IXACT Contact

CRM immobilier et marketing automation

4,4 /5 (130 avis) Donnez votre avis !

IXACT Contact - Présentation

Description du logiciel IXACT Contact

IXACT Contact est un CRM immobilier sur le web qui aide les agents immobiliers à rester organisés et à établir des relations durables avec les clients existants, les prospects et les sources de recommandation importantes. La plateforme permet de rester en contact avec les clients de façon personnalisée, pertinente et opportune. IXACT Contact comprend également des bulletins d'informations électroniques automatisés relatifs à l'immobilier et des campagnes de drip marketing par e-mail ciblées au design professionnel, rédigés sur une base mensuelle.

L'outil CRM intégré d'IXACT Contact aide les utilisateurs à gérer leurs leads et leur pipeline d'activités, les appels en direct, l'e-mail marketing et les actifs commerciaux via une interface utilisateur attrayante et une page d'accueil personnalisable. Les utilisateurs peuvent gérer des catégories et profils de contact détaillés, tout en créant des tâches et rappels de rendez-vous automatisés avec synchronisation en temps sur Google, Outlook, etc. Le coach intelligent Keep in Touch s'adapte à mesure que les contacts passent au travers du pipeline de ventes pour garantir que les utilisateurs communiquent avec eux au bon moment et de la bonne manière.

Les experts en marketing d'IXACT Contact fournissent aux utilisateurs des bulletins d'informations électroniques mensuels et des campagnes de drip marketing par e-mail ciblées et rédigées de manière professionnelle et prêtes à l'emploi (avec version mobile). Les utilisateurs peuvent créer des modèles de cartes électroniques attrayants pour les nouvelles annonces, les just sold (biens vendus), les anniversaires, les vacances, etc. Les utilisateurs peuvent même ajouter des vidéos à leur e-mail marketing grâce à l'intégration de BombBomb. IXACT Contact fournit aux agents immobiliers un site web personnalisé au design esthétique et professionnel, doté d'une intégration complète aux réseaux sociaux et d'un blog personnalisé. Des fonctionnalités performantes de capture et de génération de leads permettent aux utilisateurs de présenter leurs activités et services.

IXACT Contact - Présentation

Prix

À partir de
39,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

IXACT Contact - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis
Langues
anglais

Médias

Manage contacts, leads, and keep-in-touch calls with IXACT Contact’s CRM tools
Create engaging, monthly e-newsletters that are mobile responsive using attractive e-Card templates for new listings, just solds, birthdays, holidays, and more
Build rich contact profiles including social media information and photos
Integrate listings into your website with IReal Estate Website IDX.
Vidéo de IXACT Contact Capture d'écran pour IXACT Contact : Manage contacts, leads, and keep-in-touch calls with IXACT Contact’s CRM tools Capture d'écran pour IXACT Contact : Create engaging, monthly e-newsletters that are mobile responsive using attractive e-Card templates for new listings, just solds, birthdays, holidays, and more Capture d'écran pour IXACT Contact : Build rich contact profiles including social media information and photos Capture d'écran pour IXACT Contact : Integrate listings into your website with IReal Estate Website IDX.

IXACT Contact - Avis

IXACT Contact - Avis

Note globale
4,4
/
5
Excellent
74

Très bien
44

Moyen
9

Médiocre
1

Mauvais
2

Rapport qualité-prix
4,5
Fonctionnalités
4,2
Simplicité d'utilisation
4,2
Support client
4,6
91% des utilisateurs recommandent cette application
Daniel l B.

A great CRM for new or seasoned agents!

My experience has been a great one! I use the platform every day with the letters I use for marketing and the tracking of my business and reminders. I love that the system keeps copies of my emails in the notes to each client along with my notes. The website moves fast and all the information I am looking for is at my fingertips in a few clicks.


Traduire avec Google Translate
Tricia T.

This was IXACT(ly) what I needed!

Their customer service was great while exploring the option of using this product, easy to set up, easy to use, I can't complain. I truly have had a great experience with this product.


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Lori D.

Horrible CRM

Not solving anything with Exact. Just acting as a 'place holder' of my contacts. Too much work and they make it complicated.


Traduire avec Google Translate
Ryan H.

lead management


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Peter K.

Long time user of IXACT

Very pleasant experience and attentive.


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Daniel l B.
Secteur d'activité: Immobilier
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
Traduire en français
Traduire en français

A great CRM for new or seasoned agents!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 05/08/2018
Provenance de l'avis : Capterra

My experience has been a great one! I use the platform every day with the letters I use for marketing and the tracking of my business and reminders. I love that the system keeps copies of my emails in the notes to each client along with my notes. The website moves fast and all the information I am looking for is at my fingertips in a few clicks.

Avantages

From day one in 2013, I have loved the ease of use. Set up was easy with all the help offered by Ixact. The APP works great and most of the features on the website are available are on the APP.

Inconvénients

With the launch of the new Ixact Contact website this year, there are no cons. Ixact has made it a mission to always listen to its subscribers and make enhancements and find additional services at a great value.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Tricia T.
Secteur d'activité: Immobilier
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
Traduire en français
Traduire en français

This was IXACT(ly) what I needed!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 08/07/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Their customer service was great while exploring the option of using this product, easy to set up, easy to use, I can't complain. I truly have had a great experience with this product.

