ServiceGuru Kiosk

ServiceGuru Kiosk

Kiosk solution for customer service feedback collection

4.9/5 (7 avis)

ServiceGuru Kiosk - Présentation

Description du logiciel ServiceGuru Kiosk

ServiceGuru Kiosk is a cloud-based solution, which helps businesses collect feedback from customers via automated kiosk devices across multiple locations, improving online reviews and enhancing customer service. It lets users rate employees based on their performance, ensuring workforce productivity.

Key features of ServiceGuru Kiosk include survey management, customer segmentation, trend analysis, feedback collection, usage reporting, remote update/installation and touch screen functionality. It comes with tools to measure positive, neutral and negative attributes within reviews, letting users gain insight into customer service performance. The application enables firms to collect customers’ contact numbers and promote special offers as well as share marketing campaigns with them. ServiceGuru Kiosk lets users keep their reviews private and offline and make them public according to client requirements.

ServiceGuru Kiosk enables organizations to survey their customers through various elements such as sentiment responses, as well as yes/no or open-ended questions. It allows integration with various third-party applications such as Yelp!, Facebook and Google, expanding the platform for customers to give reviews/feedback.

ServiceGuru Kiosk - Présentation

Prix

À partir de
129,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Pricing is available on a monthly subscription.

Standard plan: $129/month (or $99/month when billed annually)

Growth plan: $169/month (or $149/month when billed annually)


ServiceGuru Kiosk - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Canada, États-Unis
Langues
anglais

Captures d'écran

Capture d'écran pour ServiceGuru Kiosk : ServiceGuru Kiosk weekly report screenshot
Capture d'écran pour ServiceGuru Kiosk : ServiceGuru Kiosk weekly report screenshot Capture d'écran pour ServiceGuru Kiosk : ServiceGuru Kiosk custom attribute screenshot Capture d'écran pour ServiceGuru Kiosk : ServiceGuru Kiosk employee rating screenshot Capture d'écran pour ServiceGuru Kiosk : ServiceGuru Kiosk employee performance review screenshot

ServiceGuru Kiosk - Avis

ServiceGuru Kiosk - Avis

Note globale
4.9
/
5
Excellent
6

Très bien
1

Moyen
0

Médiocre
0

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4.9
Fonctionnalités
4.7
Simplicité d'utilisation
4.9
Support client
5
100% des utilisateurs recommandent cette application
Utilisateur vérifié

Great tool for measuring and improving customer service


Traduire avec Google Translate
Shel H.

A must-have for customer facing companies

It's so simple to use. My patient demographic is far and wide. The interface is so easy to navigate that even my tech-fearful elderly patients use it with ease.


Traduire avec Google Translate
Stephanie M.

SG review

This has been an efficient way for us to get real-time feedback from our customers, which has in turn provided us the opportunity to address and fix issues as soon as they arrive. Our employees take their service resume very seriously, it’s an amazing thing to see as an employer. The kiosk is an invaluable tool for those in the service industry.


Traduire avec Google Translate
Johnny B.

Service Guru - Great for a different point of view

Great growing company. Service and communication is exceptional. Well worth it, we plan to keep service guru for years to come!


Traduire avec Google Translate
Aimee E.

ServiceGuru Rocks

Very easy to utilize for staff as well as patients. The customer service with this company is top notch


Traduire avec Google Translate
Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
Traduire en français

Great tool for measuring and improving customer service

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 01/02/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Ease of use. How it keeps our employees motivated. Customers like it since it's fast and simple.

Inconvénients

Improved reporting would be nice but I know they are working on enhancements.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Shel H.
Secteur d'activité: Cabinets médicaux
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français

A must-have for customer facing companies

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 28/02/2019
Provenance de l'avis : Capterra

It's so simple to use. My patient demographic is far and wide. The interface is so easy to navigate that even my tech-fearful elderly patients use it with ease.

Avantages

The way it revolutionized how we think about customer service. If you think no news is good news you are entirely wrong. Great news is great news and its even better when it instantaneous. My employees get instant feedback which boosts their morale and I am able to see exactly where and how I can improve to further satisfy my patients.

Inconvénients

That it doesn't do my laundry. Seriously, this tool does even more than I could imagine. The developers are constantly making changes to improve it. It can now post my 5 star reviews to Google, Yelp and Facebook so the whole world can see how awesome we are. What more could I ask for?

