
Navigo Digital Signage
En savoir plus sur Navigo Digital Signage
Navigo Digital Signage est une solution cloud d'affichage dynamique qui aide les entreprises de toutes tailles à concevoir et gérer du contenu pour des présentations, des écrans d'accueil, des plans d'étage et d'autres affichages en se connectant à des écrans physiques ou à des tablettes. La solution personnalisable permet aux utilisateurs d'informer, d'engager et de divertir les visiteurs, les employés et d'autres publics cibles en rationalisant la communication sur différents canaux. Les utilisateurs peuvent créer, stocker et gérer plusieurs présentations sur divers appareils à partir d'une seule plateforme.
Parmi les fonctionnalités clés de Navigo Digital Signage figurent : mises à jour automatiques des lecteurs, planification de contenu, bibliothèque multimédia, tableaux de menus numériques, gestion de la présentation, gestion des listes de lecture et éditeur visuel. La plateforme permet aux utilisateurs de mettre à jour du contenu de n'importe où sur le web afin de mettre les modifications en œuvre en temps réel. De plus, les entreprises peuvent se connecter au module TransitAccess pour afficher les plannings pour les écrans, les statuts ou les cartes d'options de transports proches en temps réel.
Navigo Digital Signage est doté d'une solution DirectDial qui fournit des outils permettant de transformer la plateforme en solution de réceptionniste virtuel afin de gérer les appels audio/vidéo. La solution permet l'intégration des sources de données tierces (serveurs ODBC [Open Database Connectivity] et SQL Server) afin d'optimiser et d'améliorer les flux de travail sur les diverses plateformes.
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Navigo Digital Signage ne vous convainc pas tout à fait ?
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Navigo Digital Signage
À partir de
Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
OptiSigns

Jotform

Yodeck

Mvix Digital Signage

Avis
Vous avez déjà Navigo Digital Signage ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Sécurité et enquêtes
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Software is great.
Publié le 30/07/2019
Avantages
The graphics and the different features are great.
Inconvénients
Updates should occur more frequently. Once a day is a be it antiqued.
Réponse de Interactive Touchscreen Solutions
Thank you for taking the time to leave us valuable feedback. Content updates to your Navigo? System may be manually sent on-demand as many times a day as needed to ensure your visitors have access to the most current building information. If your data is being automatically pulled from another source, Navigo? gives you the ability to schedule the updates as frequently as needed. Please contact us for assistance is scheduling your automatic content updates to a more frequent schedule it's really simple! We're available 8am to 6pm at 800-652-4830 and have an After-Hours Support team available at 443-302-2615.
- Secteur d'activité : Immobilier commercial
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Navigo is pretty great to have here!
Publié le 30/07/2019
Avantages
We love that we are able to add personalized screens for guests and tenants
Inconvénients
It's been hard to get people familiar with touching it for information - they tend to just stand and watch. Also we have had a few minor problems with connectivity here and there - but that could be on our end...
Réponse de Interactive Touchscreen Solutions
Thank you for great feedback! There are literally dozens of ways you can promote user engagement and interactivity and many services and applications that integrate with Navigo to truly customize and enrich your visual communications. We've organized 101+ ways to maximize digital signage at https://www.itouchinc.com/digital-signage-101. Our support teams are available Monday-Friday 8am-6pm Eastern and after hours at 443.302.2615 for assistance with your digital signage system.
- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Property Management Review
Publié le 30/07/2019
Avantages
Customer support. I have worked well with and feel supported by our account reps.
Inconvénients
It is not very user friendly when first introduced. It takes some training and practice to know how to correctly publish certain features.
Réponse de Interactive Touchscreen Solutions
We appreciate your feedback!
We want to make sure you are aware that we still provide customer support, personalized training at no cost even if you're still using the analog system since we migrated to the cloud in 2016. Reach out for any support you need to provide your tenants with the enhanced benefits of your digital signage system. We're available 8:00am to 6:pm weekdays at 800-652-4830 and After-Hours Support can be reached at 443-302-2615 for your convenience. Thanks for taking the time to provide us with insight on your experience with your Navigo System.
- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
easy user interface / admin a bit difficult
Publié le 14/08/2019
neutral
neutral
Avantages
Easy to work with once you get the hang of it. Touch screen interface is great for users.
Inconvénients
price and admin side of use. The cost of software is prohibitive for renewing.
Réponse de Interactive Touchscreen Solutions
Thank you for your feedback! Our Navigo?Cloud subscription starts at $45/month which provides organizations with version release updates, routine data backup, data disaster recovery, instant updates from any device with a browser and live feeds for news & weather. Understanding that this expense may not always be within customers' budgets, we also provide an on premise software bundle that gives customers access to today's software version with no ongoing fee. If you're interested in learning more about this option, please contact us at 410-451-1540.

- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Interface and customer service are weak links
Publié le 30/07/2019
No discrenable benefits, only the intangible of knowing the tenants like to be able to promote...
No discrenable benefits, only the intangible of knowing the tenants like to be able to promote themselves.
Overall, not a good value, but with a few improvements to the 'cons' noted above, it could be. Just don't 'nickel and dime' your customer base.
Avantages
This product is a great service for our commercial real estate tenants.
Inconvénients
Three main things:
1) Interface is complicated
2) Being charged for services that shouldn't be necessary (like how to customize the directory)
3) No local service techs (company is based in Connecticutt and we are in Oregon)
These are not insignifcant issues.
Réponse de Interactive Touchscreen Solutions
Thanks for taking the time to provide us with insight on your experience with your Navigo System. We want to make sure you are aware that we provide customer support, personalized training at no cost even if you're still using the analog system since we migrated to the cloud in 2016. We're happy this is a great service for your tenants however there are more than 100 ways you could maximize your system with the type of content your display and you have full access to control content with Navigo Cloud content management system. Reach out for any support you need to provide your tenants with the enhanced benefits of your digital signage system. We're available 8:00am to 6:pm weekdays at 800-652-4830 and After-Hours Support can be reached at 443-302-2615 for your convenience. We appreciate your feedback!
Navigo Digital Signage - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Navigo Digital Signage.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Navigo Digital Signage ?
Types de licences disponibles pour Navigo Digital Signage :
- À partir de : 45,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise Navigo Digital Signage ?
Utilisateurs habituels du logiciel Navigo Digital Signage :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Navigo Digital Signage est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Navigo Digital Signage est disponible :
anglais
Q. Navigo Digital Signage prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Navigo Digital Signage :
Q. Avec quelles applications Navigo Digital Signage peut-il s'intégrer ?
Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par Navigo Digital Signage.
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Navigo Digital Signage ?
Ressources d'aide disponibles pour Navigo Digital Signage :
Service client/e-mail, Support téléphonique
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