En savoir plus sur Showcase Workshop

Showcase Workshop est une plateforme de partage et de présentation de contenu conçue pour l'activation des ventes et le marketing. Cet outil cloud permet aux équipes de vente et de marketing de créer une boîte à outils de vente composée de contenus personnalisés, qui peuvent être lancés et envoyés aux clients à tout moment, de n'importe où. Showcase Workshop permet aux utilisateurs de créer une application personnalisée à l'image de la marque avec divers contenus (vidéos, images, présentations, etc.), de les partager avec des clients en personne ou par e-mail et de suivre la façon dont les clients interagissent avec ceux-ci. Avec Showcase Workshop, les équipes de vente ont un accès instantané au contenu dont elles ont besoin, qu'il s'agisse de brochures, de fiches techniques, de vidéos ou de présentations, le tout organisé en une seule boîte à outils et accessible via n'importe quel appareil mobile ou tablette.

Le contenu de Showcase Workshop peut être utilisé pour améliorer les performances des employés en leur fournissant toutes les informations dont ils ont besoin pour faire des argumentaires de vente et partager du contenu avec des clients/prospects à l'aide d'un navigateur web ou de liens par e-mail. Afin d'aider les utilisateurs à mieux comprendre la façon dont les clients ou les employés interagissent avec leur contenu, Showcase Workshop fournit l'analytique en temps réel concernant des métriques telles que le nombre de vues par diapositive, d'ouvertures de fichiers, d'actions, etc. Ces données peuvent être utilisées pour assurer le suivi des clients en fonction de leurs actions ou pour améliorer la prise de décision concernant les formations du personnel, la création de contenus et les tactiques de vente.

Options de tarification dès :

29,00 $US/mois

  • Essai gratuit
  • Abonnement
Voir les tarifs

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

Options de tarification dès :

29,00 $US/mois

  • Essai gratuit
  • Abonnement
Voir les tarifs

Images

Build a custom app to share files and content
Match the businesses existing branding
Share files and track engagement within Showcase Workshop
Gain insight into app usage with real time analytics
En voir 5 de plus
Vidéo de Showcase Workshop
Capture d'écran pour Showcase Workshop : Build a custom app to share files and content Capture d'écran pour Showcase Workshop : Match the businesses existing branding Capture d'écran pour Showcase Workshop : Share files and track engagement within Showcase Workshop Capture d'écran pour Showcase Workshop : Gain insight into app usage with real time analytics

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Showcase Workshop : 54

  • API
  • Accès hors ligne
  • Accès mobile
  • Analyse en temps réel
  • Analyse visuelle
  • Analytique de l'engagement
  • Animation
  • Application mobile
  • Archivage et rétention
  • Bibliothèque de contenu
  • Bibliothèque des ressources
  • Catalogage/catégorisation
  • Catégorisation des ressources
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Création de tableaux de bord
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la formation
  • Gestion de versions
  • Gestion des documents
  • Gestion des fichiers audio
  • Gestion des performances
  • Historique des clients
  • Livraison de contenu
  • Mesure des performances
  • Mise en forme de texte
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles
  • Modèles personnalisables
  • Médiathèque
  • Objets 3D
  • Outils de collaboration
  • Outils de présentation
  • Partage des fichiers
  • Partage des ressources
  • Personnalisation
  • Portail libre-service
  • Pour les organisations et équipes commerciales
  • Présentation hors ligne
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Recherche en texte intégral
  • Recherche/Filtre
  • Saisie mobile
  • Signature électronique
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Streaming de présentation
  • Suivi comportemental
  • Suivi de l'activité des clients
  • Suivi des interactions
  • Support vidéo
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • Technologie HTML5
  • Transfert de fichiers

Alternatives

monday.com

4,6
Alternative n° 1 à Showcase Workshop
monday.com est un outil de collaboration et de gestion de projet conçu pour vous aider à tout gérer. Créez des...

Zoho CRM

4,2
Alternative n° 2 à Showcase Workshop
Zoho CRM est une application en mode SaaS de gestion de la relation client. Organisez, automatisez et analysez vos...

Mobile Locker

4,8
Alternative n° 3 à Showcase Workshop
Mobile Locker is a sales enablement platform that helps businesses manage, share, & distribute sales aids & marketing...

Widen Collective

4,4
Alternative n° 4 à Showcase Workshop
Widen Collective met vos ressources numériques dans une solution évolutive. Gagnez en visibilité, en accès et en...

Avis

Note globale

4,7 /5
(48)
Rapport qualité-prix
4,3/5
Fonctionnalités
4,3/5
Simplicité d'utilisation
4,5/5
Support client
4,7/5

Vous avez déjà Showcase Workshop ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

Donnez votre avis !
Afficher 5 avis sur 48
Phil Y.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services environnementaux
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Sliced bread isn't this good!

Publié le 12/05/2020

Our Sales team love it. No more brochures in their cars or out-dated information. And it runs...

Our Sales team love it. No more brochures in their cars or out-dated information. And it runs without an internet connection. Awesome.
Green Gorilla are the game-changers in waste recycling services, so to have our team using printed brochures was going against our philosophy of waste minimisation. Our clients have been very impressed with the sales presentations. We love using the notification feature when a client opens an email generated from Showcase - our team call within 20 mins. The clients are always amazed at our timing!

Avantages

Creation and administration of Showcase is a breeze. If you can use PowerPoint or Keynote, then this App is like changing from a pair of sneakers into a pair of Gucci loafers. It's better.
Read the Showcase tips first! They've done the hard work. I'd recommend planning your Showcase and getting all your content (including images and text) ready before you start building. That is the hardest part! Building and updating is a breeze.

