Messenger Communication Platform

Messenger Communication Platform

Customer engagement platform with notification system

(0 avis)

Messenger Communication Platform - Présentation

MessengerPeople's Messenger Communication Platform is a web-based customer communications solution for businesses of all sizes that allows customer service teams to interact with their customers through a live chat ticketing system. The software integrates with Facebook Messenger, WhatsApp, Apple Business Chat, Viber, and Telegram to offer a one on one problem solving and general inquiry database. Additionally, the system comes with customer profiles, which saves and stores information such as personal contact details, chat history, and common inquiries to provide employees with relevant information when assisting a customer.

The Messenger Communication platform comes with an alert and notifications system that can notify users via their mobile device or email. The feature allows users to set their notification preferences to include general reminders for meetings and appointments to receive alerts when invoices have been received. The system also comes with an option to include chatblocks and a chatbot builder to improve customer services workflows with preset answers for commonly asked questions.

The software is available on any web browser and can be accessed through IPhone and Android devices.

Prix

À partir de
783,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

Asie, Brésil, Europe, Allemagne, Inde, Amérique latine, États-Unis

Langues

anglais

Messenger Communication Platform - Prix

À partir de
783,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement

Messenger Communication Platform is available for a monthly subscription fee of $783.0. Additional features can be purchased on a monthly subscription basis including:
- Additional chat answers: $22.76
- Additional Agents: $55.77
- Additional Channels: $112.67

Messenger Communication Platform - Fonctionnalités

  • API
  • Notifications automatiques
  • Rappels automatiques

  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Champs personnalisables
  • Gestion des calendriers
  • Importation et exportation de données
  • Intégration CRM
  • Intégration de tiers
  • Intégration des e-mails
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration mobile
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Tableau de bord d'activités

Plus d'informations sur Messenger Communication Platform

Messenger Communication Platform - Principales fonctionnalités

  • Alerts / Escalation
  • Appointment Management
  • Communication Management
  • Contact Management
  • Feedback Collection
  • Interactive Content
  • Knowledge Base
  • Lead Generation
  • Lead Management
  • Multi-Channel Communication
  • Performance Metrics
  • Self Service Portal
  • Surveys & Feedback
  • Task Management
  • Template Management
  • Workflow Management

Messenger Communication Platform - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Messenger Communication Platform.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Messenger Communication Platform ?

Types de licences disponibles pour Messenger Communication Platform :

À partir de: 783,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

version d'essai gratuite: Disponible

Messenger Communication Platform is available for a monthly subscription fee of $783.0. Additional features can be purchased on a monthly subscription basis including:
- Additional chat answers: $22.76
- Additional Agents: $55.77
- Additional Channels: $112.67

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Messenger Communication Platform ?

Fonctionnalités du logiciel Messenger Communication Platform :

  • Alerts / Escalation
  • Appointment Management
  • Communication Management
  • Contact Management
  • Feedback Collection
  • Interactive Content
  • Knowledge Base
  • Lead Generation
  • Lead Management
  • Multi-Channel Communication
  • Performance Metrics
  • Self Service Portal
  • Surveys & Feedback
  • Task Management
  • Template Management
  • Workflow Management

Q. Qui utilise Messenger Communication Platform ?

Utilisateurs habituels du logiciel Messenger Communication Platform :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues Messenger Communication Platform est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Messenger Communication Platform est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Messenger Communication Platform ?

Types de licences disponibles pour Messenger Communication Platform:

Abonnement

Q. Messenger Communication Platform prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par Messenger Communication Platform.

Q. Avec quelles applications Messenger Communication Platform peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Messenger Communication Platform :

Facebook, Telegram

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Messenger Communication Platform ?

Ressources d'aide disponibles pour Messenger Communication Platform :

Support en ligne, Support téléphonique