TablesReady

TablesReady

Une solution de liste d'attente avec des fonctionnalités de CRM et de point de vente

4,6/5 (18 avis)

TablesReady - Présentation

Description du logiciel TablesReady

TablesReady est une solution web de gestion de listes d'attente destinée aux entreprises de toutes envergures dans les secteurs de l'hôtellerie, du commerce de détail, de la santé, du divertissement et des restaurants. Le système permet aux utilisateurs de créer des rendez-vous et des réservations à distance (sans avoir à être présent sur site), en tirant parti de fonctionnalités de liste d'attente numériques, de système de notifications, d'intégration de point de vente, de comptes client, d'analytique du trafic, etc. La liste d'attente est accessible via n'importe quel navigateur web et alerte les clients lorsque leur temps d'attente arrive à sa fin. En outre, le logiciel fournit aux entreprises des alertes codées par couleurs si une réservation est manquée ou si une période d'attente a dépassé le temps prévu.

La solution permet aux utilisateurs de prendre des réservations en fonction de l'heure de la journée, de la disponibilité et de la taille de l'événement. Le système rassemble les informations fournies par le client et les transmet à l'hôte pour qu'il s'assure que les réservations ne se chevauchent pas et que les clients ne créent pas de réservations de manière involontaire. Grâce au logiciel, les clients ont également la possibilité de créer leurs propres profils et d'être avertis par e-mail ou SMS concernant les promotions à venir, les offres ou les remises d'anniversaire. Des mesures clés (temps d'attente moyen, heures d'enregistrement des invités, enregistrements à l'avance) peuvent être surveillées grâce à la fonctionnalité d'analytique détaillée qui permet aux entreprises de comprendre le trafic et les tendances d'attente au sein d'un système centralisé.

TablesReady - Présentation

Prix

À partir de
69,95 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

TablesReady - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Inde, Japon, Amérique latine
Langues
anglais

Captures d'écran

Capture d'écran pour TablesReady : Reservations can be added in TablesReady for specific tables
Capture d'écran pour TablesReady : Reservations can be added in TablesReady for specific tables Capture d'écran pour TablesReady : The main waitlist page allows users to notify customers with a single click Capture d'écran pour TablesReady : TablesReady offers a public waitlist self-add/kiosk mode Capture d'écran pour TablesReady : Customers can add their phone numbers to the waitlist to receive SMS notifications Capture d'écran pour TablesReady : The customer management feature allows customers to create profiles for promotional materials Capture d'écran pour TablesReady : Data can be exported from TablesReady to gain insight on customer analytics and trends Capture d'écran pour TablesReady : Email and SMS notifications can be customized

TablesReady - Avis

TablesReady - Avis

Note globale
4,6
/
5
Excellent
11

Très bien
6

Moyen
1

Médiocre
0

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4,4
Fonctionnalités
4,5
Simplicité d'utilisation
4,8
Support client
4,6
94% des utilisateurs recommandent cette application
Jerry G.

Review


Traduire avec Google Translate
Kaitlyn F.

Excellent Investment for Busy Restaurant


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Utilisateur vérifié

Nothing special

We are looking for a different platform


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Janice K.

tables ready user - small restaurant with long line ups

we used to have our customers stand in a line to get in. we are extremely busy and we couldn't allow them to leave the line as they would lose their place if their names were called. it was stressful for staff and customers were often upset with our system but we didn't have any other option. since we started using tablesready, our customers are able to walk around the area and do some shopping or grab a drink elsewhere until their table is available. its much less pressure on our staff and our customers are very happy with the system.


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Josh T.

Great Restaurant Tool

Overall, we are very pleased with TablesReady and have recommend it to others. It allows us to clear up our front door and not have a massive amount of people waiting in the already small entrance. Customers would not come into the restaurant if it was too full, but with this software the front entrance stays open and available for more customers to come in.


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Jerry G.
Secteur d'activité: Restaurants
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
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Review

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
Publié le 27/05/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Easy to install and teach staff.

Inconvénients

Little confusing customizing times and messages.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Kaitlyn F.
Secteur d'activité: Restaurants
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français

Excellent Investment for Busy Restaurant

Logiciel utilisé Autre pendant plus d'un an
Publié le 26/05/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

What we enjoy most about TablesReady is how it limits background noise for our guests who are dining. Instead of yelling out names and interrupting everyone's dinner experience, it is discreet and more professional. We like that it keeps track of what time each party arrived and that we can input reservations as well. It de- clutters our Host stand. Very effective and guests love not having to wait around the Host stand to be called. Instead they may go enjoy a cocktail and/or run an errand.

Inconvénients

What we like least is not an issue with the software but more human error. If we are busy and the Host inputs a telephone number incorrectly, we have no way of getting in touch with them unless the Host remembered who they were. In addition, many people do not wish to disclose their telephone number and we are forced to remember who they are so we may retrieve them. And lastly, some people do not pay attention to their phones as they are trying to enjoy their evening out. But other than that, the software itself is very effective and convenient.

