atSpoke

Réduire les demandes répétitives en interne

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atSpoke - Présentation

Description du logiciel atSpoke

Spoke est un outil d'assistance automatisé optimisé par l'intelligence artificielle (IA) qui offre aux organisations une plateforme en libre-service pour la gestion des cas d'assistance et des connaissances dans un package intégré. La plateforme offre aux équipes d'assistance de tout type d'organisation un emplacement unique pour gérer les demandes des employés en utilisant un bot de conversation convivial afin de répondre automatiquement aux questions sur Slack, web, par e-mail et par SMS.

Spoke simplifie et rationalise les processus de cas d'assistance en utilisant l'IA afin de trouver des réponses pertinentes pour les employés, en fournissant aux équipes d'assistance des moments sans interruption pour travailler sur leurs projets et avancer dans leurs tâches. Les utilisateurs peuvent soumettre des demandes via Slack, SMS, e-mails ou Internet. En cas de question, Spoke y répondra directement ou acheminera la demande vers le service concerné. Spoke étant optimisée par intelligence artificielle, ses réponses aux questions s'amélioreront d'elles-mêmes grâce au machine learning. La base de connaissances permet de suivre automatiquement toute information pertinente et les employés peuvent ajouter des éléments à la base de connaissances à mesure que leurs questions obtiennent une réponse.

Les utilisateurs sont en mesure de créer de nouvelles équipes afin de rester organisé, de sélectionner les noms et couleurs des équipes, ainsi que de fournir à des membres spécifiques l'autorisation de créer, modifier et supprimer les ressources de l'équipe. Les demandes entrantes peuvent être automatiquement affectées à certains membres de l'équipe ou définies comme privées. Les membres de l'équipe d'assistance peuvent afficher toutes les demandes qui leur ont été attribuées dans la boîte de réception et être notifiés des nouvelles demandes par e-mail. Les utilisateurs peuvent consulter les métriques de leur équipe en accédant à l'affichage développé pour voir les temps de résolution moyens, les temps de réponse moyens, le nombre de demandes en cours, etc.

atSpoke - Présentation

Prix

À partir de
1,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

atSpoke - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis
Langues
anglais

Médias

Select any open ticket and it will expand into a more detailed view to look at: which team the request is filed to, the expert assigned to the ticket, or add a follower to the request
Once a user has created a ticket, they can ask the requester for more information by typing a message in the "Write a reply..." section
Create a new team or use one of Spoke's templates for a head-start
Manage employee requests and assign tickets to other members in one place
Spoke’s knowledge base keeps track of all types of useful information
Spoke’s friendly chatbot uses A.I. to automatically respond to questions on Slack, email, SMS, and web
Spoke helps keep requests organized in one place for all support teams
Employees get the info they need, allowing other team members to get interruption-free time to get things done
Get insight on the number open requests, the auto resolve rate, and average resolution time for tickets
Easily add items to the knowledge base as questions get answered
Vidéo de atSpoke Capture d'écran pour atSpoke : Select any open ticket and it will expand into a more detailed view to look at: which team the request is filed to, the expert assigned to the ticket, or add a follower to the request Capture d'écran pour atSpoke : Once a user has created a ticket, they can ask the requester for more information by typing a message in the "Write a reply..." section Capture d'écran pour atSpoke : Create a new team or use one of Spoke's templates for a head-start Capture d'écran pour atSpoke : Manage employee requests and assign tickets to other members in one place Capture d'écran pour atSpoke : Spoke’s knowledge base keeps track of all types of useful information Capture d'écran pour atSpoke : Spoke’s friendly chatbot uses A.I. to automatically respond to questions on Slack, email, SMS, and web Capture d'écran pour atSpoke : Spoke helps keep requests organized in one place for all support teams Capture d'écran pour atSpoke : Employees get the info they need, allowing other team members to get interruption-free time to get things done Capture d'écran pour atSpoke : Get insight on the number open requests, the auto resolve rate, and average resolution time for tickets Capture d'écran pour atSpoke : Easily add items to the knowledge base as questions get answered

atSpoke - Avis

atSpoke - Avis

Note globale
4,7
/
5
Excellent
26

Très bien
6

Moyen
2

Médiocre
0

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4,8
Fonctionnalités
4,3
Simplicité d'utilisation
4,7
Support client
5
94% des utilisateurs recommandent cette application
Jordan N.