Avantages

I have used old CRM's in the past and this one far surpasses them. It is easy on the eyes, user friendly and easier to navigate. you can customize your goals and track your progress along the way. The touch follow-up system helps retain my past clients in a meaningful way. Birthday and special date reminders help me create connections with my clients. The monthly newsletter is an added hands-off touch. Great product and am glad I made the switch!

Inconvénients

Since setting up the system I have not had any problems and cannot think of anything I would like to change. All in all a great product!

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Réponse de IXACT Contact Solutions

So great to hear your awesome feedback, Tricia!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Lori D.
Secteur d'activité: Immobilier
Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
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Horrible CRM

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
Publié le 02/06/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Not solving anything with Exact. Just acting as a 'place holder' of my contacts. Too much work and they make it complicated.

Avantages

The support staff are helpful and friendly.

Inconvénients

1. They "updated" their system, now you must scroll down and open each section for each category main contact person, home address, work address, spouse instead of having a main profile page with all the info. Seriously, They can't have husband/ wife info in the same section? Then you must open a section for a place of employment one for the main contact and then spouse/partner.
Unable to have more than 3 people as contacts i.e roommates. I convert a lot of leases into sales.
2. Can not search for a person by the full name you mist search either first or last name.
3. They have a pre-written monthly newsletter but I must re-write because their pre-written newsletter is so bad. Essentially the same gibberish; I am your agent, I know all about this I am so great, call me. Can not do a mass removal of the newsletter for either each client or entire data base. You must individually remove each month for each client - OMG.
4. Their online tutorials are limited and feeble.
NOT a robust system.

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Réponse de IXACT Contact Solutions

Hi Lori, We are sorry to hear that you didn't find quite what you were looking for in IXACT Contact and would like the opportunity to make it better. Customer feedback is what makes our system better for everyone, and we understand the system may not be the right CRM for for all realtors. If you would like to provide your contact information so we may have a representative contact you directly for any additional feedback we would be happy to connect. You can reach Shannon McGee, Sales Director of IXACT Contact at 1-866-665-0018 ext 223 | 416-256-5018.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 0.0/10

Ryan H.
Secteur d'activité: Immobilier
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
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Traduire en français

lead management

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
Publié le 01/10/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

It automatically adds prospects from web leads

Inconvénients

managing web leads is extremely clunky, to see what they viewed you have to go into back end of website and have another place to sort leads that doesnt communicate well with CRM. It is such a chore to effectively manage these leads I usually just ignore them. Also it is frustrating that we cant have different email responses for different signup form and have way more customization and automation. RLP just release free CRM with AI abilities that appears to be leap and bounds ahead in automatically working leads. If there is not significant improvement in this area on ixact, I will likely be switching to the free company software

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Réponse de IXACT Contact Solutions

Hi Ryan,

Thank you for your feedback. Customer feedback like yours helps us to continue to make the system better. The IXACT Contact CRM allows you to set a specific follow up campaign based on which form of your IXACT Contact agent website was completed. We would love to connect with you to help set this up for your IXACT Contact agent website. Please contact us at support@ixactcontact.com or 1-866-265-6990.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 6.0/10

Peter K.
Secteur d'activité: Immobilier
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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Long time user of IXACT

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 20/08/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Very pleasant experience and attentive.

Avantages

This program keeps me focused and productive. I couldn’t operate & manage my Business and clients without it. I find it to be the best in the business and recommend it to all of our agents for maintaining & building their business.

Inconvénients

The scheduling of showings should automatically feed into the IXACT calendar. A feature I’ve suggested a couple of years ago.

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Réponse de IXACT Contact Solutions

Hi Peter,
Thank you so much for taking the time to review our product and for being a long-time customer of IXACT Contact. We value your feedback and are always looking to improve our product. Please reach out to our support team with any suggestions on how we can improve our product and be on the lookout for updates as well! :)

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
8,4/10
Basé sur 130 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

IXACT Contact - Prix

IXACT Contact - Prix

À partir de
39,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,5/5
Basé sur 130 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

IXACT Contact - Fonctionnalités

IXACT Contact - Fonctionnalités

API
Base de données de contacts
Facturation
Fonctionnalité de recherche
Gestion de la comptabilité
Gestion des contacts
Gestion des documents
Gestion des ordres de travail
Gestion des tâches
Intégration de tiers
Notifications automatiques
Notifications par e-mail
Paiements électroniques
Planification de la maintenance
Portail libre-service
Rappels
Rapports et statistiques
Stockage de documents
Suivi des activités
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4,2/5
Basé sur 130 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

IXACT Contact - FAQ

IXACT Contact - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur IXACT Contact.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour IXACT Contact ?

Types de licences disponibles pour IXACT Contact :

À partir de: 39,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel IXACT Contact ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de IXACT Contact.

Q. Qui utilise IXACT Contact ?

Utilisateurs habituels du logiciel IXACT Contact :

PME, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues IXACT Contact est-il disponible ?

Langues dans lesquelles IXACT Contact est disponible :

anglais

Q. IXACT Contact prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par IXACT Contact :

Android, iPhone

Q. Avec quelles applications IXACT Contact peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à IXACT Contact :

BombBomb, Facebook, Gmail, Google Workspace, LinkedIn, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Twitter

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour IXACT Contact ?

Ressources d'aide disponibles pour IXACT Contact :

Support téléphonique, FAQ, Support en ligne, Tutoriels vidéo, Base de connaissances