EV Service Manager

EV Service Manager
En savoir plus sur EV Service Manager
EV Service Manager, par EasyVista, est une solution ITSM (IT Service Management) sur le cloud, qui aide les organisations de toutes tailles dans le suivi des incidents et la gestion de tâches. Ses principales fonctionnalités sont l'analyse des tendances, l'exécution des demandes, la gestion financière et le reporting.
EV Service Manager est doté d'un concepteur de processus graphique qui permet aux coordinateurs de configurer les règles de fonctionnement, de programmer les tâches et de rationaliser les multiples opérations entre les membres de l'équipe. Grâce au module de gestion des actifs, les utilisateurs peuvent suivre les achats, contrôler les inventaires et la gestion des stocks, ainsi que gérer les licences et les dates d'expiration associées aux entités. De plus, les responsables peuvent utiliser les fonctionnalités de gestion de projet pour attribuer des cas d'assistance entrants aux agents et suivre l'avancement des tâches en cours.
Les ensembles d'API proposés par EV Service Manager permettent aux utilisateurs d'intégrer le système à plusieurs plateformes tierces, telles que Bomgar, Solarwinds, Trello, WordPress, Salesforce, Slack, Skype, Oracle, Splunk, etc. Le portail en libre-service permet aux utilisateurs finaux de soumettre des questions, de faire des recherches dans la base de connaissances et de prendre contact avec les équipes du support. La solution aide également les administrateurs à surveiller les accords de niveau de service et à effectuer des analyses des causes profondes pour identifier et résoudre les incidents.
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EV Service Manager ne vous convainc pas tout à fait ?
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Avis
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- Secteur d'activité : Exploitation minière et métaux
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Complete ITSM tool easy to implement and use
Publié le 26/01/2023
We used the tool in lat 7 years passing from old GUI to the most recent one. Overall experience has...
We used the tool in lat 7 years passing from old GUI to the most recent one. Overall experience has been positive. Features list on GetApp is wrong or not updated, since several features are available.
Avantages
Modern user interface, no need to code to setup even complex workflows, out of the box ready to use workflows and data structures allow a mid sized company to execute and run in an acceptable time. Multi language interface is a plus. Email integratio can help comunications with users. On prem solution available.
Inconvénients
Knowledge base and knowlege management is limited. Support from Easyvista is slow. Few integrations with other tools. Responsive service app UI is really a cons.
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Very Flexible to a fault
Publié le 18/12/2019
We have seen the product grow in the 4 years we've had it. The current version, Oxygen, is a huge...
We have seen the product grow in the 4 years we've had it. The current version, Oxygen, is a huge leap from where we started with our implementation. We needed a full-featured ITSM and this software definitely fits the bill at a lower cost than some of the competitors. However, we chose to save money on implementation and did a lot on our own. If we had spent more money and time with the implementation team, we might have had an easier road to where we are.
Avantages
The software is very flexible and has many features. You can make it do what you want it to do, for most things, with some work.
Inconvénients
There are a lot of things to configure and arrange in the software, so it can be overwhelming and confusing at times. They advertise "codeless", but to be a power user, you need to know some SQL.
Pourquoi choisir EV Service Manager
Needed something more up-to-date and full-featured.Pourquoi passer à EV Service Manager
Cherwell wasn't very responsive and ServiceNow was really expensive for the same features.- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
A feature rich ITSM tool
Publié le 16/12/2024
It has been a very positive on boarding experience with Service Manager, with seamless logon via...
It has been a very positive on boarding experience with Service Manager, with seamless logon via SSO and easy to use queries to get up and running in managing tickets and raising change requests. The vendor provides software updates and support
Avantages
The software offers a comprehensive way to manage incidents and service requests that are logged via the EV self service module. The web app has a clean interface with a good use of colours to make it easy to see the type of ticket raised and its SLA. A good feature is that within a ticket on Service Manager, you can easily access the end users information and also see additional details like the tickets they have raised in the past. There is a wealth of back-end integrations and development opportunities to expand the software to work with APIs and 3rd party systems
Inconvénients
When some tickets are logged with embedded images/HTML content, it doesn't seem to render properly and can thus make it difficult to triage an incident or request because you cannot read what was raised
- Secteur d'activité : Enseignement supérieur
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 3.0 /10
EasyVista isn’t so Easy
Publié le 24/11/2022
I liked the latest versions we used but only somewhat. It had button layout and GUI that was not...
I liked the latest versions we used but only somewhat. It had button layout and GUI that was not intuitive at all. Not mobile device friendly. Would not recommend.
Avantages
They improved the versions of the software yearly. It did improve in speed and functionality but it took awhile to implement.
Inconvénients
It was very hard to configure and took a lot of time. Almost requiring a software developer for this purpose only.
- Secteur d'activité : Production alimentaire
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
EasyVista wasn't always Easy
Publié le 06/11/2024
I used an older version of the EasyVista service manager, which had a number of issues. A lot of...
I used an older version of the EasyVista service manager, which had a number of issues. A lot of those have been solved in a newer version, but the licensing cost was just a bit too excessive to warrant
Avantages
EasyVista's ticketing system worked very well, giving us a lot of options to change how we interacted with the system.
Inconvénients
There were some features that were hard to use, specifically the asset management portion.
EV Service Manager - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur EV Service Manager.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour EV Service Manager ?
Types de licences disponibles pour EV Service Manager :
- À partir de : 999,00 $US/année
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise EV Service Manager ?
Utilisateurs habituels du logiciel EV Service Manager :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues EV Service Manager est-il disponible ?
Langues dans lesquelles EV Service Manager est disponible :
allemand, anglais, espagnol, français, italien, portugais
Q. EV Service Manager prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par EV Service Manager :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications EV Service Manager peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à EV Service Manager :
Flow, Microsoft Power Automate, Slack, Trello, WordPress, Zapier
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour EV Service Manager ?
Ressources d'aide disponibles pour EV Service Manager :
Service client/e-mail, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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