Event Booking Engines

Logiciel de gestion d'événements pour les restaurants et lieux événementiels

En savoir plus sur Event Booking Engines

Event Booking Engines est une solution cloud de réservation d'événements destinée aux lieux événementiels, restaurants et groupes hôteliers. Elle comprend des fonctionnalités telles que le CRM basée sur les événements, les paiements en ligne, la gestion des propositions et des contrats, les signatures de contrats en ligne, les BEO, le calendrier, la planification de sites et de salles multiples, la planification du personnel, les documents, la vente de billets et le suivi des leads. L'éditeur propose également de nombreuses intégrations de produits. Cette solution vous aide à gérer facilement et de manière centralisée votre entreprise, à gagner du temps, à augmenter vos recettes et à améliorer vos flux de trésorerie.

Options de tarification dès :

89,99 $US/mois

  • Essai gratuit
  • Abonnement

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

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Images

Dashboard
Client Details
Event Booking
Master Calendar Grid View
Contract
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Event Booking Engines : 156

  • Accès mobile
  • Actions découlant d'un événement
  • Alertes par e-mail
  • Alertes/Notifications
  • Allocation et planification des ressources
  • Analyse en temps réel
  • Analyse financière
  • Attributs définis par l'utilisateur
  • Automatisation de documents
  • Automatisation du marketing
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Billetterie
  • Billetterie des événements
  • Booking Management
  • Budgétisation et prévision
  • CRM
  • Calendrier des événements
  • Catégories personnalisables
  • Catégorisation/regroupement
  • Champs personnalisables
  • Comparaisons en temps réel
  • Comptes d'utilisateur multiples
  • Confirmation et rappels
  • Conformité PCI
  • Conférences/Conventions
  • Devis
  • Distribution automatique des leads
  • Distribution d'e-mails
  • Données en temps réel
  • Développement personnalisable
  • Emplacements multiples
  • Enquêtes et feedback
  • Facturation
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de l'espace
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de site web
  • Gestion des activités
  • Gestion des banquets
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des commandes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des coûts
  • Gestion des cuisines et des menus
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des expositions et des fournisseurs
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des installations
  • Gestion des leads
  • Gestion des participants
  • Gestion des produits alimentaires
  • Gestion des promotions
  • Gestion des présences
  • Gestion des recettes
  • Gestion des recettes
  • Gestion des remises
  • Gestion des ressources
  • Gestion des réservations
  • Gestion des réservations groupées de chambres
  • Gestion des réunions
  • Gestion des serveurs
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion des ventes
  • Gestion des visiteurs
  • Gestion des événements
  • Gestion du personnel
  • Génération d'offres
  • Génération de documents
  • Historique des clients
  • Historique des transactions
  • Importation et exportation de données
  • Inscription des visiteurs
  • Inscription en ligne
  • Installations multiples
  • Intégration Microsoft Outlook
  • Intégration QuickBooks
  • Intégration comptable
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Invitations et rappels par e-mail
  • Journaux des événements
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Mariages et fêtes
  • Messagerie SMS
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Paiements en ligne
  • Paiements électroniques
  • Planification automatisée
  • Planification de la disponibilité des salles
  • Planification des campagnes
  • Planification des installations
  • Planification des rendez-vous
  • Planification des tâches
  • Planification des tâches
  • Planification des événements
  • Prise en charge iCalendar
  • Programmation des tâches
  • Promotion sociale
  • Prévision
  • Rappels
  • Rapport d'utilisation
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Rédaction de contrats
  • Réservation de chambres
  • Réservation de tiers
  • Réservation en ligne
  • Réunions internes
  • Saisie de leads
  • Saisie de signature mobile
  • Saisie et transfert de données
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi des commandes
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des interactions
  • Suivi des événements
  • Suivi et analyse de l'utilisation
  • Surveillance en temps réel
  • Synchronisation du calendrier
  • Sécurité SSL
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements
  • Tâches récurrentes
  • Widgets
  • Workflow basé sur les règles
  • Workflow configurable
  • e-mail marketing

Alternatives

Odoo

4,2
Alternative n° 1 à Event Booking Engines
Odoo est une suite d'applications professionnelles en open source entièrement intégrée et personnalisable. La plupart...

monday.com

4,6
Alternative n° 2 à Event Booking Engines
monday.com est un outil de collaboration et de gestion de projet conçu pour vous aider à tout gérer. Créez des...

Aventri

4,3
Alternative n° 3 à Event Booking Engines
etouches dispose de 15 modules pour gérer tous vos besoins concernant l'événementiel. La plateforme événementielle...

Bitrix24

4
Alternative n° 4 à Event Booking Engines
Bitrix24 est une plateforme de collaboration cloud et open source gratuite qui propose des outils de CRM, de gestion...

Avis

Note globale

4,7 /5
(12)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,7/5
Simplicité d'utilisation
4,3/5
Support client
5/5

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Utilisateur vérifié
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Lots to learn about the software but it so far has been a good place to keep all our events...

Publié le 09/01/2018

Avantages

Master calendar, client and event tracking, sending contracts to be signed rather than having to pay for a separate service. Good, responsive tech support by phone or email--my many questions are quickly answered. Some good customization and integration options.

Inconvénients

Payments and invoicing are still not super clear to me. The flow of booking events is not as user-friendly as I'd like.

Réponse de Event Booking Engines

Thank you for your review/feedback on our company and product, greatly appreciated! We recently rolled out the Event Wizard with Autopilot which should greatly improve your ease of Event Booking and drastically reduce the time it takes as well. We are always open to continued discussion and based on your specific comments/needs/requests, providing additional enhancements in all areas of our product.

