Feedier

Outil ludique d'engagement client et de collecte des opinions

4,7 /5 (119 avis) Donnez votre avis !

Feedier - Présentation

Description du logiciel Feedier

Qui est-ce qui aime les sondages ? Personne. Feedier est une nouvelle plateforme innovante pour recueillir des opinions précieuses. Restez leader en transformant les opinions en bénéfices en établissant des décisions basées sur les données pour améliorer vos services et vos produits.

• Formulaires innovants :
Déployez des formulaires innovants en quelques minutes avec un modèle unique : S.I.R.A. Mesurez la satisfaction, collectez des informations précieuses, récompensez pour fidéliser et enfin déclenchez une action pour créer l'engagement.

• Augmentez les réponses obtenues :
Générez des demandes d'opinion hautement ciblées et uniques qui offrent non seulement une expérience meilleure et plus rapide, mais qui incitent également vos participants à donner leur opinion.

• Dynamisez vos données :
Feedier agit en tant que hub de données. Associez les données croisées de vos applications et services aux opinions que vous collectez. Segmentez les données dont vous avez besoin. Passez plus loin avec l'analyse des sentiments grâce à l'analyse machine learning.

• Une plateforme collaborative pour intégrer des actions :
Attribuez des opinions à vos équipes, engagez vos participants, exportez vos données et générez des rapports d'analyse pour votre gestion. Détectez les facteurs qui pilotent votre réussite et découvrez comment innover plus rapidement.

Feedier - Présentation

Prix

À partir de
30,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Feedier - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Inde, Japon, Amérique latine
Langues
tchèque, danois, néerlandais, anglais, finnois et 10 autres, français, allemand, hébreu, indonésien, italien, polonais, portugais, russe, espagnol, suédois

Captures d'écran

Capture d'écran pour Feedier : Create highly engaging forms
Capture d'écran pour Feedier : Create highly engaging forms Capture d'écran pour Feedier : Get more responses Capture d'écran pour Feedier : Empower your data Capture d'écran pour Feedier : Collaborate and take action

Feedier - Avis

Feedier - Avis

Note globale
4,7
/
5
Excellent
87

Très bien
29

Moyen
3

Médiocre
0

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,4
Simplicité d'utilisation
4,7
Support client
4,7
97% des utilisateurs recommandent cette application
Ramon H.

Fancy looking feedback surveys to engage, give and receive! Love it!!

- Receive feedback regarding courses and events -> Improve our services
- Give rewards and let the customer feel well and connected with our brand -> Increase sales
- Receive ratings, testimonals and social media engagement -> Raise brand awareness
- Do everything in one tool -> Save time and money


Traduire avec Google Translate
Gavin H.

Slick, fast, beautiful and intuitive

Improve response rate for feedback.


Traduire avec Google Translate
Veronika W.

Unrealiable and Really Buggy Feedback Tool

Even after months of using it, we're still running into new bugs and problems there. Our team spent literally endless hours trying to making it work - and we never succeeded fully, because of the tool's bugginess! If you're looking for a tool to gather your feedback with, keep looking. I wouldn't recommend Feedier.


Traduire avec Google Translate
Utilisateur vérifié

A great software for review system

We used to use Google My Business as main source of feedback which was causing issues for customers. Such as, we would send them a link to GMB then they had to log on and write a review which made feedback response to almost none. With Feedier we can just send an email and they don't have to log into their gmail accounts to write a review.


Traduire avec Google Translate
Nefer L.

A solid contender in the customer feedback space!

I love the survey presentation is professional, mobile-friendly, and customized to use with my clients.


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Ramon H.
Traduire en français

Fancy looking feedback surveys to engage, give and receive! Love it!!

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
Publié le 20/07/2018
Provenance de l'avis : Capterra

- Receive feedback regarding courses and events -> Improve our services
- Give rewards and let the customer feel well and connected with our brand -> Increase sales
- Receive ratings, testimonals and social media engagement -> Raise brand awareness
- Do everything in one tool -> Save time and money

Avantages

- Reward functions to make the customer and ourselves happy: Files, messages (e.g. for sign up details), money or vouchers
- Unintrusive engagement functions after completing the survey: ask for sign up for ones newsletter, ask for a rating on platforms of your choice, ask for social media following, ask for a testimonial
- Completely brandable with own company design at the top tier plan
- Setup a different CNAME for every feedback survey
- How easy it is to set everything up -> just click and choose

Inconvénients

- For some clients, the playful look and feel of the surveys are phenomenal, for others they may be a bit too fancy. I would like to have different templates with cleaner and more professional versions.
- It would be great to have the ability to disable unnecessary extra information like "last question" and "you're the fastest respondent".
- Furthermore, I like to display the ratings and the answers to the feedback surveys on my website in a comprehensive but clean way. At the moment it is only possible to display the overall rating.

I've heard that they are working on each of this cons. After implementation this software will be perfect for my needs!!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Gavin H.
Secteur d'activité: Télécommunications
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

Slick, fast, beautiful and intuitive

Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
Publié le 26/08/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Improve response rate for feedback.

