ServiceWorks
En savoir plus sur ServiceWorks
OPTIMISEZ VOS OPÉRATIONS DE MAINTENANCE SUR SITE. Quel que soit le service que vous proposez, il existe une solution pour vous. Des solutions professionnelles complètes sont proposées pour la gestion des opérations de service, des commerces de détail et des livraisons.
Principales caractéristiques
Gestion des stocks multi-sites
Un système centralisé d'ordres d'achat
Optimisation des itinéraires
Suivi des conducteurs et calcul des heures d'arrivée prévue automatisés
Prenez des décisions selon les données de transaction.
Opinion des clients
Notifications personnalisées par e-mail, SMS et automate d'appel
Preuves de commande numériques
Images
ServiceWorks ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire
À partir de
Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Square Virtual Terminal
WorkWave Service
RouteManager
ZenMaid
Avis
Vous avez déjà ServiceWorks ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Équipements publics
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
We love Service Works
Publié le 19/05/2024
We are so happy that we've decided to work with Service Works! This app has transformed our...
We are so happy that we've decided to work with Service Works! This app has transformed our business by allowing us to be more organized in so many ways!
Avantages
Service works has streamlined our scheduling, dispatching and invoicing. Keeping accurate service records and detailed job notes is a breeze!
Inconvénients
Service Works overall is a great platform. I am more friendly with the desktop version than the app. The app is great, however, we do experience some glitches and bugs on occasion.
Réponse de Service Works
Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that Service Works has streamlined your operations. Our team is continuously working to improve the mobile experience to match the desktop version's reliability. We're delighted that Service Works has transformed your business and helped you stay organized. Thank you for choosing us!
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Small Business Miracle for Field Management
Publié le 27/07/2023
We are glad we switched. We used SW with our prior employer and there was still a lot of beta going...
We are glad we switched. We used SW with our prior employer and there was still a lot of beta going on and so when we started our own company I thought we could find something more well put together and that was not the case. As far as from an appliance store and repair company this software is amazing. Just the part integration with Marcone has saved me soooo much time in the back office.
Avantages
Our favorite is the texting capability with our customers in their jobs and the part inventory and EVERY manufacturer part for appliances being in the system and we do not have to add part numbers or prices in, OMG such a time saver. I love being able to customize our own invoices to show what we need it to for our business. Entering a customers information and scheduling is very easy and fast since it is all o one page, no switching pages or screens.
Inconvénients
I have had a few issues with reports or some things not saving properly. The issues are minor compared to what I have experienced with other software or the mobile app though. When updates happen sometimes there is glitches, but their support when you reach out is fast with fixing or having a resolve.
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 2.0 /10
Original Customer
Publié le 17/05/2024
I feel like I am getting little return for my investment. It is just a matter of time until I...
I feel like I am getting little return for my investment. It is just a matter of time until I discontinue this service.
Avantages
I have been a loyal customer since 1997, when it was SwiftLink.
I am only with Service works because I have not decided on a company to transition to.
I am no longer happy with the service nor the product.
Inconvénients
The lack of customer service. The constant excuses. The poor accounting features.
Réponse de Service Works
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We deeply value our long-term customers, and we sincerely apologize for the dissatisfaction you've experienced.
We regret to hear that our service and product have not met your expectations recently. Customer service and reliable features are top priorities for us, and we are committed to making the necessary improvements and would love the chance to discuss how we can better meet your needs. Please feel free to reach out to us directly at success@service.works so we can address your concerns more personally and promptly.
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great CRM!
Publié le 07/05/2024
Avantages
We have all the features we need, even the route optimization and reports.
Inconvénients
Glitches, but you can contact the team and they will fix it withina few days.
Réponse de Service Works
Thank you for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you're enjoying our map and report features. Rest assured, our team is dedicated to promptly addressing any glitches through our regular monthly patch and update releases. Thank you for choosing ServiceWorks!
- Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Usage of Service Works in Warranty Claims Submission
Publié le 07/05/2024
Avantages
Its user friendly, the fact that its in cloud - we don't have to set up a lot of things to get access to it. Its one of the software that I found so easy to use.
Inconvénients
Need integration and another type or option when converting a file. We're working in the appliance industry and the other platforms we use only have limited options available that they're accepting specially on the file format / type - ServiceWorks or such is the one that need to adjust or look for an option to help.
Réponse de Service Works
Thank you for sharing your experience with ServiceWorks for warranty claims submission. Regarding your feedback on integration and file conversion options, we understand the importance of seamless compatibility, especially in the appliance industry. We'll explore options to enhance our integration capabilities and provide more file format options to better meet your needs. If you have any further suggestions or questions, please don't hesitate to reach out to our team.
ServiceWorks - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur ServiceWorks.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour ServiceWorks ?
Types de licences disponibles pour ServiceWorks :
- À partir de : 828,00 $US/année
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise ServiceWorks ?
Utilisateurs habituels du logiciel ServiceWorks :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues ServiceWorks est-il disponible ?
Langues dans lesquelles ServiceWorks est disponible :
anglais
Q. ServiceWorks prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par ServiceWorks :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications ServiceWorks peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à ServiceWorks :
Google Calendar, Mailchimp, NMI Payments, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Shopify, Square Payments, Stripe, Zapier, authorize.net
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour ServiceWorks ?
Ressources d'aide disponibles pour ServiceWorks :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour ServiceWorks.
- Logiciels pour électriciens
- Logiciels agricoles
- Logiciels de distribution alimentaire
- Logiciels de gestion des interventions
- Logiciels de gestion des activités sur le terrain
- Logiciels pour entreprises de nettoyage
- Logiciels pour entreprises de désinsectisation/dératisation
- Logiciels pour paysagistes et jardiniers
- Logiciels pour entreprises de nettoyage de tapis
- Logiciels pour plombiers
- Logiciels pour métallerie et serrurerie
- Logiciels de facturation
- Logiciels d'agenda
- Logiciels d'affectation du personnel
- Logiciels de gestion des ordres de mission
- Logiciels pour artisans