Lawrence C.
Note globale
  • Secteur d'activité: Événementiel
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Event Booking Engines is AMAZING

Publié le 17/02/2021

My organization updated from an ancient program used many years ago. This software has helped us...

My organization updated from an ancient program used many years ago. This software has helped us with reports and organizing our daily client interactions. I cannot say this enough...support is outstanding!!

Avantages

This program makes organizing event leads, calendar, payments, contracts, invoices so easy!! EBE is super user friendly. They have an amazing support staff. Very quick response time. Setting up the system is easy. I will even email a question to support sometimes and they will send me a video tutorial answering my question. I cannot say enough good things about EBE!!!

Inconvénients

To be very honest....NOTHING...I have no cons for the software!

Réponse de Event Booking Engines

Thank you Lawrence, we greatly appreciate your review/feedback on our company and product! We always enjoy working with you and your comments are very helpful to us. We are very happy to hear that our product provides the key features you need to effectively manage and run your venue business! And we remain committed to continually rolling out new features to make our platform even better.

Kirby T.
Note globale
  • Secteur d'activité: Événementiel
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Terrific support and excellent software

Publié le 05/03/2019

Very positive. The staff is good at figuring out what you want and helping you accomplish it. And...

Very positive. The staff is good at figuring out what you want and helping you accomplish it. And they are constantly upgrading the software.

Avantages

Total functionality - can do almost anything you need for customer and event management. And the support is phenomenal! Ask a question and get your answer and followup almost immediately.

Inconvénients

A little bit complex, but that's due to the incredibly full functionality.

Réponse de Event Booking Engines

Thank you Kirby, we greatly appreciate your review/feedback on our company and product! We also greatly enjoy working with you and your team and remain totally committed to continued improvement and upgrades to ease of use and product feature set.

Aimee F.
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The hardest working dollars spent!

Publié le 15/02/2021

My previous software focused on scheduling dates and invoicing. Event Booking Engines created a...

My previous software focused on scheduling dates and invoicing. Event Booking Engines created a positive client impression and has a focus on an Event and all tasks and information associated with it. Creating a "portal" through our web page for each client with unique log-in reduces client interaction and time needs as many aspects are updated in their account.

Avantages

I depend on this software daily as it encompasses so much of my business needs as a Wedding Venue Owner. The features I use most are the e-signature capability, accounting payments and auto receipts and reminders for my clients/couples. Event Booking Engines takes our professionalism to a new level and is impressive to our existing and prospective clients when we present a proposal, add custom uploaded documents or photographs of the clients and or our logo or site photos. I can't think of any customer service in any aspect of business that has been more prompt and thorough for any questions I may need help on. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has worked closely with our Web design team for widgets and know how as well as our SEO manager for specialty requests. I am going on 2 years of subscription and view Event Booking Engines as a part time employee. Being in the business of Weddings and long time commitments, I will be "engaged" with this company as long as we are in business.

Inconvénients

I do have difficulty finding "notes" on clients and events at a glance.

Réponse de Event Booking Engines

Thank you Aimee, we greatly appreciate your review/feedback on our company and product! Your comments are very helpful to us and we are very happy and honored to provide critical application functionality you need to successfully manage and run your venue business on a daily basis. We do provide quick access to notes, contact and email history directly from the Event Edit and Booking Page and several other pages in our system. I have sent you an email with video explaining those and exactly how to access them.

Marla P.
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Streamlining our reservations

Publié le 17/02/2020

Customer service is excellent.i[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is very responsive (even evenings and...

Customer service is excellent.i[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is very responsive (even evenings and weekends) and is willing to customize components of the software to suit our needs when we have a specific request. He has worked with every request we’ve have had and we greatly appreciate the flexibility. Sometimes he just explains that they already have it set up - just not where we had expected and other times they make sweeping changes to accommodate our requests.

In one of [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] responses to our request he said, "It makes us very happy to provide product which has high value to you."

Avantages

Event Booking Engines integrates all aspects of reservations into one system. We are a small volunteer run nonprofit organization that rents out an historic wedding and event venue. We are thrilled to have transitioned from a manual reservation process to Event Booking Engines. We now have everything in one place – client information, event booking, contracts with electronic signature, payments, task reminders, checklists, master calendar and availability calendar (which is viewable on our website), staff scheduling, etc. We are still learning all the features that we can benefit from.

Inconvénients

The email integration works differently than I had envisioned to capture emails from clients into their event account. Outbound emails and client responses will be captured in an event account as long as the email is generated through EBE. However, if a client initiates a new email (not responding to an EBE email), they have to use our organization's email address and the email is independent of the EBE system.

Réponse de Event Booking Engines

Thank you Marla, we greatly appreciate your review/feedback on our company and product. We always enjoy working with you and your team and building new features which provide high value to you! I will meet with my team to discuss our email integration and appropriate feature enhancements there.

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Event Booking Engines - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Event Booking Engines.

Types de licences disponibles pour Event Booking Engines :

  • À partir de: 89,99 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Non disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Event Booking Engines.

Utilisateurs habituels du logiciel Event Booking Engines :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Event Booking Engines est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Event Booking Engines :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Event Booking Engines :

ClickSend, Constant Contact, Facebook, FreshBooks, Gmail, Google Calendar, Instagram, Intercom, LeadPages, LinkedIn for Business, LiveChat, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Quickbooks Online, Stripe, Twitter, Unbounce, Xero, tawk.to

Ressources d'aide disponibles pour Event Booking Engines :

Service client/e-mail, Support téléphonique, Chat

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