Avantages

Creates slick and beautiful surveys/feedback.

Inconvénients

A bit expensive and has some new concepts like carriers. Wasn't sure what that was, but built in help and onboarding is great. A personal touch from the team.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Veronika W.
Secteur d'activité: Gestion de l'enseignement
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

Unrealiable and Really Buggy Feedback Tool

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
Publié le 20/08/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Even after months of using it, we're still running into new bugs and problems there. Our team spent literally endless hours trying to making it work - and we never succeeded fully, because of the tool's bugginess! If you're looking for a tool to gather your feedback with, keep looking. I wouldn't recommend Feedier.

Avantages

The idea behind this tool is great - asking for reviews in an interactive, gamified way, and also offering a reward for submitting a survey. We loved that idea and that's why we decided to use Feedier. I also liked the design and many possibilities of sharing the survey.

Inconvénients

We've been struggling with it for months now and it cost us completely immoderate amount of effort and time to make it work. Overall problem is mainly that there were problems with the settings - some of them were missing, in a plenty of cases there was a problem with settings loss, we were also experiencing problems regarding the integration to our WordPress website. At the end, there was a continuos problem with data extraction and that's when we decided to stop using it for good. Also, the support didn't help us much, then they stopped responding at all. What is it good for when you can't access the gathered data???

Traduire en français

Réponse de Alkaweb

Hi Veronika,

Thanks for the feedback and for your review. As much as I appreciate, I'd like to inform you that we reply to every ticket with care. I don't understand how you could not have received any information.

Regarding the bug, I understand you are frustrated, and we take your feedback seriously. We are working hard on improving the product and removing any bug.

If you ever want to get back to this, just let us know.

Thanks, Baptiste.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 2.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Transport routier/ferroviaire
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

A great software for review system

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
Publié le 05/03/2020
Provenance de l'avis : Capterra

We used to use Google My Business as main source of feedback which was causing issues for customers. Such as, we would send them a link to GMB then they had to log on and write a review which made feedback response to almost none. With Feedier we can just send an email and they don't have to log into their gmail accounts to write a review.

Avantages

Feedier is a great little software to setup a feedback system for any business. The form creation is very easy and support is alright as well. The greatest option is white labeling which makes a business look very professional without those major logo of the software

Inconvénients

There are some limitations on forms which require you to upgrade to a higher plan which can become very expensive for a small business like ours. Again, the current plan works out great for us.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Nefer L.
Traduire en français

A solid contender in the customer feedback space!

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
Publié le 17/07/2018
Provenance de l'avis : Capterra

I love the survey presentation is professional, mobile-friendly, and customized to use with my clients.

Avantages

I love that you can connect a sub-domain to your survey (aka carrier) so you're left with a professional looking domain like survey.acme.com.

You have the option of white-labeling the survey to make it look like a custom solution (great for agencies).

Feedier integrates into Zapier which opens up many possibilities for alerting team members and stakeholders and recording data.

It's incredibly easy to ask happy customers to post a review on a review site like TripAdvisor, Amazon, Google, Facebook, and the list goes on.

This one is the best...Feedier gives you the ability to reward your customer AFTER they submit their feedback (so you're not bribing your customers to leave a review) in the form of a voucher, downloadable asset, a coupon, etc.

Inconvénients

There are some parts of the survey I would like to customize but currently don't have the option of altering.

The language to describe what certain features do is sometimes hard to understand because they are not written clearly, therefore, it makes it hard to see the value of a feature.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
8,8/10
Basé sur 119 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Feedier - Prix

Feedier - Prix

À partir de
30,00 $US/mois
Essai gratuit
Gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,7/5
Basé sur 119 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Feedier - Fonctionnalités

Feedier - Fonctionnalités

API
Base de données de clients
Base de données de contacts
Champs personnalisables
Enquêtes et feedback
Gestion des calendriers
Gestion des contacts
Importation et exportation de données
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Modèles personnalisables
Notifications automatiques
Paiements électroniques
Rappels
Rapports et statistiques
Rapports personnalisables
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des activités
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4,4/5
Basé sur 119 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Feedier - FAQ

Feedier - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Feedier.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Feedier ?

Types de licences disponibles pour Feedier :

À partir de: 30,00 $US/mois

Type de licence: Gratuit, Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Feedier ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Feedier.

Q. Qui utilise Feedier ?

Utilisateurs habituels du logiciel Feedier :

Auto-entrepreneurs, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues Feedier est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Feedier est disponible :

tchèque, danois, néerlandais, anglais, finnois, français, allemand, hébreu, indonésien, italien, polonais, portugais, russe, espagnol, suédois

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Feedier ?

Types de licences disponibles pour Feedier:

Gratuit, Abonnement

Q. Feedier prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par Feedier.

Q. Avec quelles applications Feedier peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Feedier :

Ohmylead, PayPal, Slack, Stripe, Zapier

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Feedier ?

Ressources d'aide disponibles pour Feedier :

Support téléphonique, Support en ligne, FAQ