symplr Provider

En savoir plus sur symplr Provider
symplr est une solution d'accréditation basée sur le cloud qui aide les entreprises du secteur de la santé à gérer les processus liés à l'accès aux établissements et optimise la gestion des risques et la conformité au sein de l'organisation en contrôlant le personnel, les infirmières, les étudiants, les bénévoles, etc.
Les principales caractéristiques de symplr sont la gestion des documents, l'attribution de privilèges, le suivi des certifications, la vérification des licences et l'administration des rendez-vous. Le système de gestion des visiteurs permet aux entreprises de scanner le permis de conduire des vendeurs, de vérifier les visites répétées et d'envoyer des alertes pour informer les clients des derniers changements survenus dans les canaux. De plus, son tableau de bord d'enregistrement permet aux entreprises de visualiser le trafic sur site, de suivre l'emplacement des visiteurs lors des urgences et de capturer les images des clients en temps réel pour enregistrer leur présence dans divers services médicaux.
symplr fournit des fonctionnalités d'accès limité pour afficher les journaux de données, qui contiennent des informations client importantes pour référence ultérieure. Les utilisateurs peuvent définir les champs visibles sur les badges des visiteurs pour leur permettre de les saisir dans des zones protégées par mot de passe, garantissant une sécurité maximale des patients et des professionnels de la santé dans l'établissement.
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symplr Provider ne vous convainc pas tout à fait ?
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Avis
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- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
Being somewhat new to this software, I am finding it to be a bit time consuming to navigate my...
Publié le 03/04/2018
Avantages
I like the tiered access level feature. Also the Dashboard features and Mapping to documents and video tutorials. Have to say trainers are really good too.
Inconvénients
Most times it feels as though everything has an additional cost. From trainings offered to modules needed. In addition, there seems to be a great deal of required customization with fields and how to store data needed.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Hard at first but easy to use
Publié le 24/07/2023
Avantages
The product is easy to use one you get it. The integration process took one month since their was a lot of intense training to be provided about the system. Hard at first, easy when you understand it.
Inconvénients
The Intergration took long but we are glad we did it. Hard at first but very easy when you master everything. I like everything about Symplr
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Not what we expected.
Publié le 22/05/2019
Upper management talks the talk, but are not good with follow through.
Upper management talks the talk, but are not good with follow through.
Avantages
Trainers are good and so is support, but the initial build of the system and clean up from conversion is the client's responsibility - very time consuming.
Inconvénients
-LEMM (web crawler) only works for MD/DO state licensure boards, it will not perform web crawls for DPM, DDS, etc. Also, the LEMM "bucket" (after it has performed a webcrawl and results sent back) has to be cleaned out daily. It's like having another email inbox to manage, and saving the results to the system for each individual provider. Very time consuming.
-OIG/SAM query - you can do a monthly sweep of the entire medical staff, but it will not provide a report to show evidence of completion.
-Mass uploads - when large groups renew malpractice insurance, you can only do a mass update to change the expiration date, you cannot mass upload the certificate of insurance (COI) to each provider in the group. It's a manual process to save the COI to each practitioner's file.
-Uploading documents - what symplr refers to as images - you can click on a PDF file from your computer and drag it over into the system, but you cannot click/drag/drop a PDF from an email attachment. You have to save the email attachment to your computer, then click/drag/drop. Extra step.
-Primary Source Verification - you can go to various Board, NPI, etc. websites and the system will create a PDF to be saved to a practitioners file; however, this feature will not work for AMA/AOIA website. Same extra step as above.
-Letters -have to create your own letters and forms (affiliation, peer reference) within the system-functionality is the same as Microsoft Word, but it's not Word-very cumbersome.
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
I think the customer support operates at a high level. Software ease of use could be more...
Publié le 30/03/2018
Avantages
I like the overall visual layout. I like being able to populate and move from name to name in the left hand, blue sidebar.
Inconvénients
I have offered these some of these suggestions in the past, but nothing has seemed to change. 1. I wish that information viewing "boxes" say, in Specialties/boards, would have the capability to expand, versus being fixed and using a slider bar. This applies to several of the different "instances". 2. There are far too many redundant keyboard "clicks" required. I make my choice and then a screen comes up asking "am I sure" and I have to verify my choice. When I make a choice, don't ask me to verify. Another wasted extra keyboard click is when dropping a PDF into "images" on the toolbar of the credentialing instance. I move the document in, then a screen comes up that I have to click on stating "An image has just been added...". Every time that pops up I say to myself, "No, s#*t. I just purposefully added it." 3. When I enter a "from" date, I would like the cursor to automatically jump to the "to" date box, (like it used to do in visual cactus), instead of having to press "tab". 4. When I enter, let's say, a new license on the licensing screen, I would like for it to automatically go and populate into the credentialing instance, versus having to go to the credentialing set up, to click on the yellow icon to approve the entry. Again, I purposefully entered it. Trust that I wanted to do it. Don't make me have to do yet another verification of my actions. 5. Re: "Packets" they don't work the way they were explain to us,and sought clarification/direction 2x

- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
This makes working with the government easier
Publié le 06/07/2018
great way to navigate the government
great way to navigate the government
Avantages
No one likes trying to challenge the government and all their in's and out's but this does help a lot.
Inconvénients
This program does not change as fast as the government. But that really is it's only limitation I would say.
symplr Provider - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur symplr Provider.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour symplr Provider ?
Types de licences disponibles pour symplr Provider :
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise symplr Provider ?
Utilisateurs habituels du logiciel symplr Provider :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues symplr Provider est-il disponible ?
Langues dans lesquelles symplr Provider est disponible :
anglais
Q. symplr Provider prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par symplr Provider :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications symplr Provider peut-il s'intégrer ?
Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par symplr Provider.
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour symplr Provider ?
Ressources d'aide disponibles pour symplr Provider :
Service client/e-mail, Support téléphonique, Chat
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