En savoir plus sur Signera

Signera is a cloud-based digital signage solution for businesses of all sizes across all industries, in addition to nonprofit organizations, educational institutions, and public services. Signera offers the web-based software alongside mediastream players, displays, and other hardware.

With Signera, users can manage and schedule digital content to be displayed around their organization. Multiple pieces of information can be displayed simultaneously on the same screen, with the ability to split displays into different sections. Both general and targeted content can be displayed, and changes can be made instantly across the signage network. Scrolling messages, full-motion video, event calendars, local weather, photo galleries, and menu boards are all supported, and users can control the layout and scheduling of information to be displayed.

Signera integrates with Slack, enabling the display of conversations in real-time, and also offers a variety of integrated applications for different purposes, including progression boards, count-up/down timers, and availability indicators. System access can be controlled to ensure that only authorized users can edit or add content, and the software is designed to be simple to use for all ability levels.

Options de tarification dès :

41,67 $US/mois

  • Essai gratuit
  • Abonnement

Signera - Principaux avantages

  • The counter app provides a customizable count up/down timer which can be used to count down or up to company milestones, with headers and footers that can be personalized.

  • Slack integration enables the display of conversations within a section of the digital sign, with real-time updates.

  • The progression board app allows users to create process progression boards which can be controlled from outside the system.

  • Signera can be connected to external calendar applications to pull details of upcoming events, tasks, training, and more.

  • Full-motion video capabilities enable the display of full-motion video to promote products or services, alongside other important content.

  • Appareils

    Pour quelle entreprise ?

    TPE PME GE

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    Images

    Snack Bar Menu Example
    Corporate Example
    Healthcare / TV Example
    Hotel Example
    Menu Example
    En voir 6 de plus
    Vidéo de Signera
    Capture d'écran pour Signera : Snack Bar Menu Example Capture d'écran pour Signera : Corporate Example Capture d'écran pour Signera : Healthcare / TV Example Capture d'écran pour Signera : Hotel Example Capture d'écran pour Signera : Menu Example

    Fonctionnalités

    Nombre total de fonctionnalités pour Signera : 27

    • Affichage dynamique
    • Bibliothèque de contenu
    • Calendrier des événements
    • Calendriers d'équipe
    • Conception et mise en page
    • Contrôles/Permissions d'accès
    • Création de tableaux de bord
    • Flux vidéo
    • Gestion de contenu
    • Gestion de l'affichage à distance
    • Gestion de la communication
    • Gestion des listes de lecture
    • Minuteur
    • Mise à jour automatique
    • Mises à jour en temps réel
    • Médiathèque
    • Planification de contenu
    • Planification des événements
    • Prise en charge de plusieurs écrans
    • Stratégie de marque personnalisable
    • Suivi des étapes
    • Support multimédia
    • Support vidéo
    • Synchronisation de données
    • Tableaux de menu numériques
    • XML et RSS
    • Éditeur visuel

    Alternatives

    TelemetryTV

    4,9
    Alternative n° 1 à Signera
    TelemetryTV est une plateforme cloud d'affichage dynamique qui aide les entreprises de toutes envergures à concevoir...

    Enplug

    4,8
    Alternative n° 2 à Signera
    Enplug est la plate-forme moderne pour les spécialistes du marketing et les communicateurs qui permet de créer une...

    Vibe

    4,1
    Alternative n° 3 à Signera
    Vibe est une plateforme de communication visuelle qui s'intègre parfaitement à votre espace de travail digital. Elle...

    REACH

    4,8
    Alternative n° 4 à Signera
    Le logiciel d'affichage dynamique de REACH est une solution facile d'utilisation disponible pour seulement 30 $/mois....

    Avis

    Note globale

    5 /5
    (7)
    Rapport qualité-prix
    4,9/5
    Fonctionnalités
    4,7/5
    Simplicité d'utilisation
    4,9/5
    Support client
    4,7/5

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    Wallace L.
    Note globale
    • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
    • Provenance de l'avis

    Note globale

    • Rapport qualité-prix
    • Simplicité d'utilisation
    • Support client

    Have used Signera for 8 years, ready to install a 4th touchscreen TV

    Publié le 01/08/2018

    Avantages

    Signera has been great to work with for the past 8 years. Quality Product, People and VERY customer service oriented. We are ready to install a 4th touchscreen interactive TV to increase the "visitor experience" and Signera has been a BIG part of our growth. They provide staff training, insights for us to make better use of the software, the website is easy to use, especially with staff turnover, and Signera is quick to return calls, visit or just help as needed. The software is easy to use, and understand, plus Signera keeps everything up to date and if there is ever a glitch on our part, they help to solve issues.

