
CloudTalk
En savoir plus sur CloudTalk
CloudTalk est un système de téléphonie pour entreprise intelligent et intuitif conçu pour les entreprises de toutes tailles basées sur Internet qui cherchent à améliorer la productivité de leur équipe et les expériences client.
Accessible sur les applications de bureau ou via un navigateur, CloudTalk permet aux équipes de call centers et de centres d'appels d'effectuer et de recevoir des appels n'importe où, sur n'importe quel appareil, avec des numéros internationaux provenant de plus de 80 pays du monde entier. Le logiciel traite les appels entrants avec un menu SVI et un routage des appels, et peut être utilisé pour interconnecter des services, des agences et des employés, automatiser les appels de prospects pour les équipes de vente et améliorer l'expérience client.
CloudTalk s'intègre aux solutions CRM, d'assistance et d'e-commerce populaires (y compris Zendesk, Live Agent, Zoho CRM et Magento) avec des intégrations en un clic prédéfinies et peut être connecté à tout autre outil via une API ouverte.
Avec CloudTalk, les équipes ont toujours accès aux dernières informations et les agents et les employés peuvent voir des détails complets sur l'appelant avant de répondre à l'appel.
Options de tarification dès :
25,00 $US/mois
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
Appareils
Pour quelle entreprise ?
Disponible dans les pays suivants
Andorre, Antigua-et-Barbuda, Anguilla, Albanie, Curaçao, Autriche, Australie, Aruba, Îles Åland, Bosnie-Herzégovine, Barbade, Belgique, Bulgarie, Bermudes, Brésil, Bahamas, Biélorussie, Belize, Canada, Suisse, Chine, Costa Rica, Cuba, Chypre, Tchéquie, Allemagne, Danemark, Dominique, République dominicaine, Estonie, Espagne, Finlande, Îles Féroé, France, Royaume-Uni, Grenade, Guernesey, Gibraltar, Groenland, Guadeloupe, Grèce, Guatemala, Honduras, Croatie, Haïti, Hongrie, Irlande, Île de Man, Inde, Islande, Italie, Jersey, Jamaïque, Japon, Saint-Christophe-et-Niévès, Îles Caïmans, Sainte-Lucie, Liechtenstein, Lituanie, Luxembourg, Lettonie, Monaco, Moldavie, Monténégro, Saint-Martin, Macédoine du Nord, Martinique, Montserrat, Malte, Mexique, Nicaragua, Pays-Bas, Norvège, Panama, Pologne, Saint-Pierre-et-Miquelon, Porto Rico, Portugal, Roumanie, Serbie, Russie, Suède, Slovénie, Svalbard et Jan Mayen, Slovaquie, Saint-Marin, Salvador, Îles Turques-et-Caïques, Turquie, Trinité-et-Tobago, Ukraine, États-Unis, État de la Cité du Vatican, Saint-Vincent-et-les Grenadines, Îles Vierges britanniques, Îles Vierges des États-Unis et 91 autres
Langues
anglais, tchèque
Options de tarification dès :
25,00 $US/mois
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
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Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour CloudTalk : 135
Alternatives
Aircall

