Zanda (formerly Power Diary)

Zanda (formerly Power Diary)
En savoir plus sur Zanda (formerly Power Diary)
Power Diary est un logiciel de gestion de cabinet en ligne conçu pour aider les professionnels de la santé à rationaliser et gérer les opérations quotidiennes de la clinique et de la santé grâce à des outils de gestion du calendrier, des réservations en ligne, des rappels automatiques par SMS ou e-mail, des factures client, des modèles de note de traitement, des rapports et des données analytiques, etc. Power Diary prend également en charge l'intégration à Stripe, Mailchimp, Xero et Google Agenda.
Power Diary convient aux cliniques de toutes tailles, des médecins exerçant seuls aux grands cabinets regroupant plusieurs sites. Les utilisateurs habituels sont les physiothérapeutes, les psychologues, les orthophonistes, les podologues, les massothérapeutes, les naturopathes, les ostéopathes, les chiropraticiens, les thérapeutes, etc.
Power Diary offre un calendrier universel et une gestion des rendez-vous en un clic, offrant aux praticiens un accès rapide et centralisé à tous leurs rendez-vous. Les rappels de rendez-vous automatisés par SMS et par e-mail permettent de réduire les annulations et les absences des clients. Les autres fonctionnalités du calendrier incluent des modèles de liste récurrentes, la disponibilité en ligne personnalisée, le regroupement personnalisé, le codage couleur, le basculement rapide, etc.
Le CRM (Customer Relationship Management) client de Power Diary permet aux utilisateurs d'accéder aux informations de base du client et de les gérer à partir d'un seul emplacement. Le CRM stocke également les détails des assurances clients et conserve un registre de tous leurs rendez-vous passés et futurs, ainsi que de leur historique de présence. Le portail client de la plateforme permet aux clients de prendre rendez-vous en ligne à tout moment. Pour assurer un contrôle total sur le processus de réservation, Power Diary permet aux utilisateurs de définir leurs règles de rendez-vous et leur politique d'annulation.
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Zanda (formerly Power Diary) ne vous convainc pas tout à fait ?
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Avis
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- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Personal Trainer(s) Appointment Portal
Publié le 04/12/2019
All personal trainers appointments in one place. Payment processing makes it easy for clients to...
All personal trainers appointments in one place. Payment processing makes it easy for clients to pay for their personal training sessions. Clients profile details are located in this app. Makes it easy for personal trainers to refer to specific client.
Avantages
I keep track of multiple personal trainers in one portal. Clients book online. Clients can process their personal training payments online. Power Diary shows every personal trainers available time slots.
Inconvénients
Need note security. One personal trainer should not be able to see another personal trainers client notes.
Réponse de Zanda
Thanks for the great review Jordan! With the Notes access - if you go to Setup > Users and untick "Access all Client Session Notes" for your users then they won't be able to access other PT's client notes. - Damien
- Secteur d'activité : Psychologie
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
A premium product, but saves me way more than the monthly fee.
Publié le 11/12/2023
Avantages
The billing and reconciliation features save me hours every month, and also help prevent errors in tracking payments. My setup is so much more professional, thanks to PD.
Inconvénients
Some of the scheduling setup is a bit clunky, and could be updated to be more intuitive. Particularly annoying is the I have to correct the session end time even when I have selected a service which its e.g. 50 minutes.
Réponse de Zanda
Hi Emma, thank you for taking the time to share your valuable feedback about Power Diary. We're thrilled to hear that our billing and reconciliation features have been a game-changer for you, saving you time and enhancing the professionalism of your setup. It's great to know that these tools are making a significant positive impact on your practice management.
We also appreciate your honesty regarding your experience with the scheduling setup. We understand that ease of use is crucial, and we're sorry to hear that certain aspects have been a bit clunky for you, especially regarding session end times. Please note that if you save the new appointment after you added a service, the service's duration will automatically define the session end time. Thank you again for your feedback and for choosing Power Diary. - Irina
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Poor.service
Publié le 05/06/2023
Not good Attitude , service and support are well below average and this ruins the business.Diary is...
Not good Attitude , service and support are well below average and this ruins the business.Diary is similar to Google so you could use Google free the same
Avantages
Simple diary which is no different too Google in many ways.
Inconvénients
Poor customer service appalling.If you need any support expect to wait at least 4 days for response. Then when they do you reply to the email and will take another 3 days for response to that... terrible
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
PD Power Diary
Publié le 15/10/2024
Alright but could see improvements in their software features
Alright but could see improvements in their software features
Avantages
Accessibility to make bookings straight away virtually online
Inconvénients
The features to reduce lag on its software.
Réponse de Zanda
Hi Nina,
Thank you for sharing your feedback! We're glad to hear that you're enjoying the convenience of online bookings. At the same time, we appreciate your comments about the software features and lag. We're always working on improvements to make the experience smoother and faster. If you have any specific suggestions or areas you'd like to see improved, we'd love to hear more. Your input helps us enhance Power Diary for everyone!
Warm regards, Irina
- Secteur d'activité : Psychologie
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 4.0 /10
Overall happy with power-diary
Publié le 07/12/2023
This platform has been beneficial for our business to use and made the service we offer more...
This platform has been beneficial for our business to use and made the service we offer more professional.
Avantages
Customer service is good and has a fast response time, which is always appreciated.
Inconvénients
The pricing is slightly high, and it would be nice to have this reduced for those of us who are loyal customers. We have, at times, been financially impacted when the system is down. The booking system has definitely made it easier for our clients to schedule. However, with ongoing improvements such as allowing direct debit and better appointment options, power-diary will become a better product and more versatile for various businesses. Overall happy.
Réponse de Zanda
Hi Elizabeth, thank you for taking the time to share your experience with Power Diary. We're thrilled to hear that our customer service has met your expectations with its prompt responses – your satisfaction is our top priority!
We're honored that Power Diary is your choice despite the concerns about cost and current functionalities. Our team is actively working on expanding our features to meet your evolving needs more closely. In addition, to show appreciation to our loyal customers, we offer a Refer A Friend program where you can earn valuable rewards: https://www.powerdiary.com/au/refer-a-friend/ Thank you again for your continued support and trust in Power Diary. We're here to support your business's growth and look forward to being a part of your journey towards greater success. - Irina
Zanda (formerly Power Diary) - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Zanda (formerly Power Diary).Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Zanda (formerly Power Diary) ?
Types de licences disponibles pour Zanda (formerly Power Diary) :
- À partir de : 19,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Zanda (formerly Power Diary) ?
Utilisateurs habituels du logiciel Zanda (formerly Power Diary) :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500
Q. Dans quelles langues Zanda (formerly Power Diary) est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Zanda (formerly Power Diary) est disponible :
anglais
Q. Zanda (formerly Power Diary) prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Zanda (formerly Power Diary) :
Q. Avec quelles applications Zanda (formerly Power Diary) peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Zanda (formerly Power Diary) :
Google Calendar, Mailchimp, Microsoft Outlook, Stripe, Tyro, Xero
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Zanda (formerly Power Diary) ?
Ressources d'aide disponibles pour Zanda (formerly Power Diary) :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
Catégories connexes
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- Logiciels pour podologues
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- Logiciels de gestion des patients
- Logiciels pour thérapeutes
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