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Réponse de Table's Ready

Thanks for the review! We appreciate it.
If you choose to enable the "confirmation" text notification when you add someone to your list, it will give you an error message pretty much right away after adding a party to your list if that SMS failed, so you can get a warning that the number was entered wrong. Then you can try a new phone number while they're still standing there. (That won't help if the number is still valid but went to someone else, however.)
If someone doesn't respond to the ready text, you can try sending an automated phone call if you click the phone button. That tends to buzz/ring the phone a bit more and get their attention.
And if people don't have phones or don't want to give their number, we usually recommend asking them to check back in after X amount of time, where X is less than you think their actual wait will be. So, if you think their wait is 30 minutes, have them check back in after 20 to get an update. You'll spend less time tracking them down.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Restaurants
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
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Nothing special

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 02/11/2018
Provenance de l'avis : Capterra

We are looking for a different platform

Avantages

It's relatively easy to use
simple set up

Inconvénients

too expensive
out of state numbers the customers get called from is a constant problem
the green on green makes it hard to tell how many people you've selected
the fact thats there's no data base sucks
there should be a call a head feature as well as reservations especially for the price.
there should be able to add more than one set of notes like high chair, section b and request
There should be prep sets for notes rather then remembering

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Réponse de Table's Ready

I'm very sorry to hear about your experience with our service. However, your description of our product does not sound like ours. For example:

-You can add multiple notes to any party. You can also pre-define commonly used notes that you can then select from a drop-down.

-We use very little green in our app, and I can't think of anywhere we use "green on green." We also have no place where you'd select people, so I don't know what it means that you "can't tell how many people you've selected." Almost everything in the app is one party at a time.

-We have both a call ahead feature (we call it "public waitlist"), and we allow reservations.

-We give you access to your customer database in the "Customers" tab. You can also export the majority of that data, except phone numbers, under Settings.

-People will be called and your restaurant's phone number will be used as the caller ID if you verify your number with us.

Please reach out to our support if you're having issues!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 5.0/10

Janice K.
Secteur d'activité: Restaurants
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

tables ready user - small restaurant with long line ups

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 28/10/2018
Provenance de l'avis : Capterra

we used to have our customers stand in a line to get in. we are extremely busy and we couldn't allow them to leave the line as they would lose their place if their names were called. it was stressful for staff and customers were often upset with our system but we didn't have any other option. since we started using tablesready, our customers are able to walk around the area and do some shopping or grab a drink elsewhere until their table is available. its much less pressure on our staff and our customers are very happy with the system.

Avantages

its easy to use and easy to train staff how to use it.
customers appreciate the option of the automated text or call.

Inconvénients

I used to be able to view tablesready on my pc but now it is no longer supported and must be viewed only on other devices (we are also using an apple ipad so its not that huge of an issue).

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Réponse de Table's Ready

Thanks for your review! Our app should be visible on any PC browser except Internet Explorer. We recommend Chrome, Firefox, or Safari. If you try with one of those browsers and you're having issues, please reach out to our support.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Josh T.
Secteur d'activité: Restaurants
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

Great Restaurant Tool

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 27/10/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Overall, we are very pleased with TablesReady and have recommend it to others. It allows us to clear up our front door and not have a massive amount of people waiting in the already small entrance. Customers would not come into the restaurant if it was too full, but with this software the front entrance stays open and available for more customers to come in.

Avantages

We use Tables Ready at High Rock Café in busy Wisconsin Dells, WI. We have a small front of our entrance so we love the fact that we can have a long waitlist without people being crowded in the restaurant. Customers will roam the streets and wait for their text message. This is a very user friendly software and can be easily taught how to use. Had a issue logging in on a busy Friday night and customer support took care of my needs in a timely fashion.

Inconvénients

Our least favorite features of the software was lack of characters that could be used in writing a message. Other than that we don't have any dislikes with the software.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Recommandation utilisateur
8,8/10
Basé sur 18 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

TablesReady - Prix

TablesReady - Prix

À partir de
69,95 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,4/5
Basé sur 18 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

TablesReady - Fonctionnalités

TablesReady - Fonctionnalités

API
Base de données de clients
Carte de fidélité
Emplacements multiples
Facturation
Gestion des commandes
Gestion des employés
Gestion des promotions
Gestion des remises
Gestion des stocks
Historique des clients
Intégration de tiers
Notifications automatiques
Point de vente
Rapports et statistiques
Rapports sur les ventes
Suivi de l'inventaire
Système de cartes cadeaux
Tableau de bord d'activités
Traitement des cartes de crédit
Fonctionnalités
4,5/5
Basé sur 18 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

TablesReady - FAQ

TablesReady - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur TablesReady.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour TablesReady ?

Types de licences disponibles pour TablesReady :

À partir de: 69,95 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel TablesReady ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de TablesReady.

Q. Qui utilise TablesReady ?

Utilisateurs habituels du logiciel TablesReady :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues TablesReady est-il disponible ?

Langues dans lesquelles TablesReady est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour TablesReady ?

Types de licences disponibles pour TablesReady:

Abonnement

Q. TablesReady prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par TablesReady.

Q. Avec quelles applications TablesReady peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à TablesReady :

Square Payments

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour TablesReady ?

Ressources d'aide disponibles pour TablesReady :

Support en ligne, Support téléphonique