Harri

Suivi des candidatures et recrutement pour les entreprises d'hôtellerie

4,5 /5 (28 avis) Donnez votre avis !

Harri - Présentation

Description du logiciel Harri

Harri est une plateforme de suivi des candidatures et de recrutement qui permet aux entreprises d'hôtellerie de trouver, gérer, suivre et intégrer des candidats grâce à une gamme d'outils de sélection des candidats, d'entretiens vidéo, d'intégration de la paie, de lettres d'offre personnalisées, etc. Les outils mobiles d'Harri offrent aux utilisateurs la possibilité d'identifier et de contacter les candidats qualifiés en hôtellerie, ainsi que de suivre les entretiens des candidats en déplacement via tout appareil iOS ou Android.

Le pool de candidats d'Harri est conçu pour aider les utilisateurs à recruter plus efficacement, en leur permettant de commercialiser des offres d'emploi directement dans leur pool de talents et de créer une liste de candidats idéaux. Les utilisateurs peuvent suivre les candidats avec des balises, des étiquettes et des notes, ainsi qu'inviter les talents adéquats à postuler aux emplois. Avec Harri, les utilisateurs peuvent gérer l'intégralité du processus d'entretien sur une seule plateforme, de la planification et des invitations au suivi des dates et des heures d'entretien avec les candidats potentiels.

Les utilisateurs disposent également d'un accès centralisé à tous les documents de recrutement, car Harri stocke et gère l'ensemble des applications numériques et documents d'intégration tels que les formulaires I-9 et W4. Les outils de signature et de vérification électroniques permettent aux employés d'examiner et de signer des documents en ligne. Les utilisateurs peuvent également envoyer des lettres d'offres personnalisées pour les nouvelles recrues afin de mieux leur souhaiter la bienvenue. Le tableau de bord de reporting d'Harri offre aux utilisateurs des renseignements précieux concernant le processus de recrutement, avec des métriques et des rapports pertinents. Les fonctionnalités d'intégration de systèmes de paie (ADP, Paychex, Paycom), de listes de contrôle, d'alertes et de gestion de la conformité aident les utilisateurs à rationaliser le flux de travail d'intégration.

Afin d'aider les utilisateurs à trouver des talents, Harri prend en charge des portails d'emplois personnalisés, des modèles d'emploi, un moteur de référencement sur les réseaux sociaux, des formulaires de candidature en plusieurs langues et des fonctionnalités de recherche. Les outils d'intégration et les fonctionnalités de gestion des documents et des équipes aident les utilisateurs à gérer leurs effectifs en ligne. La messagerie de groupe favorise une communication efficace au sein de l'équipe, permettant ainsi aux utilisateurs de partager des mises à jour de statut en temps réel et de collaborer avec les membres du personnel.

Harri - Présentation

Prix

À partir de
N/A

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Harri - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis, Canada
Langues
anglais

Médias

Tag, label and add notes to candidate cards to search and sort candidates effectively
Users can manage the interview process by scheduling, inviting and keeping track of interview dates and times with prospective candidates, all on one platform
Users have quick and central access to all onboarding documents including employer starter forms, health questionnaires, starter checklists, EEOs and emergency contact forms
Users can send customized offer letters to new hires
Users can manage applicants and track scheduled interviews on the go, via mobile devices
Relevant metrics and comprehensive reports help users optimize the hiring process
Capture d'écran pour Harri : Tag, label and add notes to candidate cards to search and sort candidates effectively Capture d'écran pour Harri : Users can manage the interview process by scheduling, inviting and keeping track of interview dates and times with prospective candidates, all on one platform Capture d'écran pour Harri : Users have quick and central access to all onboarding documents including employer starter forms, health questionnaires, starter checklists, EEOs and emergency contact forms Capture d'écran pour Harri : Users can send customized offer letters to new hires Capture d'écran pour Harri : Users can manage applicants and track scheduled interviews on the go, via mobile devices Capture d'écran pour Harri : Relevant metrics and comprehensive reports help users optimize the hiring process

Harri - Avis

Note globale
4,5
/
5
Excellent
16

Très bien
9

Moyen
3

Médiocre
0

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4,4
Fonctionnalités
4,4
Simplicité d'utilisation
4,5
Support client
4,2
89% des utilisateurs recommandent cette application
Kelcie S.

Harri


Traduire avec Google Translate
Joshua F.

Overall a good resource- some kinks

This site gives a good amount of opportunities to go on various kinds of interviews (whether on phone or in person). However, this site does not give good accountability with lazy/unprofessional employers or employers who are not successful with handling information and time. I have found myself trying to find an interview meeting location on three occasions where the site was difficult to find or not a real place. In one instance, the only information that was given was an address and in fact I was meeting with someone at a coffee shop- which is fine, but how I am suppose to know this if I am not told interview instructions by my possible future employer? Sure, this is a good way to weed out the bad from the good, but if I am expected to show up and be professional at an interview, so should the employer. Harri needs to iron out these kinks from the employer side.

The algorithms seem to be pretty good based on current professional titles and experience, but I do not think my previous experience has typically been considered in possible positions that are being presented to me more so than other job sites or recruiters.

I do appreciate the freshness of the site and the ability to really present a professional and fun profile. I would say, it is more confusing to get job information and postings on the desktop site over the application. But it's hard to get any contact information to reach out to employers over the app.

The site sends out several emails weekly and does a great job updating the job seeker on information they are given.

Overall, this site is a good resource in your job hunt in tandem with other places to search. After some kinks get worked out, I think this will be the top place to go for employers and future employees.


Traduire avec Google Translate
Gabriel M.

Pretty average

Cannot access job info on Chrome. Tech support takes days to respond ,and when they do they do not offer much....tech support.


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Kumar P.

Harri Workforce OS is a Decent Option

Overall it's a decent tool, but there are lots of other similar options available. This is, however, very specific to restaurant needs.


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Dan G.

When YO! met Harri!

Harri has really revolutionised and given Talent resourcing a real shot in the arm here at YO! We have put the attraction of the best talent right at the top of our agenda for 2017 and at the heart of this comes Harri and it's ground breaking, innovative Talent platform. Here at YO! we have worked very closely with Harri to make the platform as bespoke as possible and have engaged all our Management teams behind the roll out to maximise the capability. We are seeing significant movements in candidate experience, management efficiency and the ability to embed a system which makes my life in recruitment all that much simpler. Allowing my efforts to be focused elsewhere away from inboxes over flowing with CV's and Applications. The support from Harri has been top drawer and they have attended our annual conference, personally rolled out the platform to our regions and are always ready on the phone to answer any queries or questions at all. I'm really excited to see how 2017 develops with Harri as I feel we are still just scratching the surface here with the capabilities......


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Kelcie S.
Secteur d'activité: Restaurants
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
Traduire en français
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Harri

Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
Publié le 28/01/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

I love that we were able to customize our questions and that we have a dashboard to see where our applicants are at. We have multiple restaurants and being able to see who was hired, who wasn't picked for jobs, and other applications is so helpful for managing our managers. Especially for new restaurant openings.

Inconvénients

So far we have only enjoyed this product and don't have any cons that we'd like to contribute at this time.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Joshua F.
Secteur d'activité: Hôtellerie
Traduire en français
Traduire en français

Overall a good resource- some kinks

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
Publié le 17/01/2017
Provenance de l'avis : Capterra

This site gives a good amount of opportunities to go on various kinds of interviews (whether on phone or in person). However, this site does not give good accountability with lazy/unprofessional employers or employers who are not successful with handling information and time. I have found myself trying to find an interview meeting location on three occasions where the site was difficult to find or not a real place. In one instance, the only information that was given was an address and in fact I was meeting with someone at a coffee shop- which is fine, but how I am suppose to know this if I am not told interview instructions by my possible future employer? Sure, this is a good way to weed out the bad from the good, but if I am expected to show up and be professional at an interview, so should the employer. Harri needs to iron out these kinks from the employer side.

The algorithms seem to be pretty good based on current professional titles and experience, but I do not think my previous experience has typically been considered in possible positions that are being presented to me more so than other job sites or recruiters.

