Freshmarketer

Suite d'optimisation du taux de conversion tout-en-un (CRO)

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Freshmarketer - Présentation

Description du logiciel Freshmarketer

Freshmarketer - anciennement Zarget - est un hub d'optimisation du taux de conversion (CRO) tout-en-un conçu pour aider les marketeurs numériques et les agences de marketing à convertir les visiteurs en clients en utilisant des fonctionnalités telles que les heat maps, les tests A/B, et plus. Freshmarketer permet aux entreprises d'analyser, d'optimiser et de personnaliser leur site web, de créer des expériences dans l'extension Chrome et de capturer l'action des visiteurs pour suivre les clics, les consultations, les conversions et les abandons en temps réel.

Les heat maps fournissent un résumé des clics et des consultations des visiteurs sur le site en temps réel, avec des éléments dynamiques tels que le défilement ou le suivi des mouvements de la souris sur chaque élément interactif du site, sans données échantillonnées. Les utilisateurs peuvent combiner des tests A/B avec des heat maps pour mieux comprendre pourquoi l'autre version est un gagnant. Freshmarketer détecte automatiquement les types de périphériques pour générer des heat maps spécifiques aux périphériques pour les ordinateurs de bureau, les appareils mobiles et les tablettes. Les outils de test A/B permettent aux utilisateurs de tester, cibler et valider des idées avec des rapports et des segments de données complets, notamment des intégrations avec Google Analytics pour le suivi des revenus, et bien plus encore.

Les utilisateurs peuvent entrer les URL des pages partageant une conception similaire pour les tester en groupes et conserver les balises de requête intactes pour rediriger la requête de la page d'origine vers la variante, en veillant à ne pas perdre d'informations précieuses sur la source de trafic. Freshmarketer permet aux utilisateurs de visualiser l'expérience utilisateur "réelle" en capturant le trafic des visiteurs en temps réel. Les utilisateurs peuvent cibler et enregistrer des sessions de visiteurs en fonction de différents segments d'audience ou JavaScript personnalisés et afficher une analyse en entonnoir pour identifier exactement où le visiteur abandonne avant d'effectuer un paiement sur la page de paiement. L'option de réorganisation de Freshmarketer permet aux utilisateurs de réorganiser les chemins importants pour améliorer le parcours de l'utilisateur.

Les organisations peuvent créer des expériences personnalisées avec 23 segments d'audience avancés et personnalisés, et générer des rapports spécifiques à l'expérience pour mesurer les taux de conversion les plus importants. Freshmarketer comprend cinq rapports en temps réel qui aident à identifier les points douloureux dans les formulaires web, y compris le temps passé sur le formulaire, le taux d'abandon, la baisse, le temps d'hésitation, le taux de correction, et plus encore. Les entreprises peuvent également déclencher des sondages personnalisés à des moments précis et afficher les réponses des visiteurs sous la forme d'un nuage de mots, d'un graphique à barres ou d'un graphique à jauges.

Freshmarketer - Présentation

Prix

À partir de
0,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Gratuit
Abonnement

Freshmarketer - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis, Canada, Royaume-Uni, Australie, Chine et 5 autres, Inde, Japon, Allemagne, Brésil, Mexique
Langues
anglais

Médias

Get a summary of visitors' clicks and scrolls with real-time heatmaps
Scrollmaps and clickmaps help make decisions on whether the call-to-action placed at the bottom of the page requires more attention or if the webpage requires any content re-arrangement
Test, target and validate ideas with extensive report and data segments in real time
Freshmarketer collects any and every important visitor behavioral attribute, with unique insight into every user
Watch how users interact with the website, and get every click, mouse movement and page transition captured in real time
Target and record sessions of visitors based on multiple audience segments and custom javascript and avoid spamming sessions
Funnels help identify exactly where visitors drop-off in a multi-page website
With reorder option, create permutations and combinations of important paths
Identify the web form's pain points with five reports, including hesitation time, abandonment rate, drop-off, time spent on the form, correction rate and more
Understand the willingness of visitors recommending the product or service and find out the net promoter score
Capture d'écran pour Freshmarketer : Get a summary of visitors' clicks and scrolls with real-time heatmaps Capture d'écran pour Freshmarketer : Scrollmaps and clickmaps help make decisions on whether the call-to-action placed at the bottom of the page requires more attention or if the webpage requires any content re-arrangement Capture d'écran pour Freshmarketer : Test, target and validate ideas with extensive report and data segments in real time Capture d'écran pour Freshmarketer : Freshmarketer collects any and every important visitor behavioral attribute, with unique insight into every user Capture d'écran pour Freshmarketer : Watch how users interact with the website, and get every click, mouse movement and page transition captured in real time Capture d'écran pour Freshmarketer : Target and record sessions of visitors based on multiple audience segments and custom javascript and avoid spamming sessions Capture d'écran pour Freshmarketer : Funnels help identify exactly where visitors drop-off in a multi-page website Capture d'écran pour Freshmarketer : With reorder option, create permutations and combinations of important paths Capture d'écran pour Freshmarketer : Identify the web form's pain points with five reports, including hesitation time, abandonment rate, drop-off, time spent on the form, correction rate and more Capture d'écran pour Freshmarketer : Understand the willingness of visitors recommending the product or service and find out the net promoter score

