STS Cloud

STS Cloud

Logiciel basé sur le cloud pour les équipes de vente et de restauration

4.3/5 (114 avis)

STS Cloud - Présentation

Description du logiciel STS Cloud

STS Cloud est un logiciel de vente et de restauration conçu spécifiquement pour les besoins uniques des équipes de vente et de restauration du secteur de l'hôtellerie. Les fonctionnalités clés incluent un CRM, la gestion de groupes, la capture de leads, la gestion des opportunités, le reporting, etc. La plateforme est disponible sous forme de solution de bureau ou sur le cloud, accessible depuis n'importe quel PC, tablette ou appareil mobile.

Le CRM complet de STS Cloud aide les utilisateurs à organiser leurs processus de vente, à établir des relations avec les clients, ainsi qu'à capturer et à gérer les leads pour ne jamais passer à côté d'une opportunité de vente. Les fonctions de gestion des comptes incluent les profils de l'entreprise et des déplacements, le suivi des contrats, un module d'appel de vente, les statistiques des comptes et le suivi des ventes. Des fonctionnalités de groupement de documents permettent aux utilisateurs de lier des réservations dans Word avec des contrats, des lettres et des documents de mise en place, y compris des registres de réservations automatiques.

Les outils de planification des services de restauration incluent un journal des fonctions, des documents de mise en place, des factures de banquet et des contrats de restauration pour aider les utilisateurs et leurs équipes à travailler de manière organisée. STS Cloud s'intègre de manière transparente à ProposalPath pour créer des propositions personnalisées, ainsi qu'à Outlook pour envoyer des e-mails aux clients.

Les outils de gestion de groupe incluent une fonctionnalité GRC complète pour aider les utilisateurs à gérer les réservations et les chambres, y compris un module de taux suggéré automatisé. Afin de surveiller et de suivre les performances, l'activité commerciale, les revenus, la GRC, etc., STS Cloud propose une vaste sélection de rapports sur les ventes et la restauration, notamment des rapports hebdomadaires sur les ventes qui résument toutes les activités d'un vendeur spécifique.

STS Cloud - Présentation

Prix

À partir de
99,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

STS Cloud - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis
Langues
anglais

Captures d'écran

Capture d'écran pour STS Cloud : Mange and filter through all bookings, and create new ones
Capture d'écran pour STS Cloud : Mange and filter through all bookings, and create new ones

STS Cloud - Avis

STS Cloud - Avis

Note globale
4.3
/
5 114 avis
Excellent
59

Très bien
36

Moyen
18

Médiocre
0

Mauvais
1

Rapport qualité-prix
4.4
Fonctionnalités
4.1
Simplicité d'utilisation
4.4
Support client
4.6
83% des utilisateurs recommandent cette application
Jody C.

A great CRM tool

STS solves the logistical issues of trying to track multiple accounts in various stages of booking. This gives me the ability to quickly set up a reminder to myself to follow up on any topic, and the auto fill traces alone save hours in a busy schedule.

It allows us to enter data once, and output in various documents that satisfy contract, reporting, and informational needs. And once it is accurate, it is accurate on every document automatically.

The company has been incredibly responsive to our needs, from the initial setup to implementation. They have corrected any issues that we have had, and even developed new functions on request. Good setup is imperative, because once it has been configured to satisfy the needs of your organization, it will be a great asset for your staff.


Traduire avec Google Translate
Jodi G.

Review

STS overall is great software. Easy to comprehend and quick to use. It is great that is compatible for online browsers, so I am able to log in on my phone or computer, at anytime.


Traduire avec Google Translate
Angelo M.

User friendly CRM Software


Traduire avec Google Translate
Meggan B.

STS Review

Every time that there has been a problem or something weird, I know I can reach out and ask questions. Everyone has always been responsive and helpful in guiding me the right way or getting a problem fixed.


Traduire avec Google Translate
Jack B.

Ready for a Mobile optimization.

My overall experience is to the point where I can sell, report and track very efficiently.


Traduire avec Google Translate
Jody C.
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
Traduire avec Google Translate

A great CRM tool

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 28/11/2018
Provenance de l'avis : Capterra

STS solves the logistical issues of trying to track multiple accounts in various stages of booking. This gives me the ability to quickly set up a reminder to myself to follow up on any topic, and the auto fill traces alone save hours in a busy schedule.

It allows us to enter data once, and output in various documents that satisfy contract, reporting, and informational needs. And once it is accurate, it is accurate on every document automatically.

The company has been incredibly responsive to our needs, from the initial setup to implementation. They have corrected any issues that we have had, and even developed new functions on request. Good setup is imperative, because once it has been configured to satisfy the needs of your organization, it will be a great asset for your staff.

