En savoir plus sur Kapture CX

Kapture CRM is a cloud-based customer relationship management solution which helps enterprises of all sizes automate sales, distribution, customer service, marketing and collections processes. The platform enables users to manage pre-sale activities from a centralized location.

Primary features of the Kapture CRM include alerts/escalations, appointment and email management, surveys and feedback, queue management, live chat, performance metrics, CRM and sales reports, marketing analytics and automatic lead capture. Kapture CRM offers predefined templates to help users send customized mailers to clients. The unified dashboard allows users to track calls, available agents, call types, responses and more via a unified dashboard. The platform allows firms to connect to users across multiple platforms including social media, email, chat and through direct marketing campaigns. Its analytics functionality provides interactive reports with pie-charts and excel sheets to gain insights into sales and marketing campaign performance.

Kapture CRM enables businesses to maintain a database of customer interactions, leads, support tickets, queries and refunds. The platform integrates with various third-party applications including SAP, Oracle, WordPress, Shopify, Yelp, FreshBooks and Twilio.

Options de tarification dès :

19,00 $US/mois

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

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Clients types

  • Auto-entrepreneurs
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Émirats arabes unis, Bangladesh, Bahreïn, Indonésie, Inde , Koweït, Malaisie, Philippines, Qatar, Arabie saoudite, Singapour, États-Unis

Langues

anglais

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Images

Kapture CX Logiciel - 1
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Kapture CX Logiciel - 3
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Kapture CX Logiciel - 5
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Kapture CX : 74

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Alertes mobiles
  • Alertes par e-mail
  • Alertes/Notifications
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • CRM
  • Champs personnalisables
  • Chat et messagerie
  • Communication multicanal
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Devis
  • Données en temps réel
  • Enquêtes et feedback
  • Forums en ligne
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la formation
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des modèles
  • Gestion des objectifs
  • Gestion des offres
  • Gestion des performances
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réunions
  • Gestion des tickets de support
  • Gestion des tâches
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion du pipeline de ventes
  • Gestion du territoire
  • Historique des clients
  • Interface mobile
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration du chat interne
  • Intégration et formation des commerciaux
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Portail libre-service
  • Pour organisations et équipes commerciales
  • Programmation des tâches
  • Prévision
  • Qualification de leads
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Routage des appels
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des interactions
  • Suivi des références
  • Suivi des tickets d'assistance
  • Surveillance en temps réel
  • Synchronisation du calendrier
  • Système de calendrier et de rappel
  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
  • e-mail marketing

Alternatives

Zoho CRM

4,3
Alternative n° 1 à Kapture CX
Zoho CRM est un logiciel CRM cloud qui aide les entreprises de toutes tailles à conclure des transactions plus...

Dynamics 365

4,3
Alternative n° 2 à Kapture CX
Microsoft Dynamics AX est un logiciel de planification des ressources d'entreprise (ERP) multilingue et multidevises....

Freshdesk

4,5
Alternative n° 3 à Kapture CX
Freshdesk est un logiciel de service client omnicanal dans le cloud adressé aux entreprises de toutes envergures qui...

Freshservice

4,5
Alternative n° 4 à Kapture CX
Freshservice est un centre de service ITIL en ligne doté de fonctionnalités de cas d'assistance et de gestion des...

Avis

Note globale

4,2 /5
(35)
Rapport qualité-prix
4,2/5
Fonctionnalités
4,1/5
Simplicité d'utilisation
4,3/5
Support client
4,2/5

Vous avez déjà Kapture CX ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 35
Muheeb
Note globale
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

CRM Review

Publié le 12/11/2020

Very fast and accurate resolutions

Very fast and accurate resolutions

Avantages

Managing tickets was a headache for us and what helped us in managing the smooth flow is Kapture CRM. with their self-service portal and omnichannel presence it's really easy for us to manage and organize the ticket flow today. Thanks to them we have zero ticket backlogs and higher customer satisfaction.

