En savoir plus sur FastField

FastField est une solution de formulaires mobiles qui permet aux utilisateurs de créer des formulaires mobiles personnalisés pour collecter des données et automatiser le flux de travail de leurs formulaires numériques grâce à une gamme d'outils comprenant un générateur de formulaires personnalisables, des applications natives iOS et Android et web, la collecte de données hors ligne, l'intégration de systèmes tiers, etc. Les utilisateurs peuvent créer des inspections numériques, des listes de contrôle, des bons de travail et des formulaires commerciaux en quelques étapes simples. Le générateur de formulaires permet aux utilisateurs de créer et de déployer des formulaires en quelques minutes. Les utilisateurs peuvent ensuite attribuer des formulaires à un nombre quelconque de personnes pour qu'elles les remplissent. FastField permet aux utilisateurs de générer des rapports à partir des données recueillies dans les formulaires.

FastField offre une prise en charge de plusieurs plateformes, permettant aux utilisateurs de créer et de gérer des formulaires sur n'importe quel ordinateur, portable, tablette ou appareil mobile. Les utilisateurs peuvent même collecter des données hors ligne car FastField fonctionne sans connexion Internet. Les formulaires enregistrent les données localement, puis se synchronisent automatiquement avec la plateforme une fois reconnectés. FastField prend également en charge la capture d'images avec annotations et dessins et les intégrations intégrées avec DropBox, Google Drive, Sharepoint, etc. L'accès à l'API permet aux utilisateurs de se connecter à des systèmes internes et tiers. Parmi les autres cas d'utilisation des formulaires mobiles de FastField, citons le signalement d'incidents, la gestion du temps, la sécurité des sites, l'installation, la réparation et la maintenance, les enquêtes et le retour d'informations, etc.


Images

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FastField ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

FastField

4,8 (25)
VS.
Le plus évalué

À partir de

25,00 $US
mois
260,00 $US
année

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

62
53

Intégrations

67
3

Simplicité d’utilisation

4,7 (25)
4,3 (975)

Rapport qualité-prix

4,7 (25)
4,5 (975)

Service client

4,7 (25)
4,3 (975)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Bluebeam Revu

4,7
Alternative n° 1 à FastField
Bluebeam Revu fournit un plug-in d'annotation, d'édition et de gestion PDF avec une collaboration dans le cloud pour...

TrueContext

4,6
Alternative n° 2 à FastField
ProntoForms est un leader des formulaires mobiles d'entreprise. Conçu pour les équipes d'interventions, ProntoForms...

Smartsheet

4,5
Alternative n° 3 à FastField
Smartsheet est une plateforme d'exécution du travail en ligne qui permet aux organisations de planifier, suivre,...

Fulcrum

4,7
Alternative n° 4 à FastField
Fulcrum est une solution de création de formulaires personnalisés et de collecte mobile de données basée sur le cloud,...

Avis

Note globale

4,8 /5
(25)
Rapport qualité-prix
4,7/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,7/5
Support client
4,7/5

Vous avez déjà FastField ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 25
Rachel
Rachel
Note globale
  • Secteur d'activité : Équipements publics
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

So versatile to fit our ever changing industry

Publié le 17/05/2021

So far, all good. I have enjoyed my first forms and have plans for more in the future.

So far, all good. I have enjoyed my first forms and have plans for more in the future.

Avantages

Easy to set up and start using!I was able to set up and start using forms right away. Customer service was there to help with some of my more complicated workflow ideas.

Inconvénients

Some limitations to what I can imagine for the software, but they were very receptive to my ideas!

Alternatives envisagées 

Fulcrum et Bluebeam Revu

Pourquoi passer à FastField

Price was competitive, trial let me really see what I could do with the software, way more than just adding drop-down boxes to our PDF form
Alastair
Note globale
  • Secteur d'activité : Appareils médicaux
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

An excellent solution which has been backup up with first-class support.

Publié le 25/05/2018

Simple, reliable and robust software which is very customisable to deliver complex reporting

Simple, reliable and robust software which is very customisable to deliver complex reporting

Avantages

Fastfield was the only solution which offered all the features we needed and this has been backed up with excellent customer support. One initial feature needed was to keep the data inside Europe Azure servers or even better the UK. After discussing this our requirement was met which was superb and allowed us to move forward quickly. The Admin Interface is easy to use with basic knowledge. Many new features have been added over the time we have been using Fastfield but it has also been very useful to be able to have input to possible future developments/features via the Trello site.

Fastfield has been very robust with regards to workflow and reporting. Customer representative has been superb regarding technical support when we were setting up and for ongoing customer service.