Freshmarketer - Avis

Freshmarketer - Avis

Note globale
0
/
5
Excellent
347

Très bien
105

Moyen
17

Médiocre
4

Mauvais
6

Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité d'utilisation
0
Support client
0
94% des utilisateurs recommandent cette application
Paul W.

Easy On-boarding and setup, fast support.

We are too big for no CRM, but not big enough to implement the HubSpot and Salesforce CRMs of the world. We tried those systems thinking we needed the features and analytics, but the spend and maintenance for those systems are too high. Freshsales, Freshchat, Freshmarketer, and Freshdesk make a seriously well priced and powerful system full of the features we need to produce the right results: a good relationship with customers.

Freshworks' customer support is spot on. It seems no matter when I need help, they are less than a few minutes away from a solution. Freshchat is king! We've even deployed the same support structure on our website (Freshchat) and lead conversion has gone way up. It's nice to see a company have a product good enough to use themselves. I also like being able to achieve the same results for my customers as Freshworks has produced for me without major customizations.


Traduire avec Google Translate
Maciej N.

Great CRM for consultants

I work alone. The software meets my needs in helping me track my interactions with clients. What I like in CRM system is it's easily accessible and quick to use, so it does not slow down my activities, but instead helps me be more productive. And Freshsales does that well.


Traduire avec Google Translate
Kyrstin L.

Powerful integration tools!

Over all I think FreshSales has been an amazing addition to our company. We have easy access to customer accounts. We can creat tickets from FreshSales right into FreshDesk.


Traduire avec Google Translate
Utilisateur vérifié

Lots of issues w/ CRM migration + bugs

Overall very disappointed - we have had expensive downtime for our sales team, actual downtime from our customers not being able to use our software due to their tracking snippet and hours spent going back and forth with their support team not getting to a resolution. Amazing they have raised so much money and have not been able to address these issues. Doesn't feel like a production ready software product.


Traduire avec Google Translate
Ben W.

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is a Gem at freshsales


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Paul W.
Secteur d'activité: Logiciels
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
Traduire en français
Traduire en français

Easy On-boarding and setup, fast support.

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 31/01/2019
Provenance de l'avis : Capterra

We are too big for no CRM, but not big enough to implement the HubSpot and Salesforce CRMs of the world. We tried those systems thinking we needed the features and analytics, but the spend and maintenance for those systems are too high. Freshsales, Freshchat, Freshmarketer, and Freshdesk make a seriously well priced and powerful system full of the features we need to produce the right results: a good relationship with customers.

Freshworks' customer support is spot on. It seems no matter when I need help, they are less than a few minutes away from a solution. Freshchat is king! We've even deployed the same support structure on our website (Freshchat) and lead conversion has gone way up. It's nice to see a company have a product good enough to use themselves. I also like being able to achieve the same results for my customers as Freshworks has produced for me without major customizations.

Avantages

I was able to easily onboard to this system from HubSpot and Salesforce. The features in this system just work. You expect something to operate in a certain way, and it just does. Mail and calendar integration is super easy and really responsive (I used both Office 365 and Google Integrations). I love email templates and sales campaigns, they make working with leads and customers so easy and are not tucked away in a corner.

The UX is much better than other systems, which means my salespeople are more likely to use the CRM, which is a common problem among salespeople and CRM systems.

Inconvénients

Freshsales is right-sized for us. It lacks some of the major enterprise features of bigger CRMs; but you also don't have too many features right in the way.

I'm not a huge fan of the field paging UI on leads, deals, accounts, and contacts. I get that it makes it so you can add as many fields as you want, but it's hard to navigate and organize my screen just the way I like it. I resorted to using the Edit screen though, even when I'm not necessarily editing and that works well enough. Definitely not a big deal compare to all the other awesome features.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Maciej N.
Secteur d'activité: Services financiers
Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
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Traduire en français

Great CRM for consultants

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 12/02/2020
Provenance de l'avis : Capterra

I work alone. The software meets my needs in helping me track my interactions with clients. What I like in CRM system is it's easily accessible and quick to use, so it does not slow down my activities, but instead helps me be more productive. And Freshsales does that well.

Avantages

Pros are numerous - some of them are:
- integration with Exchange/Gmail for incoming mail,
- many plans to choose from,
- intuitive and easy to use,
- good mobile app

Inconvénients

Not many cons. What I would like to see are more integrations. Especially with Todoist for task management (I've been using Todoist for years and it is just the most accessible and streamlined task management app).

I am not fully happy with the quality of customer support, but maybe I was just a bad luck (I do not require much of support).

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Kyrstin L.
Secteur d'activité: Machines
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
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Traduire en français

Powerful integration tools!

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 22/09/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Over all I think FreshSales has been an amazing addition to our company. We have easy access to customer accounts. We can creat tickets from FreshSales right into FreshDesk.

Avantages

I love how I can integrate my other FreshWorks software as well as quickbooks. I can seamlessly maneuver the website and find the information I need for the most part.

Inconvénients

I wish there was a place to put the customers address right on the front part of their account. We have customers all over the globe and it can sometimes be bothersome to find the customers time zone or simply address to ship their orders.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Énergies renouvelables et environnement
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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Traduire en français

Lots of issues w/ CRM migration + bugs

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 08/03/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Overall very disappointed - we have had expensive downtime for our sales team, actual downtime from our customers not being able to use our software due to their tracking snippet and hours spent going back and forth with their support team not getting to a resolution. Amazing they have raised so much money and have not been able to address these issues. Doesn't feel like a production ready software product.

Avantages

Liked the featureset and price and the fact that they promised full migration support from our previous CRM. Unfortunately it did not turn out as advertised.

Inconvénients

During the sales process I was told that they would provide full service assistance with migrating us from a previous CRM and this was a big reason why we picked Freshsales after a through search across the options in the market. They told us it would be completed by a certain date and then missed the deadline - my sales team had no CRM for over a week and was logging all their notes in spreadsheets! Then when the incomplete data showed up, we were missing the dates of actions along with whole categories of actions. I'm writing this 5mo later and after working with multiple support personnel from Freshsales this is still not resolved. We've also had issues with bugs in the software including their snippet which tracks website actions blocking folks from being able to login to our software 2x. Twice we've had slow performance on our web app reported (we run a software company) and our engineering team has troubleshot and pinpointed the Freshsales snippet as the source of the problem. The call feature with call recording is not usable with customers reporting choppy connection / poor connection on over 50% of calls. Numerous small bugs found in the software that affect usabiilty. We build software and it's very clear that they need improvements to their software testing process and less overpromising from their support team.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 2.0/10

Ben W.
Secteur d'activité: Produits alimentaires
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français
Traduire en français

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is a Gem at freshsales

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 05/10/2020
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

Avantages

As you would expect with a CRM software, their contact with the customer would be frequent, helpful, and sympathetic to the current situation (COVID19). FreshSales is the only place I have found this. We have tried many other CRMs and none have them have matched to the customer service we have received from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] at FreshSales.

Inconvénients

Integration was easy and uncomplicated, however I'm looking forward to new feature to expand the softwares capabilities.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
0/10
Basé sur 479 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Freshmarketer - Prix

Freshmarketer - Prix

À partir de
0,00 $US/mois
Essai gratuit
Gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
0/5
Basé sur 479 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Freshmarketer - Fonctionnalités

Freshmarketer - Fonctionnalités

API
Analyse de campagne
Analyse en temps réel
Analytique de l'engagement
Gestion d'e-mail marketing
Gestion de contenu
Gestion des campagnes
Gestion des modèles
Importation et exportation de données
Interface glisser-déposer
Intégration de tiers
Intégration des médias sociaux
Marketing multicanal
Modèles personnalisables
Monitoring
Notifications automatiques
Rapports et statistiques
Segmentation des campagnes
Stratégie de marque personnalisable
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
0/5
Basé sur 479 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Freshmarketer - FAQ

Freshmarketer - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Freshmarketer.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Freshmarketer ?

Types de licences disponibles pour Freshmarketer :

À partir de: 0,00 $US/mois

Type de licence: Gratuit, Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Freshmarketer ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Freshmarketer.

Q. Qui utilise Freshmarketer ?

Utilisateurs habituels du logiciel Freshmarketer :

PME, Grandes entreprises, Administration publique, À but non lucratif, Auto-entrepreneurs, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues Freshmarketer est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Freshmarketer est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Freshmarketer ?

Types de licences disponibles pour Freshmarketer:

Gratuit, Abonnement

Q. Freshmarketer prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par Freshmarketer.

Q. Avec quelles applications Freshmarketer peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Freshmarketer :

Drupal, Google Analytics, Joomla, Kissmetrics, Mixpanel, Wordpress

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Freshmarketer ?

Ressources d'aide disponibles pour Freshmarketer :

Support téléphonique, Support en ligne, Base de connaissances, FAQ, Forum, Tutoriels vidéo