En savoir plus sur SalesTrip

SalesTrip is an expenses management and travel booking solution built natively on Salesforce, the world's leading cloud enterprise platform.

It enables fast and easy expense submission using the latest OCR receipt scanning technology, fully automated expense tracking from spend to reconciliation, and robust real-time expense reporting. It also offers optional travel search including flights, hotels, trains and car hire, instant travel booking and ticketing, and comprehensive travel analytics so that you know where your travellers are and why.

By managing expenses and booking travel alongside customer and revenue data in Salesforce, employees benefit from a more efficient way to track and claim travel expenses on the go. They no longer have to switch between their CRM, travel booking sites and expense apps just to do attend a meeting. Companies benefit from automated reconciliation of spend against business purpose such as a customer account or marketing campaign to prove how it aids company growth. Multiple accounting integrations are available including Quickbooks alongside corporate and personal card transaction feeds.

SalesTrip takes the pain out of expense management for everybody from your travellers and approving managers to your admin and finance team so that they can focus on what matters to the business most. By capturing and reporting on spend as it happens, there’s significantly less admin and more efficient cost control for finance teams whilst travellers feel better supported when away from the office for work - without compromising the company's bottom line.

Additional features of SalesTrip include compliance management, dynamic budgeting, ROI tracking, supplier management, community management, approval workflows and policy configuration.

Options de tarification dès :

9,00 $US/mois

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

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SalesTrip - Principaux avantages

1. Faster, more accurate expense management which automatically associates claim with business purpose such as a customer, project or sales opportunity
2. Dynamic travel and expense policies link spend to revenue for instant ROI of travel expense spend
3. Capture and report on spending as it happens for greater accuracy, increased productivity and measurable cost savings
4. One-click reports visualised in charts and dashboards: see who’s travelling where and who’s spending what
5. A centralised view of travel and expense spend against revenue streams lets you calculate the true cost of acquiring and retaining customers

Clients types

  • Auto-entrepreneurs
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Canada, Allemagne, Royaume-Uni, Guernesey, Île de Man , Jersey, États-Unis

Langues

allemand, anglais, chinois, chinois traditionnel, coréen , danois, espagnol, finnois, français, italien, japonais, norvégien, néerlandais, portugais, russe, suédois, thaï

Options de tarification dès :

9,00 $US/mois

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour SalesTrip : 63

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes en temps réel
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des dépenses
  • Analyse en temps réel
  • Authentification unique
  • Booking Management
  • Budgétisation et prévision
  • Cartes bancaires d'entreprise
  • Catégorisation/regroupement
  • Champs personnalisables
  • Comptabilité
  • Comptabilité des projets
  • Contrôle des budgets
  • Contrôle des dépenses
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Conversion des devises
  • Création de tableaux de bord
  • Demande de remboursement des frais
  • Données en temps réel
  • Détection de fraude
  • ERP
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de voyages
  • Gestion des cartes de crédit
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des restrictions
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stratégies
  • Importation et exportation de données
  • Intégration QuickBooks
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Mises à jour en temps réel
  • Notifications en temps réel
  • Paiements électroniques
  • Piste d'audit
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Projections
  • Rappels
  • Rapports ad hoc
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapprochement bancaire
  • Réservation en ligne
  • Suivi des frais
  • Suivi du kilométrage
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord
  • Téléchargement de reçu mobile
  • Workflow configurable
  • Workflow d'approbation

Alternatives

SAP Concur

4,2
Alternative n° 1 à SalesTrip
Les solutions SAP Concur simplifient la gestion des notes de frais, des déplacements et des factures pour une visibilité...

TravelPerk

4,8
Alternative n° 2 à SalesTrip
TravelPerk est un outil de réservation freemium pour les voyageurs d'affaires et les gestionnaires de voyages au sein...

webexpenses

4,5
Alternative n° 3 à SalesTrip
Webexpenses est un fournisseur primé de logiciel de gestion des dépenses qui transforme la manière dont les entreprises...

Expensify

4,4
Alternative n° 4 à SalesTrip
Suivez facilement vos reçus et gérez vos notes de frais à tout moment avec Expensify. Il suffit de prendre une photo de...

Avis

Note globale

4,8 /5
(12)
Rapport qualité-prix
4,9/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,8/5

Vous avez déjà SalesTrip ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 12
Steve
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Provides complete transparency of expense spend

Publié le 10/01/2020

Understanding of Cost of Sales
Control of Expense spend
Expense policy enforcement
Ease of Travel...

Understanding of Cost of Sales
Control of Expense spend
Expense policy enforcement
Ease of Travel Management/Bookings
Better Value Travel Management
ROI

Avantages

SalesTrip provides me complete visibility of my travel and expenses spend across all facets of our business. It enables me to understand the true Cost of Sales and enables me to compare this spend across the sales team and across opportunities

Inconvénients

I have nothing I don't like about this solution

Alternatives envisagées 

Expensify, TravelPerk, SAP Concur et TripActions

Pourquoi passer à SalesTrip

It was simply better on price, functionality and service. Plus it was the only solution that truly integrated with our CRM Platform Salesforce.
Chris
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Great addition to our PSA tools

Publié le 10/01/2020

Expenses control. Cost of Sales. Expense and travel Management sorted!

