
STS Cloud
En savoir plus sur STS Cloud
STS Cloud est un logiciel de vente et de restauration conçu spécifiquement pour les besoins uniques des équipes de vente et de restauration du secteur de l'hôtellerie. Les fonctionnalités clés incluent un CRM, la gestion de groupes, la capture de leads, la gestion des opportunités, le reporting, etc. La plateforme est disponible sous forme de solution de bureau ou sur le cloud, accessible depuis n'importe quel PC, tablette ou appareil mobile.
Le CRM complet de STS Cloud aide les utilisateurs à organiser leurs processus de vente, à établir des relations avec les clients, ainsi qu'à capturer et à gérer les leads pour ne jamais passer à côté d'une opportunité de vente. Les fonctions de gestion des comptes incluent les profils de l'entreprise et des déplacements, le suivi des contrats, un module d'appel de vente, les statistiques des comptes et le suivi des ventes. Des fonctionnalités de groupement de documents permettent aux utilisateurs de lier des réservations dans Word avec des contrats, des lettres et des documents de mise en place, y compris des registres de réservations automatiques.
Les outils de planification des services de restauration incluent un journal des fonctions, des documents de mise en place, des factures de banquet et des contrats de restauration pour aider les utilisateurs et leurs équipes à travailler de manière organisée. STS Cloud s'intègre de manière transparente à ProposalPath pour créer des propositions personnalisées, ainsi qu'à Outlook pour envoyer des e-mails aux clients.
Les outils de gestion de groupe incluent une fonctionnalité GRC complète pour aider les utilisateurs à gérer les réservations et les chambres, y compris un module de taux suggéré automatisé. Afin de surveiller et de suivre les performances, l'activité commerciale, les revenus, la GRC, etc., STS Cloud propose une vaste sélection de rapports sur les ventes et la restauration, notamment des rapports hebdomadaires sur les ventes qui résument toutes les activités d'un vendeur spécifique.
Options de tarification dès :
99,00 $US/mois
- Essai gratuit
- Abonnement
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Disponible dans les pays suivants
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99,00 $US/mois
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Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour STS Cloud : 49
- Base de données de clients
- Booking Management
- Budgétisation et prévision
- CRM
- Calendrier des événements
- Conférences
- Devis
- Emplacements multiples
- Enquêtes et feedback
- Envoi par lot
- Facturation
- Gestion de la conformité
- Gestion des actions
- Gestion des banquets
- Gestion des calendriers
- Gestion des clients
- Gestion des contacts
- Gestion des contrats/licences
- Gestion des cuisines et des menus
- Gestion des documents
- Gestion des installations
- Gestion des opportunités
- Gestion des participants
- Gestion des performances
- Gestion des ressources
- Gestion des réunions
- Gestion des taux de facturation
- Gestion des événements
- Génération d'offres
- Intégration Microsoft Outlook
- Intégrations de tiers
- Mises à jour en temps réel
- Monitoring
- Outils de planification
- Planification des installations
- Planification des événements
- Rapports de synthèse
- Rapports de ventes
- Rapports et analyses
- Rapports et statistiques
- Recherche/Filtre
- Réservation de chambres
- Saisie de leads
- Signature électronique
- Stockage de documents
- Suivi de l'activité des clients
- Suivi des activités
- Suivi des interactions
- Tableau de bord d'activités
Alternatives
Event Booking Engines

