Eptura Workplace
Eptura Workplace
En savoir plus sur Eptura Workplace
iOFFICE est un système cloud de bureau intégré qui aide les moyennes et grandes entreprises à gérer leurs visiteurs et leurs installations. Ses principales fonctionnalités comprennent la planification, la réservation des salles de réunion, la numérisation des pièces d'identité, les inscriptions, la gestion des documents et l'utilisation de l'espace.
L'application informe les membres de l'équipe de l'arrivée des invités, capture la photo des invités et automatise l'impression des badges. Il permet aux utilisateurs de préenregistrer les invités pour les grands évènements, de suivre l'activité des visiteurs et de gérer la documentation des visiteurs. Les équipes peuvent utiliser iOFFICE pour réserver un bureau ou une salle de conférence et inviter des clients à partir de leur carnet d'adresses. Cette solution s'intègre à des applications de calendrier telles qu'Outlook et Google, ainsi qu'à des plateformes de messagerie instantanée telles que Slack pour les notifications de réservation.
iOFFICE fournit des informations sur l'utilisation de l'espace en fonction des informations d'arrivée et de départ. Cet outil permet aux membres de l'équipe de coordonner les services tels que l'équipement audiovisuel et le traiteur. La fonctionnalité de gestion du courrier entrant automatise la saisie des numéros de suivi des emballages à la réception du courrier et enregistre le timbre dateur, le timbre horaire et la signature du destinataire final.
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Eptura Workplace ne vous convainc pas tout à fait ?
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
MRI ProLease
OfficeSpace
FMS:Workplace
Microsoft OneNote
Avis
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Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Design
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
A Great Microsoft Alternative!
Publié le 01/07/2019
I occasionally dabble with iOffice and have had exceptional results.
I occasionally dabble with iOffice and have had exceptional results.
Avantages
iOffice has everything you really need to get the job done and make things look good while doing it. The transition from other solutions to iOffice also isn't all that hard, making it even more appealing.
Inconvénients
iOffice has a little catching up to do with the competition. That becomes more and more apparent as you use it, but none of that is exactly a deal breaker.
Réponse de Eptura
Skyler,
Thanks so much for the review! We're happy to know that iOFFICE has everything you need, and that the transition was seamless. We'd love to hear more about features you'd like to see in the future. Please contact our customer support team or your account manager if you are interested in sharing more details. Take care!
- Secteur d'activité : Assurance
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Space and Reservation Experience
Publié le 06/09/2023
Overall, this is a good mid-tier product. It does not have all of the features of some of the more...
Overall, this is a good mid-tier product. It does not have all of the features of some of the more expensive products but it is easy to implement and easy to use.
Avantages
iOffice was easy to implement and is very intuitive. We were up and running quickly and we can add new markets and sites easily.
Inconvénients
The floor plan print features are limited. Text is either hidden or crashes into values in other spaces. The ability to select which text to display on a space is also limited.Neighborhoods did not really work for us. It is difficult to add non-contiguous spaces to a neighborhood and managing rules can be challenging.Room reservations made in Outlook don't always sync back to iOffice, resulting in conflicts. This should be addressed in a Q3 release. Managing room rules (who can book) is challenging.
Réponse de Eptura
Thank you for your review, Jeff. We’re glad to hear that you found the system easy to implement and use. Your feedback on areas for improvement is great to hear, and we always consider suggestions from our customers as we strive to enhance the product. We’ll be sure to pass these onto the relevant teams so they can be considered for future releases.
We appreciate your support and the time you took to leave your feedback.
The Eptura team
- Secteur d'activité : Produits pharmaceutiques
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 3.0 /10
Mergers have resulted in poor customer service and products!
Publié le 11/04/2024
Since Eptura we have seen a decline in managing our account, product solutions, pricing has...
Since Eptura we have seen a decline in managing our account, product solutions, pricing has increased and your contracts staff declined to negotiate pricing and terms with our procurement group.
Eptura is definitely going backwards due to quick unstable growth.
Avantages
Complete workplace tool solution, from floor plan, ppl management, moves, mail, visitor, etc.
Inconvénients
iOFFICE was a partner and treated our account as such, since the merger with Eptura, customer services, product stability, action to resolve issues/requests, floor plan updates, costs & terms are non-negotiable everything has noticeably declined.
- Secteur d'activité : Biotechnologie
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Perfect for our growing company...
Publié le 25/06/2019
We now have a space plan for growth and can manage seating/employee and manager expectations, new...
We now have a space plan for growth and can manage seating/employee and manager expectations, new hires, tracking vehicle information as well as allergies, birthdays, start date, etc.
Avantages
The constant improvements, they continue as the needs arise. It was a perfect choice for our size company, we had two buildings (one past capacity) and needed to have a system rather than large floor plans. I use this everyday and my colleagues use it for wayfinding. iOffice has different modules that we can add to our package at anytime, it can be as much of an asset to a company as it chooses!
Inconvénients
Some kinks still in the visitor application, some of the areas are not as user friendly as others.
Pourquoi passer à Eptura Workplace
Ability to scale with our size - cost model is different, not PSFRéponse de Eptura
Erin,
We're glad to hear iOFFICE was a perfect choice for you. Adaptability and flexibility are so important to a growing company - we never want you to pay for something you aren't going to use! Thank you for the kind words and please reach out to us via your account manager or at (713) 526-1029 if you ever have any questions.
- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Ford Foundation Eptura Review
Publié le 17/05/2024
Overall, I am very pleased with the program.
Overall, I am very pleased with the program.
Avantages
Eptura is very user-friendly and staff enjoy using it to submit requests and view floorplans.
Inconvénients
Customer service is difficult to reach. When we originally signed on with iOffice, if there was a technical issue or question, a phone call could reach a human.
Eptura Workplace - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Eptura Workplace.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Eptura Workplace ?
Types de licences disponibles pour Eptura Workplace :
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise Eptura Workplace ?
Utilisateurs habituels du logiciel Eptura Workplace :
201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Eptura Workplace est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Eptura Workplace est disponible :
anglais
Q. Eptura Workplace prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Eptura Workplace :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Eptura Workplace peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Eptura Workplace :
AutoCAD, Google Calendar, Microsoft Outlook, Slack
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Eptura Workplace ?
Ressources d'aide disponibles pour Eptura Workplace :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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