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Stephanie M.
Secteur d'activité: Sports
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

SG review

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 30/01/2019
Provenance de l'avis : Capterra

This has been an efficient way for us to get real-time feedback from our customers, which has in turn provided us the opportunity to address and fix issues as soon as they arrive. Our employees take their service resume very seriously, it’s an amazing thing to see as an employer. The kiosk is an invaluable tool for those in the service industry.

Avantages

The software is very user friendly and intuitive. It gives our customers a quick and easy way to provide feedback.

Inconvénients

I personally like the option to leave notes and write a specific review, but that hasn’t proven to be what our customers want.

Traduire en français

Réponse de ServiceGuru

Thanks for the great feedback Stephanie.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Johnny B.
Secteur d'activité: Restaurants
Taille de l'entreprise: 201-500 employés
Traduire en français

Service Guru - Great for a different point of view

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 01/02/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Great growing company. Service and communication is exceptional. Well worth it, we plan to keep service guru for years to come!

Avantages

The immediate feedback and the quantity of reviews coming from customers dining in.

Inconvénients

Ability for mis-use/mis-information (i.e. kids/employees using kiosk) Still great room for functionality and "back-end" analytics to improve.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Aimee E.
Secteur d'activité: Hôpitaux et soins de santé
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français

ServiceGuru Rocks

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 31/01/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Very easy to utilize for staff as well as patients. The customer service with this company is top notch

Avantages

The Ease of patients being able to navigate their way

Inconvénients

There is nothing that I don't like about this software

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
9.9/10
Basé sur 7 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

ServiceGuru Kiosk - Prix

ServiceGuru Kiosk - Prix

À partir de
129,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Pricing is available on a monthly subscription.

Standard plan: $129/month (or $99/month when billed annually)

Growth plan: $169/month (or $149/month when billed annually)

Pricing is available on a monthly subscription.

Standard plan: $129/month (or $99/month when billed annually)

Growth plan: $169/month (or $149/month when billed annually)

Rapport qualité-prix
4.9/5
Basé sur 7 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

ServiceGuru Kiosk - Fonctionnalités

ServiceGuru Kiosk - Fonctionnalités

API
Base de données de clients
Champs personnalisables
Données en temps réel
Enquêtes et feedback
Gestion des calendriers
Importation et exportation de données
Intégration CRM
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Modèles personnalisables
Notifications automatiques
Paiements électroniques
Rappels
Rapports et statistiques
Rapports personnalisables
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des activités
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4.7/5
Basé sur 7 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Vidéos et tutoriels

Vidéos et tutoriels

Plus d'informations sur ServiceGuru Kiosk

Plus d'informations sur ServiceGuru Kiosk

ServiceGuru Kiosk - Principales fonctionnalités

  • 360 Degree Feedback
  • Complaint Monitoring
  • Customer Segmentation
  • Dashboard
  • Feedback Collection
  • Feedback Management
  • Remote Update / Installation
  • Survey Management
  • Trend Analysis

ServiceGuru Kiosk - FAQ

ServiceGuru Kiosk - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur ServiceGuru Kiosk.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour ServiceGuru Kiosk ?

Types de licences disponibles pour ServiceGuru Kiosk :

À partir de: 129,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Pricing is available on a monthly subscription. Standard plan: $129/month (or $99/month when billed annually) Growth plan: $169/month (or $149/month when billed annually)

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel ServiceGuru Kiosk ?

Fonctionnalités du logiciel ServiceGuru Kiosk :

  • 360 Degree Feedback
  • Complaint Monitoring
  • Customer Segmentation
  • Dashboard
  • Feedback Collection
  • Feedback Management
  • Remote Update / Installation
  • Survey Management
  • Trend Analysis

Q. Qui utilise ServiceGuru Kiosk ?

Utilisateurs habituels du logiciel ServiceGuru Kiosk :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues ServiceGuru Kiosk est-il disponible ?

Langues dans lesquelles ServiceGuru Kiosk est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour ServiceGuru Kiosk ?

Types de licences disponibles pour ServiceGuru Kiosk:

Abonnement

Q. ServiceGuru Kiosk prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par ServiceGuru Kiosk :

iPad

Q. Avec quelles applications ServiceGuru Kiosk peut-il s'intégrer ?

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par ServiceGuru Kiosk.

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour ServiceGuru Kiosk ?

Ressources d'aide disponibles pour ServiceGuru Kiosk :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo