Kapture CRM

Kapture CRM

Cloud-based CRM solution for businesses of all sizes

4.8/5 (6 avis)

Kapture CRM - Présentation

Kapture CRM is a cloud-based customer relationship management solution which helps enterprises of all sizes automate sales, distribution, customer service, marketing and collections processes. The platform enables users to manage pre-sale activities from a centralized location.

Primary features of the Kapture CRM include alerts/escalations, appointment and email management, surveys and feedback, queue management, live chat, performance metrics, CRM and sales reports, marketing analytics and automatic lead capture. Kapture CRM offers predefined templates to help users send customized mailers to clients. The unified dashboard allows users to track calls, available agents, call types, responses and more via a unified dashboard. The platform allows firms to connect to users across multiple platforms including social media, email, chat and through direct marketing campaigns. Its analytics functionality provides interactive reports with pie-charts and excel sheets to gain insights into sales and marketing campaign performance.

Kapture CRM enables businesses to maintain a database of customer interactions, leads, support tickets, queries and refunds. The platform integrates with various third-party applications including SAP, Oracle, WordPress, Shopify, Yelp, FreshBooks and Twilio.

Prix

À partir de
29,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Inde, Japon, Amérique latine

Langues

anglais

Kapture CRM - Avis

Note globale
4.8/5
100% d'avis positifs
5
Excellent
1
Très bien
0
Moyen
0
Médiocre
0
Horrible
Prabhat S.
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best for any business

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 20/02/2017
Provenance de l'avis : Capterra

It gives us one place to manage all of client, vendors and all activity in one platform with various features that work for our need. Very friendly and easy to use interface. And best part is we customise it in many ways.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

9.0/10
Shivani A.
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excellentt

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 18/06/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

As a sales manager, I was able to monitor my sales team location on field. This software is very helpful.

Inconvénients

Sometimes, the attendance may not get captured because of a minor bug. But, it has been fixed.and once fixed then the problem dont come again

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Mohit J.
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Nice experience

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
Publié le 01/10/2018
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

Avantages

The chat system has helped me improve my ticket resolution rate and has also shown promise in lead generation

Inconvénients

I would like to see more options in the chat templates. I would have liked capture to offer the telephony integration instead of making me find another vendor for it.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Rajeeb K.
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Best in the Industry

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 28/07/2016
Provenance de l'avis : Capterra

The platform is nice, easy very user friendly , what i most liked about it is the support desk this platform has , lot of unique features as well to go with over all great product . would certainly recommend

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

9.0/10
Tani C.
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Best Software

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
Publié le 28/09/2018
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

Avantages

Excellent. I’ve been using it for a year now….thought I would drop a review….highly recommended.......

Inconvénients

The contact center management is great, my ticket resolution rate has gone up and the report analytics gave me a great way to train my support team to meet my standards. Love it.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit

10.0/10

Kapture CRM - Prix

À partir de
29,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

Sales Cloud
Professional - $29 per user per month paid annually (or $39/month when paid monthly)
Enterprise - $39 per user per month paid annually (or $59/month when paid monthly)

Service Cloud
Professional - $29 per user per month paid annually (or $39/month when paid monthly)
Enterprise - $39 per user per month paid annually (or $59/month when paid monthly)

Sales and Service Cloud
Professional - $39 per user per month paid annually (or $49/month when paid monthly)
Enterprise - $59 per user per month paid annually (or $69/month when paid monthly)

Kapture CRM - Fonctionnalités

  • API
  • Base de connaissances
  • Chat
  • Communication multicanal
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion des billets
  • Gestion des flux de travail
  • Historique des contacts
  • Intégration CRM
  • Intégration de tiers
  • Intégration des e-mails
  • Intégration des médias sociaux
  • Messagerie instantanée
  • Notifications automatiques
  • Rapports et statistiques
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités

  • Hiérarchisation
  • Monitoring

Plus d'informations sur Kapture CRM

Kapture CRM - Principales fonctionnalités

  • Alerts / Escalation
  • Appointment Management
  • Billing & Invoicing
  • Calendar Management
  • Call Center Management
  • Contact Management
  • Customer Database
  • Document Storage
  • Email Integration
  • Email Marketing
  • Forecasting
  • Knowledge Base
  • Lead Management
  • Lead Scoring
  • Mobile Access
  • Multi-Channel Communication
  • Performance Metrics
  • Product Catalog
  • Referral Tracking
  • Self Service Portal
  • Social Media Integration
  • Survey Management
  • Surveys & Feedback
  • Task Management
  • Territory Management
  • Workflow Management

Kapture CRM - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Kapture CRM.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Kapture CRM ?

Types de licences disponibles pour Kapture CRM :

À partir de: 29,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

version d'essai gratuite: Disponible

Sales Cloud
Professional - $29 per user per month paid annually (or $39/month when paid monthly)
Enterprise - $39 per user per month paid annually (or $59/month when paid monthly)

Service Cloud
Professional - $29 per user per month paid annually (or $39/month when paid monthly)
Enterprise - $39 per user per month paid annually (or $59/month when paid monthly)

Sales and Service Cloud
Professional - $39 per user per month paid annually (or $49/month when paid monthly)
Enterprise - $59 per user per month paid annually (or $69/month when paid monthly)

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Kapture CRM ?

Fonctionnalités du logiciel Kapture CRM :

  • Alerts / Escalation
  • Appointment Management
  • Billing & Invoicing
  • Calendar Management
  • Call Center Management
  • Contact Management
  • Customer Database
  • Document Storage
  • Email Integration
  • Email Marketing
  • Forecasting
  • Knowledge Base
  • Lead Management
  • Lead Scoring
  • Mobile Access
  • Multi-Channel Communication
  • Performance Metrics
  • Product Catalog
  • Referral Tracking
  • Self Service Portal
  • Social Media Integration
  • Survey Management
  • Surveys & Feedback
  • Task Management
  • Territory Management
  • Workflow Management

Q. Qui utilise Kapture CRM ?

Utilisateurs habituels du logiciel Kapture CRM :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues Kapture CRM est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Kapture CRM est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Kapture CRM ?

Types de licences disponibles pour Kapture CRM:

Abonnement

Q. Kapture CRM prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par Kapture CRM :

Android, iPhone

Q. Avec quelles applications Kapture CRM peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Kapture CRM :

Facebook, FreshBooks, Google Analytics, Google Calendar, Oracle Service Cloud, SAP CRM, Shopify, Twilio Communications Cloud, Twitter, Wordpress

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Kapture CRM ?

Ressources d'aide disponibles pour Kapture CRM :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique