BirdEye

Gestion de la réputation en ligne

4,7 /5 (316 avis) Donnez votre avis !

BirdEye - Présentation

Description du logiciel BirdEye

BirdEye est un logiciel de gestion de la réputation en ligne conçu pour aider les entreprises de toutes tailles à collecter, surveiller et commercialiser les avis de leurs clients grâce à la technologie de gestion des commentaires, d'écoute sociale et d'analytique en temps réel. BirdEye prend également en charge une application mobile native pour iOS et Android, qui permet aux utilisateurs d'inscrire les clients, de recueillir de nouvelles opinions, de suivre les commentaires des clients et d'accéder aux rapports en déplacement.

BirdEye aide les utilisateurs à améliorer leur présence en ligne et leur référencement grâce à des listes d'entreprises détaillées et des contenus dynamiques. La synchronisation des données garantit la mise à jour automatique des informations essentielles telles que le nom, l'adresse et le numéro de téléphone auprès des plus de 50 partenaires mondiaux de BirdEye, dont Google, Facebook et Bing, tandis que le contenu dynamique permet aux utilisateurs d'enrichir leurs listes avec des vidéos, des photos et des menus attrayants. L'outil "Analysez votre entreprise" offre aux utilisateurs une présentation rapide de leur réputation en ligne en affichant des listes, des avis et des évaluations sur plusieurs sites.

La technologie de surveillance Review permet aux utilisateurs de dialoguer en temps réel avec les clients depuis un tableau de bord centralisé. Des alertes en temps réel par SMS ou par e-mail informent les utilisateurs lors de la publication d'une critique à propos de leur activité. Les outils d'écoute sociale permettent aux utilisateurs de prendre connaissance des tendances en opinions et des conversations sociales influentes, tandis que les fonctionnalités de gestion des sondages permettent aux utilisateurs de créer et d'envoyer des enquêtes client via SMS, e-mail ou médias sociaux. Les utilisateurs peuvent mesurer les réponses au sondage avec précision grâce à la technologie NPS (Net promoter score, Score promoteur net).

Les outils de cas d'assistance aident les utilisateurs à rationaliser la gestion et la résolution des problèmes, tandis que l'analyse commerciale en temps réel permet d'obtenir des informations précieuses concernant les opinions des clients. La technologie d'analyse des concurrents permet aux utilisateurs de les comprendre et d'identifier les possibilités d'obtention de parts de marché supplémentaires.

BirdEye - Présentation

Prix

À partir de
N/A

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

BirdEye - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis, Canada
Langues
anglais

Media

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298052
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298054
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130859
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130862
586916
BirdEye video Capture d'écran pour BirdEye : BirdEye keeps company listings consistent across 50+ global partners, including Google, Bing and Facebook Capture d'écran pour BirdEye : Manage reviews on-the-go with BirdEye's mobile app Capture d'écran pour BirdEye : Respond to all comments from one place Capture d'écran pour BirdEye : BirdEye's Natural Language Processing (NLP) engine allows users to identify and track trending topics Capture d'écran pour BirdEye : Engage audiences with mobile-first surveys Capture d'écran pour BirdEye : BirdEye keeps company listings consistent across 50+ global partners, including Google, Bing and Facebook Capture d'écran pour BirdEye : BirdEye keeps company listings consistent across 50+ global partners, including Google, Bing and Facebook Capture d'écran pour BirdEye : Manage reviews on-the-go with BirdEye's mobile app Capture d'écran pour BirdEye : Respond to all comments from one place Capture d'écran pour BirdEye : BirdEye's Natural Language Processing (NLP) engine allows users to identify and track trending topics

BirdEye - Avis

BirdEye - Avis

Note globale
4,7
/
5
Excellent
268

Très bien
30

Moyen
7

Médiocre
5

Mauvais
6

Rapport qualité-prix
4,5
Fonctionnalités
4,7
Simplicité d'utilisation
4,7
Support client
4,7
94% des utilisateurs recommandent cette application
Nick F.

Best choice for review management platforms

I'm quite happy with everything. We have run into some billing issues, technical issues, etc, but we did manage to get everything resolved. We were assigned a customer service rep and they've been very helpful in ironing out any problems. I've been with these guys for almost 2 years and I don't have any interest in switching to a different provider.


Traduire avec Google Translate
Tim S.

Greatly increased our online reviews!

We are on our second year using Birdeye and we only had around 30 total reviews online and today we have over 600! The program works with our customer management software and automatically sends out review requests after each job so we do not even have to think about it.


Traduire avec Google Translate
Kyle K.

IMPOSSIBLE TO GET OUT OF THERE CONTRACT!!! YOU WILL BE STUCK LIKE ME

It was a good service but there contract is made to keep you stuck year after year. Good luck ever getting out of it.


Traduire avec Google Translate
Mark R.

An Essential for Anyone with a Customer-centric Workflow

I've had Birdeye in my corner for going on 5 years now and they always work to make my job easier. Their team is on the pulse of the situations that arise with my/clients' usage, and it's appreciated every time.


Traduire avec Google Translate
Ashley M.

Amazing Service!

So far we are happy with the service BirdEye provides to our office. We have been working with BirdEye for almost a year now and our reviews have tripled. We had trouble receiving any feedback previously and really wanted a company that can initiate the patient into writing a review good or bad so we can move forward accordingly and with the help of BirdEye getting a review has been an amazing experience form start to finish.


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Nick F.
Secteur d'activité: Marketing et publicité
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

Best choice for review management platforms

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 24/07/2020
Provenance de l'avis : Capterra

I'm quite happy with everything. We have run into some billing issues, technical issues, etc, but we did manage to get everything resolved. We were assigned a customer service rep and they've been very helpful in ironing out any problems. I've been with these guys for almost 2 years and I don't have any interest in switching to a different provider.

Avantages

We tried a few different review management systems but BirdEye was the most established one. They offer great deals for marketing agencies that are looking to whitelabel the software and offer it to clients as part of the marketing packages. This was a huge plus for us.

Inconvénients

Software can be clunky. Think of BirdEye like Salesforce, they're the biggest in the space because the software is good but it can also be rather clucky to use. Other review management systems were more streamlined but I think BirdEye more than makes up for it with customer service and support.

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Réponse de BirdEye

Hi Nick, thanks for choosing BirdEye! We appreciate you being a BirdEye partner and we look forward to the years to come. Keep up the great work!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Tim S.
Secteur d'activité: Construction
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
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Greatly increased our online reviews!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 26/06/2020
Provenance de l'avis : Capterra

We are on our second year using Birdeye and we only had around 30 total reviews online and today we have over 600! The program works with our customer management software and automatically sends out review requests after each job so we do not even have to think about it.

Avantages

I really like how you can see and respond to all of your reviews in one place instead of having to login to multiple sites to leave replies.

Inconvénients

We integrate with the Service Titan software and sometimes the technician does not come over to show who was on the job related to the review request.

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Réponse de BirdEye

600 reviews, that's awesome!! Thank you so much for sharing and keep up the great work!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Kyle K.
Secteur d'activité: Construction
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

IMPOSSIBLE TO GET OUT OF THERE CONTRACT!!! YOU WILL BE STUCK LIKE ME

Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
Publié le 12/03/2020
Provenance de l'avis : Capterra

It was a good service but there contract is made to keep you stuck year after year. Good luck ever getting out of it.

Avantages

So sad because they actually have a decent platform but we have tried on multiple occasions to cancel our membership because our new system has a similar feature that took the place of this. We have called, emailed, etc and our Rep doesn't call us back once he knows we are trying to cancel. Then magically when he finally calls us back he informs us that we just missed the cut off to cancel and were stuck for another year. Another $4200 down the drain. Don't take my word for it, take all the rest of people who have met the same fates word for it by reading all other negative reviews online. Sad when any company who is supposedly doing legitimate business has to trap you with this auto renewal and then claim its our fault for not canceling in time. Now they are saying I cant do anything until September again even though we have tried multiple times to cancel this.