Expenses control. Cost of Sales. Expense and travel Management sorted!

Avantages

1. Understanding of real Cost of Sale and attributing this to projects and individuals within customers to help understand which relationships are driving real value with our customers.

2. Enabling me to control my expenses and the expenses for each and every opportunity.

3. I travel a lot and I've found that it's really easy to book and manage travel arrangements via SalesTrip

Inconvénients

Would love to see a dedicated mobile App if possible

Alternatives envisagées 

TravelPerk et webexpenses

Pourquoi passer à SalesTrip

If margin is important to your business then you need to use SalesTrip to really know your Cost of Sale and proactively managing your trips and expenses to ensure you have a 360 view of engagements
Gert-Jan
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

All in one Travel and Expense management solution on Salesforce-FinancialForce

Publié le 10/01/2020

Integrated solutions for both expense and travel management. For employees to have a easy to use...

Integrated solutions for both expense and travel management. For employees to have a easy to use process with a very fast approval and reimbursement of their travel cost.

Avantages

The industry knowledge of the people driving Salestrip. They know exactly what they talk about regarding Travel and Expense Management. Therefore the Salestrip solution is doing exactly what it is supposed to do. Second very important part is that is built on Salesforce and integrates natively with FinancialForce ERP

Inconvénients

Salestrip is adding feature by feature. So we ware waiting for functions like Hotel, Uber and Train-booking integrations.

Alternatives envisagées 

Expensify et TripActions

Pourquoi choisir SalesTrip 

Integration with Salesforce. Ease of use. Transparency of pricing. Data insights to run our business smarter.

Pourquoi passer à SalesTrip

Integration with Salesforce
Jonathan
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

T&E on Salesforce & combined with our Precursive PSA tool

Publié le 10/01/2020

Significant time savings for our travellers, up to 3 days per month and it is easy to use. We're...

Significant time savings for our travellers, up to 3 days per month and it is easy to use. We're able to do trip search, booking and expenses all in the same system and this enables total visibility of business travel spend – we now know what’s planned and what’s been spent. We're now able to derive ROI from all spend by combining with financial data in Salesforce. We use Sales Trip in line with our resource management/capacity planning solution, Precursive, and have synched the expenses into Precursive able to understand true cost of project – T&E was the missing piece.

Avantages

We run our business on Salesforce and until now, there hasn’t been a travel and expenses system on the platform. SalesTrip allows us to track all business travel spend within the CRM meaning all spend associated to our client work can now be tracked in a single place. We’re able to understand the true cost of client projects as travel is now booked directly in Salesforce and against the client record. Any expenses incurred are also submitted in the same place. Our employees find submitting expenses incredibly easy to do now – before it was very manual and time consuming, on spreadsheets! It has definitely saved them time as most info is already populated for them given it's done in Salesforce. From a business POV, expenses are now automated and in the same system as our finance data so we can finally understand what we’re spending and what revenue we’re generating in return.

Inconvénients

SalesTrip doesn’t currently connect to my calendar to read all events I have in there - and then suggest travel packages automatically. This is not available today but I know it’s confirmed on the roadmap for the near future.

Ivan
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Great Product, great service

Publié le 10/01/2020

As a consulting firm, travel and expense management takes a lot of time, as well as the tracking of...

As a consulting firm, travel and expense management takes a lot of time, as well as the tracking of budget for these activities gets quite tricky. With SalesTrip, we can track everything back to our opportunities in a straightforward way and also the expense management is transparent through travel. Individual expense uploading is also improved by image recognition and other features.

Avantages

The trip and expense management functionalities are a great time saver for our company. The implementation is on going and we're still discovering new features that will help our sales reps massively

Inconvénients

Nothing at the moment, we're making good progress in the implementation and on-boarding

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SalesTrip - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur SalesTrip.

Types de licences disponibles pour SalesTrip :

  • À partir de : 9,00 $US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

SalesTrip Starter - $9 per user, per month. Expense management from claim to reimbursement. SalesTrip Plus - $15 per user, per month. All features in addition to Starter but with additional business travel booking options. No online booking fees and no penalties.

Utilisateurs habituels du logiciel SalesTrip :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles SalesTrip est disponible :

allemand, anglais, chinois, chinois traditionnel, coréen, danois, espagnol, finnois, français, italien, japonais, norvégien, néerlandais, portugais, russe, suédois, thaï

Appareils pris en charge par SalesTrip :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à SalesTrip :

FinancialForce Accounting, Kimble, NetSuite, QuickBooks Online Advanced, Sage Intacct, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, Xero

Ressources d'aide disponibles pour SalesTrip :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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