PayJunction

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En savoir plus sur PayJunction
PayJunction est une passerelle de paiement et un service marchand qui fournit aux moyennes et grandes entreprises les outils nécessaires pour traiter tout type de paiement en magasin ou en ligne. Des fonctionnalités telles que le traitement intelligent des paiements, les reçus sans papier, la saisie des signatures électroniques, la gestion des comptes, etc., permettent aux entreprises d'accepter des paiements provenant de diverses sources, notamment les cartes magnétiques, les cartes à puce, les chèques électroniques, les téléphones, Apple pay, etc.
Les entreprises et leurs clients peuvent bénéficier d'une expérience de traitement des paiements entièrement numérique grâce aux fonctionnalités de capture de signature électronique et de réception de PayJunction. Grâce au matériel intégré du terminal de paiement PayJunction, les utilisateurs peuvent recueillir des signatures sans papier, soit en magasin au point de vente, soit à distance pour les transactions sans carte et les signatures sont enregistrées dans le logiciel PayJunction pour un stockage sécurisé et pour renforcer les mesures antifraude. Des reçus numériques peuvent être générés automatiquement à partir des données du terminal de POS (point de vente) et envoyés aux clients par e-mail pour éliminer le besoin de reçus papier.
Toutes les transactions sont stockées dans la plateforme PayJunction afin que les utilisateurs aient accès à l'historique des transactions de chaque client. La fonctionnalité de recherche facilite la découverte des données client archivées. Le système back-end permet également aux utilisateurs de gérer leur terminal à puce, de traiter les chèques, les cartes de crédit clés, de recharger les comptes des clients et de gérer les lots et des rapports peuvent être consultés pour avoir un aperçu des performances de l'entreprise et des statistiques de vente.
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PayJunction ne vous convainc pas tout à fait ?
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
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Mindbody

Clover

Square Payments

Avis
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Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Easy enrollment process, good customer service & like the integration into our operating...
Publié le 20/01/2018
Less expense to us for the services we needed for credit card processing. Integration with Sycle...
Less expense to us for the services we needed for credit card processing. Integration with Sycle for better reporting & tracking.
Avantages
Love the integration in Sycle, efficency of posting payments, tracking payment methods, & assistance with insufficient fund issues with customers. Customer service has been pleasant to work with & helpful.
Inconvénients
I don't care for the length of time it takes for funds to transfer for check payments. The refund process needs to be improved between it & Sycle.
Réponse de PayJunction
Hi Whitney,
We're glad you're taking advantage of our integration with Sycle!
Check payments are different than credit card payments as they take longer to get cleared by the bank. The bottom of this support article explains ACH processing: https://support.payjunction.com/hc/en-us/articles/212334728-How-do-I-process-an-ACH-transaction-
- Secteur d'activité : Vétérinaire
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Payjunction
Publié le 08/02/2024
Avantages
Payjunction integrates very well with the medical software that I'm using currently (it's called EzyVet).
Inconvénients
There is none that I like least about payjunction.
- Secteur d'activité : Vétérinaire
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Pretty good system
Publié le 16/09/2022
Overall, as a user, this is one of the easier systems I have used
Overall, as a user, this is one of the easier systems I have used
Avantages
It is simple to send payment links and has a straightforward UI. Able to recharge credit card on file and issue refunds smoothly.
Inconvénients
Unable to transmit to our managent system every night for a few hours
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great Credit Card Processing, Especially for a Business with Multiple Locations
Publié le 06/09/2018
So far, so good. It provides much better back end access for running returns or adjustments for...
So far, so good. It provides much better back end access for running returns or adjustments for clients. It allows me to remotely see what my employees are doing as everyone has their own login. Setting up recurring payments or running future transactions on a card (securely) on file is a breeze. The client always gets an emailed receipt, so it's easy to prevent fraudulent charges by employees and charge-backs from customers. The smart terminal is easy to use and helps save a ton of paper by sending e-receipts.
Avantages
It's all a virtual terminal, so I can access everything from wherever I am. Having three locations, it's imperative I have one login to check on statements, transactions, etc. With our previous processor I had eight different logins for this. With PayJunction it's all in one place. It also enables me to run a transaction for any location from whichever office I'm in. I don't need direct access to the physical terminal to run a payment. I can even run a payment in person for someone for a different location than I'm currently at to help keep my accounting correct.
Handling remote transactions is amazing with PayJunction. For any remote transaction the client gets an email requesting a signature for the payment, so there's no need for authorization forms to protect us - everything gets signed! All signatures are stored digitally as well, whether as a remote transaction or in person on the PayJunction smart terminal, so there's no need to keep a giant collection of paperwork for credit card transactions. It's all stored digitally and easy to search through/run reports.
Setting up a payment page on our website as a hosted checkout was easy as well. It gives our clients an easy way to pay if we're not in the office and they know their balance due. Everything about PayJunction has made our credit card processing easier and more streamlined.
Inconvénients
Customer support. There's no support on weekends!
They lost Shopify integration and do not have a mobile card reader yet, so I have to use separate companies for those two things.
Réponse de PayJunction
Hey, thank you for this review! We're glad that our system has improved your day-to-day payment processes!
Our support team has extended its hours over the last year to offer 10 extra hours of support every week. They're now available Monday-Friday from 6 a.m. to 5 p.m. PT. Our team is dedicated to supporting your needs, and we do provide extended, emergency support during select holidays and weekends.
Shopify, unfortunately, ended its partnership with us. We apologize for any inconvenience this decision caused. Lastly, our mobile app is still in development and we would never want to promote a product that wasn't 100% ready. We will hopefully have this out to you in 2019 with the functionality you've come to expect from PayJunction's products and services.

- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
Great product and customer service.
Publié le 21/01/2018
Avantages
The ability to email receipts and look up past transactions. Flawless processing and great archiving.
Inconvénients
No concerns other than lack of function if no internet. Don't like minimum monthly usage fees which don't show up on statments.
Réponse de PayJunction
Hi Richard,
We're glad you like our product!
During power outages we offer phone charge, which allows you to call a number and process a transaction when this occurs. You can learn more about phone charge here: https://support.payjunction.com/hc/en-us/articles/210469378-How-do-I-activate-my-Phone-Charge-account-
Additionally, our mobile app, which is in beta, will be usable in lieu of phone charge.
PayJunction - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur PayJunction.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour PayJunction ?
Types de licences disponibles pour PayJunction :
- À partir de : 50,00 $US/unique
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise PayJunction ?
Utilisateurs habituels du logiciel PayJunction :
11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues PayJunction est-il disponible ?
Langues dans lesquelles PayJunction est disponible :
anglais
Q. PayJunction prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par PayJunction :
iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications PayJunction peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à PayJunction :
Adobe Commerce, Shift4Shop, Shopify, Sycamore School
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour PayJunction ?
Ressources d'aide disponibles pour PayJunction :
Service client/e-mail, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
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