Experity

En savoir plus sur Experity
Experity est une solution logicielle de DME, de gestion de cabinet et de facturation médicale sur le cloud, conçue pour les prestataires de soins à la demande de toutes tailles et de toutes spécialités, y compris la médecine du travail, la pédiatrie et les soins primaires.
Le système de DME et de gestion de cabinet d'Experity est évolutif, compatible avec les ordinateurs de bureau et les appareils mobiles et fournit des solutions complètes de flux de travail et de cartographie cliniques, de l'enregistrement des patients à la sortie. La documentation partagée permet à plus d'un utilisateur d'accéder simultanément aux fiches des patients.
Les fonctionnalités de la plateforme incluent des directives intégrées pour les payeurs, la vérification des polices d'assurance en temps réel, des listes de sélection rapide personnalisées et des plans de sortie en un clic, des modèles des documents à remplissage automatique, un portail patient, des rapports personnalisés, des suggestions de code E/M et un codage CPT basés sur la documentation des fournisseurs. Experity fournit des intégrations pour la planification en ligne et les files d'attente des patients, la messagerie SMS, les analyses commerciales, la prescription électronique, l'intégration aux laboratoires, le traitement des paiements et l'automatisation du codage.
Experity est née de la fusion de DocuTAP et de Practice Velocity en 2019. Experity fournit des logiciels de DME et de gestion de cabinet, des solutions de business intelligence, des services de télémédecine et des services de maintenance axée sur la fiabilité pour les cliniques de soins d'urgence.
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- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Easy to use and manage
Publié le 10/02/2019
Our overall experience with Docutap has been good. It is a kind of software with all in one...
Our overall experience with Docutap has been good. It is a kind of software with all in one functionalities for our setup to maintain the day to day activity.
Avantages
Docutap is an easy to use software for the Urgent Care setup and it is also easy to manage cum maintain the day to day data. The all in one software to schedule a visit, create/enter visit history, complete the billing/coding and then bill to payer.
Inconvénients
The reporting portion of the software need an upgrade. Most of the reports generate with merged cells and they are not good to analyse according to our need. They need to be normalize in a standard Excel format to do the things our way.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
DocuTAP makes getting charges out quick and accurate.
Publié le 07/09/2016
Avantages
The best aspect of the software for me is the CME (Coding Made Easy) tool. By taking some time on the front end and creating a good set of rules for your facility/region/insurances you can scrub all your claims and eliminate a ton of errors that were previously chalked up to "human error." Eliminating these types of errors minimizes the time wasted re-filing claims, reconsiderations and appeals which creates a better (and faster) revenue cycle.
DocuTAP support is responsive to requests for assistance and in most cases are able to provide fixes within 24 hours. DocuTAP also provides a great research tool (the DocuTAP Community) in which you are able to reach out to other users, give ideas on how to improve the software and locate videos and instructions on how to perform different tasks.
Inconvénients
The posting features are a little disjointed. The software treats payments from different entities (patient, insurance, Occ med) in completely different ways, which can be confusing.
Occasionally when a request leaves the basic support area and is sent to the next level of support your requests can get lost in the shuffle.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 2.0 /10
The Real Docutap
Publié le 20/11/2018
We are basically stuck with a low functioning EHR. This product was sold as a web based software,...
We are basically stuck with a low functioning EHR. This product was sold as a web based software, yet it works of an very glitchy Citrix platform, as opposed to true web base. There is little to no functionality on a tablet. And laptops with smaller screens are difficult to grab scroll bars. The screens contain slide bars and do not fill the computer screen, often cutting off important data. Reports from PM and analytics often contain different data. Customer support has absolutely no idea how to trouble shoot, I have been told on more than one occasion to "play around until I figure it out, as that's what I do". Forms are not easily uploaded as it was sold, and the community is so out of date the walk throughs are no longer relevant to the actual work flow. Sadly, transition and cost to migrate AGAIN after 18 months is difficult and discouraging.
Avantages
Value for money spent
Ease of use on the EMR after laborious set up
Do not have to pay a per provider fee
Inconvénients
Poor reporting. Laborious set up. Poor customer support. Frequent outages. Printing nightmares,
- Secteur d'activité : Cabinets médicaux
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Great software, but support and updates are not up to your standards.
Publié le 18/01/2019
DocuTAP is overall very good at what it does. There are a few issues which might be solved with a...
DocuTAP is overall very good at what it does. There are a few issues which might be solved with a bigger focus on R&D
Avantages
Having an EMR that was built specifically for urgent care facilities is great. Having a software vendor that understands our needs and limitations is crucial to having a stable and functional EMR. The interface is clean, usable, and easy to train.
Inconvénients
Over the past year, it feels like your general support line has become less and less helpful. When we have an relatively simple issue, it takes much longer to correct. Additionally, anytime we receive an update we have to prepare for the worst because we can almost guarantee something will be significantly broken.
- Secteur d'activité : Cabinets médicaux
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Easy Peasy!
Publié le 14/12/2018
DocuTap is an awesome company. They supply additional help or education classes whenever needed.
DocuTap is an awesome company. They supply additional help or education classes whenever needed.
Avantages
The software is very easy to use. Think of it in steps - everything is laid out 1,2,3. They have improved on the speed and functionality over the years. Overall one of the best EMR systems I have utilized.
Inconvénients
They system lacks in the billing area - especially if you are heavy on Occupational Health. Their tech support is not as knowledgeable as you might hope.
Experity - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Experity.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Experity ?
Types de licences disponibles pour Experity :
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise Experity ?
Utilisateurs habituels du logiciel Experity :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Experity est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Experity est disponible :
anglais
Q. Experity prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Experity :
Q. Avec quelles applications Experity peut-il s'intégrer ?
Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par Experity.
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Experity ?
Ressources d'aide disponibles pour Experity :
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