Freshsuccess

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En savoir plus sur Freshsuccess
Natero est une solution de gestion de réussite des clients basée sur le cloud et conçue pour aider les équipes de customer success à gérer les clients, à empêcher la perte de clientèle et à augmenter le nombre de comptes. Le logiciel offre une gamme de fonctionnalités comprenant la gestion des flux de travail, des renseignements sur les clients et l'évaluation de leur état de santé, des intégrations complètes, des analyses prédictives, des tableaux de bord et plus encore, le tout dans une plateforme unifiée.
L'analyse prédictive de Natero identifie automatiquement les clients qui ont besoin d'attention. Les algorithmes du machine learning évaluent une variété de facteurs pour prédire le comportement des clients et informent les utilisateurs grâce à des alertes basées sur des règles, tandis que les évaluations sur l'état de santé des clients peuvent être personnalisées en fonction de différents segments de clientèle et sont notées selon des métriques et des pondérations définies par les utilisateurs. Ces analyses leur permettent de prendre des mesures proactives et de contacter les clients qui risquent de se désabonner ou qui sont longs à adopter les produits. Le logiciel stocke également toutes les interactions client dans un seul hub de communications partagé, où les utilisateurs peuvent accéder à l'ensemble des conversations client, e-mails, réunions, notes et tickets d'assistance et créer des interactions.
Natero aide les utilisateurs à gérer de manière centralisée leurs tâches, jalons et alertes liés aux clients avec des workflows intuitifs pour gérer l'intégration, l'adoption de produits, etc. Les modèles de workflow peuvent être utilisés pour normaliser et automatiser les processus récurrents et des réponses cohérentes peuvent être fournies via des modèles de playbook. Les e-mails déclenchés par des comportements dans le cadre des événements et de l'utilisation des produits garantissent une communication automatisée et un engagement client. Natero fournit également des informations sur les tendances des comptes et des revenus, les taux de renouvellement et de désabonnement, la charge de travail par réussite des clients, les valeurs à vie des clients qui sont attendues, etc.
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Avis
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- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Fantastic
Publié le 06/02/2019
So far very good experience with Natero. We haven't been using the platform long enough yet to...
So far very good experience with Natero. We haven't been using the platform long enough yet to judge its effectiveness on measuring health and likelihood of churning, but based on the datasets we're pulling in, I'm pretty confident that it's going to do the job very well. Our CES team is thrilled about having Natero.
Avantages
By it's nature, Natero is a very complicated product. It ties together a bunch of different datasets and presents them as a unified indicator of client health. To Natero's credit, they've done a very good job of creating a team and process that can get a new client from A to B. For the most part, implementation was painless - with only the instances of data issues on our end slowing things down or complicating the process. The integrations team was all over helping us get set up, and I was very pleased that Natero built a custom integration into a 3rd party tool so we could pull in NPS data and associate it with client accounts. The app works great and is easy to use once you've learned where everything is in the platform.
Inconvénients
I can't say anything negative about Natero - for the complexity of this kind of product and the data it pulls in, everything was relatively easy. The only thing that would have helped might have been more direct involvement with us on the integration process to speed things up. We had tons of interaction with the onboarding team, but I think we might have been able to speed up our particular onboarding process if we'd had a dedicated person walking through it with us. That said, for the pricing compared to enterprise level solutions, I'm extremely happy with this.

- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Success Defined!
Publié le 11/10/2018
As a small CS shop in a startup we wanted a big time solution on a start up budget. We got more...
As a small CS shop in a startup we wanted a big time solution on a start up budget. We got more than we anticipated in the area of immediate positive results for the CSM's. Increased visibility with integrated ability to manage the entire life cycle of customers. Individually designed custom account dashboards and workflows makes choosing Natero a true game changer and allows us to implement repeatable success
Avantages
The platform is as simple or as complex as desired. Integrations are seamless. Reporting functionality is top notch. Support is unmatched, Echo Song is priceless. I would implement this solution into my families home life if I could.... and I just might!
Inconvénients
The only thing I can even come up with as a "dislike" and it is still a positive. It is that the Natero platform has so many effective features, apps and processes that one would be hard pressed to become a pro on them all.

