En savoir plus sur APRO CRM

APRO CRM is a cloud-based customer relationship management (CRM) platform designed to help small to medium businesses in the real estate sector automate sales processes and client interaction workflows. The lead management module allows users to gather prospect information from various sources, set parameters for automatic distribution and notify supervisors by sending online messages, push notifications, email and SMS directly on their mobile phones.

APRO CRM offers a range of features such as automation of client interactions, prioritization, sales funnels, bulk email campaigns, data de-duplication, document auto-generation, reporting, task handling, deals review, among others. It comes with tools for creating workflow algorithms and predetermined schemes for users to implement across all stages of client interactions. Plus, it provides an IP telephony functionality, which lets enterprises customize rules to streamline call center activities and design sales scripts directly within the CRM system.

By providing integration with business websites, an application programming interface (API), email interface and other communication channels such as SMS, Facebook, Viber, Skype, and Instagram, APRO CRM helps enterprises automate processes and streamline workflows across multiple platforms.

Options de tarification dès :

2,00 $US/année

  • Essai gratuit
  • Abonnement

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis, Canada, Australie

Langues

anglais

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Images

APRO CRM property profile screenshot
APRO CRM IP telephony screenshot
APRO CRM presentation template screenshot
APRO CRM automation algorithm screenshot
APRO CRM sales funnels screenshot
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour APRO CRM : 45

  • API
  • Affectation des leads
  • Analyse des ventes
  • Base de données de clients
  • CTI (couplage téléphonie informatique)
  • Comptes clients
  • Contrôle d'accès
  • Correspondance automatique
  • Distribution automatique des leads
  • Distribution de leads
  • Examen de documents
  • Gestion d'e-mail marketing
  • Gestion de l'expérience client
  • Gestion des autorisations
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des clients
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des présences
  • Gestion des ressources humaines
  • Gestion des tâches
  • Intégration des e-mails
  • Intégration des médias sociaux
  • Lead scoring
  • Modèles de documents
  • Modèles personnalisables
  • Planification des tâches
  • Profilage de clients
  • Programmes de récompenses des employés
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Rapports sur les pipelines
  • Rapports sur les ventes
  • Saisie de leads
  • Segmentation de la clientèle
  • Stockage de documents
  • Suivi des références
  • Suivi des ventes
  • Synchronisation du calendrier avec Google
  • Ventes automatisées
  • Workflow basé sur les règles

Alternatives

Zoho CRM

4,2
Alternative n° 1 à APRO CRM
Zoho CRM est une application en mode SaaS de gestion de la relation client. Organisez, automatisez et analysez vos...

Insightly

3,9
Alternative n° 2 à APRO CRM
Insightly est un logiciel de gestion de relation client et de gestion de projet pour petite entreprise partout dans le...

amoCRM

4,5
Alternative n° 3 à APRO CRM
amoCRM est une solution de gestion des ventes et des leads pour les PME. Grâce à un pipeline interactif, les...

Salesflare

4,7
Alternative n° 4 à APRO CRM
Salesflare est une solution de CRM destinée aux petites entreprises et aux start-up, conçue pour réduire le temps passé...

Avis

Note globale

5 /5
(1)
Rapport qualité-prix
5/5
Fonctionnalités
5/5
Simplicité d'utilisation
4/5
Support client
5/5

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Kirill T.
Note globale
  • Secteur d'activité: Immobilier
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The right automation solution for your real estate business

Publié le 01/02/2019

The system is of extreme efficiency in terms of workflow and business process automation. Automatic...

The system is of extreme efficiency in terms of workflow and business process automation. Automatic matching of property listings to clients’ requests is a huge time saver! The CRM algorithms ensure that property owners get timely and detailed system-generated reports upon each property viewing and every potential client is provided with a fresh presentation of properties matching their request on a daily basis. We can now create a rental or a sales contract right from its ready-made template with just a couple of clicks and send it right away from the CRM built-in mailbox. After we integrated APRO CRM with our website, we started to get current statistics on our website visitors and can now pick new leads from online forms, calls from website, and live messenger. Keeping in touch with any client overseas is no longer a problem either — we use the built-in external CRM messenger and employ APRO CRM IP phone to call both local and foreign phone lines. Although not all the international providers can yet be found on the list, APRO CRM tech team got some new ones connected for us in just a couple of days. The CRM has a nearly unlimited potential in terms of workflow automation: task management, appointment schedules and commission sharing are no longer a challenge. We usually get quite a lot of new listings weekly and have a huge constant flow of new potential clients, which can make any human error in lead processing a fatal one. APRO CRM has spared us that...

Avantages

- automation opportunities for business processes of nearly any complexity
- ready-made templates for company documents and property presentations
- automatic reports for property owners sent upon each viewing
- database of interrelated property/owner/client/agent profiles
- autosearch of listings matching client’s request
- unlimited tech support services for free
- website integration features: online forms, live chat, call from website
- website statistics and analytics
- integrated ready-to-use email, multiline IP phone and online messenger

Inconvénients

- not all IP phone providers are integrated
- interface can be a challenge at times

APRO CRM - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur APRO CRM.

Types de licences disponibles pour APRO CRM :

  • À partir de: 2,00 $US/année
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Starter (for 1 - 5 users): $1/company twice per year. Enterprise (unlimited users): $10/company/month. Ultimate (unlimited users): $75/user/month. Contact APRO CRM for more information.

Fonctionnalités du logiciel APRO CRM :

  • Campaign Management
  • Contact Management
  • Document Storage
  • Email Integration
  • Email Marketing
  • Lead Management
  • Lead Scoring
  • Mobile Access
  • Referral Tracking
  • Social Media Integration
  • Task Management
  • Workflow Management

Utilisateurs habituels du logiciel APRO CRM :

PME, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne

Langues dans lesquelles APRO CRM est disponible :

anglais

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par APRO CRM.

Applications s'intégrant à APRO CRM :

Dropbox Business, Facebook, Gmail, Google Calendar, Instagram, Mailchimp, Microsoft Outlook, Plivo, SendGrid, SendPulse

Ressources d'aide disponibles pour APRO CRM :

Support téléphonique, Support en ligne

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