I do appreciate the freshness of the site and the ability to really present a professional and fun profile. I would say, it is more confusing to get job information and postings on the desktop site over the application. But it's hard to get any contact information to reach out to employers over the app.

The site sends out several emails weekly and does a great job updating the job seeker on information they are given.

Overall, this site is a good resource in your job hunt in tandem with other places to search. After some kinks get worked out, I think this will be the top place to go for employers and future employees.

Avantages

The ability to swipe for jobs on the application. Fresh interface.

Inconvénients

Sometimes the algorithms are not always successful.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 6.0/10

Gabriel M.
Traduire en français
Traduire en français

Pretty average

Publié le 17/01/2017
Provenance de l'avis : Capterra

Cannot access job info on Chrome. Tech support takes days to respond ,and when they do they do not offer much....tech support.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Kumar P.
Secteur d'activité: Immobilier
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français
Traduire en français

Harri Workforce OS is a Decent Option

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
Publié le 09/04/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Overall it's a decent tool, but there are lots of other similar options available. This is, however, very specific to restaurant needs.

Avantages

Harri offers an excellent applicant tracking system that allows you to source, select, interview, and hire candidates all in a relatively streamlined piece of software. Many hospitality or restaurant-specific candidates use Harri, so it is a natural fit to do all ATS activities within the platform. As with any software tailored to your specific organization, lots of back and forth customization is required.

Inconvénients

Harri's software is not as intuitive as the support team makes it out to be. It may seem simple when they are explaining its capabilities, but when it comes time to launch and take it live and teach the internal teams how to use the tool, the software is far less intuitive. This may be a particular challenge with hospitality employees in general.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Dan G.
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
Traduire en français
Traduire en français

When YO! met Harri!

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 24/01/2017
Provenance de l'avis : Capterra

Harri has really revolutionised and given Talent resourcing a real shot in the arm here at YO! We have put the attraction of the best talent right at the top of our agenda for 2017 and at the heart of this comes Harri and it's ground breaking, innovative Talent platform. Here at YO! we have worked very closely with Harri to make the platform as bespoke as possible and have engaged all our Management teams behind the roll out to maximise the capability. We are seeing significant movements in candidate experience, management efficiency and the ability to embed a system which makes my life in recruitment all that much simpler. Allowing my efforts to be focused elsewhere away from inboxes over flowing with CV's and Applications. The support from Harri has been top drawer and they have attended our annual conference, personally rolled out the platform to our regions and are always ready on the phone to answer any queries or questions at all. I'm really excited to see how 2017 develops with Harri as I feel we are still just scratching the surface here with the capabilities......

Avantages

Ease of use and simplicity.
The scalability of the product and the ease in which innovation can be made.

Inconvénients

It would be handy if it worked on interne explorer but it's still early days!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
8,4/10
Basé sur 28 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Harri - Prix

Harri - Prix

À partir de
N/A
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,4/5
Basé sur 28 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Harri - Fonctionnalités

Harri - Fonctionnalités

API
Base de données des employés
Gestion des employés
Gestion des performances
Gestion du recrutement
Importation et exportation de données
Intégration de tiers
Intégration des collaborateurs
Notifications automatiques
Portail des employés
Portail employés
Portail libre-service
Rappels
Rapports en temps réel
Rapports et statistiques
Rapports personnalisables
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des activités
Suivi des candidatures
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4,4/5
Basé sur 28 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Harri - FAQ

Harri - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Harri.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Harri ?

Types de licences disponibles pour Harri :

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Non disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Harri ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Harri.

Q. Qui utilise Harri ?

Utilisateurs habituels du logiciel Harri :

PME, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues Harri est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Harri est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Harri ?

Types de licences disponibles pour Harri:

Abonnement

Q. Harri prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par Harri :

Android, iPhone

Q. Avec quelles applications Harri peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Harri :

Paychex Flex, Paycom

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Harri ?

Ressources d'aide disponibles pour Harri :

Support téléphonique, Support en ligne, Base de connaissances, FAQ