helppeople Cloud

helppeople Cloud

Spanish helpdesk solution for small to large businesses

5/5 (1 avis)

helppeople Cloud - Présentation

helppeople Cloud is a helpdesk solution which allows businesses of all sizes to manage assets, tickets, requirements, service level agreements (SLAs), projects, incidents, and more. The platform enables users to streamline support service processes via automated workflows, multi-device access and self-service portals.

helppeople Cloud comes with asset management functionality, which enables managers to track assets within their organization. Features include alerts, document storage, multi-channel communication, network monitoring, ticket tracking, and more. helppeople Cloud allows users to handle available inventory, asset movement, as well as predictive maintenance. The ticket management module lets administrators create custom forms for issues, products or departments and segment information based on various criteria such as areas served, technical details, and more.

helppeople Cloud’s reports and management statistics module provides insight into technician performance, active projects and open applications. The system enables managers to generate personalized reports and export information into PDF format. Users can group clients by company name, area, location and ratings. helppeople Cloud supports integration with various third-party solutions via an application programming interface (API).

Prix

À partir de
5,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

Europe, Amérique latine, Mexique, États-Unis

Langues

anglais

helppeople Cloud - Avis

Note globale
5/5
100% d'avis positifs
1
Excellent
0
Très bien
0
Moyen
0
Médiocre
0
Horrible
Utilisateur vérifié
Traduire avec Google Translate

E pero encía con Help People

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 16/11/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Every day the experience is better.
The people of both companies are working together to fulfill the proposes and goal fixed with the tool.

Avantages

Reduce steps to do the IT control specially with hardware and licenses with workstations and inventory

Inconvénients

To better the treacebility of the implementation to assure the client is doing well the tho ha with the product

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit

9.0/10

helppeople Cloud - Prix

À partir de
5,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

Starter - $4.99 per agent per month or $49 per agent per year
Standard - $19.99 per agent per month or $199 per agent per year
Professional - $49.99 per agent per month or $499 per agent per year
Business - $99.99 per agent per month or $999 per agent per year

helppeople Cloud - Fonctionnalités

  • API
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Gestion des flux de travail
  • Rapports personnalisables

  • Audit
  • Contrôle d'accès
  • Données en temps réel
  • Importation et exportation de données
  • Interface glisser-déposer
  • Intégration de tiers
  • Intégration des applications
  • Monitoring
  • Notifications automatiques
  • Outils de collaboration
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Suivi des activités
  • Surveillance en temps réel
  • Sécurité SSL
  • Tableau de bord d'activités

Plus d'informations sur helppeople Cloud

helppeople Cloud - Principales fonctionnalités

  • Alerts / Escalation
  • Customizable Branding
  • Document Storage
  • Email Integration
  • Hardware Inventory
  • Inventory Management
  • Multi-Channel Communication
  • SLA Management
  • Self Service Portal
  • Social Media Integration
  • Software Inventory
  • Ticket Management

helppeople Cloud - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur helppeople Cloud.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour helppeople Cloud ?

Types de licences disponibles pour helppeople Cloud :

À partir de: 5,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

version d'essai gratuite: Disponible

Starter - $4.99 per agent per month or $49 per agent per year
Standard - $19.99 per agent per month or $199 per agent per year
Professional - $49.99 per agent per month or $499 per agent per year
Business - $99.99 per agent per month or $999 per agent per year

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel helppeople Cloud ?

Fonctionnalités du logiciel helppeople Cloud :

  • Alerts / Escalation
  • Customizable Branding
  • Document Storage
  • Email Integration
  • Hardware Inventory
  • Inventory Management
  • Multi-Channel Communication
  • SLA Management
  • Self Service Portal
  • Social Media Integration
  • Software Inventory
  • Ticket Management

Q. Qui utilise helppeople Cloud ?

Utilisateurs habituels du logiciel helppeople Cloud :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues helppeople Cloud est-il disponible ?

Langues dans lesquelles helppeople Cloud est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour helppeople Cloud ?

Types de licences disponibles pour helppeople Cloud:

Abonnement

Q. helppeople Cloud prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par helppeople Cloud.

Q. Avec quelles applications helppeople Cloud peut-il s'intégrer ?

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par helppeople Cloud.

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour helppeople Cloud ?

Ressources d'aide disponibles pour helppeople Cloud :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique