ExecVision

Une plateforme de veille conversationnelle conçue pour la formation aux ventes.

En savoir plus sur ExecVision

ExecVision est une solution cloud de renseignements d'appels et de formation aux conversations conçue pour les équipes de vente, d'assistance et de réussite des clients. La plateforme transcrit et analyse les appels, identifie les situations promptes à l'accompagnement, fournit des bibliothèques de coaching en matière de meilleures pratiques et permet le suivi du développement des agents au fil du temps.

ExecVision transcrit et analyse automatiquement les conversations lors des appels avec le consommateur, pour permettre aux utilisateurs de demander les données d'appel par étape, sentiment et mot-clé. Les situations promptes au coaching sont signalées par la plateforme optimisée par IA pour que les responsables puissent fournir un suivi et des renseignements relatifs aux résultats des appels et leurs causes.

Avec ExecVision, les utilisateurs peuvent créer des bibliothèques de coaching et de mise en œuvre des meilleures pratiques pour former leurs agents. Les agents peuvent demander des retours d'opinion concernant leurs appels et les responsables peuvent laisser des commentaires pour les fournir dans le bon contexte. Les fonctionnalités de reporting d'ExecVision permettent aux utilisateurs de suivre les performances et le développement des agents au fil du temps.

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

Images

Call Card
Skills Heatmap
Coaching plans
Smart Alerts
Executive & manager dashboards
9-Box
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Vidéo de ExecVision
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour ExecVision : 32

  • Analyse des sentiments
  • Archivage et rétention
  • Bibliothèque de contenu
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Conférences audio et vidéo
  • Enregistrement des appels
  • Enregistrement planifié
  • Enregistrement à la demande
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la formation
  • Gestion des activités
  • Gestion des données
  • Gestion des objectifs
  • Gestion des performances
  • Gestion des réunions
  • Gestion des évaluations
  • Intelligence artificielle et machine learning
  • Intégration des employés
  • Intégrations de tiers
  • Mesure des performances
  • Notes et commentaires
  • Outils de collaboration
  • Parcours et suivi d'apprentissage
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Reconnaissance vocale
  • Suivi des appels
  • Tableau de bord
  • Traitement automatique du langage naturel
  • Transcription des conversations par chat

Alternatives

Gong.io

4,8
Alternative n° 1 à ExecVision
Gong est une plateforme de renseignements sur les conversations pour les équipes de vente interentreprises qui...

Dialpad

4,3
Alternative n° 2 à ExecVision
Dialpad est un système de communication cloud moderne qui fournit aux organisations la toute dernière technologie de...

Wingman

4,6
Alternative n° 3 à ExecVision
Wingman is a conversation intelligence tool that helps sales teams with pipeline visibility, actionable insights, and...

Salesforce Sales Cloud

4,4
Alternative n° 4 à ExecVision
Salesforce Sales Cloud est l'application cloud de CRM (Customer Relationship Management) de Salesforce. Sales Cloud...

Avis

Note globale

4,3 /5
(350)
Rapport qualité-prix
4,1/5
Fonctionnalités
4,2/5
Simplicité d'utilisation
4,3/5
Support client
4,5/5

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Christopher F.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services financiers
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Extremely simple tool to implement into any business that wants to coach employees on phone...

Publié le 16/11/2017

Able to easily and effortlessly record all calls that are taken inbound and made outbound. Can...

Able to easily and effortlessly record all calls that are taken inbound and made outbound. Can listen to those calls, review them, make comments on them and share them with people both inside and outside my company.

Avantages

It easily allows me to pick any call (inbound or outbound) that I made on any day to listen, comment, critique and send to anyone inside or outside of my company to review. We use this on a daily basis to coach our team on phone techniques. It makes our team feel way more comfortable than having management listen in on live calls as they dial!

Inconvénients

I am not sure if this is necessarily a big deal, but we wish we were notified every time enhancements were made to the software. Sometimes changes will be made without us knowing what is new or how to use the new features. Again, not a big deal and not something we are going to lose any sleep over. Execvision is well worth it!

Gavin G.
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

I used Execvision to record calls I have with Sales customers

Publié le 26/04/2018

I was able to review some calls I had and analyze where the went wrong/right.

I was able to review some calls I had and analyze where the went wrong/right.

Avantages

For the most part Execvision is easy to use as it tied into another sales tool we had which made it easy to record calls.

Inconvénients

Although it was easy to use, many times my calls would not record properly or would be lost somewhere which made it difficult to track actual results from my calls. calls that I had that were very good would often not be found and therefore could not share with my managers.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

This tool is crap

Publié le 26/04/2018

Avantages

It does provide a fairly simple method to record calls. I can't take that away despite how terrible and entitled the people who work for them are.

Inconvénients

They are run by a con-man who swoops in and preaches Inside Sales techniques from the 90s and charges a ransom. The platform owns every call that is recorded through it so from time to time you'll just receive email notifications that some random person is listening to your call and roasting you in front of a crowd - no consent. The 'support team' is also super condescending and acts like they are the best salespeople on earth without understanding the difference in transactional vs enterprise sales.

Réponse de ExecVision

We are sorry to hear that you had a poor experience with how the platform was used at your organization.

To clarify a few things, our training and onboarding program focuses on training new users on how to best use the platform to coach Sales Teams. Some clients request a more indepth training, which we do charge for as a value added service. These trainings are run by our CRO, Steve Richard, who is a well know, proven sales trainer with 10+ years of experience.

As for the calls that were used, we do not own the call recordings in the platform; your company does. Our team cannot access or use ANY customer owned data without explicit permission from the company that owns the call. We recommend that companies get permission or at least provide a heads-up to their employees before using/volunteering a call for training purposes.

We regret that you had a poor experience with our Support Team. If you provide more information, we will address the issue.

Tazia C.
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

It is super user friendly and allows for real time adjustments, which in sales is everything.

Publié le 21/05/2018

Avantages

The best thing about the tool is it is very user friendly and did not take much time on my part to learn how to use which makes it easier to use since I do not have to waste time trying to learn the tool.
ExecVision has been a major pillar in my coaching sessions with my manager and I can adjust the way I am pitching our product to potential prospects. If I feel like a call I had went bad I can collaborate with my management team or other colleagues and get there feedback on what went well and what I can improve on. All in all the next time I pick up the phone I am better than I was before because I am allowed to adjust in real time which has helped me book more appointments and be better on the phone. It is a great product and I love using it!

Inconvénients

Honestly I do not have any cons, Excevision does exactly what it is meant to do and I have had nothing but success from it.

Brandon M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

ExecVision - Truly Amazing

Publié le 21/08/2018

Never heard of it before working at my current job. Great new Software that should be applied to...

Never heard of it before working at my current job. Great new Software that should be applied to all new trainee SDRs and BDRs. Also, great for salesperson(s) all around.

Avantages

One of the best coaching tools out there. Really great for the beginners and the experts who are trying to refine their pitch - it is great as well.

Inconvénients

Would like to have more calls camps integrated into having your calls reviewed.

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ExecVision - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur ExecVision.

Types de licences disponibles pour ExecVision :

  • À partir de:
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de ExecVision.

Utilisateurs habituels du logiciel ExecVision :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles ExecVision est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par ExecVision :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à ExecVision :

8x8 Virtual Office, Aircall, Amazon Chime, Box, Cisco Webex, ClearSlide, ConnectAndSell, Dialpad, Dropbox Business, Dynamics 365 Business Central, Five9, FluentStream, FrontSpin, Fuze, GoToMeeting, Google Drive, Groove, HubSpot CRM, Impact360 Workforce Management, Join.Me, MiCloud Connect, NICE inContact, Natterbox, Outreach, Pipedrive, Playbooks, Qubicles, Salesforce Sales Cloud, Talkdesk, Team Dialer, Truly, UberConference, Velocify, Vonage Contact Center, Zoom Meetings & Chat

Ressources d'aide disponibles pour ExecVision :

Service client/e-mail, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

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