Inconvénients

You can never get out of your contract that supposedly you are suppose to be able to after the first year. The Rep knew we were trying to cancel but yet finally got a hold of us after the "cut off" date that auto renews us. I cant believe when you have been a loyal customer for 3 plus years they still feel the need to trap you into this. I understand the first year but after many years to trap you like this is horrible business practices. I dont want any money back, all I want is to be done. It served its purpose but now Im done but they claim Im stuck until September but Im not even allowed to put in a future cancellation request. No I have to go through the whole year and try all over again to get a hold of them in there slim cancellation window and Im sure they will magically avoid our call and then magically not call us back until after its to late. My advice to anyone is find a company to do this same thing for you that doesnt have this fine print auto-renewal because you will stuck just like I am.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 0.0/10

Mark R.
Secteur d'activité: Marketing et publicité
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

An Essential for Anyone with a Customer-centric Workflow

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 22/07/2020
Provenance de l'avis : Capterra

I've had Birdeye in my corner for going on 5 years now and they always work to make my job easier. Their team is on the pulse of the situations that arise with my/clients' usage, and it's appreciated every time.

Avantages

I like Birdeye's capabilities as a service to allow you more functionality for your clients, whether it's the reports or the tags/tickets you can assign. It's an easy tool to onboard and everyone loves it upon logging in.

Inconvénients

The problems with aggregation of reviews/responses to various other platforms (Yelp, Apts.com, aptRating) can be a bit concerning when reviewing your actions with clients.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Ashley M.
Secteur d'activité: Assurance
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

Amazing Service!

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 19/09/2019
Provenance de l'avis : Capterra

So far we are happy with the service BirdEye provides to our office. We have been working with BirdEye for almost a year now and our reviews have tripled. We had trouble receiving any feedback previously and really wanted a company that can initiate the patient into writing a review good or bad so we can move forward accordingly and with the help of BirdEye getting a review has been an amazing experience form start to finish.

Avantages

What I like most about BirdEye is the fact that they are always available to help out immediately! You can reach out and almost instantly one of their representatives are available to answer any questions or concerns you may have.

Inconvénients

BirdEye has been a pleasure! So far so good.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
9,4/10
Basé sur 316 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

BirdEye - Prix

BirdEye - Prix

À partir de
N/A
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,5/5
Basé sur 316 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

BirdEye - Fonctionnalités

BirdEye - Fonctionnalités

API
Analyse de campagne
Analyse en temps réel
Analytique de l'engagement
Gestion d'e-mail marketing
Gestion de contenu
Gestion des campagnes
Importation et exportation de données
Interface glisser-déposer
Intégration de tiers
Intégration des médias sociaux
Marketing multicanal
Modèles personnalisables
Monitoring
Notifications automatiques
Rapports et statistiques
Segmentation des campagnes
Stratégie de marque personnalisable
Tableau de bord d'activités
Tests A/B
Fonctionnalités
4,7/5
Basé sur 316 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

BirdEye - FAQ

BirdEye - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur BirdEye.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour BirdEye ?

Types de licences disponibles pour BirdEye :

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel BirdEye ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de BirdEye.

Q. Qui utilise BirdEye ?

Utilisateurs habituels du logiciel BirdEye :

PME, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues BirdEye est-il disponible ?

Langues dans lesquelles BirdEye est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour BirdEye ?

Types de licences disponibles pour BirdEye:

Abonnement

Q. BirdEye prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par BirdEye :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications BirdEye peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à BirdEye :

AgencyAnalytics, BigCommerce, Keap, QuickBooks Online, Rent Manager, Retently, Salesforce Sales Cloud, Shopify, SurveyMonkey, TapClicks

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour BirdEye ?

Ressources d'aide disponibles pour BirdEye :

Support téléphonique, Base de connaissances, Tutoriels vidéo, FAQ, Support en ligne