My Clients Plus
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En savoir plus sur My Clients Plus
My Client Plus est une solution cloud de gestion de cabinet et d'EHR (dossiers médicaux partagés) conçue pour les prestataires de soins de santé et les cabinets de santé mentale. La plateforme comprend des outils de gestion des dossiers clients, de rendez-vous, de facturation électronique, de téléthérapie, etc.
My Client Plus propose un portail client via l'intégration à Jituzu, qui permet aux clients de remplir les formulaires d'admission, de mettre à jour leurs coordonnées, d'envoyer et de recevoir des messages ainsi que de planifier des rendez-vous. La visioconférence conforme à la loi HIPAA permet aux utilisateurs d'offrir une fonctionnalité de téléthérapie aux clients via le portail. Les clients peuvent également payer leurs frais de séance en ligne grâce à la fonctionnalité de traitement des cartes de crédit de Jituzu. My Client Plus comprend également une bibliothèque de modèles de traitements contenant plus de 200 modèles de notes, avec des formats de notes SOAP et DAP. Les utilisateurs peuvent modifier les en-têtes et les noms des modèles ; un vérificateur orthographique intégré garantit que les notes ne contiennent pas d'erreurs. Les notes peuvent être signées, puis verrouillées électroniquement ; un nombre illimité d'addenda peut être ajouté aux notes verrouillées. Les exigences de validation des superviseurs peuvent être définies et les privilèges d'accès garantissent que seuls les utilisateurs approuvés peuvent afficher ou éditer les notes.
Grâce à My Client Plus, les utilisateurs peuvent gérer la facturation des clients avec prise en charge de la facturation électronique pour les assurances primaires et secondaires, des ERA (avis de virements électroniques) automatiques, de la facturation client hors réseau, du suivi du statut des réclamations électroniques et du traitement des paiements par carte de crédit. Vous pouvez suivre les autorisations d'assurance ainsi que les paiements clients et d'assurance, tout en générant des factures d'assurance et clients. Les outils de reporting et d'analytique permettent aux utilisateurs de produire des résumés d'informations relatifs aux séances et aux finances de clients concernant différentes plages de données, de suivre les séances et les recettes, ainsi que de créer des rapports de cabinets individuels.
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Rapport qualité-prix
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- Secteur d'activité : Psychologie
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
My Clients Plus A+++
Publié le 06/11/2018
Fantastic!
Fantastic!
Avantages
I have been using MCP for nine years. It was very easy to learn, efficient, simple to navigate and the support from the administrators is awesome. Located in the US, they will respond within hours of being contacted; pleasant, informative and easy to understand.
Inconvénients
Inability to remove data shown on balances due. Occasionally, I will enter the pay now in error, or make an error between therapists. I am not always able to go back into the system and remove the transaction, after the fact. I have to disregard these items from the balances due report. I should be able to remove what I choose to remove.
I would also like to be able to enter a new diagnosis code while billing. There are occasions when I am billing a new client and the therapist has chosen a diagnosis code that is not set up.. I have to go into dx set up, add the new code and then start the billing process all over again.
- Secteur d'activité : Psychologie
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great Product: Best Customer Service of Any Product I Use
Publié le 13/11/2018
Great experience. Very easy to use and maintain and their customer service is not only extremely...
Great experience. Very easy to use and maintain and their customer service is not only extremely helpful, they are very friendly. I am a psychologist and usually submit about 10 claims per day. It takes about a minute to submit these claims. Because of the ease with which I am able to submit claims, I even submit claims for the out-of-network patients that I have (which is the majority of my caseload) which makes life much easier for them and much more likely that they continue with treatment and recommend me to their friends (which obviously means that my business is able to be more profitable as a result).
Avantages
Very user-friendly (after learning the software) and it takes so little time each day for me (1 minute) to submit all of my claims for the day.
Inconvénients
Personally, I like the older "Classic" version of the software better than the newer version, but fortunately they offer you the choice to use either the "Classic" or new software when you login.
- Secteur d'activité : Psychologie
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
So many headaches with My Clients Plus billing
Publié le 04/09/2022
I keep using it because I am pretty much stuck with it. I would lose all the history that is in my...
I keep using it because I am pretty much stuck with it. I would lose all the history that is in my account. I am able to bill regularly to one organization with no problems, but whenever there is a glitch, it has taken a long time to figure out the problems even with their support system.
Avantages
It does keep track of who and when we bill. It is not too hard to use.
Inconvénients
I would find out later that the program did not actually bill the claim. It went into some black hole. There was a lot of trouble with the switching of portals a while ago. Then I would call the support and get the run around. "Well I don't think it was our fault." After months of not getting paid for one client, finally I got to talk to a support person who finally figured out the problem. It was one small typo that made My Client's Plus not work properly. However, it was too late to bill by then, so I never got paid for many visits.
- Secteur d'activité : Services à la personne et aux familles
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Love my clients plus
Publié le 20/08/2022
My Clients Plus has made my billing and accounting and business much easier to handle. I began my...
My Clients Plus has made my billing and accounting and business much easier to handle. I began my practice by doing this all by hand and I can’t imagine going back to that when my Clients Plus makes it so easy. I do not use the appointment calendar or some of the other features but I think they would be helpful to many people as well.
Avantages
Very easy to bill clients to insurance companies within 20 seconds. Electronic billing gets payments faster and ERAs let me know when payments are made. Great reports features which gives me information on monthly/yearly statistics. Why pay someone to do your billing for you when you can do it so easily with my clients plus and probably much cheaper.
Inconvénients
It does take some time to get each insurance company entered and working with ERAs but support is very good to help with setup and learning how to use it.
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
This has made muy life much easier.
Publié le 05/11/2019
Overall very good. Time I would have spent on billing and developing a secure means of keeping my...
Overall very good. Time I would have spent on billing and developing a secure means of keeping my notes is now dedicated to growing my business and care of my clients.
Avantages
The platform is intuitive and easy to learn. My billing is much easier and quicker than by other means. My notes are entered onto a secure, encrypted server. The price is reasonable. Customer service is quick and helpful on occasions when I have had questions.
Inconvénients
I'm still using the first version. The software doesn't work well with all operating systems. I have and old Mac, operating on 10.7 that does fine. My more current desk top, operating on 10.14 doesn't do many functions on this program. I'm a little worried for when my old laptop dies.
My Clients Plus - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur My Clients Plus.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour My Clients Plus ?
Types de licences disponibles pour My Clients Plus :
- À partir de : 29,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise My Clients Plus ?
Utilisateurs habituels du logiciel My Clients Plus :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500
Q. Dans quelles langues My Clients Plus est-il disponible ?
Langues dans lesquelles My Clients Plus est disponible :
anglais
Q. My Clients Plus prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par My Clients Plus :
Q. Avec quelles applications My Clients Plus peut-il s'intégrer ?
Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par My Clients Plus.
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour My Clients Plus ?
Ressources d'aide disponibles pour My Clients Plus :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
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