OBI Engage

OBI Engage

Social media management for customer service & engagement

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OBI Engage - Présentation

OBI Engage is a cloud-based solution, which helps businesses automate processes related to customer support, social media posts, and live chat across digital channels to increase customer engagement. It lets users monitor social mentions across the web and take action to improve brand loyalty.

Key features of OBI Engage include call center management, multi-channel communication, virtual assistant, performance metrics, alerts/escalation, transfers/routing, auto-responding, file sharing and automated publishing. The centralized platform helps users schedule and post content, measure the reach of digital campaigns, generate reports and share them across teams to streamline decision making. Plus, the AI-based solution comes with chatbots to provide virtual assistance and facilitate communication with website visitors as well as existing clients.

OBI Engage’s live chat module helps facilitate interaction with prospects and clients in real-time to optimize sales to increase business revenue. Integration with existing third-party systems allows marketers to automate workflows and increase customer satisfaction.

Prix

À partir de
N/A
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

Europe, Allemagne, États-Unis

Langues

néerlandais, anglais, français, allemand

OBI Engage - Prix

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Abonnement

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OBI Engage - Fonctionnalités

  • Chat
  • Communication multicanal
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion des flux de travail
  • Intégration de tiers
  • Intégration des médias sociaux
  • Monitoring
  • Stratégie de marque personnalisable

  • API
  • Base de connaissances
  • Gestion des billets
  • Historique des contacts
  • Hiérarchisation
  • Intégration CRM
  • Intégration des e-mails
  • Messagerie instantanée
  • Notifications automatiques
  • Rapports et statistiques
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités

Plus d'informations sur OBI Engage

OBI Engage - Principales fonctionnalités

  • Alerts / Escalation
  • Auto-Responders
  • Call Center Management
  • Content Management
  • Customer Database
  • Customizable Branding
  • Mobile Access
  • Multi-Channel Communication
  • Performance Metrics
  • Social Media Integration
  • Surveys & Feedback
  • Third Party Integration
  • Workflow Management

OBI Engage - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur OBI Engage.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour OBI Engage ?

Types de licences disponibles pour OBI Engage :

Type de licence: Abonnement

version d'essai gratuite: Disponible

Contact OBI4wan for pricing details.

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel OBI Engage ?

Fonctionnalités du logiciel OBI Engage :

  • Alerts / Escalation
  • Auto-Responders
  • Call Center Management
  • Content Management
  • Customer Database
  • Customizable Branding
  • Mobile Access
  • Multi-Channel Communication
  • Performance Metrics
  • Social Media Integration
  • Surveys & Feedback
  • Third Party Integration
  • Workflow Management

Q. Qui utilise OBI Engage ?

Utilisateurs habituels du logiciel OBI Engage :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues OBI Engage est-il disponible ?

Langues dans lesquelles OBI Engage est disponible :

néerlandais, anglais, français, allemand

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour OBI Engage ?

Types de licences disponibles pour OBI Engage:

Abonnement

Q. OBI Engage prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par OBI Engage.

Q. Avec quelles applications OBI Engage peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à OBI Engage :

Freshchat, TOPdesk, Yammer

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour OBI Engage ?

Ressources d'aide disponibles pour OBI Engage :

Support en ligne, Support téléphonique