InTime
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En savoir plus sur InTime
InTime Solutions est une solution de planification basée sur le cloud qui aide les organismes de sécurité publique à gérer le temps et les effectifs. Les principales fonctionnalités comprennent le suivi des heures supplémentaires, la gestion des ressources humaines, la formation des employés, l'équipement et les notifications.
Le module de planification permet aux superviseurs d'identifier les besoins en personnel, d'effectuer des changements d'équipe et d'approuver les demandes des employés. InTime prend en charge l'ajout de règles de rémunération complexes et les demandes d'heures supplémentaires et remplit automatiquement les données des feuilles de temps. Les responsables des ressources humaines peuvent utiliser InTime pour créer des profils d'employés, stocker des données sur les employés et embaucher des talents. Un outil de formation identifie les cours pour les employés et crée des listes pour suivre les taux d'achèvement des cours. Les formateurs peuvent gérer les exigences liées à la conformité pour tous les employés et suivre l'affectation des actifs.
InTime comprend un système de tribunal et d'assignation qui permet aux tribunaux et aux services de police de programmer les comparutions, de signifier des assignations électriques et de communiquer avec les parties prenantes. La solution est fournie avec une application mobile qui permet aux utilisateurs de consulter les horaires des équipes et de recevoir des alertes instantanées pour les quarts de travail.
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Prix
Fonctionnalités
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Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
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- Secteur d'activité : Sécurité publique
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
InTime Solutions
Publié le 16/04/2019
As I said previously, this software does so much more than we were looking for that each feature...
As I said previously, this software does so much more than we were looking for that each feature was like a bonus to us. We can keep track of sick time and identify sick time abuse or patterns more easily. It allows us to track how many overtime hours have been dedicated to a particular case. The software also has some features that we would hope to be able to use in the future, where officers can bid on a specific job posting.
Avantages
When we purchased this software it was intended to be used for the fair distribution of overtime. What we found out, was it did so much more. It is the only software we need to keep track of all schedules, leave requests, overtime, time banks, and even certifications. The software is very adaptable.
Inconvénients
Originally it did not have all the unique features that we needed for our overtime distribution agreement with the unions. InTime was able to work with us over time and incorporated these features into the program.
- Secteur d'activité : Forces de l'ordre
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Best scheduling solution for Law Enforcement!!
Publié le 02/07/2019
We have had numerous problems with our old scheduling system (Executime) which ended up causing...
We have had numerous problems with our old scheduling system (Executime) which ended up causing unknown shortages on shifts, resulting in overtime. We used Speedshift many years ago which is what led us back to InTime. I have not heard one negative thing about the scheduling program from our sworn nor civilian staff, which is almost a miracle in and of itself.
The support staff has been extremely helpful and responds to requests very quickly.
Avantages
The ease of use and layout. You can see all of your personnel on one schedule which is essential for shift coverage and maintaining adequate manpower.
Inconvénients
That a successful integration with HTE has not been completed yet. This is making it difficult to convince the finance department to transition to InTime for our payroll solution.
- Secteur d'activité : Administration publique
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Good
Publié le 18/05/2023
Good
Good
Avantages
I have figured out a few things by trail and error.
Inconvénients
I can't edit the request time. I input inform and go back to update fields on the request format but have to remove the form and then create another new request. I would like to edit the field and update so I am only changing a couple of fields instead of sharing with other users.
- Secteur d'activité : Forces de l'ordre
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great product with super customer support
Publié le 27/09/2023
Great product run by a superb staff. Their customer support is phenomenal!
Great product run by a superb staff. Their customer support is phenomenal!
Avantages
The integration of all aspects of scheduling has made the timekeeping and reporting much more complete. Having all the information in one place allows for increased transparency and accountability throughout the agency.It can take a while for the developers to address customer requests for new features, but it’s not unreasonable considering the broad range of users.
Inconvénients
Since the system is so integrated, it is hard to use some features if your data lies outside of the more commonplace situations.
- Secteur d'activité : Forces de l'ordre
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Intime for Law Enforcement
Publié le 08/03/2022
Overall the software has allowed us to move from a hybrid paper/digital system that was very...
Overall the software has allowed us to move from a hybrid paper/digital system that was very time-consuming. The training, sales and support staff at Intime was very helpful in deploying the system. We continue to find new opportunities to take advantage of the features.
Avantages
This software is purpose-built for Law Enforcement and public safety. It covers shift periods that extend over 24 hour periods.
Inconvénients
Supervisor functionality is not yet available on the mobile app.
InTime - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur InTime.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour InTime ?
Types de licences disponibles pour InTime :
- À partir de : 2 000,00 $US/année
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise InTime ?
Utilisateurs habituels du logiciel InTime :
11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues InTime est-il disponible ?
Langues dans lesquelles InTime est disponible :
anglais
Q. InTime prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par InTime :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications InTime peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à InTime :
ADP Workforce Now, HighLine, QuickBooks Online Advanced
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour InTime ?
Ressources d'aide disponibles pour InTime :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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