En savoir plus sur Bettermode

Tribe est une plateforme cloud de gestion des communautés conçue pour aider les entreprises de toutes tailles à créer des communautés en ligne modernes où les membres peuvent se connecter sous leur marque. Les utilisateurs peuvent explorer, suivre, poser des questions, commencer des discussions et participer à des sondages, ainsi que voter, commenter et partager plusieurs types de contenus. Tribe propose une solution en marque blanche, permettant aux utilisateurs d'adapter la conception à leur marque et de la concevoir pour l'intégrer à leur site web. Ils peuvent même ajouter l'en-tête et/ou le pied de page de leur site pour l'intégrer en toute transparence à la navigation de leur site.

Tribe permet aux utilisateurs de s'inscrire à l'aide de plateformes établies telles que Google, Facebook, Slack et LinkedIn. L'authentification unique (SSO) peut également être configurée pour les clients d'entreprise. Profitez d'intégrations dans des applications tierces pour automatiser les processus et ajoutez des fonctionnalités telles que des sondages, des évènements et des questions/réponses. La plateforme prend en charge les intégrations à Slack, Telegram, Zapier, etc. Grâce à l'accès API, les utilisateurs peuvent créer des intégrations personnalisées. Les outils de gamification servent à améliorer leur engagement grâce à des points, des badges et un tableau de classement. Un flux personnalisé les aide à suivre les personnes, les sujets ou les questions qui leur sont les plus utiles. Avec l'analytique, ils peuvent obtenir un aperçu précieux des performances de la communauté.

Options de tarification dès :

19,00 $US/mois

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Clients types

  • Auto-entrepreneurs
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 224 autres

Langues

allemand, anglais, chinois, chinois traditionnel, danois et 14 autres

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Bettermode : 78

  • @mentions
  • API
  • Accès mobile
  • Actions découlant d'un événement
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Alertes/Notifications
  • Analyse en temps réel
  • Analyse visuelle
  • Authentification unique
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Blogs
  • Calendrier des événements
  • Catalogage/catégorisation
  • Champs personnalisables
  • Chat en temps réel
  • Chat et messagerie
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Création de contenu
  • Discussions/forums
  • Engagement des clients
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Filtrage
  • Fonction de glisser-déposer
  • Forums en ligne
  • Gamification
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'expérience client
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la communication
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des clients
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des groupes
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion des événements
  • Historique des clients
  • Idéation
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des employés
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Marquage
  • Messagerie instantanée
  • Mise en forme de texte
  • Modèles personnalisables
  • Modération
  • Monitoring
  • Médiathèque
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Personnalisation
  • Portail libre-service
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Profils d'utilisateurs
  • Promotion sociale
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche en texte intégral
  • Répertoire de membres
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des activités
  • Suivi et analyse de l'utilisation
  • Sécurité SSL
  • Sécurité des données
  • Tableau de bord d'activités
  • Widgets

Alternatives

InVision App

4,6
Alternative n° 1 à Bettermode
InVision est une plateforme couvrant les étapes de la conception au développement qui permet aux équipes de conception...

Gainsight Digital Hub

4,3
Alternative n° 2 à Bettermode
inSided est une solution SaaS complète, entièrement configurable et en libre-service qui permet de faire évoluer le...

Podia

4,6
Alternative n° 3 à Bettermode
Podia est une plateforme cloud de gestion de l'apprentissage qui permet aux éducateurs, designers, administrateurs,...

Website Toolbox

4,5
Alternative n° 4 à Bettermode
Website Toolbox est une plateforme de forum communautaire basée sur le cloud qui permet aux gestionnaires de sites web...

Avis

Note globale

4,8 /5
(91)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d'utilisation
4,8/5
Support client
4,8/5

Vous avez déjà Bettermode ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 91
Rajnil
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Simply amazing! The Tribe Platform and their team give everything you need to build a...

Publié le 04/05/2019

We had an outstanding experience overall (perhaps my top three in SaaS space). I’d recommend Tribe...

We had an outstanding experience overall (perhaps my top three in SaaS space). I’d recommend Tribe in a heartbeat to anyone wishing to boost user engagement and retention!

Avantages

This platform is very flexible and comes with numerous native integrations while being intuitive and easy-to-use. Most important element in their offering is the team – they patiently understood our requirement for the community as an integral part of our software product. They guided us with clear strategy and explained the features best suited for our use case. Finally, the whole community was customized was exactly the way we wanted. All of these came at an extremely efficient cost.

Inconvénients

We encountered some bugs, but that’s understandable as this is a relatively new product. However, they fix the reported issues quickly and provide regular updates to improve further.

Réponse de Bettermode

Hi Rajnil,

Really appreciate your honest feedback; this will definitely help us improve Tribe.

Happy to see that our consultative approach met your expectation. I'll let our team know about your kind words -- this is what gets us going every day.

Best,
Team Tribe

Marie
Note globale
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The Best for Engaging with Coworkers

Publié le 16/06/2020

I enjoy it. I use it almost daily. Employee Engagement is a huge factor for our organization. The...

I enjoy it. I use it almost daily. Employee Engagement is a huge factor for our organization. The best part of our organization is its people and our strong teams. It was essential for us to find a way to keep our positive culture moving in the right direction when the pandemic hit, and this has been the perfect space for us.

Avantages

It is intuitive and easy to use. People enjoy using it because it reads like a familiar social media platform while protecting their private social media accounts from there professional circles.