- Secteur d'activité : Internet
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Easy to use tool to capture progress regularly
Publié le 27/12/2018
It's been pretty great overall. I am now -
- better able to assess progress with my accounts
- see...
It's been pretty great overall. I am now -
- better able to assess progress with my accounts
- see all my weekly calls, updates in one place
- take action on any red flags immediately
- manage upsell/churn effectively
- see all client communication in one place
Avantages
Earlier, we used to capture a lot of account related stuff on Google Sheets. That was okay for a small team, but as we scaled from a team of 4 to 20 (and still growing) - things started getting difficult and we realised we needed a proper Customer Success tracking tool to capture all of our account related updates, actionables, goals, tasks and track them on an ongoing period.
The tool is easy to use - has several dashboards that give quick overviews, integration has easy and Natero can capture data from multiple sources which eventually decides the account Health Score - an important tracking metric for any CS team.
Inconvénients
At times, the tool becomes slow and unuseable. Some of the data points take longer than usual to sync.

- Secteur d'activité : E-learning
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Great Customer Success Tool
Publié le 20/07/2019
Avantages
I use Natero daily to manage the health of my client's accounts. It took some time to learn how to navigate, but within a couple of weeks, it's extremely familiar. It tracks all of the important metrics, is quite customizable from an admin perspective, allows users to create lists and dashboards, as well as send email campaigns to contact lists that you can create (including customizable templates or with HTML).
Their support is absolutely fantastic; fast to reply to tickets and questions and extremely thorough in their follow-ups.
Inconvénients
I would like the ability to see which links users click on within the newsletters that we send - generally just more info with the campaigns in general because I'm not able to fully maximize the potential there.

- Secteur d'activité : E-learning
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
An already great product, with a lot of potential
Publié le 03/01/2019
It allows us to have a main point of reference for all accounts, and integrate our insight into...
It allows us to have a main point of reference for all accounts, and integrate our insight into each one, whether it is the CSM's opinion, our platform's usage, their contracts, etc.
Avantages
The reporting functionality and capabilities are quite extensive.
The home page of each client is customizable and can provide extensive insight into each one at a glance.
Integrations with multiple external platforms have been very useful to us.
The Support and Customer Success departments are very helpful and responsive.
Inconvénients
Although very extensive, the reporting functionality has a steep learning curve and might appear difficult to less experienced team members.
We have got less usage out of the Email Center than we would like to, as this is still lacking some critifical functionality for us.
Freshsuccess - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Freshsuccess.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Freshsuccess ?
Types de licences disponibles pour Freshsuccess :
- À partir de : 578,00 $US
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise Freshsuccess ?
Utilisateurs habituels du logiciel Freshsuccess :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500
Q. Dans quelles langues Freshsuccess est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Freshsuccess est disponible :
anglais
Q. Freshsuccess prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Freshsuccess :
Q. Avec quelles applications Freshsuccess peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Freshsuccess :
Agile CRM, Aircall, AskNicely, Braintree, Capsule, Chargebee, ChartMogul, Close, FreshBooks, Freshdesk, Freshsales, GoCardless, GoTo Meeting, Google Calendar, Help Scout, HubSpot CRM, Insightly, Intercom, Jira, Jitbit Helpdesk, Kayako, Keap, Kommo, Mixpanel, NetSuite, Nicereply, Nutshell, Pendo, Pipedrive, QuickBooks Online, Recurly, Retently, Rollbar, Sage Intacct, Salesforce Sales Cloud, Segment, Stax Bill, Stripe, TeamSupport, UserVoice, Xero, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoom Workplace, Zuora
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Freshsuccess ?
Ressources d'aide disponibles pour Freshsuccess :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique
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