A Great Solution For Startups

My startup needed a platform to better manage employee requests. Prior to Spoke requests came in the form of emails, text messages, verbal conversations, and even scribblings on post it notes.

Not scalable.

Spoke helped us centralize requests via its integration with Slack and is the right solution for a company our size.


Traduire avec Google Translate
Troy P.

Great missing piece for SME orgs looking to bring more structure to request management.

Spoke fills a great niche in the 50-250 person space in that it allows companies to do more with less support/admin heads. At this size, you need to have a system to create and action on requests, but probably don't need the features, complexity or cost of something like Zendesk. Once you approach 250+ heads, you may need some additional workflow or ticket automations that Spoke doesn't offer.

The biggest draw to Spoke for me is that from a user experience perspective, 99% of the interactions with the tool can happen in Slack, which most folks are in all the time in any case.

The team at spoke is one of the best I've ever worked with at any SAAS provider in any space. They're fast, smart, engaging, and have a genuine drive to set clients up for success.


Traduire avec Google Translate
Myles R.

Spoke x Glossier


Traduire avec Google Translate
Lucia S.

Amazing tool for everyday working-life with amazing customer service

Operations team/back office is using it as their main ticketing tool and knowledge base. Frequent requests are solved with the AI answering it, the more complicated gets sorted by the team. Tracking of what is happening in the team, transparency.


Traduire avec Google Translate
Jason W.

Outstanding. A very targeted software that fits a specific need perfectly.

We get a intuitive tool, fully managed by the awesome Spoke team, that allows our organization to centralize domain knowledge that would otherwise be horded and silo-ed by teams and team members.

It is an excellent training and teaching tool to streamline users needs for information. Spoke gives time back to our users who would be otherwise burdened with a variety of questions during ramp up and team movements.


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Jordan N.
Secteur d'activité: Logiciels
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français
Traduire en français

A Great Solution For Startups

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 30/01/2019
Provenance de l'avis : Capterra

My startup needed a platform to better manage employee requests. Prior to Spoke requests came in the form of emails, text messages, verbal conversations, and even scribblings on post it notes.

Not scalable.

Spoke helped us centralize requests via its integration with Slack and is the right solution for a company our size.

Avantages

What do I like about most about Spoke?

It's simple and easy to use.

I love it when platforms are intuitive - 'keep in simple' and they do! Learning existing a new features are a snap, and Spoke provides excellent customer success support if I need help.

Inconvénients

I'd love to see more features! Spoke recently added forms for requests which is a good start.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Troy P.
Secteur d'activité: Marketing et publicité
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français
Traduire en français

Great missing piece for SME orgs looking to bring more structure to request management.

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 26/06/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Spoke fills a great niche in the 50-250 person space in that it allows companies to do more with less support/admin heads. At this size, you need to have a system to create and action on requests, but probably don't need the features, complexity or cost of something like Zendesk. Once you approach 250+ heads, you may need some additional workflow or ticket automations that Spoke doesn't offer.

The biggest draw to Spoke for me is that from a user experience perspective, 99% of the interactions with the tool can happen in Slack, which most folks are in all the time in any case.

The team at spoke is one of the best I've ever worked with at any SAAS provider in any space. They're fast, smart, engaging, and have a genuine drive to set clients up for success.

Avantages

Spoke is a well thought out tool that offers a really useful level of function -vs- complexity for knowledge and request management. It's a much easier tool to run and administer than competing helpdesk solutions, and has a killer Slack integration front-and-center.