Inconvénients

There's nothing I dislike about the software. It does what you want it to do.

Réponse de Showcase Software

Thanks for such a glowing review, Phil! We love hearing success stories and are pleased to know our sharing notifications are making you look even cooler than you already are when you follow up with prospects.

Richard F.
Note globale
  • Secteur d'activité: Immobilier
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Presenter

Publié le 05/10/2020

Avantages

Figuratively as a presenter it allows you to focus on a few relevant chapters rather presentation the whole book. A second presentation to a different group allows you to reference the same book but tell a different story by focusing on other chapters

Inconvénients

Difficult to print.
Difficult to email relevant sections/chapters without sending the whole book.
Would be good if you could "book mark" something that can be referred to later

Réponse de Showcase Software

Thank you for your review, Richard! We love helping you tell your story. I've sent you an email about how to bookmark and share specific parts of your presentation so you know how to do it in future. We know it's frustrating not being able to print your whole presentation but you're making a huge difference and saving a lot of trees by switching to digital presentations!

Steve V.
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits chimiques
  • Taille de l'entreprise: 201-500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

newer is not necessarily better??

Publié le 03/01/2019

has been generally ok ,

has been generally ok ,

Avantages

is a good platform for my guys to access procedures etc from

Inconvénients

it has been made too complicated to use for me.. adding new slide shows or notes etc has become as stated early more complicated..

Réponse de Showcase Software

Hi Steve,

Thanks for taking the time to review Showcase Workshop.

We will be in touch to discuss your frustrations with our new editor and see if we can help smooth some of those for you. There definitely have been a lot of upgrades recently and we hope they'll be of long term value to you and your team.

Lorna F.
Note globale
  • Secteur d'activité: Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise: 5 001-10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Showcase - Continues to impress

Publié le 24/01/2021

Due to the above issue, Showcase have worked swiftly to create a solution that enables our teams to...

Due to the above issue, Showcase have worked swiftly to create a solution that enables our teams to create more bespoke showcases without losing the benefits of sending through the entire showcase.

I really appreciated the speed of resolution on this issue

Avantages

While there are many features that I have found useful, one of the most utilised is observing the slides that are attracting the most interest. It is also great to be able to see the various disciplines from a sales team of over 100

Inconvénients

Integration with our existing business was great , the most difficult issue to get around was creating a more bespoke showcase which could just be due to that's the way we've always done it but I do feel that everyone customer deserves to have a more bespoke showcase

Réponse de Showcase Software

Thanks for the great review, Lorna! We're glad you're enjoying Showcase and that we could help you create more bespoke presentations with the new Tags feature.

Aimee P.
Note globale
  • Secteur d'activité: Immobilier
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Colliers Wellington Review

Publié le 18/10/2020

We can now produce Submissions, Information Memorandums, Marketing Reports, Market Overviews and...

We can now produce Submissions, Information Memorandums, Marketing Reports, Market Overviews and client presentations using templates we have created and turn jobs that were historically very time-consuming and stressful into a job with speed to market following a simple templated process.

Getting insight into our client and customers activity is hugely benefitial for us to refine and improve how we conduct business

We hope to get all of our Colliers business groups around the country onto using showcase.

Avantages

Option to create showcases then create copies to edit - this has given us the foundation for simplified templates.
Ability to use existing marketing (PDFS, Videos etc.) as well as online content to add value to our presentations and remove the need to re-creation.
The Analytics it provides into recipients viewing of showcases - Who looked at what and for how long, when etc. - this provides us insight into our clients interests and qualifies their interest in a property.

Inconvénients

The filing system could use some help - I would be very helpful if entire folders could be moved into other folders instead of having to move files individually. Once you have a lot of files, finding the ones to move and the folder to move them into is very difficult and quite time consuming if you need to do a major tidy up of the filing system.

Hotspot Alignment Grid/tool/guide - It would be superb if when creating multiple hotspots on a page you could either a) turn on a grid to assist with alignment, b) select mutliple hotspots and click 'justify' and choose either left, right, top or bottom and they would all align, c) there was a guide that appeared when you select a hotspot to help you align with existing hotspots like the feature in InDesign.

Moving hotspots - It would be fantastic if you could use your mouse to select multiple hotspots and move them in bulk. For example if we have created a table which is a hotspot of rows and a hot spot of columns full of hotspots for each cell of data, we'd like to select the whole table and move it instead of moving potentially 100+ hotspots individually.

The ability to highlight and change the colour, typeface, font, alignment of different parts of text within a single hotspot. For example, I'd like to create one Text Hotspot and within that have the heading, subheading, text, quote, text & legal title/disclaimer. Having to make an individual hotspot for each of these and then align them is very time consuming and difficult.

Réponse de Showcase Software

Thanks for your review, Aimee! We love working with Colliers to create customizable presentations that you can track. We really appreciate your suggestions for where we can improve; you'll be pleased to know that a number of these are actually on our list to implement and we'll be sure to let you know when they go live!

Afficher 5 avis sur 48 Lire tous les avis

Showcase Workshop - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Showcase Workshop.

Types de licences disponibles pour Showcase Workshop :

  • À partir de: 29,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Showcase Workshop.

Utilisateurs habituels du logiciel Showcase Workshop :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Showcase Workshop est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Showcase Workshop :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Showcase Workshop :

Salesforce Sales Cloud

Ressources d'aide disponibles pour Showcase Workshop :

Service client/e-mail, Support téléphonique, Chat

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Showcase Workshop.