Inconvénients

Nothing noticed as such in my association with Kapture team

Chetan
Note globale
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great tool for customer support

Publié le 23/08/2022

We have been providing customer service using Kapture CRM and we are able to scale our support...

We have been providing customer service using Kapture CRM and we are able to scale our support system.

Avantages

The reporting and ease of integration are one of the best. We have linked our emails, calls, social media account with Kapture and they're working swiftly.

Inconvénients

Only the linkedin integration have some issues and they're still trying to integrate it.

Alternatives envisagées 

Freshdesk

Pourquoi choisir Kapture CX 

It had integration issues with our social media

Pourquoi passer à Kapture CX

Kapture is cheaper and it's configuration tools are great.

Réponse de Adjetter Media

Hi Chetan, Thank you for the wonderful review and for taking the time to share your feedback with Kapture. Our priority is customer service and we are ecstatic that we met that mark!

Ramasubramaniam
Note globale
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Customer Service

Publié le 23/08/2022

Our overall experience is good.
However, huge opportunities for the organisation to improve on the...

Our overall experience is good.
However, huge opportunities for the organisation to improve on the support levels
Expect the product to get enhanced to serve the clients quickly.

Avantages

a) Rich features covering the entire After Sales Service life cycle processes
b) Mobile Friendly
c) Saas Based solution for Small, Mid and Large enterprises
d) Customisable solution
e) Scalable to 2X users in a month
f)

Inconvénients

a) Lead time to develop or customise solutions are too long
b) Developer Talent drain
c) Reliability of the features
d) Reducing Support levels
e) Rugged structure rather than configurable solutions

Alternatives envisagées 

Freshservice, SAP S/4HANA Cloud et Dynamics 365

Pourquoi choisir Kapture CX 

a) Multiple and silo products with poor interfaces b) Expect single source of truth c) Mobile friendly system for field service activities d) Robust software at affordable cost

Pourquoi passer à Kapture CX

a) Lower TCO b) Simple and scalable solution c) Customer Success of referral clients d) Rich features and functionalities e) Secured Software
Naqvi
Note globale
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

A feature packed tool and cost effective

Publié le 23/08/2022

Work is assigned equally to my associates now. I do not have to toggle between different screens to...

Work is assigned equally to my associates now. I do not have to toggle between different screens to access my tickets now since Kapture brings everything in one place.

Avantages

Ticket assigning is super easy, all my tickets from various platforms are in the same place which I love the most.

Inconvénients

At times, the tool does not feel very user friendly. Could be refined to improve user experience.

Alternatives envisagées 

Freshdesk, SugarCRM et Zendesk Suite

Pourquoi choisir Kapture CX 

CRM was very basic with little to no use for my team. Did not have many functionalities.

Logiciel antérieur 

SugarCRM

Pourquoi passer à Kapture CX

It was cost effective compared to others and packed with features.
Manisha Kumari
Note globale
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Regarding the usablity of kapture

Publié le 01/09/2022

We are solving the query of the students via, Email, call and chat who are using our product.

We are solving the query of the students via, Email, call and chat who are using our product.

Avantages

Yes, features are very impactful for us. we also can get the daily report of the query we received on the kapture via, Email, call, and chat. Yes, the integration of my operator is very useful for us.

Inconvénients

Sometimes, it gets slow despite of being a good internet connection. No, the integration of my operator with Kapture is quite useful and smooth.

Alternatives envisagées 

CRM and Deals for Zendesk

Pourquoi passer à Kapture CX

Because it is quite resonable and the service and feature they are providing is almost same as others.
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Kapture CX - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Kapture CX.

Types de licences disponibles pour Kapture CX :

  • À partir de : 19,00 $US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Kapture CX :

201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles Kapture CX est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Kapture CX :

Android (mobile), iPhone (mobile)

Applications s'intégrant à Kapture CX :

FreshBooks, Google Analytics 360, Google Calendar, Grow, Meta for Business, Oracle Field Service, Oracle Service, Plivo, SAP Customer Experience, Shopify, Twilio, Twitter, WordPress

Ressources d'aide disponibles pour Kapture CX :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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