The team all the sales and spin-up process is top notch and extremely responsive.

Inconvénients

It's a fairly young product, so they're still polishing a few rough edges on the backend. I've not hit anything that even comes close to work-stopping, and they're smart and responsive with breakfix and feature roadmapping.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Myles R.
Secteur d'activité: Cosmétiques
Taille de l'entreprise: 201-500 employés
Traduire en français
Traduire en français

Spoke x Glossier

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 25/06/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

The machine learning feature is still my favorite feature.

Inconvénients

Currently that slack is the way to import users.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 7.0/10

Lucia S.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 201-500 employés
Traduire en français
Traduire en français

Amazing tool for everyday working-life with amazing customer service

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 02/09/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Operations team/back office is using it as their main ticketing tool and knowledge base. Frequent requests are solved with the AI answering it, the more complicated gets sorted by the team. Tracking of what is happening in the team, transparency.

Avantages

User-friendly design, quick improvements. Connection with the channels we are most used to work with e.g. slack, so our colleagues do not need to go to any other platform. AI learning the needs of the team and adapting the answers, which helps us to avoid repeating questions and saves time and creates a focus for the team. Cannot forget the in tool analytics which help us understand where we are lacking or doing just fine.

Inconvénients

In the beginning, you could feel that it is a new tool, however so many great changes happened that we are not even able to keep up (in a good way :) )

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Jason W.
Secteur d'activité: Services financiers
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
Traduire en français
Traduire en français

Outstanding. A very targeted software that fits a specific need perfectly.

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 24/04/2018
Provenance de l'avis : Capterra

We get a intuitive tool, fully managed by the awesome Spoke team, that allows our organization to centralize domain knowledge that would otherwise be horded and silo-ed by teams and team members.

It is an excellent training and teaching tool to streamline users needs for information. Spoke gives time back to our users who would be otherwise burdened with a variety of questions during ramp up and team movements.

Avantages

The software is an excellent approach to managing requests and knowledge. We utilize Spoke to centralize domain knowledge that would otherwise be lost during a turn over or that needs to be communicated to a variety of users.

Assigning teams, building out KB articles and letting users generate content is very simple.

Inconvénients

The only con of this software is the approach is so novel to many of our users that there has been a steep learning curve in documenting their domain knowledge using the tool. It is simple to use and operate but our users are use to silo-ed knowledge that using Spoke has been a big change for them.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
9/10
Basé sur 34 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

atSpoke - Prix

atSpoke - Prix

À partir de
1,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,8/5
Basé sur 34 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

atSpoke - Fonctionnalités

atSpoke - Fonctionnalités

API
Alertes et remontée des problèmes
Audit
Autorisations basées sur les rôles
Contrôle d'accès
Données en temps réel
Fonctionnalité de recherche
Gestion de la conformité
Gestion des flux de travail
Importation et exportation de données
Interface glisser-déposer
Intégration de tiers
Monitoring
Notifications automatiques
Outils de collaboration
Rapports et statistiques
Suivi des activités
Surveillance en temps réel
Tableau de bord d'activités
Visualisation de données
Fonctionnalités
4,3/5
Basé sur 34 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

atSpoke - FAQ

atSpoke - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur atSpoke.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour atSpoke ?

Types de licences disponibles pour atSpoke :

À partir de: 1,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel atSpoke ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de atSpoke.

Q. Qui utilise atSpoke ?

Utilisateurs habituels du logiciel atSpoke :

PME

Q. Dans quelles langues atSpoke est-il disponible ?

Langues dans lesquelles atSpoke est disponible :

anglais

Q. atSpoke prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par atSpoke.

Q. Avec quelles applications atSpoke peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à atSpoke :

Google Workspace, Rippling, Slack

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour atSpoke ?

Ressources d'aide disponibles pour atSpoke :

Support téléphonique, Support en ligne, Base de connaissances, Tutoriels vidéo, FAQ