HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub

Cloud-based customer service solution for firms of all sizes

4.3/5 (3 avis)

HubSpot Service Hub - Présentation

HubSpot Service Hub is a cloud-based customer service platform, which is designed to simplify processes for managing customer queries and improving client engagement for businesses of all sizes. It allows users to connect with customers through live chat, one-to-one customer communications, conversational bots, canned responses and more.

Key features of HubSpot Service Hub include customer feedback, surveys, insights, reporting, alerts, a customer database, knowledge base, goal management, and team email aliases. Businesses can use the platform to quickly answer customer queries by sending help documentation, recording short videos and creating custom email templates based on specific queries. It comes with an unified inbox, which records all communication and provides a full history of customer service for other representatives to refer to in similar cases.

With automated customer marketing emails and a searchable knowledge base, HubSpot Service Hub enables businesses to retain customers through streamlined, self-service access to case resolutions. It facilitates integration with several third-party applications such as Salesforce, HelloSign, Slack, GoToWebinar, CallRail, Typeform, Hotjar, Klipfolio, Lucky Orange, and more.

Prix

À partir de
400,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

Asie, Australie, Canada, Europe, Allemagne et 3 autres, Inde, Japon, États-Unis

Langues

anglais

HubSpot Service Hub - Avis

Note globale
4.3/5
67% d'avis positifs
2
Excellent
0
Très bien
1
Moyen
0
Médiocre
0
Horrible
Julia T.
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HubSpot Service Hub

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 01/07/2019
Provenance de l'avis : Capterra

The service hub allows you to focus on areas that require your expertise, while allowing you to use HubSpot to organize your marketing goals and strategies. They make it so much easier to meet client expectations and stay on top of marketing trends.

Avantages

HubSpot is a user-friendly application that is easy to navigate and with a platform intuitive for users. The service hub makes it a simpler process to connect with clients and follow up ticket tracking. There are three parts to the hub: client feedback, tickets for a help desk experience, and knowledge base to provide resources for clients.

Inconvénients

It's available only through the upgrade to service professional and not currently available through our Enterprise subscription.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

8.0/10
Utilisateur vérifié
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Hubspot Service Hub allows us to easily track tickets and customer profiles.

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 20/01/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Creating tickets in Hubspot is super easy! You can create them right from an email or chat that has come in. You can add in different boards and deadlines for each ticket. Customer support made it easy to setup and understand. Any emails, chats, phone calls, tickets, etc. are all accessible when you are on a customer's profile.

Inconvénients

I don't really have anything negative to say about this software! The only thing is it can be pricey for smaller businesses but it's worth it.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

9.0/10
Utilisateur vérifié
Traduire avec Google Translate

Great Product

Logiciel utilisé Autre pendant Version d’essai gratuite
Publié le 26/03/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Hubspot succeeds in pulling together everything you need to manage your customers and run your business

Inconvénients

A little complicated and duanting, but the sales people are happy to help.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit

8.0/10

HubSpot Service Hub - Prix

À partir de
400,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

HubSpot Service Hub starts at $400/month. Contact HubSpot for more information.

HubSpot Service Hub - Fonctionnalités

  • Base de connaissances
  • Chat
  • Communication multicanal
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion des billets
  • Hiérarchisation
  • Intégration de tiers
  • Intégration des e-mails
  • Rapports et statistiques
  • Stratégie de marque personnalisable

  • API
  • Gestion des flux de travail
  • Historique des contacts
  • Intégration CRM
  • Intégration des médias sociaux
  • Messagerie instantanée
  • Monitoring
  • Notifications automatiques
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités

Plus d'informations sur HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub - Principales fonctionnalités

  • Alerts / Escalation
  • Appointment Management
  • Auto-Responders
  • Automatic Customer Notices
  • Communication Management
  • Customer Database
  • Customer Experience Management
  • Customizable Branding
  • Document Storage
  • Email Integration
  • Knowledge Base
  • Mobile Access
  • Multi-Channel Communication
  • Surveys & Feedback
  • Third Party Integration
  • Ticket Management

Avantages

• Turn customers into promoters with communication tools for carrying out conversational, contextual, interactions.

• Facilitate collaboration through the Conversations inbox which gives all team members a contextual overview of a customer's history and previous interactions.

• Turn chats and emails into actionable tickets which can be prioritized, categorized, and tracked, in order to facilitate end-to-end customer service.

• Aid customers with self-service resolutions by creating a custom Helpdesk and knowledge base for customers to access online.

• Utilize HubSpot Service Hub's feedback and advocacy tools to gather insight into customer sentiment and identify areas for improvement.

HubSpot Service Hub - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur HubSpot Service Hub.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour HubSpot Service Hub ?

Types de licences disponibles pour HubSpot Service Hub :

À partir de: 400,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

version d'essai gratuite: Disponible

HubSpot Service Hub starts at $400/month. Contact HubSpot for more information.

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel HubSpot Service Hub ?

Fonctionnalités du logiciel HubSpot Service Hub :

  • Alerts / Escalation
  • Appointment Management
  • Auto-Responders
  • Automatic Customer Notices
  • Communication Management
  • Customer Database
  • Customer Experience Management
  • Customizable Branding
  • Document Storage
  • Email Integration
  • Knowledge Base
  • Mobile Access
  • Multi-Channel Communication
  • Surveys & Feedback
  • Third Party Integration
  • Ticket Management

Q. Qui utilise HubSpot Service Hub ?

Utilisateurs habituels du logiciel HubSpot Service Hub :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues HubSpot Service Hub est-il disponible ?

Langues dans lesquelles HubSpot Service Hub est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour HubSpot Service Hub ?

Types de licences disponibles pour HubSpot Service Hub:

Abonnement

Q. HubSpot Service Hub prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par HubSpot Service Hub.

Q. Avec quelles applications HubSpot Service Hub peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à HubSpot Service Hub :

Brilliant Assessments, CallRail, GoToWebinar, Justuno, Salesforce Sales Cloud, Shopify, SurveyMonkey, Unbounce, Woopra, Wordpress

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour HubSpot Service Hub ?

Ressources d'aide disponibles pour HubSpot Service Hub :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique