Kapture CRM

Cloud-based CRM solution for businesses of all sizes

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Kapture CRM - Présentation

Description du logiciel Kapture CRM

Kapture CRM is a cloud-based customer relationship management solution which helps enterprises of all sizes automate sales, distribution, customer service, marketing and collections processes. The platform enables users to manage pre-sale activities from a centralized location.

Primary features of the Kapture CRM include alerts/escalations, appointment and email management, surveys and feedback, queue management, live chat, performance metrics, CRM and sales reports, marketing analytics and automatic lead capture. Kapture CRM offers predefined templates to help users send customized mailers to clients. The unified dashboard allows users to track calls, available agents, call types, responses and more via a unified dashboard. The platform allows firms to connect to users across multiple platforms including social media, email, chat and through direct marketing campaigns. Its analytics functionality provides interactive reports with pie-charts and excel sheets to gain insights into sales and marketing campaign performance.

Kapture CRM enables businesses to maintain a database of customer interactions, leads, support tickets, queries and refunds. The platform integrates with various third-party applications including SAP, Oracle, WordPress, Shopify, Yelp, FreshBooks and Twilio.

Kapture CRM - Présentation

Prix

À partir de
29,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Sales Cloud
Professional - $29 per user per month paid annually (or $39/month when paid monthly)
Enterprise - $39 per user per month paid annually (or $59/month when paid monthly)

Service Cloud
Professional - $29 per user per month paid annually (or $39/month when paid monthly)
Enterprise - $39 per user per month paid annually (or $59/month when paid monthly)

Sales and Service Cloud
Professional - $39 per user per month paid annually (or $49/month when paid monthly)
Enterprise - $59 per user per month paid annually (or $69/month when paid monthly)


Kapture CRM - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis, Canada, Royaume-Uni, Australie, Chine et 5 autres, Inde, Japon, Allemagne, Brésil, Mexique
Langues
anglais

Médias

Kapture CRM multi-channel dashboard screenshot.
Kapture CRM omni-channel support screenshot
Kapture CRM ticket dashboard screenshot
Kapture CRM customer information screenshot
Vidéo de Kapture CRM Capture d'écran pour Kapture CRM : Kapture CRM multi-channel dashboard screenshot. Capture d'écran pour Kapture CRM : Kapture CRM omni-channel support screenshot Capture d'écran pour Kapture CRM : Kapture CRM ticket dashboard screenshot Capture d'écran pour Kapture CRM : Kapture CRM customer information screenshot

Kapture CRM - Avis

Kapture CRM - Avis

Note globale
4
/
5
Excellent
6

Très bien
1

Moyen
0

Médiocre
0

Mauvais
2

Rapport qualité-prix
3,9
Fonctionnalités
3,9
Simplicité d'utilisation
4
Support client
4
78% des utilisateurs recommandent cette application
Shivani A.

excellentt


Traduire avec Google Translate
Prabhat S.

best for any business

It gives us one place to manage all of client, vendors and all activity in one platform with various features that work for our need. Very friendly and easy to use interface. And best part is we customise it in many ways.


Traduire avec Google Translate
Ken L.

absolute Mess

Managing customer data and tracking sales.


Traduire avec Google Translate
Mohit J.

Nice experience


Traduire avec Google Translate
Rajeeb K.

Best in the Industry

The platform is nice, easy very user friendly , what i most liked about it is the support desk this platform has , lot of unique features as well to go with over all great product . would certainly recommend


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Shivani A.
Secteur d'activité: Animation
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
Traduire en français
Traduire en français

excellentt

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 18/06/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

As a sales manager, I was able to monitor my sales team location on field. This software is very helpful.

Inconvénients

Sometimes, the attendance may not get captured because of a minor bug. But, it has been fixed.and once fixed then the problem dont come again

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Prabhat S.
Secteur d'activité: Biens de consommation
Taille de l'entreprise: 5 001-10 000 employés
Traduire en français
Traduire en français

best for any business

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 20/02/2017
Provenance de l'avis : Capterra

It gives us one place to manage all of client, vendors and all activity in one platform with various features that work for our need. Very friendly and easy to use interface. And best part is we customise it in many ways.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Ken L.
Secteur d'activité: Loisirs, voyage et tourisme
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
Traduire en français
Traduire en français

absolute Mess

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 04/02/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Managing customer data and tracking sales.