JustCall

Twilio

Talkdesk

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- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
intruitive for Both Admins and Users
Publié le 10/07/2019
There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and...
There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and Cloudtalk has really impressed us. We see ourselves doing business with them for the foreseeable future.
Avantages
One of the most difficult issues with adapting to new software is not just getting the administrators to like and accept the software but to also get the final users of the solutions (support team) to use it with minimal setup and a short learning cycle. It was so easy for staff to make use of it right out of the box that we were running literally within minutes. Also as a Systems Administrator, nothing is better than having a clean interface to work with, you get a quick summary right on your dashboard and any function or feature you need is within easy reach.
Plus with the support staff helping to iron out any and all issues that pop up, which was very few (was mostly our fault - a bad internet), we were more than happy having it as our default solution moving forward.
Inconvénients
For now, I don't think there is anything negative I have to say about Cloudtalk. Would love to pick a number from a selection but that's not a con.
- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Well functioning and good integration with HubSpot
Publié le 27/08/2020
We are able to better document our communication with customers in HubSpot. We are able to get...
We are able to better document our communication with customers in HubSpot. We are able to get more data on our communication
Avantages
Integration with HubSpot allows for all of the information to be documented in HubSpot. This allows for recording calls on tickets and getting call analytics for the reports dashboard in Hubspot
Inconvénients
The customer service was sometimes slow to respond or did not have answers for my questions. We have encountered some bugs with the service but they have not been critical and were fixed very quickly after giving information.
- Secteur d'activité : Divertissement
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 2.0 /10
Looks good from a distance, but they're a mess internally
Publié le 13/07/2021
Avantages
The idea of the software being able to tie remote-access cell phones together is wonderful, but not fully fleshed out. Their IVR interface seems great on the webpage, but it often glitches, and calls just get dumped to a voicemail void with no message.
Inconvénients
CloudTalk is a young system that promises more than it can deliver. They offer apps for all sorts of connection points, and integrated systems for automation... but once you get signed up, you learn that most of it is beta software and it's SUPER glitchy. The marketing team is propping up a half-built software system.
The iPhone and Desktop apps do not work reliably (if-at-all). The Phone app cannot transfer calls or take SMS messages properly. It often just quits in the background on your phone so you don't even know that your phone cannot receive calls. The system also drops entire call processes and never lets you know that someone tried to call. I've tried calling our own office phone and not been able to get through to my own desk through cloudtalk.
Their support chat service says "average response time is 5 minutes" but it usually is 2-4 hours, or a couple days. No explanation why. They REFUSE to get on the phone to solve issues unless you pay 2x as much for an Expert account, which is just a sign that they do not care about anyone but their premium customers. They will NOT go out of their way to help you.
I had a lot of faith in this company when we first saw a demo of CloudTalk, and thought that it would be perfect for us, but they just put too many roadblocks in the way for us to continue using their service. I don't feel like a valued customer, and I don't see any improvement in a year.
- Secteur d'activité : Internet
- Taille de l'entreprise : 11-50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great telephony system, great CRM integrations
Publié le 28/04/2022
Their support is amazing and their support staff as well.
Their support is amazing and their support staff as well.
Avantages
It's very easy to use. Also updating is very easy and fast.
Inconvénients
Sometimes it would give us an error or say things like call not connected.
Alternatives envisagées
TwilioPourquoi passer à CloudTalk
The price and service was reasonable.
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
CloudTalk offers the best solution to our small team
Publié le 10/06/2020
With CloudTalk we are solving the cold outreach via phone to potentially interested customers. The...
With CloudTalk we are solving the cold outreach via phone to potentially interested customers. The benefits of the software are: Monthly payable (no annual membership required), great customer support(!), intuitive handling and easy to use. Plus, CloudTalk works very well with most existing CRMs.
Avantages
The most incredible feature about CloudTalk is the function to autorecord convesations and to integrate them into our current CRM (we are using HubSpot). This is very convenient when reaching out to potential clients once again after several days or even weeks have passed because I can always go back into the frame and the vibe of the previous call and seamlessly go on to the next.
Inconvénients
There is nothing in particular that comes to mind. Maybe the call prices per minute are a little higher than for other cloud telephone systems.
Alternatives envisagées
AircallPourquoi passer à CloudTalk
Because monthly payment was a given with CloudTalk and Aircall starts with 2 or 3 users minimum but we only need one call agent at the moment.CloudTalk - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur CloudTalk.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour CloudTalk ?
Types de licences disponibles pour CloudTalk :
- À partir de : 25,00 $US/mois Voir les tarifs
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise CloudTalk ?
Utilisateurs habituels du logiciel CloudTalk :
51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000
Q. Dans quelles langues CloudTalk est-il disponible ?
Langues dans lesquelles CloudTalk est disponible :
anglais, tchèque
Q. CloudTalk prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par CloudTalk :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications CloudTalk peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à CloudTalk :
Adobe Commerce, BigCommerce, Copper, Freshdesk, Front, Google Contacts, Groove, Help Scout, HubSpot CRM, HubSpot Sales Hub, HubSpot Service Hub, Intercom, Kustomer, LiveAgent, LiveChat, Make, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Shopify, Slack, Zapier, Zendesk, Zendesk Sell, Zoho CRM, amoCRM, noCRM.io
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour CloudTalk ?
Ressources d'aide disponibles pour CloudTalk :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
Catégories connexes
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- Logiciels de comptabilisation des appels
- Logiciels d'enregistrement des appels
- Logiciels de SVI (serveur vocal interactif)
- Logiciels de gestion des appels téléphoniques
- Solutions de téléphonie professionnelle
- Systèmes PABX
- Logiciels de VoIP
- Logiciels de centre d'appel
- Logiciels de téléphonie
- Logiciels de contact client
- Logiciels de communication cloud
- Logiciels de numérotation automatique
- Logiciels de predictive dialer
- Logiciels SIP (softphone)
- Logiciels de gestion de réunion en ligne
- Logiciels de télémarketing