overall scores. We have 80 retail locations and the reporting options have made it easy to monitor our online reputation by location.
Avantages
The software allows our team to consolidate and manage our online reputation in one place. The platform makes responding to reviews fast and easy. There is a feature which allows us to solicit feedback from our existing clients and that has helped increase the positive reviews on Google and Facebook.
Inconvénients
The social media integration is lacking. The software is good for scheduling posts to Facebook and Instagram but unfortunately if you want to pay to "boost" a scheduled post, you can't. The post must be active on Facebook or Instagram before Reputation.com will allow you to boost it. Therefore, we end up having to use the native platform rather than the social media option in Reputation.com.
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Very reliable
Publié le 08/01/2020
I would recommend for any business who needs to respond to reviews.
I would recommend for any business who needs to respond to reviews.
Avantages
So we have not used the product long but since have been using they are very reliable. They have an awesome backend to see all the stats and a great way to respond to reviews. They respond within 24 hours. They give alerts as well when any review comes in.
Inconvénients
The only thing I would say I didn't like was that I had to pay for it. The price is not bad though so not really a con in my book either but that would be my only complaint.
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Reputation.com Is The Best MarTech Software for All-in-One Listings and Rating/Review...
Publié le 29/03/2019
The level of service, flexibility, and full-service offerings is a breathe of fresh air compared to...
The level of service, flexibility, and full-service offerings is a breathe of fresh air compared to my experience with other major players in the listing management and rating/review space. I never feel pressured or forced into a contract. I always feel comfortable providing honest feedback that will be taken to heart. I feel confident knowing I can trust this platform and their staff to help my department specialists deliver on our clients' high expectations.
I'd recommend Reputation.com over any other software in these spaces (1) listing management (2) ratings & review software and smart data services (3) surveys (4) Local SEO reporting
The fact that they also have modules that cover Social and more is value-add for me and my team.
Avantages
1. 3rd party review integration that isn't offered by other providers
2. Google Seller Ratings for my client's SEM and paid search efforts
3. Organic search performance reporting, scheduling and customization
4. Add-on solutions for any client need - surveys, review requests, listing management, ratings/review management
5. Scaleability for multi-location businesses and franchise-based businesses with unlimited users and customizable user roles to limit platform access to various enterprise stakeholders (i.e. franchisees, managers, etc.)
6. Direct access to the technical product managers for software feedback
Inconvénients
The Reputation.com training program is intuitive and helpful, but it could be much more robust to help specialists tap into advanced features offered by the platform faster than learning on their own.
Reputation - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Reputation.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Reputation ?
Types de licences disponibles pour Reputation :
- À partir de : 100,00 $US/unique
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise Reputation ?
Utilisateurs habituels du logiciel Reputation :
51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Reputation est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Reputation est disponible :
allemand, anglais, français
Q. Reputation prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Reputation :
Android (mobile), iPhone (mobile)
Q. Avec quelles applications Reputation peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Reputation :
Meta for Business, Salesforce Platform, Web.com, XM for Customer Experience
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Reputation ?
Ressources d'aide disponibles pour Reputation :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique
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