Avantages

This software allows me to efficiently document the relationship with each client, managing the contacts, contracts, events, and everything in between. It is a "one and done", as I can enter the data once and have it create contracts, BEOs, invoicing, reports, and schedule reminders for future contacts. It eliminates the need for paper files, as everything is at my fingertips. I can attach files, so it also holds signed contracts, room layouts, and more.

I especially love the fields that allow me to record information about clients, including a picture. With a database of contacts, it's nice to have a face with the correspondence to refresh my memory of who I am speaking with.

My most favorite part of the software has to be ProposalPath. Being able to put together a proposal that looks professional and polished in a matter of a few clicks is amazing! Digital delivery is important in this age, and being able to provide links to vital documents is a big plus.

Inconvénients

The most disappointing was that the calendar did not correlate with my bookings. HOWEVER, I must mention that they were quick to make this change, and currently, it allows click through from the calendar to the actual booking.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Jodi G.
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 201-500 employés
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Review

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 11/02/2020
Provenance de l'avis : Capterra

STS overall is great software. Easy to comprehend and quick to use. It is great that is compatible for online browsers, so I am able to log in on my phone or computer, at anytime.

Avantages

I enjoy the use of how it is integrated with Proposal path. I think that is absolutely wonderful. It is very easy to use for locating clients and accounts. Extremely user friendly.

Inconvénients

I previously used sales pro and sales pro was a lot easier on a trace end of things. I use traces day to day to keep up with accounts and STS is not trace friendly. I think the way traces are made and seen should be more accessible. Also, Salespro linked to our front desk system in ONQM (Hilton Front Desk), and tracked group pick up. STS does not track Hilton Group Pick up, so everything has to be manually inputted by my team which can be frustrating. Also, for managers or BEO meetings on a hotel level, having an option to print different reports would be great as well. I previously had a report option that would print all upcoming group resumes or a calendar list of all upcoming groups for the next two weeks.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Angelo M.
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
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User friendly CRM Software

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 11/02/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

STS is user friendly and easy to navigate.

Inconvénients

Other software's are much complicated and hard to understand

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Meggan B.
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire avec Google Translate

STS Review

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 05/06/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Every time that there has been a problem or something weird, I know I can reach out and ask questions. Everyone has always been responsive and helpful in guiding me the right way or getting a problem fixed.

Avantages

The simplicity of the software. It is pretty straightforward and was easy to learn.

Inconvénients

- The reporting features are not the best. I wish we could see, rooms only, catering only and rooms & catering all on the same report.
- I wish the screen where the accounts are listed was able to have multiple pages, if you sort A - Z you only get to see so many before it cuts off and there's no page two even though there are more accounts.
- The formatting for some of the templates get changed without notice. I've learned to manipulate most of the them, but I wish I could customize the BEO template more.
- There has been talk of STS interfacing with our other software but that has yet to happen
- Also, the BEO numbering system is strange and not practical for easy reference.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Jack B.
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 201-500 employés
Traduire avec Google Translate

Ready for a Mobile optimization.

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 06/02/2020
Provenance de l'avis : Capterra

My overall experience is to the point where I can sell, report and track very efficiently.

Avantages

Cloud base switchover! The auto-load of proposalpath and merged documents. Look and feel is modern and efficient.

Inconvénients

Need this to be more mobile interactive. Would like more filtering capabilities with reporting.

Would like an easier, less tedious process to upload, budgets and GRC thresholds and pricing strategies.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Recommandation utilisateur
8.3/10
Basé sur 114 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

STS Cloud - Prix

STS Cloud - Prix

À partir de
99,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4.4/5
Basé sur 114 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

STS Cloud - Fonctionnalités

STS Cloud - Fonctionnalités

API
Base de données de clients
Facturation
Gestion de la disponibilité
Gestion des calendriers
Gestion des canaux
Gestion des factures
Gestion des prix
Gestion des remises
Gestion des réservations
Gestion des réservations
Gestion des stocks
Intégration de tiers
Intégration des réservations en ligne
Notifications automatiques
Paiements électroniques
Rapports et statistiques
Réservation de chambres
Tableau de bord d'activités
Traitement des cartes de crédit
Fonctionnalités
4.1/5
Basé sur 114 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

STS Cloud - FAQ

STS Cloud - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur STS Cloud.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour STS Cloud ?

Types de licences disponibles pour STS Cloud :

À partir de: 99,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Non disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel STS Cloud ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de STS Cloud.

Q. Qui utilise STS Cloud ?

Utilisateurs habituels du logiciel STS Cloud :

Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues STS Cloud est-il disponible ?

Langues dans lesquelles STS Cloud est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour STS Cloud ?

Types de licences disponibles pour STS Cloud:

Abonnement

Q. STS Cloud prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par STS Cloud.

Q. Avec quelles applications STS Cloud peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à STS Cloud :

Microsoft Outlook, Microsoft Word

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour STS Cloud ?

Ressources d'aide disponibles pour STS Cloud :

Support en ligne, Support téléphonique