Avantages

The marketing looked great, customizable

Inconvénients

Implementation was a mess, they could not get minor changes made, workflows kept getting messed up and their team changed multiple times. Eventually got an unusable system, with the wrong workflows and zero data used.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 0.0/10

Mohit J.
Secteur d'activité: Marketing et publicité
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français
Traduire en français

Nice experience

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
Publié le 01/10/2018
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

Avantages

The chat system has helped me improve my ticket resolution rate and has also shown promise in lead generation

Inconvénients

I would like to see more options in the chat templates. I would have liked capture to offer the telephony integration instead of making me find another vendor for it.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Rajeeb K.
Secteur d'activité: Produits alimentaires
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
Traduire en français
Traduire en français

Best in the Industry

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 28/07/2016
Provenance de l'avis : Capterra

The platform is nice, easy very user friendly , what i most liked about it is the support desk this platform has , lot of unique features as well to go with over all great product . would certainly recommend

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Recommandation utilisateur
9,7/10
Basé sur 9 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Kapture CRM - Prix

Kapture CRM - Prix

À partir de
29,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Sales Cloud
Professional - $29 per user per month paid annually (or $39/month when paid monthly)
Enterprise - $39 per user per month paid annually (or $59/month when paid monthly)

Service Cloud
Professional - $29 per user per month paid annually (or $39/month when paid monthly)
Enterprise - $39 per user per month paid annually (or $59/month when paid monthly)

Sales and Service Cloud
Professional - $39 per user per month paid annually (or $49/month when paid monthly)
Enterprise - $59 per user per month paid annually (or $69/month when paid monthly)

Sales Cloud
Professional - $29 per user per month paid annually (or $39/month when paid monthly)
Enterprise - $39 per user per month paid annually (or $59/month when paid monthly)

Service Cloud
Professional - $29 per user per month paid annually (or $39/month when paid monthly)
Enterprise - $39 per user per month paid annually (or $59/month when paid monthly)

Sales and Service Cloud
Professional - $39 per user per month paid annually (or $49/month when paid monthly)
Enterprise - $59 per user per month paid annually (or $69/month when paid monthly)

Rapport qualité-prix
3,9/5
Basé sur 9 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Kapture CRM - Fonctionnalités

Kapture CRM - Fonctionnalités

API
Alertes et remontée des problèmes
Chat
Communication multicanal
Enquêtes et feedback
Gestion de la base de connaissances
Gestion des flux de travail
Intégration CRM
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Messagerie instantanée
Monitoring
Notifications automatiques
Portail libre-service
Rapports et statistiques
Stratégie de marque personnalisable
Support Ticket Management
Surveillance en temps réel
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
3,9/5
Basé sur 9 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Plus d'informations sur Kapture CRM

Plus d'informations sur Kapture CRM

Kapture CRM - Principales fonctionnalités

  • Alerts / Escalation
  • Appointment Management
  • Billing & Invoicing
  • Calendar Management
  • Call Center Management
  • Contact Management
  • Customer Database
  • Document Storage
  • Email Integration
  • Email Marketing
  • Forecasting
  • Knowledge Base
  • Lead Management
  • Lead Scoring
  • Mobile Access
  • Multi-Channel Communication
  • Performance Metrics
  • Product Catalog
  • Referral Tracking
  • Self Service Portal
  • Social Media Integration
  • Survey Management
  • Surveys & Feedback
  • Task Management
  • Territory Management
  • Workflow Management

Kapture CRM - FAQ

Kapture CRM - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Kapture CRM.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Kapture CRM ?

Types de licences disponibles pour Kapture CRM :

À partir de: 29,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Sales Cloud Professional - $29 per user per month paid annually (or $39/month when paid monthly) Enterprise - $39 per user per month paid annually (or $59/month when paid monthly) Service Cloud Professional - $29 per user per month paid annually (or $39/month when paid monthly) Enterprise - $39 per user per month paid annually (or $59/month when paid monthly) Sales and Service Cloud Professional - $39 per user per month paid annually (or $49/month when paid monthly) Enterprise - $59 per user per month paid annually (or $69/month when paid monthly)

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Kapture CRM ?

Fonctionnalités du logiciel Kapture CRM :

  • Alerts / Escalation
  • Appointment Management
  • Billing & Invoicing
  • Calendar Management
  • Call Center Management
  • Contact Management
  • Customer Database
  • Document Storage
  • Email Integration
  • Email Marketing
  • Forecasting
  • Knowledge Base
  • Lead Management
  • Lead Scoring
  • Mobile Access
  • Multi-Channel Communication
  • Performance Metrics
  • Product Catalog
  • Referral Tracking
  • Self Service Portal
  • Social Media Integration
  • Survey Management
  • Surveys & Feedback
  • Task Management
  • Territory Management
  • Workflow Management

Q. Qui utilise Kapture CRM ?

Utilisateurs habituels du logiciel Kapture CRM :

PME, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues Kapture CRM est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Kapture CRM est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Kapture CRM ?

Types de licences disponibles pour Kapture CRM:

Abonnement

Q. Kapture CRM prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par Kapture CRM :

Android, iPhone

Q. Avec quelles applications Kapture CRM peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Kapture CRM :

Facebook, FreshBooks, Google Analytics, Google Calendar, Oracle Service Cloud, SAP CRM, Shopify, Twilio, Twitter, Wordpress

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Kapture CRM ?

Ressources d'aide disponibles pour Kapture CRM :

Support téléphonique, Support en ligne, FAQ, Base de connaissances