    Inconvénients

    To be honest, I really don't have anything negative to say about Signera, have had nothing but positive experiences.

    Danita O.
    Note globale
    • Secteur d'activité: Hôtellerie
    • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
    • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
    • Provenance de l'avis

    Note globale

    • Rapport qualité-prix
    • Simplicité d'utilisation
    • Support client
    • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

    Easy to manage program and our members love the information it provides!

    Publié le 23/02/2018

    Easy, clean, and modern way to provide a lot of information to our members in one location.

    Easy, clean, and modern way to provide a lot of information to our members in one location.

    Avantages

    The online software can be accessed anywhere by several team members. The modules have a start and stop date for all content so we never have to worry about information being out of date. The custom layout and branding are the perfect addition to our club lobby.

    Inconvénients

    Because it functions as a PC we occasionally have java script messages or software updates and those messages pop up on the lobby screen. They are tough to get rid of without having to reboot or add a keyboard/mouse to the system which is mounted behind the tv.

    Jared a B.
    Note globale
    • Secteur d'activité: Assurance
    • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
    • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
    • Provenance de l'avis

    Note globale

    • Rapport qualité-prix
    • Simplicité d'utilisation
    • Support client
    • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

    Very easy to use, simple system with a few great features.

    Publié le 25/07/2018

    Avantages

    Overall, the software is functional and takes little to get used to. Simple getting other team members on board and up to speed. Preview function very useful for making quick changes. Great customer support!

    Inconvénients

    Wish updates were instant once you upload them. The layering and timing can be a bit confusing to new users.

    Christina P.
    Note globale
    • Secteur d'activité: Hôtellerie
    • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
    • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
    • Provenance de l'avis

    Note globale

    • Rapport qualité-prix
    • Simplicité d'utilisation
    • Support client
    • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

    Great display that's easy to use!

    Publié le 25/07/2018

    We were able to get our monthly calendar and events off of a paper displayed in a large frame and...

    We were able to get our monthly calendar and events off of a paper displayed in a large frame and into this digital frame. Looks great, save paper, and is a big improvement!

    Avantages

    Simple to use. Display is great. There are a lot of options for different features, which is good for someone looking to do different things with the display. We just use it for a simple calendar/events board.

    Inconvénients

    Too many features for the simple task. There are a lot of options to perform a simple task, that it can be confusing and intimidating for first time users. Less is better in this case!

    Trisha D.
    Note globale
    • Secteur d'activité: Hôpitaux et soins de santé
    • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
    • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
    • Provenance de l'avis

    Note globale

    • Rapport qualité-prix
    • Simplicité d'utilisation
    • Support client
    • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

    Signera has the best customer service!

    Publié le 01/07/2017

    We let our residents know what's going on through the boards.

    We let our residents know what's going on through the boards.

    Avantages

    Anytime we have a question, Signera is quick to help us and go above and beyond. The software is also really easy to use.

    Inconvénients

    Sometimes our internet connection goes down and our sign doesn't update. This is probably a local wifi issue though.

    Réponse de Signera

    Thank you for the kind words.

    Afficher 5 avis sur 7 Lire tous les avis

    Signera - FAQ

    Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Signera.

    Types de licences disponibles pour Signera :

    • À partir de: 41,67 $US/mois
    • Type de licence: Abonnement
    • Essai gratuit: Disponible

    Contact Signera for pricing information.

    Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Signera.

    Utilisateurs habituels du logiciel Signera :

    2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

    Nous n'avons pas d'informations sur les langues prises en charge par Signera.

    Appareils pris en charge par Signera :

    Applications s'intégrant à Signera :

    Slack

    Ressources d'aide disponibles pour Signera :

    Service client/e-mail, Support téléphonique, Service de support 24/7 (réponse directe), Chat

    Catégories connexes

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