Our organization's Social Committee was looking for a platform that would help us to stay virtually connected with our coworkers at the beginning of the COVID-19 pandemic. We needed something that would be interactive and read like a Facebook page or another social media platform, but without the hassle of sharing your social media with your coworkers when it might contain some personal information. Tribe has been the perfect outlet for this. It allows us to post funny memes, keep conversations going and even set up events like contests, "questions of the day" and host theme days with our coworkers -- which keeps all of us in touch with the fun work culture of our organization. The best part, is you are starting with a clean profile template that is not connected to other social media platforms, and can stay as professional or casual as it needs to be.

We love tribe and definitely intend to continue using it! I recommend for any organization that is having difficulty keeping employee engagement open in these unprecedented times.

Inconvénients

It would be nice to have more options to upload photos on regular posts. Right now it seems like we can only upload them in the "Discussion Thread" format. Other than that, it's really fantastic. Wouldn't change a thing!

Cengiz
Note globale
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Just do it

Publié le 15/10/2019

I liked it. It helped me to establish a community base without hurdle and delay.

I liked it. It helped me to establish a community base without hurdle and delay.

Avantages

It’s intuitive and user friendly. It allows instant community building even with the basic futures. That it has itself a community of tribe users is a very good idea. I got timely support from there. When you request an answer or ask for a feature they get back to you with their full dedication. You will you partner with them.

Inconvénients

It’s monthly fee too expensive for us now at the stage of community building. There should be 3 months trial period so that we see to what extent it works when full features are used. Then if it works fee based period would start. Another thing that needs to be improved is to give several strong tools to admins to nurture, increase, and monitor how members interact. Rich statistics demonstrating many different types of member activities is the key to help create a viable, active, engaged community. Also, a smartphone app is a must. Finally, creating means to integrate other relevant apps into tribe would be very wise decision.

Réponse de Bettermode

Thanks for the detailed review. Our pricing is about 50-80% cost-effective when compared with other similar SaaS solutions in the online community domain.

Regarding better analytics - we are offering native report which helps you track the overall health of the community. Integration with Amplitude Analytics will give you additional granular insights on every single member activity and content.

Mobile app - This will be released in 2020. At this point, companies are simply using our API to build community components inside the existing mobile app.

Rick
Note globale
  • Secteur d'activité : Médias en ligne
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Tribe Makes Community Building Easy!

Publié le 18/09/2020

I am able to stay connected with my audience, and I am in control of the overall experience.

I am able to stay connected with my audience, and I am in control of the overall experience.

Avantages

I’m so impressed with Tribe that as soon as I saw everything it could do, I set up two accounts!

Tribe gives me the opportunity to stay connected with my community, and it is beyond easy to use.

Having a well-designed platform like this, makes the experience positive for all users, and this includes the admin role.

Importantly, I’ve not experienced any downtime issues with either of my two Tribe sites.

I also looked closely at the team behind Tribe before investing, and I am impressed by their roadmap and responsiveness to my questions.

I’m so happy that I have Tribe in my toolkit, and I can see good things ahead for this reliable community building platform.

Inconvénients

I find it hard to fault, so I'm not going to add something that I least like just to fill in a box.

Réponse de Bettermode

Hi Rick,

Thanks for the detailed review!

We look forward to serving you.

Best,
Team Tribe

Samina
Note globale
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Very adaptive; user and business friendly

Publié le 25/04/2020

Ours is a health and weight loss company and one of the biggest problems our users face is -...

Ours is a health and weight loss company and one of the biggest problems our users face is - motivation. This community page aims to help them in their journey of weight loss by seeing others' stories, sharing their own, and receiving encouragement. And it is a very big credential for us, as we can portray our successes from the customer herself/ himself.

Avantages

There were a lot of scenarios which we needed custom for our business and which were taken care of by Tribe - for e.g. having multiple content categorization like Recipes, Exercises, etc., pinning of posts for greater coverage on feed, etc.
For all users, they have an open policy to write your pain point, and based on the no of their users impacted, they take it up in their roadmap which is good end user collaboration. Many of our custom requests were taken on the roadmap and implemented.
Customer support is quite responsive and tries to work with the customer to resolve issues, and does not just force pre-built features.
The Tribe as a platform is quite holistic and can cover all the basic and advanced needs of a community feature.

Inconvénients

More holistic in built analytics can be a bonus if implemented.

Réponse de Bettermode

Hi Samina,

Thanks for the candid feedback. We're glad that the customizability of the Tribe Platform worked for your solution. As you mentioned, the beauty of Tribe is its ability integrate into products and bring in community touchpoints.

Regarding better analytics - yes, we're already working on this, so we'll keep you posted on the progress.

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Bettermode - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Bettermode.

Types de licences disponibles pour Bettermode :

  • À partir de : 19,00 $US/mois
  • Type de licence : Version gratuite, Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Bettermode :

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Bettermode est disponible :

allemand, anglais, chinois, chinois traditionnel, danois, espagnol, finnois, français, hindi, indonésien, italien, japonais, néerlandais, portugais, portugais brésilien, portugais européen, roumain, suédois, turc

Appareils pris en charge par Bettermode :

Applications s'intégrant à Bettermode :

Amplitude, Discord, FullStory, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Cloud, Hotjar, HubSpot CRM, HubSpot Sales Hub, Intercom, Jira, Meta for Business, Mixpanel, Salesforce Sales Cloud, Segment, SendGrid, Slack, Stripe, Zapier, Zendesk Suite

Ressources d'aide disponibles pour Bettermode :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

Catégories connexes

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