Good features for simple and more complex forms.
Reliable web interface and app.
Great Support
The ability to white label has been very useful

Inconvénients

Overall everything is great however the only possible cons have been the time difference (UK / US) which has led to a slightly delayed response when contacting from the UK, however, my queries and questions have always been answered as soon as they are online so, to be honest, it has never caused an issue.

It would be useful to get email updates when new features are released so we know exactly what has been updated.

The Data Dashboard (reporting) I find a little clunky and so far I have used PowerBI for any visual reporting via an Excel export. From what I can gather the reporting dashboards will soon be updated so hopefully, this will resolve this issue.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Exploitation minière et métaux
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 1.0 /10

Possibly a good solution for small companies and basic use cases. Still working out a lot of...

Publié le 30/10/2017

My "Likelihood to Recommend" rating applies to only companies with similar requirements as our...

My "Likelihood to Recommend" rating applies to only companies with similar requirements as our company. This would likely be higher for companies with different requirements. The company is working to improve in areas that need to be addressed. Will make appropriate updates to review as warranted.

Avantages

Easy to configure (does not require someone highly technical)
Feature set is expanding
Company has a desire to improve product

Inconvénients

Poor handling of large lists / data
No phone support, email response usually 1-12 hours (which can be very frustrating if issue is misunderstood)
Has struggled to resolve critical bugs
No list connectors (Google Sheets, SQL Server, etc)
Data portal is buggy (search function will freeze your browser)

Réponse de Quickbase

Hello,

Thank you for your feedback. We'd be happy to work with you directly to configure/troubleshoot your form. Please contact us through our support channel and we can arrange a call with you. With thousands of happy customers, we're confident we can help resolve your issue.

Thank You,
FastField Support

Cerys
Cerys
Note globale
  • Secteur d'activité : Matériel informatique
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Very useful product for data capture. Very easy to create and customise. Support is...

Publié le 22/12/2022

The overall experience has been excellent. During evaluation the support received from the...

The overall experience has been excellent. During evaluation the support received from the FastField team was excellent. Many opportunities for demo forms to be created.Its a very easy product for end users to pick up.The forms are easy to create and administer.

Avantages

The setup was very easy. The format on mobile devices was very easy for users to pick up.Its easy to see the benefit of many different applications for this product. Our uses will be asset management and capturing service call out records in real time.The support has been very good when we have needed it. The price is very reasonable.

Inconvénients

Occasionally there are records within the data that are missing on mandatory fields, but its rare.

Scott
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Redneck to IT Wizard

Publié le 19/05/2021

FastField has made this old redneck into an IT wizard in the minds of many. The intuitive nature...

FastField has made this old redneck into an IT wizard in the minds of many. The intuitive nature of the form building and the robust ability to manipulate, store, share and otherwise manage the collected data has allowed us to NOT have to have multiple additional admin staff to manage the data flow that we would otherwise need. (Up to 250 form submissions a day is a lot of data)
Additionally, the support staff has been unbelievably helpful and NOT condescending to this non-IT person. When I have had an issue, no one has ever asked if me to re-boot or if my computer was plugged in.
Our experience with FastField has been extremely positive and very helpful to our business growth.

Avantages

The ability for multiple users to consistently and easily use the app which allows for the convenient and sure dissemination of the data to the appropriate destinations.
Translation- The thing is stable and it works!

Inconvénients

It would be nice to have the ability to have more than one form open at a time.
It would be nice when duplicating a form that the delivery and advanced rules follow...(HINT-HINT)

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FastField - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur FastField.

Types de licences disponibles pour FastField :

  • À partir de : 25,00 $US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel FastField :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles FastField est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par FastField :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à FastField :

ActiveCampaign, Adobe Commerce, Airtable, Asana, Basecamp, Box, Businessmap, Caspio, Chargebee, ClockShark, Cognito Forms, Dispatch, Drip, Dropbox Business, Egnyte, Freshdesk, Gmail, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Harvest, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Insightly, JobNimbus, Keap, Knack, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft SharePoint, Microsoft To Do, Ninox, OneDrive, Ortto, PayPal, Pipedrive, Podio, Process Street, QuickBooks Online, Quickbase, Salesforce Sales Cloud, ServiceM8, Slack, Smartsheet, Stripe, SugarCRM, SurveyMonkey, Toggl Track, TrackVia, Trello, Twilio, Typeform, WooCommerce, WordPress, Wrike, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho Analytics, Zoho CRM, Zoho Creator, airSlate SignNow, monday.com, pdfFiller

Ressources d'aide disponibles pour FastField :

Service client/e-mail, Support téléphonique, Chat

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