Event Temple

Tripleseat

Ungerboeck Software

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- Secteur d'activité: Hôtellerie
- Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
A great CRM tool
Publié le 28/11/2018
STS solves the logistical issues of trying to track multiple accounts in various stages of booking....
STS solves the logistical issues of trying to track multiple accounts in various stages of booking. This gives me the ability to quickly set up a reminder to myself to follow up on any topic, and the auto fill traces alone save hours in a busy schedule.
It allows us to enter data once, and output in various documents that satisfy contract, reporting, and informational needs. And once it is accurate, it is accurate on every document automatically.
The company has been incredibly responsive to our needs, from the initial setup to implementation. They have corrected any issues that we have had, and even developed new functions on request. Good setup is imperative, because once it has been configured to satisfy the needs of your organization, it will be a great asset for your staff.
Avantages
This software allows me to efficiently document the relationship with each client, managing the contacts, contracts, events, and everything in between. It is a "one and done", as I can enter the data once and have it create contracts, BEOs, invoicing, reports, and schedule reminders for future contacts. It eliminates the need for paper files, as everything is at my fingertips. I can attach files, so it also holds signed contracts, room layouts, and more.
I especially love the fields that allow me to record information about clients, including a picture. With a database of contacts, it's nice to have a face with the correspondence to refresh my memory of who I am speaking with.
My most favorite part of the software has to be ProposalPath. Being able to put together a proposal that looks professional and polished in a matter of a few clicks is amazing! Digital delivery is important in this age, and being able to provide links to vital documents is a big plus.
Inconvénients
The most disappointing was that the calendar did not correlate with my bookings. HOWEVER, I must mention that they were quick to make this change, and currently, it allows click through from the calendar to the actual booking.
- Secteur d'activité: Hôtellerie
- Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Excellent Product - ROI gauarnteed
Publié le 04/06/2019
This is the new-generation of CRM, functio platform, I love the fact it is cloud-based so I can...
This is the new-generation of CRM, functio platform, I love the fact it is cloud-based so I can even respond to my clients while on the road. Amazing feature being, able to intephase with Proposal Path.
Avantages
Is super sales-friendly, it 's an intuitive system - so is easy to use, in all aspects: guestrooms, function space inventory, CRM, reports, GRC - forget about eternal ticket and case reports to get something fixed or enhanced, and bye, bye to time consuming reports. As an administrator you can give immediate solution to almost any request, so that you can focus on selling or being with clients and the sales team for that matter.
Inconvénients
the set-up stage, and training for the team... but once we all got used to the system, things are flowing as expected - or even better. It would be perfect if it would be compatible with our PMS..
- Secteur d'activité: Hôtellerie
- Taille de l'entreprise: 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 4.0 /10
Could be Better
Publié le 06/02/2020
It's not the worst CRM I have ever used but it's not the most convenient either. In future roles,...
It's not the worst CRM I have ever used but it's not the most convenient either. In future roles, I probably wouldn't opt for this software and would probably go with Delphi or Sales Pro.
Avantages
It does operate a lot like Delphi and most of the basic usages are easy, also, a lot of the available features haven't been utilized by previous sales teams that we have started to implement which is great!
Inconvénients
Entering Activities needs to be easier and I feel like in an individual booking, you need to add immediate access to the account. We are weighed heavily on our activities and to switch from booking to account takes up entirely too much time. Typically activities take a couple of seconds and I am finding that it's taking minutes because you have to actually get out of the booking and go separately to the account.
Réponse de SalesAndCatering.com
Thank you for sharing you concern with account access from the booking. There is a quick link within a booking to access either the contact or the account, on the left side of the booking home page for a group, allowing a click and go. You can also use the Create a New Activity from the "Rocket" Shortcut icon in the main menu bar to locate the account, select or add your contact, create the activity and related follow up on one screen as well. We will reach out direct to follow up with you.
- Secteur d'activité: Hôtellerie
- Taille de l'entreprise: 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Sales Automation Reveiw
Publié le 25/02/2020
Manage Guestroom and Function Revenue/Productivity
Manage Guestroom and Function Revenue/Productivity
Avantages
The product is easy to use and support is very attentive.
Inconvénients
The windows based system is not updated, but I love the cloud system.
Réponse de SalesAndCatering.com
Thank you for your honest feedback! We are happy you have worked with our systems and appreciate our partnership with your team and portfolio of hotels
- Secteur d'activité: Hôtellerie
- Taille de l'entreprise: 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Great Product
Publié le 12/06/2019
Avantages
It's a nice and simple layout easy to use for a first time user!
Inconvénients
Sometimes we need to go around to make some adjustments without it deleting information.
Réponse de Sales&Catering.com
Jessica. Thank you for your review of STS Cloud. We appreciate your comments and feedback. We are interested in hearing more about any "work-around" type solutions you are taking to avoid deleting information. Please feel free to respond to me directly, or send an email to our support team (email address is in the Help section of the product).
STS Cloud - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur STS Cloud.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour STS Cloud ?
Types de licences disponibles pour STS Cloud :
- À partir de: 99,00 $US/mois
- Type de licence: Abonnement
- Essai gratuit: Non disponible
Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel STS Cloud ?
Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de STS Cloud.
Q. Qui utilise STS Cloud ?
Utilisateurs habituels du logiciel STS Cloud :
Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+
Q. Dans quelles langues STS Cloud est-il disponible ?
Langues dans lesquelles STS Cloud est disponible :
anglais
Q. STS Cloud prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par STS Cloud :
Q. Avec quelles applications STS Cloud peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à STS Cloud :
Jonas Chorum, Lodgical Solution, ProfitSword, ProposalPath, RoomKeyPMS, SkyTouch Hotel OS, StayNTouch Cloud PMS
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour STS Cloud ?
Ressources d'aide disponibles pour STS Cloud :
Service client/e-mail, Base de connaissances, Support téléphonique
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